quote:Dat is de nieuwe single van 16 Down, geen idee hoe het liedje heet maar het is wel van hun, dat hebben ze ook gespeeld op Pepsi Pop, misschien kun je er zo achter komen hoe het heet?.
Op dinsdag 23 oktober 2001 14:13 schreef Slipknotje het volgende:
Dat die gozers in die auto [[met die lekkere meid achter ut stuur]] aant raggen zijn op een muziekje die steeds terug komt! Van Pepsi + Vizavi ofzow... --> "Waarom hebben jullie dan niet je eigen top 5 uitgekozen? WE DID!!"
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 27-10-2001 13:33]
quote:If the money's right van 16 Down en Rudeboy. Op MTV heeft de platenmaatschappij intussen geregeld dat na de Pepsi-reclame een reclame voor die single wordt getoond. Beetje commercieel...
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is de nieuwe single van 16 Down, geen idee hoe het liedje heet maar het is wel van hun, dat hebben ze ook gespeeld op Pepsi Pop, misschien kun je er zo achter komen hoe het heet?.
Rudeboy was de rapper in Junkie XL en de Urban Dance Squad. Geniale vent.
quote:Labi Siffre - Something inside so strong
Op zondag 28 oktober 2001 11:24 schreef Jonez het volgende:
Wie o wie weet hoe het nummer heet van de peugot 307 reclame>
(something in insight so strong)
quote:Bedankt allebei
Op zondag 28 oktober 2001 11:29 schreef thefreezeman het volgende:
ik denk dat dat Labi Siffre is
quote:* schop *
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:58 schreef CraZaay het volgende:
Gezocht: dat nummer uit die Pedigree reclame "If only I would have a puppy, blablabla lucky".Iemand
dat liedje van die reclame van iglo over diepvries spinazie waarbij zo'n boer met een tractor vol spinazie zo'n andere boer met een tractor vol spinazie inhaalt, die met z'n vinger naar z;n kop wijst...
heel vrolijk fluiterig muziekje...
quote:
Op donderdag 01 november 2001 22:34 schreef jdmorpheus het volgende:
OK, nu deze, dit is een uitdaging:dat liedje van die reclame van iglo over diepvries spinazie waarbij zo'n boer met een tractor vol spinazie zo'n andere boer met een tractor vol spinazie inhaalt, die met z'n vinger naar z;n kop wijst...
heel vrolijk fluiterig muziekje...
quote:maar niemand lijkt het te weten
Al op zondag 30 september 2001 22:46 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Van wie is dat vrolijke fluitmuziekje in de Iglo diepvriesgroente reclame?
Als 2e zoek ik eigenlijk geen nummer uit een reclame, maar uit de serie allstars (nee geen nummer van Acda en De Munnik)
Laatst nog, die aflevering met die kakkers die naast hun veld gaan golven, moet Berry (die dikke) die bal gaan halen, en dan zegt ie "Ik vin gollef stom" LOL! Maar daarna gaan ze met elkaar vechten en hoor je zon soort KoRn achtig metal nummer, vonnik wel lachen klinken Ik hoop dat iemand er 1 weet
Weet iemand wat voor nummer ze in de nieuwe vodafone reclames draaien??
Dus dat liedje met Rio de Janeiro
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 08-11-2001 22:49]
quote:Was dat niet de DJ Jean mix van een Sunclub track (Splash of zo)
Op woensdag 25 juli 2001 18:38 schreef 666 het volgende:
Het nummer van de reclame van "the DJ's" van TMF, ik weet niet zeker of het een nummer is of gewoon losse samples.het is een beetje Klubbheads-achtige muziek
quote:Ik heb even opgezocht..
Op donderdag 08 november 2001 22:27 schreef blieblie het volgende:
De reclame van Centraal Beheer (Even apeldoorn bellen)
die van ;Dave!!! Wake up, RIOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dus dat liedje met Rio de Janeiro
zie: http://www.discomusic.com/dv_01000_a/dv_allen_peter.html
quote:The Dandy Warhols,Bohemian Like You!
Op donderdag 08 november 2001 21:58 schreef Onno_Quist het volgende:
Had ik de FAQ nog wel gelezen. Maargoed, niet goed genoeg dusWeet iemand wat voor nummer ze in de nieuwe vodafone reclames draaien??
quote:
Op donderdag 08 november 2001 22:51 schreef blieblie het volgende:
Iemand???ASJEBLIEFT?????
[Dit bericht is gewijzigd door OVERCOME op 09-11-2001 00:46]
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 02:01 schreef MoJo in een ander topic het volgende:
dat muziekje op de achtergrond van de reclame van van Diepen's Dance Department.Hoe heet dat nummer?
Is heel hoog melodietje, klinkt wel goed.
Dus die reclame op radio 538 voor het DanceDepartment programma..
Thnx.
quote:en up!, ik wil dit ook erg graag weten namelijk
Op zaterdag 10 november 2001 09:01 schreef Vork het volgende:[..]
Is heel hoog melodietje, klinkt wel goed.
Dus die reclame op radio 538 voor het DanceDepartment programma..
Thnx.
Jaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |