quote:Welterusten..... en tot morgen dan maar!
Op vrijdag 20 september 2002 02:49 schreef bunnyma het volgende:
Hardstikke bedankt voor de samenvatting Scanman, blijven jullie nog maar even zuipen samen. Ik zoek m'n bedje op. Kijk morgen wel naar de video want ik weet nu het belanrijkste .Scanman, bedankt voor het streamen, alle anderen natuurlijk ook.
Ting- chinees meisje die met een handdoek in bad gaat, wel van iedereen alles wil weten maar zelf een gesloten boek is.
Jeanette- meisje die vroeger verkeerde vrienden had,geen contact meer met haar vader heeft, emotioneel niet erg sterk is en nog niet echt zichzelf kent.
Stefan- man met serieuze scheidings issues, doet stoer maar is een softie.
Bo-Wederom een gesloten boek, heeft ook geen contact meer met zijn vader.
Daniela- Ex-jehova en dus verstoten door alle kennissen,vrienden en evt familie,ook recent gescheiden.
Judith- Zorgmeisje die heel veel over zichzelf praat maar niets zegt: we weten alleen dat ze talloze baantjes heeft gehad (blijft dus nergens lang). Kan er niet tegen als ze niet aardig gevonden wordt.
Margriet- Lijkt een sterke vrouw maar er komt een totaal andere dame tevoorschijn als ze gedronken heeft.
Mustapha- Student die nog thuis woont heeft weinig groepsgevoel en reageerd bijna altijd defensief als hij ergens op aangesproken word (je hebt gelijk), heeft maw een flinke muur rond zich heen gebouwd.
De twee nieuwe ken ik nog niet, maar het lijkt erop dat de selectie er niet op gericht is geweest om sterke zelfverzekerde karakters te zoeken, maar meer labiele types, zien we daarom de shrink steeds op TV?
Ik ben er nog niet uit...
quote:Dat 'emotioneel niet erg sterk' vind ik een plus punt. Ik hou niet zo van mensen die alles onder controle lijken te hebben. Daar komt over het algemeen weinig of geen emotie uit.
Op vrijdag 20 september 2002 03:16 schreef sam_the_man het volgende:
Jeanette- meisje die vroeger verkeerde vrienden had,geen contact meer met haar vader heeft, emotioneel niet erg sterk is en nog niet echt zichzelf kent.
quote:Kweenie ze zijn toch weinig confronterend met elkaar, wellicht om zichzelf te beschermen?. Als er een uitbarsting is zijn ze meteen allemaal van streek...
Op vrijdag 20 september 2002 03:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat 'emotioneel niet erg sterk' vind ik een plus punt. Ik hou niet zo van mensen die alles onder controle lijken te hebben. Daar komt over het algemeen weinig of geen emotie uit.
Als ontbijt pistoletjes met achterham en eiersalade vanochtend, boys en girls. Tast toe!
He lekker, ben helemaal uitgerust, heerlijk gedroomd. Niet over Bram gelukkig, die was al bij een uiterst sweaty Itsme over het hek aan het springen met zijn kleine, rode, behaarde piemel (tja, je kan dromen niet altijd sturen
)
Hmm, niet veel gemist hier gisteren, zo te zien. (tenminste, niet in de bar, wat er zich op zolder allemaal heeft afgespeeld, daar kan ik alleen maar naar gissen
).
de broodjes zijn blijkbaar niet nodig.
dit topic ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |