quote:Nogmaals itsme, je shockeert me!
Op donderdag 19 september 2002 23:52 schreef itsme het volgende:[..]
Ik hoop met je mee
* itsme met tong uit haar mond
quote:Was het spreekwoord niet: kleine mannen hebben grote jannen?
Op donderdag 19 september 2002 23:43 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of-ie naked gaat douchen of eerst iets aan houdt. Oh ja, en probeer wel even een full frontal shotje te maken. Hopelijk krijgen we nu wat meer BB Hongarije niveau.
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:55 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nogmaals itsme, je shockeert me!
Waar is die vrouw gebleven die liefdevol een duifje en zelfs een slak van de ondergang wilde redden? Oh daar, ze staat voor het hek te kwijlen, onderwijl al 20 mieren en een pissebed platgestampvoet omdat Bram z'n broek maar niet wil laten zakken! Haha!
* itsme die gisteren door een kruisspin in haar keel is gestoken en dat beest toch een oplawaai heeft gegeven
quote:whoehaha.
Op donderdag 19 september 2002 23:57 schreef femfatale het volgende:[..]
Was het spreekwoord niet: kleine mannen hebben grote jannen?
LAAT ZIEN!!!!!!!!!!!
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:55 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nogmaals itsme, je shockeert me!
Waar is die vrouw gebleven die liefdevol een duifje en zelfs een slak van de ondergang wilde redden? Oh daar, ze staat voor het hek te kwijlen, onderwijl al 20 mieren en een pissebed platgestampvoet omdat Bram z'n broek maar niet wil laten zakken! Haha!
quote:Hij is erg leuk he? die roache
Op vrijdag 20 september 2002 00:01 schreef CartWOman het volgende:[..]
![]()
quote:Ach er zijn altijd uitzonderingen he?
Op vrijdag 20 september 2002 00:01 schreef itsme het volgende:[..]
whoehaha.
o vandaar,.... dan heb ik dus daarom zo veel gemist
quote:Hij heeft z'n momenten.
Op vrijdag 20 september 2002 00:03 schreef itsme het volgende:[..]
Hij is erg leuk he? die roache
quote:Hoe lang is Bram dan? En dan heb ik het over grote Bram en niet over kleine Bram.
Op donderdag 19 september 2002 23:57 schreef femfatale het volgende:[..]
Was het spreekwoord niet: kleine mannen hebben grote jannen?
LAAT ZIEN!!!!!!!!!!!
quote:Whahah straks is ie klein geschapen zal ik maar zeggen..
Op vrijdag 20 september 2002 00:05 schreef CJ het volgende:[..]
Hoe lang is Bram dan? En dan heb ik het over grote Bram en niet over kleine Bram.
Ik vond 'm helemaal niet zo klein overkomen.
quote:Ooit een bodybuilder met een grote gezien?
Op vrijdag 20 september 2002 00:06 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Whahah straks is ie klein geschapen zal ik maar zeggen..
CJ, hij is volgens mij ook niet zo heel klein qua grootte/lengte/hoe lang z'n lijf is, maar ik heb wel een theorie/theorette omtrent compacte gespierde mannen.. Horen?
Ik denk dat hij een kort rood altijd hard maar niet stijf piemeltje heeft (slap dan), afgaande op z'n bouw, zo eentje die in een speedo zichtbaar is als een priemend stokje. Persoonlijk denk ik dan altijd: IIEEEUW.
Martijn is lang en ook best breed, niet zo compact. Volgens mij zwaait daar heel wat spannenders.... Maar goed, zoals ik al zei: het is een theorie.
quote:godzijdank heb ik nooit een willy van een bodybuilder gezien.
Op vrijdag 20 september 2002 00:09 schreef marky het volgende:[..]
Ooit een bodybuilder met een grote gezien?
quote:Klinkt goed
Op vrijdag 20 september 2002 00:09 schreef Roache_ het volgende:
Ee schatten, dit is een Bram-topic, Roache-verheerlijking gewoon bij jullie altaartjes graag!CJ, hij is volgens mij ook niet zo heel klein qua grootte/lengte/hoe lang z'n lijf is, maar ik heb wel een theorie/theorette omtrent compacte gespierde mannen.. Horen?
Ik denk dat hij een kort rood altijd hard maar niet stijf piemeltje heeft (slap dan), afgaande op z'n bouw, zo eentje die in een speedo zichtbaar is als een priemend stokje. Persoonlijk denk ik dan altijd: IIEEEUW.Martijn is lang en ook best breed, niet zo compact. Volgens mij zwaait daar heel wat spannenders.... Maar goed, zoals ik al zei: het is een theorie.
quote:Roache, ik kan het prima vinden met jou theorie hoor. Enne die speedo met dat priemend stokje hoef ik ook niet echt te zien.
Ee schatten, dit is een Bram-topic, Roache-verheerlijking gewoon bij jullie altaartjes graag!CJ, hij is volgens mij ook niet zo heel klein qua grootte/lengte/hoe lang z'n lijf is, maar ik heb wel een theorie/theorette omtrent compacte gespierde mannen.. Horen?
Ik denk dat hij een kort rood altijd hard maar niet stijf piemeltje heeft (slap dan), afgaande op z'n bouw, zo eentje die in een speedo zichtbaar is als een priemend stokje. Persoonlijk denk ik dan altijd: IIEEEUW.Martijn is lang en ook best breed, niet zo compact. Volgens mij zwaait daar heel wat spannenders.... Maar goed, zoals ik al zei: het is een theorie.
quote:een lekkere stevige besneden heeft mijn voorkeur
Op vrijdag 20 september 2002 00:14 schreef femfatale het volgende:[..]
Roache, ik kan het prima vinden met jou theorie hoor. Enne die speedo met dat priemend stokje hoef ik ook niet echt te zien.
quote:Kunnen we het nu weer gewoon over tieten hebben
quote:Waaaaaaaahahaha! Daar gaat weer een kilo pissebedden!
Op vrijdag 20 september 2002 00:15 schreef itsme het volgende:[..]
een lekkere stevige besneden heeft mijn voorkeur
ik krijg er een kleur van!
quote:Nee
Op vrijdag 20 september 2002 00:16 schreef marky het volgende:[..]
Kunnen we het nu weer gewoon over tieten hebben
quote:Diane heeft tieten, wist je dat? Andries niet, die heeft een kinderarmpje.
quote:Waarom nou weer, mogen wij het ook eens over piemels hebben?
quote:en dat staat je zo goed
Op vrijdag 20 september 2002 00:17 schreef Roache_ het volgende:[..]
Waaaaaaaahahaha! Daar gaat weer een kilo pissebedden!
ik krijg er een kleur van!
quote:Hah topic Bram wordt steeds interessanter.
Op vrijdag 20 september 2002 00:18 schreef femfatale het volgende:[..]
Waarom nou weer, mogen wij het ook eens over piemels hebben?
quote:Niet teveel over piemels dromen he?
Op vrijdag 20 september 2002 00:22 schreef itsme het volgende:
Lieverds, hoe gezellig het ook is, ik ga mijn bedje opzoeken.
en ik hoop sweat dreams
eh sweet not sweat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |