abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 september 2002 @ 17:19:44 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5723607

Vervolg op: Commentaren op de streamverslagen: Deel 3

Dit topic is bedoeld om de streamverslagen goed leesbaar te houden. Heb je commentaar over de streams van Big Brother; meldt het dan hier. Ook als de streams het weer eens niet doen kun je dit hier doorgeven.

Edit: toch nog ff het plaatje ingevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-09-2002 11:48]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 9 september 2002 @ 17:21:50 #2
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5723644
Nou ik drukte nog net niet op de verzendknop.. zat je al klaar ofzo?

Maarruh, heeft Fok nu al nieuwe codes?

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_5723649
Joef, je hebt het geweldig gedaan. Allang blij dat je deze 'zware' taak op je had genomen.
I'm not nuts. I just have guts!!
  Moderator maandag 9 september 2002 @ 17:24:23 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5723686
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:21 schreef Rica het volgende:
Nou ik drukte nog net niet op de verzendknop.. zat je al klaar ofzo?

Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 9 september 2002 @ 17:26:37 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5723726
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.

Your games are death
With every breath
pi_5724582
Ik heb een halfuur codetje aangevraagd ivm de uitzending straks. Verder ben ik vanavond weg naar ehbo-les, maar als ik thuis kom wil ik nog wel wat streamen. Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
  maandag 9 september 2002 @ 18:39:42 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5724653
Sanshine, waarom denk je dat, qua nomineren?
Ben te zaai voor een signature
pi_5724716
Bron: Mediawatchers/Hunter

Vanaf 19 september moet een bewoner wekelijks het huis verlaten. Wie dat is, beslist de kijker. Deze kan zijn stem uitbrengen op de populairste bewoner uit de groep mannen of de groep vrouwen. In de week dat er twee mannen uit het buitenland in Big Brother arriveren, mag de kijker uit alle mannen die in het huis verblijven een keus maken.

De laatste twee bewoners uit het buitenland, betreden op 17 oktober het huis.
Vanaf dat moment moeten de bewoners wekelijks nomineren. Ook de bewoners moeten de ene week mannen nomineren en de andere week vrouwen. De kijker bepaalt wie van de twee genomineerden het huis verplicht moet verlaten.

I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5724786
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:39 schreef Roache_ het volgende:
Sanshine, waarom denk je dat, qua nomineren?
ik ging er van uit dat ze weer wekelijks moesten nomineren zodat wij tot donderdag kunnen bellen wie we willen houden. Maar BB laat zich nooit in de kaart kijken, dus ik zit er kennelijk goed naast.
pi_5725987
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik heb een halfuur codetje aangevraagd ivm de uitzending straks. Verder ben ik vanavond weg naar ehbo-les, maar als ik thuis kom wil ik nog wel wat streamen. Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust. En volgens mij mogen ze dan ook wel wat minder uitgebreid en gedetailleerd of niet? Waar gaat de voorkeur eigenlijk naar uit?
Shrink - it's a lifestyle
  maandag 9 september 2002 @ 20:05:27 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5726036
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:02 schreef Joef het volgende:
Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust. En volgens mij mogen ze dan ook wel wat minder uitgebreid en gedetailleerd of niet? Waar gaat de voorkeur eigenlijk naar uit?
Ik vond dat je het geweldig deed.

Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5726051
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:

Ik was het niet

Ik ben hier al twee dagen niet geweest!

pi_5726097
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Ik denk morgen op de een of andere manier, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten
pi_5726102
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben hier al twee dagen niet geweest!
Eej das niet waar Tink

Edit: ff kwootje toegevoegd

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5726134
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:05 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond dat je het geweldig deed.

Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....

Okee, thanks again.

Ik heb tot maandag veel tijd; daarna ga ik na zeven maanden werkloos zijn weer full time werken en lig ik waarschijnlijk al om acht uur uitgeput in bed.

Maar ik had begrepen dat gratis codes om te streamen alleen worden geschonken aan bekende forumleden? In dat geval houd ik mij van harte aanbevolen om mij door vrijgevige lezers te laten sponsoren.

pi_5726141
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:09 schreef Qt het volgende:
Eej das niet waar Tink

Edit: ff kwootje toegevoegd

Ik bedoel geen topiekjes geopend, behalve dat ene screenshot-geval. Zou Gert mij plagen soms?
pi_5726205
Hehehe, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat Gert bedoelt.. Zou ie ons echt aan 't mindfucken zijn dan?

Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).

maandag 9 september 2002 @ 20:21:01 #18
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5726276
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:

tis dat ik ze nu niet heb.

Dat vroeg ik dus
Your games are death
With every breath
pi_5726323
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:
Hehehe, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat Gert bedoelt.. Zou ie ons echt aan 't mindfucken zijn dan?

Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).

Ha, okee, dat had ik nog helemaal niet gelezen! Ik schreeuwde dus alweer voordat ik geslagen werd...
pi_5726347
Ow sorry Rica, dat zag ik niet. Maar dat is vandaag al in diverse topicjes gemeld. Geen idee of (en zoja, wanneer) we nog codes krijgen.
  maandag 9 september 2002 @ 20:25:59 #21
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5726367
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:24 schreef Qt het volgende:
Ow sorry Rica, dat zag ik niet. Maar dat is vandaag al in diverse topicjes gemeld. Geen idee of (en zoja, wanneer) we nog codes krijgen.
Is goed hoor

Was alleen benieuwd naar een update. Weet niet goed wat ik daarvan moet denken namelijk.

Your games are death
With every breath
pi_5726396
Eh.. ik volg je niet helemaal.. Wat je waarvan moet denken Rica?
  maandag 9 september 2002 @ 20:28:55 #23
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5726422
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:27 schreef Qt het volgende:
Eh.. ik volg je niet helemaal.. Wat je waarvan moet denken Rica?
Dat ze geen codes beschikbaar stellen..
Your games are death
With every breath
pi_5726449
Hoe zit dat eigenlijk precies met die gratis codes? Jullie hebben bepaalde afspraken gemaakt met Hummie daarover ofzo? En wie zijn 'jullie' dan precies?

't Is vast al ergens te lezen, maar ik ben natuurlijk weer nieuwsgierig....

pi_5726463
Tja.. kweet het ook niet.. ms worden de streams gewoon weer gratis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')