Vervolg op: Commentaren op de streamverslagen: Deel 3
Dit topic is bedoeld om de streamverslagen goed leesbaar te houden. Heb je commentaar over de streams van Big Brother; meldt het dan hier. Ook als de streams het weer eens niet doen kun je dit hier doorgeven.
Edit: toch nog ff het plaatje ingevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-09-2002 11:48]
Maarruh, heeft Fok nu al nieuwe codes?
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:21 schreef Rica het volgende:
Nou ik drukte nog net niet op de verzendknop.. zat je al klaar ofzo?
Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:[..]
Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
![]()
Vanaf 19 september moet een bewoner wekelijks het huis verlaten. Wie dat is, beslist de kijker. Deze kan zijn stem uitbrengen op de populairste bewoner uit de groep mannen of de groep vrouwen. In de week dat er twee mannen uit het buitenland in Big Brother arriveren, mag de kijker uit alle mannen die in het huis verblijven een keus maken.
De laatste twee bewoners uit het buitenland, betreden op 17 oktober het huis.
Vanaf dat moment moeten de bewoners wekelijks nomineren. Ook de bewoners moeten de ene week mannen nomineren en de andere week vrouwen. De kijker bepaalt wie van de twee genomineerden het huis verplicht moet verlaten.
quote:ik ging er van uit dat ze weer wekelijks moesten nomineren zodat wij tot donderdag kunnen bellen wie we willen houden. Maar BB laat zich nooit in de kaart kijken, dus ik zit er kennelijk goed naast.
Op maandag 09 september 2002 18:39 schreef Roache_ het volgende:
Sanshine, waarom denk je dat, qua nomineren?
quote:Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust.
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik heb een halfuur codetje aangevraagd ivm de uitzending straks. Verder ben ik vanavond weg naar ehbo-les, maar als ik thuis kom wil ik nog wel wat streamen. Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Ik vond dat je het geweldig deed.
Op maandag 09 september 2002 20:02 schreef Joef het volgende:
Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust.En volgens mij mogen ze dan ook wel wat minder uitgebreid en gedetailleerd of niet? Waar gaat de voorkeur eigenlijk naar uit?
Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....
quote:Ik was het niet
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
![]()
Ik ben hier al twee dagen niet geweest!
quote:Ik denk morgen op de een of andere manier, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Eej das niet waar Tink
Op maandag 09 september 2002 20:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben hier al twee dagen niet geweest!
Edit: ff kwootje toegevoegd
quote:Okee, thanks again.
Op maandag 09 september 2002 20:05 schreef APK het volgende:[..]
Ik vond dat je het geweldig deed.
Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....
Ik heb tot maandag veel tijd; daarna ga ik na zeven maanden werkloos zijn weer full time werken en lig ik waarschijnlijk al om acht uur uitgeput in bed.
Maar ik had begrepen dat gratis codes om te streamen alleen worden geschonken aan bekende forumleden? In dat geval houd ik mij van harte aanbevolen om mij door vrijgevige lezers te laten sponsoren.
quote:Ik bedoel geen topiekjes geopend, behalve dat ene screenshot-geval. Zou Gert mij plagen soms?
Op maandag 09 september 2002 20:09 schreef Qt het volgende:
Eej das niet waar TinkEdit: ff kwootje toegevoegd
Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).
quote:Dat vroeg ik dus
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:tis dat ik ze nu niet heb.
quote:Ha, okee, dat had ik nog helemaal niet gelezen! Ik schreeuwde dus alweer voordat ik geslagen werd...
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:
Hehehe, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat Gert bedoelt.. Zou ie ons echt aan 't mindfucken zijn dan?Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).
quote:Is goed hoor
Op maandag 09 september 2002 20:24 schreef Qt het volgende:
Ow sorry Rica, dat zag ik niet. Maar dat is vandaag al in diverse topicjes gemeld. Geen idee of (en zoja, wanneer) we nog codes krijgen.
Was alleen benieuwd naar een update. Weet niet goed wat ik daarvan moet denken namelijk.
quote:Dat ze geen codes beschikbaar stellen..
Op maandag 09 september 2002 20:27 schreef Qt het volgende:
Eh.. ik volg je niet helemaal..Wat je waarvan moet denken Rica?
't Is vast al ergens te lezen, maar ik ben natuurlijk weer nieuwsgierig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |