abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_365290
Wat vinden jullie van verliefd zijn via internet?
Ik heb mijn vriend via internet ontmoet en mensen vinden het maar raar als ik zeg dat ik al verliefd op hem was voordat ik hem in het echt had gezien. Is het nou echt zo raar?
Ik vind het in ieder geval niet zo raar want ik heb inmiddels al langer dan een jaar verkering met mijn vriend en we zijn hartstikke gelukkig met elkaar.
Ik heb mijn vriend trouwens niet ontmoet doordat ik echt op zoek was naar iemand via internet, het was echt puur toeval. Wat vinden jullie van mensen die elkaar via internet hebben ontmoet?
Of heeft er misschien iemand hetzelfde meegemaakt??
pi_365309
Even off-topic: Eendje, je plaatje verwijst naar je eigen C schijf en is dus voor niemand zichtbaar. zie dit topic voor uitleg hoe een werkende user icoon te krijgen en als je evt hulp nodig hebt, vraag het daar gerust.

(sorry dat ik het ff langs deze weg doe maar er staat geen email in je profiel).

on topic:

Ja zelf meegemaakt ook en wat ik er van vind? prima toch? Het maakt me niks uit of mensen verliefd worden op elkaar op het werk, via I-net, in de kroeg, in de trein of waar dan ook. Als je maar happy bent.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_365437
Ben het helemaal met Digger eens.
Het maakt niet uit hoe je iemand ontmoet, als je maar gelukkig bent.
Tuurlijk kijken sommige mensen er vreemd van op, ik heb hetzelfde gehad toendertijd met Ludo. Moet je helemaal uit gaan leggen dat dit forum helemaal niet voor nerds is (hoewel... ), erg vermoeiend.
Als het goed zit tussen jullie tweetjes, dan ga je je daar toch niet druk om maken?
pi_365501
Vroeger deden ze zoiets ook met de normale reguliere post. Je weet wel, postzegels plakken, brievenbussen en postbodes. Je moest dan langer op reactie wachten als nu met e-mail. Ze noemden het toen penvrienden.

Nee, ik vind het niet raar. Heb het zelf ook gehad. Het heerlijke hiervan is dat je op die manier duidelijk verder kijkt als het uiterlijk. Vooral als je al eerder verliefd was dan dat je hem gezien hebt. Dan gaat het om de gesprekken en de gevoelens. Oké, het is heel erg makkelijk om je anders voor te doen. Maar dat kunnen sommige mensen IRL ook!

Niets geks aan. Geniet er lekker van en laat ze maar raar kijken!

pi_366027
quote:
Op 27 september 2000 20:31 schreef Isje1 het volgende:
toendertijd
toentertijd
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_366062
Tuurlijk kan het. Had het zelf ook.
pi_366071
quote:
Op 28 september 2000 08:20 schreef Ludo het volgende:
toentertijd

Sorry, ik weet dat ik dom ben.
Ik weet mijn plek, het aanrecht.
Sorry dat ik dacht dat ik slim was.

[Dit bericht is gewijzigd door Isje1 op 28-09-2000 09:22]

donderdag 28 september 2000 @ 09:22:25 #8
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_366073
Misschien maar beter ook. Zo val je sneller op iemand karakter dan op uiterlijk.

Er is nog hoop voor onknappe/verlegen mensen ( iemand interesse )

Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
  vrijdag 29 september 2000 @ 02:29:07 #9
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_368096
Ik zie internet gewoon precies zoals ik een cafe zie (euh watbetreft de sociale functie, er is wat minder drank aanwezig ), namelijk een ontmoetingsplaats. Je kunt er mensen ontmoeten, je kunt interessante gesprekken hebben, maar daarna moet dat toch wel 'one on one' - 'in het echt' voortgezet worden. Ik kan niet verliefd worden in een beeld dat ik van iemand op internet heb, alleen behoorlijk geinteresseerd.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_369057
Peter en ik hebben elkaar 'ontmoet' via ICQ.....
En eh met ons en onze relatie...?.....is nix mis mee...we waren allebei helemaal niet op zoek maar het overkwam ons.
We hebben het geweldig samen.
Wat een ander daar van denkt? ik zou het niet weten....zal me ook een zalige zorg zijn....wij zijn blij met elkaar...!!!!!
pi_372818
Mijn vriend is gewoon al sinds mij 4de, mijn buurjongen. We gingen in onze pubertijd altijd samen zwemmen en we zaten op dezelfde scholen, en nu hebben we echt 'iets', praten we hier over toeval of niet????
pi_373096
quote:
Op 29 september 2000 18:04 schreef cos-micV het volgende:
Peter en ik hebben elkaar 'ontmoet' via ICQ.....
En eh met ons en onze relatie...?.....is nix mis mee...we waren allebei helemaal niet op zoek maar het overkwam ons.
We hebben het geweldig samen.
Wat een ander daar van denkt? ik zou het niet weten....zal me ook een zalige zorg zijn....wij zijn blij met elkaar...!!!!!
eeeeuhhhhhh annie?
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_374552
quote:
Op 01 oktober 2000 18:27 schreef elegancez het volgende:
eeeeuhhhhhh annie?.....nnnnneeeeeeehhhhh......Trutje van Peter.....
pi_374584
quote:
Op 01 oktober 2000 15:49 schreef maaike het volgende:
Mijn vriend is gewoon al sinds mij 4de, mijn buurjongen. We gingen in onze pubertijd altijd samen zwemmen en we zaten op dezelfde scholen, en nu hebben we echt 'iets', praten we hier over toeval of niet????
PUUUUR toeval als je 't mij vraagt

of was er misschien internet in 't spel...?

donderdag 5 oktober 2000 @ 11:19:30 #15
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_379496
Vraag ik me stiekum af:

Wie is er al via 't FOK!forum verliefd geworden op iemand op FOK!, terwijl je diegene eigenlijk nog nooit gezien of gesproken heb irl?

Ben eigenlijk best nieuwsgierig... Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 11:26:53 #16
862 Arcee
Look closer
pi_379506
quote:
Op 05 oktober 2000 11:19 schreef Fok! het volgende:
Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!
Dat heb ik gemerkt ja!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 oktober 2000 @ 11:30:50 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_385554
quote:
Op 05 oktober 2000 11:19 schreef Fok! het volgende:
Vraag ik me stiekum af:

Wie is er al via 't FOK!forum verliefd geworden op iemand op FOK!, terwijl je diegene eigenlijk nog nooit gezien of gesproken heb irl?

Ben eigenlijk best nieuwsgierig... Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!

Op 5 mei was er op bevrijdingsdag een meeting in Wageningen. Daar zag ik een zekere Yvet aka Iefje, daarna nog veel gechat en op 1 juni uit eten geweest en vanaf die datum gaan we eigenlijk met elkaar en het gaat uitstekend!

nog steeds verliefd enzo

Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2000 @ 11:32:49 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_385555
Was jij ook in Wageningen? Waarom herinner ik me zo weinig mensen?
  maandag 9 oktober 2000 @ 12:10:55 #19
2964 Armageddon
pi_385590
Ja ik was er ook , jij ook?
  Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2000 @ 21:18:33 #20
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_386450
quote:
Op 09 oktober 2000 11:32 schreef SunChaser het volgende:
Was jij ook in Wageningen? Waarom herinner ik me zo weinig mensen?
Je wilt toch niet zeggen dat je mij vergeten bent hè ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 10 oktober 2000 @ 10:52:45 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_387104
quote:
Op 09 oktober 2000 21:18 schreef Djeez het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je mij vergeten bent hè ?
Was jij er ook? Ik had nooit die pillen van Ulx moeten aannemen.

En weer ontopic: verliefd worden via internet. Ja dat kan.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:59:09 #22
2964 Armageddon
pi_387317
Tuurlijk kan dat , maar verliefd worden is niet zo moeilijk. De vraag is eigenlijk of het ook tot een echte langdurige relatie komt en dat dat ook zo blijft.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 oktober 2000 @ 13:02:22 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_387321
quote:
Op 10 oktober 2000 12:59 schreef Armageddon het volgende:
maar verliefd worden is niet zo moeilijk. De vraag is eigenlijk of het ook tot een echte langdurige relatie komt en dat dat ook zo blijft.
Die vraag heeft niks te maken met iemand ontmoeten via internet. Dat geldt voor elke relatie. Bovendien is internet slechts een medium iemand te ontmoeten. Het daadwerkelijk leren kennen van elkaar gebeurt toch irl.
pi_387336
met de nadruk op 'daad'.

verder kun je elkaar ook al behoorlijk goed leren kennen via internet, vind ik, alleen is dat wel slechts één bepaald deel van iemands gedrag/persoonlijkheid dat je daar ziet.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:03:56 #25
2964 Armageddon
pi_387409
quote:
Op 10 oktober 2000 13:13 schreef bixister het volgende:
met de nadruk op 'daad'.

verder kun je elkaar ook al behoorlijk goed leren kennen via internet, vind ik, alleen is dat wel slechts één bepaald deel van iemands gedrag/persoonlijkheid dat je daar ziet.

Hoeft niet persee Bixister,

Iemand kan ook faken, dus zich heel anders voor doen dan hij of zei is. Zie je ook in BB veel gebeuren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')