(sorry dat ik het ff langs deze weg doe maar er staat geen email in je profiel).
on topic:
Ja zelf meegemaakt ook en wat ik er van vind? prima toch? Het maakt me niks uit of mensen verliefd worden op elkaar op het werk, via I-net, in de kroeg, in de trein of waar dan ook. Als je maar happy bent.
Nee, ik vind het niet raar. Heb het zelf ook gehad. Het heerlijke hiervan is dat je op die manier duidelijk verder kijkt als het uiterlijk. Vooral als je al eerder verliefd was dan dat je hem gezien hebt. Dan gaat het om de gesprekken en de gevoelens. Oké, het is heel erg makkelijk om je anders voor te doen. Maar dat kunnen sommige mensen IRL ook!
Niets geks aan. Geniet er lekker van en laat ze maar raar kijken!
quote:
Op 27 september 2000 20:31 schreef Isje1 het volgende:
toendertijd
quote:
Op 28 september 2000 08:20 schreef Ludo het volgende:toentertijd
[Dit bericht is gewijzigd door Isje1 op 28-09-2000 09:22]
Er is nog hoop voor onknappe/verlegen mensen ( iemand interesse )
quote:eeeeuhhhhhh annie?
Op 29 september 2000 18:04 schreef cos-micV het volgende:
Peter en ik hebben elkaar 'ontmoet' via ICQ.....
En eh met ons en onze relatie...?.....is nix mis mee...we waren allebei helemaal niet op zoek maar het overkwam ons.
We hebben het geweldig samen.
Wat een ander daar van denkt? ik zou het niet weten....zal me ook een zalige zorg zijn....wij zijn blij met elkaar...!!!!!
quote:
Op 01 oktober 2000 18:27 schreef elegancez het volgende:
eeeeuhhhhhh annie?.....nnnnneeeeeeehhhhh......Trutje van Peter.....
quote:PUUUUR toeval als je 't mij vraagt
Op 01 oktober 2000 15:49 schreef maaike het volgende:
Mijn vriend is gewoon al sinds mij 4de, mijn buurjongen. We gingen in onze pubertijd altijd samen zwemmen en we zaten op dezelfde scholen, en nu hebben we echt 'iets', praten we hier over toeval of niet????
of was er misschien internet in 't spel...?
Wie is er al via 't FOK!forum verliefd geworden op iemand op FOK!, terwijl je diegene eigenlijk nog nooit gezien of gesproken heb irl?
Ben eigenlijk best nieuwsgierig... Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!
quote:Dat heb ik gemerkt ja!
Op 05 oktober 2000 11:19 schreef Fok! het volgende:
Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!
quote:Op 5 mei was er op bevrijdingsdag een meeting in Wageningen. Daar zag ik een zekere Yvet aka Iefje, daarna nog veel gechat en op 1 juni uit eten geweest en vanaf die datum gaan we eigenlijk met elkaar en het gaat uitstekend!
Op 05 oktober 2000 11:19 schreef Fok! het volgende:
Vraag ik me stiekum af:Wie is er al via 't FOK!forum verliefd geworden op iemand op FOK!, terwijl je diegene eigenlijk nog nooit gezien of gesproken heb irl?
Ben eigenlijk best nieuwsgierig... Omdat ik 't zelf bijvoorbeeld best moeilijk vind om rl en FOK!forum uit elkaar te houden!
nog steeds verliefd enzo
quote:Je wilt toch niet zeggen dat je mij vergeten bent hè ?
Op 09 oktober 2000 11:32 schreef SunChaser het volgende:
Was jij ook in Wageningen? Waarom herinner ik me zo weinig mensen?
quote:Was jij er ook? Ik had nooit die pillen van Ulx moeten aannemen.
Op 09 oktober 2000 21:18 schreef Djeez het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je mij vergeten bent hè ?
En weer ontopic: verliefd worden via internet. Ja dat kan.
quote:Die vraag heeft niks te maken met iemand ontmoeten via internet. Dat geldt voor elke relatie. Bovendien is internet slechts een medium iemand te ontmoeten. Het daadwerkelijk leren kennen van elkaar gebeurt toch irl.
Op 10 oktober 2000 12:59 schreef Armageddon het volgende:
maar verliefd worden is niet zo moeilijk. De vraag is eigenlijk of het ook tot een echte langdurige relatie komt en dat dat ook zo blijft.
verder kun je elkaar ook al behoorlijk goed leren kennen via internet, vind ik, alleen is dat wel slechts één bepaald deel van iemands gedrag/persoonlijkheid dat je daar ziet.
quote:Hoeft niet persee Bixister,
Op 10 oktober 2000 13:13 schreef bixister het volgende:
met de nadruk op 'daad'.verder kun je elkaar ook al behoorlijk goed leren kennen via internet, vind ik, alleen is dat wel slechts één bepaald deel van iemands gedrag/persoonlijkheid dat je daar ziet.
Iemand kan ook faken, dus zich heel anders voor doen dan hij of zei is. Zie je ook in BB veel gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |