Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 3. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 7 september 2002.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-09-2002 00:25]
[Dit bericht is gewijzigd door sillie op 08-09-2002 01:09]
0.03 Daniela is tegen Margriet aan gaan liggen. Ze hebben het over stoppen met de pil, over Chinese horsocopen, geboortehoroscopen en een alternatief winkeltje waar je je horoscoop kunt laten trekken. Margriet : Bijna altijd klopt het bij mij. Ik heb paranormale bladen gelezen. Maar ik moet me er niet te lang mee bezig houden. Daniela : Dan ga je zweven. Margriet : Je oma staat achter je, dat soort verhalen. Margriet vertelt dat ze een keer dronken glaasje draaien heeft gedaan. Margriet : Het ging voor geen meter. We waren veel te melig. Daniela : Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me best spannend. Margriet : Ik heb tarot kaarten. Dat is best moeilijk. Je hebt er hele studies voor. Moet ik zachter zijn Moes ? Mustapha : Wat ? Margriet : Als het zachter moet moet je dat zeggen. Mustapha : Nee. Margriet vindt dat je niet zo maar aan tarot moet beginnen. Daniela begint over de i-tjing. Margriet vertelt over een medium. Margriet : Ik heb zoiets, ik wil het niet weten allemaal. Daniela : Dat had ik ook. Margriet : Iemand in Italie zei, je zult geen kinderen krijgen maar wel veel lange relaties hebben. Daar ga je bijna naar leven. Een lezeres in Amerika had het over zeven jongens. Ik heb zoiets van wat moet ik er mee. Daniela : Ik heb het één keer gedaan. Ik zou heel rijk worden. Ik kon er niks mee. Twee vriendinnen konden er heel veel mee.
Stream 3
0.15 In de woonkamer. Jeannette tegen Laurens : Als ik thuis ergens geen zin in heb stap ik op mijn fiets en ben ik weg. Dat kan hier niet. Vijf minuten van tevoren (voor BB) dacht ik, Jeanette, weet je wel waar je aan gaat beginnen. Toen heb ik er voor gekozen. Ik ga er ook niet uit. Ik voel me goed. Laurens : Op de moeilijke momenten moet je nagaan waarom je er in bent gegaan. Als het echt niet gaat ... Jeannette : Dan zeg ik echt wel wat. Laurens zegt dat de armen zeggen dat ze goed slapen en eten. Hij gelooft het niet. Laurens : Je kiest toch altijd dit. Jeannette : Daar gaat het echt moeilijk worden. Laurens : Het enige dat daar tegen gaat zitten is de kleine ruimte. Het eten gaat wel. Misschien is het voor vrouwen anders. Die zijn veel ijdeler. Judith zal daar minder problemen mee hebben. Die maakt zich nauwelijks op. Jeannette : Ik ook niet hoor. Laurens : De kleine ruimte breekte je op. Niet het eten.
0.22 Laurens : Ik zie in hun ogen en gezichtsuitdrukkingen dat het hier leuker is. Ze hebben veel plezier. Als wij daar zouden zitten zouden we ook veel plezier hebben. Kijk maar veel naar gezichten. Jeannette : Toen Stefan op die stoel ging zitten had hij er echt geen zin meer in. Laurens : De enige aan wiens gezicht je niets ziet is Mustapha. Jeannette zegt iets van het feit dat Daniela klaagde over het gedrag van rijk. Laurens zegt dat dat er bij hoort. Jeannette : Ik reageer hier op dingen heel anders dan ik dacht dat ik zou reageren. Een grapje kan ik luchtig opnemen maar dat grapje over dat eten. Thuis was ik weg gegaan. Ik ben in de tuin gaan zitten. Judith en Margriet kwamen achter mij aan. Ik laat me door niemand wegtreiteren. Weer dat gezeik over dat ik niet alles eet.
De stream stopt.
Even gekeken bij rijk. Vaag gesprek. Judith is weer bezig in dialect. (dan kijk ik toch liever naar de slapende mensen in arm)
In arm is het nu stilletjes, je hoort alleen wat gezucht.
Speaking of the devil, het was dus blijkbaar Margriet. Ze werd wakker van haar eigen gepuf Stefan en Daan doen haar even na; pfffffffffff, pfffffffffffff.
Margriet: dat komt van al die shoarma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |