met onder andere beelden vanuit het wtc zelf (heb ze net op het nieuws gezien)
quote:Wat extra info:
Op donderdag 05 september 2002 23:51 schreef Cybart het volgende:
een docu die wereldwijd wordt uitgezonden (133 landen ofzo),met onder andere beelden vanuit het wtc zelf (heb ze net op het nieuws gezien)
Tot dus 11 sept. de camera man was bezig een brandweer man te filmen totdat ze dus het eerste vliegtuig in het WTC zagen vliegen. Daarna zag je nog wat beelden binnen in het WTC en hoe ze (terwijl ze nog in 1 van de torens waren) de andere toren in hoorde storten. Daarna renden ze naar buiten, dat was net optijd aangezien nu de toren waarin ze net nog zaten ook instorte...
Maar goed.. binnenkort op RTL4 dus meeer...
quote:dat heb ik ook gezien, pretty shocking.
Op vrijdag 06 september 2002 08:22 schreef Disorder het volgende:
Gisteren bij de 'preview' was iets behoorlijk schokkends te zien. Een oud lid van de brandweerkazerne, een pastoor, keek eerst van angst met grote ogen in de camera toen het 2e gebouw instortte. Een paar scenes later, toen de rook en stof weer opgeklaard waren, zag je z'n collega's zich over hem ontfermen. Hij lag dood op de grond..
quote:Je bedoelt die kapellaan ofzoiets? Gisteren bij RTL4 nieuws?
Op vrijdag 06 september 2002 08:22 schreef Disorder het volgende:
Gisteren bij de 'preview' was iets behoorlijk schokkends te zien. Een oud lid van de brandweerkazerne, een pastoor, keek eerst van angst met grote ogen in de camera toen het 2e gebouw instortte. Een paar scenes later, toen de rook en stof weer opgeklaard waren, zag je z'n collega's zich over hem ontfermen. Hij lag dood op de grond..
quote:Klopt. Dat was de kapellaan. Maar ik kon even niet op dat woord komen. Dat zag er echt heel naar uit, hoe hij zo dood daar lag, terwijl je 'm een paar seconden nog met grote ogen van angst in de lens zag kijken..
Op vrijdag 06 september 2002 16:04 schreef mrcool het volgende:[..]
Je bedoelt die kapellaan ofzoiets? Gisteren bij RTL4 nieuws?
quote:Ik weet wat je bedoelt. Je ziet echt de angst in zijn ogen, niet echt fijn om te zien zoiets.
Op vrijdag 06 september 2002 19:19 schreef Disorder het volgende:[..]
Klopt. Dat was de kapellaan. Maar ik kon even niet op dat woord komen. Dat zag er echt heel naar uit, hoe hij zo dood daar lag, terwijl je 'm een paar seconden nog met grote ogen van angst in de lens zag kijken..
quote:
Op woensdag 11 september 2002 09:37 schreef ranja het volgende:
Dat komt gelijk met Buffy dus... nou jammer dan
quote:Ik kijk wel op TV1 20:55 (belg), zonder commercials.. of BBC1
Op vrijdag 06 september 2002 00:05 schreef SuperJERK het volgende:[..]
Maar goed.. binnenkort op RTL4 dus meeer...
[Dit bericht is gewijzigd door Wheely op 11-09-2002 20:13]
quote:Ik help het je hopen.. op RTL4 zou die dan 15 minuten langer duren dan op de andere zenders.. lijkt er dus op dat die reclame's gewoon doorgang vinden. Financieel gaat niet zo goed met de HMG... enfin, we zien het zo wel.
Op woensdag 11 september 2002 19:57 schreef roeth het volgende:
denk niet dat ze er reclames tussen door doen bij zo'n docu
deden ze laast(zondag) bij sbs6 ook niet bij de docu over WTC
quote:Dus wel.
Op woensdag 11 september 2002 19:57 schreef roeth het volgende:
denk niet dat ze er reclames tussen door doen bij zo'n docu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |