abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5555152
quote:
Libanees moordcommando voor Abou Jahjah
Zeven Libanezen zouden in opdracht van de Israëlische veiligheidsdienst Mossad in België een aanslag beramen op de omstreden voorzitter van de Arabisch Europese Liga (AEL) Dyab Abou Jahjah. De namen en de kentekens van de wagens werden overgemaakt aan de federale politie. Het bericht staat op de webstek van de AEL.

AEL-voorzitter Dyab Abou Jahjah kreeg de informatie "vanuit kringen binnen de veiligheidsdiensten". De Mossad zou volgens de AEL gebruik willen maken van de ophef in België over de figuur Abou Jahjah. Met de aanslag zou de indruk worden gewekt dat die vanuit extreem-rechtse hoek werd beraamd.

Volgens de AEL gaat het om zeven Libanezen die, omdat ze collaboreerden met Israël tijdens de bezetting van hun land, naar Duitsland zijn gevlucht. Daar werden ze door de Mossad geronseld. Dyab Abou Jahjah neemt ondertussen veiligheidsmaatregelen. Bij grote manifestaties werd hij al begeleid door één of twee lijfwachten. "Ik kreeg al doodsbedreigingen, maar dit is van een totaal andere orde. Ik heb de namen van de zeven en de kentekens van hun wagens overgemaakt aan de federale politie."

De AEL benadrukt dat een aanslag op de voorzitter hun acties niet zullen stoppen. "Dit zal wel het Midden-Oosten-conflict importeren in België. Wie eerst bloedvergiet, is ook verantwoordelijk voor de gevolgen." Koen Dassen, kabinetschef van de minister van Binnenlandse Zaken, zegt dat de AEL in alle richtingen door de Staatsveiligheid wordt gevolgd. "We gaan na of de AEL de regels van onze maatschappij respecteert, maar ook dat de Liga de volle bescherming geniet van onze rechtsstaat. Al deze berichten worden nauwlettend opgevolgd. Als maatregelen nodig zijn, zullen die ook worden genomen." De kabinetschef wenste verder geen verklaringen af te leggen.

bron: www.gva.be

hoe graag ik die geflipte radicaal ook dood wil zien, een Libanees moordcommando in opdracht v/d Mossad is niet iets waar ik op zit te wachten...
kHeb liever dat ze'm ontvoeren en laten verdwijnen ofzo...

pi_5555325
Ik vind het eenvreemde gast en ben het niet eens met zijn politieke punten maar om em dan op te ruimen is tegenstrijdig met onze beginselen van vrijheid van meningsuiting. En wat ik me afvraag .. Wat heeft de Mossad daar voor baat bij om die gast op te ruimen?
  Moderator dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:59:11 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5555336
voorlopig geloof ik dr ook vrij weinig van, eerst maar eens zien of er daadwerkelijk arrestatie's worden verricht.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5555369
Leg mij het verschil eens uit tussen een moordcommando en 'ontvoeren en laten verdwijnen' en waarom het laatste beter zou zijn
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 14:01:40 #5
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5555370
mmhhh unknow data....

ff checken

mav oout

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_5555577
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:01 schreef Tia_Tijger het volgende:
Leg mij het verschil eens uit tussen een moordcommando en 'ontvoeren en laten verdwijnen' en waarom het laatste beter zou zijn
Als de Mossad een probleem heeft met A.Jahjah heb ik liever niet dat ze'm hier op laten ruimen en hun problemen naar hier projecteren, maar prefereer ik dat ze'm lekker meenemen naar Israël en 'm daar in een celletje gooien. Dat laatste lijkt mij overduidelijk de betere optie.
Maar dat zal ook wel zijn omdat ik Jahjah beschouw als een gevaar voor onze maatschappij die niks positiefs te zeggen over de hele westerse wereld (maar terwijl wel westerse subsidies ontvangt) en dat jij 'm waarschijnlijk 'lekker rebels' vindt. Hij is toch niet gevaarlijk joh... hij heeft maar 150 aanhangers...
pi_5555610
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:18 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Als de Mossad een probleem heeft met A.Jahjah heb ik liever niet dat ze'm hier op laten ruimen en hun problemen naar hier projecteren, maar prefereer ik dat ze'm lekker meenemen naar Israël en 'm daar in een celletje gooien. Dat laatste lijkt mij overduidelijk de betere optie.
Maar dat zal ook wel zijn omdat ik Jahjah beschouw als een gevaar voor onze maatschappij die niks positiefs te zeggen over de hele westerse wereld (maar terwijl wel westerse subsidies ontvangt) en dat jij 'm waarschijnlijk 'lekker rebels' vindt. Hij is toch niet gevaarlijk joh... hij heeft maar 150 aanhangers...

Dank je voor het compliment maar helaas heb ik geen encyclopedische kennis van iedereen die door rechts Belgie als een terrorist wordt aangemerkt.

Mijn onbegrip is jouw distinctie tussen 'verdwijnen' en 'vermoorden' aangezien die twee begrippen in veel landen gelijk zijn.

De heer Jahjah is mij niet echt bekend, het enige wat ik van hem weet is dat hij een onzinnig en onhaalbaar voorstel over een 4e landstaal in Belgie gelanceerd heeft en dat hij voorzitter is van het Sabra en Shatila comite in Belgie.

Mischien is dat laatste tegenwoordig genoeg om de gramschap van de Mossad te behalen, ik zou denken dat de Mossad betere dingen te doen heeft op het moment.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_5555839
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:28 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]
Mijn onbegrip is jouw distinctie tussen 'verdwijnen' en 'vermoorden' aangezien die twee begrippen in veel landen gelijk zijn.

weet ik wel,
ik doelde ook meer op de plaats WAAR het gebeurt...
quote:
De heer Jahjah is mij niet echt bekend, het enige wat ik van hem weet is dat hij een onzinnig en onhaalbaar voorstel over een 4e landstaal in Belgie gelanceerd heeft en dat hij voorzitter is van het Sabra en Shatila comite in Belgie.

Mischien is dat laatste tegenwoordig genoeg om de gramschap van de Mossad te behalen, ik zou denken dat de Mossad betere dingen te doen heeft op het moment.

Wat de beweegredenen zijn voor de Mossad, daar spreek ik me niet over uit bij gebrek aan meer info.
Ik zie het alleen niet zitten dat ze 'm hier van kant maken.
pi_5566598
Niet te vergeten de bron van het nieuws: de website van mister Djadja himself.

Oftewel, zelf verzonnnen.

Een moordcommando van 7 mensen?
De Mossad loopt graag in de kijker tegenwoordig.

Ik zou overigens geen traan om hem laten.

Ik wou dit bericht gisteren ook al posten maar ik kon die flippo zijn website niet vinden. Iemand een link?

woensdag 28 augustus 2002 @ 09:34:27 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_5566874
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 08:41 schreef battlesickloner het volgende:
Iemand een link?
http://www.gva.be/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_5567221
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 09:34 schreef Re het volgende:

[..]

http://www.gva.be/

Niet de fuckiing Gazet van Antwerpen maar een link naar de site van de europees-aribische liga of de siten van die gast zijn prtij ofzo.

Ik kreeg het echt niet gevonden gister.

pi_5568670
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5568749
Ik ga effe wat op dat forum jennen

edit: ik bedoel participeren

woensdag 28 augustus 2002 @ 12:21:23 #14
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5568766
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:14 schreef milagro het volgende:
http://www.arabeuropean.org
Leuke site.
Dat is nummer 4000 al
Steken Polinco en Stormfront maar magertjes tegen af
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5568828
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:20 schreef Chadi het volgende:
Ik ga effe wat op dat forum jennen

edit: ik bedoel participeren

boodschap aan de jongeren

Deze is erg leuk....

pi_5568850
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:21 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Leuke site.
Dat is nummer 4000 al
Steken Polinco en Stormfront maar magertjes tegen af

Ow geef effe wat linkjes naar die stukken waar jij van gaat ik ken ze niet vinden.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:30:42 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5568876
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ow geef effe wat linkjes naar die stukken waar jij van gaat ik ken ze niet vinden.

Zie Milagro's link:

ASSALAM ALEIKOUM

Abdoel Rahman Ibn Awf, moge god hem welgevallig zijn, zei: " In Badr zag ik twee jongeren, één links van mij, en één rechts van mij. Een van hen vroeg mij zachtjes zodat de ander hem niet hoorde: o oom, wijs mij Aba Jahl, de leider van de ongelovigen aan. Waarom vraag je dat? Vroeg ik. De jongen antwoordde: ik heb gehoord dat hij, Aba Jahl, de boodschapper van God misbruikt heeft. Ik zweer bij God, die mijn ziel in zijn hand heeft, dat als ik Aba Jahl zie, mijn schaduw niet van zijn schaduw zal scheiden tot een van ons dood is. Ik was verbijsterd; toen zei de andere jongeling hetzelfde als de eerste. Vervolgens zag ik Aba Jahl tussen de mensen. Ik zei tegen de jongens: Zien jullie hem? Dat is de man naar wie jullie vroegen. De twee jongeren sloegen Aba Jahl net zo lang met hun zwaard tot hij dood was. God is groot, lof aan Hem: twee jonge mannen met groot doorzettingsvermogen, vuur, moed en trots op de godsdienst van God, vragen naar de belangrijkste daad, moord, gericht tegen de vijand. En zij plegen de moord op Aba Jahl, de leider van de ongelovigen bij de slag van badr"
Zo was het doorzettingsvermogen en het vuur, van de jongeren in die tijd. En zo was doorzettingsvermogen en het vuur van hun vaders. Het is deze rol die nu verwacht wordt van de mensen die de kennis en de kundigheid hebben om tegen de vijand te vechten. Zij moeten hun broers en zonen leiden in deze zaak; als dat eenmaal gebeurd is, zullen onze jongeren herhalen wat hun voorvaderen eerder zeiden: " ik zweer bij God dat als ik hem zie, mijn schaduw niet van zijn schaduw zal scheiden voor een van ons dood is"
De jongeren zullen de vlag van de jihad hijsen tegen het verbond van de Zionisten en de Amerikanen. ALLAHOE AKBAR!!

MAHA ASSALAM
ARABE PRIDE

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5568923
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:26 schreef milagro het volgende:

[..]

boodschap aan de jongeren

Deze is erg leuk....

Je respons gaat eerst langs een moderator .. bah.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:36:39 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5568969
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je respons gaat eerst langs een moderator .. bah.

Oh dus ze zijn het eens met bovenstaand stuk...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5569037
quote:
You have all noticed that we have a wide range of tolerance in this forum. Unlike most ideological activist organisations we allow our enemies to use our web-site to defend their opinions. However we will not allow them to promote their opinions, for the slow ones among our enemies DEFEND YES, PROMOTE NO. so first rule " any posting from enemies that can be considered as propaganda will be removed from the forum". We will be however lineant in judging a text to be propaganda, We will be using a narrow definition of it.
We have noticed that some users post under many names, like our friend ANYONE, that is ookay as long as the reason is not to create the impression tha more people support the opinion of one person. We also noticed that some people are on the forum to insult others, from now on we will be removing every posting that can be considerd as insulting.
This Forum will remain more democratic than any other forum that is run by a committed organisation, and our enemies wll still be able of posting on it, but they have to respect these rules.
Best Regards
The moderators
Nou hier zakt dus mijn broek van af . Dit zijn dus hun regels.
pi_5569085
Marroko/Spanje

off topic maar wel leuk

quote:
moge Allah SWT ons hiermee bijstaan, en we zullen blijven bidden tot Allah zodat Ceuta, Mellilla, Perejil, de Canarische Eilanden en vooral niet te vergeten, de Westelijke Sahara tot Marokko toebehoort.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 28-08-2002 13:06]

woensdag 28 augustus 2002 @ 12:48:06 #22
34701 George_W_Bush
Hi i'm.......? daddy who
pi_5569124
dit bericht is gelul.
geen bevestiging kunnen vinden hier van.

PPTUS

I Own the world......well allmost
  Moderator woensdag 28 augustus 2002 @ 12:55:41 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5569212
hahaha lachen ik ga daar ook ff lopen fok!ken
kijken of ik onder propaganda val
pi_5569220
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou hier zakt dus mijn broek van af . Dit zijn dus hun regels.

Ach, tis een Internet forum...er zijn ergere, er zijn betere, who cares?

Het Internet is het beste bewijs van de stelling dat zelfs al laat je 100 apen 100 jaar lang typen je nog geen Shakespeare krijgt

Moderator woensdag 28 augustus 2002 @ 13:09:21 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5569394
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')