abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696441
Ik denk dat ze 1 jaar na 11 september... (wanneer het patriotisme het hoogst is), de aanval gaan inzetten... De Iraki's een koekje van eigen deeg geven... dat idee...
Ik kan het uitleggen...
  Moderator zaterdag 7 september 2002 @ 11:49:08 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5696482
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 19:52 schreef realist_ik het volgende:

[..]

En toch is NL het enige land dat voor een militaire actie tegen Irak is. (en UK natuurlijk)

het is ook nooit goed hé, als nederland niet mee wilt doen dan is het 'nederland is bang blablabla praten kunnen we goed maar verder nix blabla paars is niet daadkrachtig geweest' en als nederland wel mee wil doen is het 'ze kunnen zelf niet denken, hun hoofd zit diep in de amerikaanse ass blablabla saddam is ene held'.

Saddam is schurk en hij moet aangepakt worden ik vind het alleen maar goed dat dat gaat gebeuren, dat gezeur heel de tijd als je wacht tot hij klaar is om zijn move te maken dan is het te laat.

edit: nog een leuke quote van het cda (niet verw8 dat ik dat ooit nog is zou zeggen )

quote:
Om druk op Irak te zetten is de stok achter de deur van militaire actie nodig. "Duidelijk moet zijn dat we met die stok willen slaan als het onverhoopt nodig is", zei het CDA-Tweede-Kamerlid Eurlings donderdag in het debat met minister De Hoop Scheffer (Buitenlandse Zaken).
idd saddam moet je slaan met een stok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5696578
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 11:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is ook nooit goed hé, als nederland niet mee wilt doen dan is het 'nederland is bang blablabla praten kunnen we goed maar verder nix blabla paars is niet daadkrachtig geweest' en als nederland wel mee wil doen is het 'ze kunnen zelf niet denken, hun hoofd zit diep in de amerikaanse ass blablabla saddam is ene held'.

Nederland hapt wel heel snel toe.
Hoe zit het nu met die bewijzen, wordt die nog openbaar gemaakt??
pi_5696614
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 11:44 schreef ComComMer het volgende:
Ik denk dat ze 1 jaar na 11 september... (wanneer het patriotisme het hoogst is), de aanval gaan inzetten... De Iraki's een koekje van eigen deeg geven... dat idee...
Dat is dan een bijzonder domme daad aangezien Irak absoluut niets te maken had met de aanslagen op 11/9. Val dan liever Saudi-Arabie en Pakistan binnen.
pi_5696619
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Jah net als de bewijzen voor de aanval op Afghanistan
pi_5696630
Saudi Arabie ligt idd meer voor de hand, Bush moet het klusje van zijn vader afmaken.
  Moderator zaterdag 7 september 2002 @ 12:08:43 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5696635
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:02 schreef schatje het volgende:

[..]

welke bewijzen wil je hebben?
biologische wapens had hij al voor desert storm en toen zijn ze niet vernietigd.
er word keer op keer op toestellen die de no-fly zone patrouilleren geschoten.

ga zo maar door.

bovendien legt nederland nog steeds de nadruk op militaire adviseurs en desnoods vergezeld van troepen (waar de VS tegen is) dus zo snel happen we nou ook weer niet.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')