abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5537316
Op veler verzoek hier verder.

deel 1: Aliën portret in engelse Graancirkel

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_5537414
misschien grappig om deze cirkels in verband te brengen met de theorieen van bijv. Erich von Daniken. die zei dat 'de beschaving' is gebracht door Aliens. deze theorien van hem geloof ik niet, maar ik geloof wel dat er zoiets als Aliens zijn...waarom niet?! die kans is echt enorm.
| Foto's |
  maandag 26 augustus 2002 @ 08:18:46 #3
33309 El_Jefe
WHY??????????????
pi_5537432
zelfs de 'deskundigen', die normaal elke graancirkel als teken van buitenaardse beschaving beschouwen, vinden dit kunstwerk niet meer dan een leuke grap. Vooral de in Ascii geschreven booschap kan bij niemand overtuigend zijn.
WHY NOT?????????????????????????????????????
  maandag 26 augustus 2002 @ 08:43:26 #4
35009 LG
Sick my Duck
pi_5537483
quote:
In heel Amerika is er onderzoek naar gedaan, daar gelooft ruim meer dan 60, dacht zelfs boven de 70 % in het bestaan van buitenaardse wezens.
Hhahahaha jah daar gelooft zelfs 90 % in god, en 1 iemand die woont daar die denkt dat ie god zelf is !
pi_5537499
Typisch ook dat de aliens precies onze ascii-code zouden kennen en er precies dezelfde interpretatie aan zouden geven .
Desalnietemin knap gemaakt.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_5537620
die graancirkels zijn erg mooi gemaakt.

maar mensen, denk eens na... denk je nou echt dat Aliens niets beters te doen hebben dan graancirkels maken op aarde? Denk je nou echt dat ze een soort verstoppetje aan het spelen zijn met ons? Kom op, wat is aannemelijker, dat er een aantal mensen/kunstenaars zijn die aandacht willen (en ook krijgen) of dat er vliegende schotels op graanvelden landen om graan te gaan verbuigen?

Heb je the making of 'Signs' gezien? Alle cirkels in die film zijn ook door mensen gemaakt... in mais.

Hier meer info over de film: http://us.imdb.com/Title?0286106

[url=http://www.picserver.tk/]Gratis plaatjes hosten, super snel >:)[/url]
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:48:37 #7
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5538229
LOL! Deel 2! ..(Wat heb ik gedaan..) (Voor mvt en 6502, op jullie reageer ik niet eens meer want jullie kunnen niet lezen en er alleen maar omheen draaien als een apenpakfiguur, probeer Hans Anders, is weer 's wat anders)...
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 09:28 schreef ddofborg het volgende:
die graancirkels zijn erg mooi gemaakt.

maar mensen, denk eens na... denk je nou echt dat Aliens niets beters te doen hebben dan graancirkels maken op aarde? Denk je nou echt dat ze een soort verstoppetje aan het spelen zijn met ons? Kom op, wat is aannemelijker, dat er een aantal mensen/kunstenaars zijn die aandacht willen (en ook krijgen) of dat er vliegende schotels op graanvelden landen om graan te gaan verbuigen?

Heb je the making of 'Signs' gezien? Alle cirkels in die film zijn ook door mensen gemaakt... in mais.

Hier meer info over de film: http://us.imdb.com/Title?0286106

Denk zelf een keer na. Hoe kan jij voor aliens bepalen wat ze wel of niet zouden doen hier op aarde. Je kan je juist niet in aliens denkwijze verplaatsen, probeer dat dan ook niet.
En voor mij persoonlijk (dankzij al die bergen informatie die ik weet over UFO's/aliens + eigen logica) is het 100 x aannemelijker dat ze door aliens zijn gemaakt dan door kunstenaars. Ook door de aanwezige feiten zoals ze nu zijn. Dit geld natuurlijk niet voor alle cirkels. DUH. (zie dat nou maar gewoon in, hard bewezen dat het onmogelijk allemaal mensenwerk kan zijn, hard bewezen alleen al omdat ze zoveel tientallen jaren aan het onderzoeken zijn en nog steeds geen antwoord hebben.)
En de film SIGNS is science FICTION, we hebben het nu over real life, weet je het verschil? Ok dan. Via zo een film willen 'ze' zeker laten geloven dat het wel simpel te verklaren is, dat alles door mensen is gemaakt, maar ondertussen zitten ze in het echte leven nog altijd met een onopgelost raadsel, waar voor mij (en gelukkig ook nog genoeg andere mensen) die zich erin verdiept hebben, aliens het enige logische is dat overblijft... Alleen jullie zijn allemaal toch niet te overtuigen, omdat jullie je er niet in verdiept hebben waardoor jullie vergeleken met mij zeer, zeer weinig van UFO's/aliens afweten. En ik kan hier op dit forum onmogelijk al die informatie ff plaatsten, dat is veels te veel. Daarom zal ik helaas ook nooit echt heel goed kunnen uitleggen (in het kort) waarom ik voor mijn gevoel zo zeker weet dat sommige 'cirkels' van aliens komen.
Daarom wil ik het hier toch maar bij laten. De rest veel plezier met deel 2 van dit topic!
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_5538674
Gelukkig, hij houdt ermee op! Eindelijk verlost van denigrerende opmerkingen van onze alwetende ParAlien, zoals:
- Denk zelf een keer na.
- DUH
- zie dat nou maar gewoon in
- we hebben het nu over real life, weet je het verschil? Ok dan
- jullie zijn allemaal toch niet te overtuigen, omdat jullie je er niet in verdiept hebben waardoor jullie vergeleken met mij zeer, zeer weinig van UFO's/aliens afweten
- Haha, wat zitten hier veel ***** op dit forum. Stelletje kortzichtige kleine zieltjes met bange oogkleppen op.
- dan zijn jullie niet alleen kortzichtig, ook nog 's verschrikkelijk dom.

De groeten van rok.

"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
  maandag 26 augustus 2002 @ 12:55:12 #9
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5539630
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 11:35 schreef Koerok het volgende:
Gelukkig, hij houdt ermee op! Eindelijk verlost van denigrerende opmerkingen van onze alwetende ParAlien,
De groeten van rok.
Koerok, jij bent de grootste van allemaal, kijk alleen naar je naam, de zegt al genoeg.

Ok, stuk voor stuk ff een reactie geven dan maar, voor meneer -rok

QUOTE::::
zoals:
- Denk zelf een keer na. >>>
Als iemand mij vertelt dat ik moet nadenken terwijl ik meer heb nagedacht als degene die mij vertelt na te denken dan zeg ik idd dat hij zelf een keer na moet denken, DUH.

- DUH >>Precies, DUH.

- zie dat nou maar gewoon in >>> WAT ERG!!

- we hebben het nu over real life, weet je het verschil? Ok dan >>> Zeker als iemand er een science FICTION film bij gaat halen, DUH.

- jullie zijn allemaal toch niet te overtuigen, omdat jullie je er niet in verdiept hebben waardoor jullie vergeleken met mij zeer, zeer weinig van UFO's/aliens afweten >>>> Weer een mening van mij die ik durf te geven, waar jij je volgens mij als enige persoon op zo een overdreven aangesproken manier aan ergert, terwijl je alleen maar hebt meegelezen... Je herinnerde mij nog van de vorige discussie, daarom wil je nu alsnof ff je gram halen, wat je niet echt gaat lukken. Je zet alleen jezelf voor lul door zo gefrustreerd te doen.

- Haha, wat zitten hier veel ***** op dit forum. Stelletje kortzichtige kleine zieltjes met bange oogkleppen op. >>Daar zitten er idd genoeg van hier op Fok! Zie mijn signature, iedereen heeft recht op mijn mening! En als mijn mening je niet bevalt, maakt mij dat alleen maar blij.

- dan zijn jullie niet alleen kortzichtig, ook nog 's verschrikkelijk dom. >>> Dit heb je ook weer sneaky gequote uit een persoonlijke discussie met personen waar jij niet eens aan deelnam. Duidelijk is voor mij geworden dat je nog onverwerkte emoties over hebt van onze discussie van inmiddels alweer een paar weken terug. Get over it, grow up, je bent lachwekkend op deze manier mij proberen te pakken.
Dit was mijn 1e reactie toen ik dit bericht van jou las: HAHAHAHAHAHA wat zielig, hij heeft nog steeds gevoelens voor me na al die tijd.

Groetjes terug...

[Dit bericht is gewijzigd door ParAlien op 26-08-2002 13:06]

pi_5539804
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:55 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Dit was mijn 1e reactie toen ik dit bericht van jou las: HAHAHAHAHAHA wat zielig, hij heeft nog steeds gevoelens voor me na al die tijd.

Groetjes terug...

als die aliens net minachtend zijn als ParAlien dan mogen ze van mij weer terug naar waar ze vandaan komen.

Je doet het image van die aliens zeker geen goed ParAlien. Dat uitlachen en minachten van mensen kan nooit zijn wat de bedoeling van ze is.

maandag 26 augustus 2002 @ 13:42:59 #11
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5540197
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 13:08 schreef Malach het volgende:

[..]

als die aliens net minachtend zijn als ParAlien dan mogen ze van mij weer terug naar waar ze vandaan komen.

Je doet het image van die aliens zeker geen goed ParAlien. Dat uitlachen en minachten van mensen kan nooit zijn wat de bedoeling van ze is.

Ben ik even blij dat ik me daar dan niet druk om hoef te maken, aangezien ik NIET een alien ben, maar een mens, die het recht heeft om andere mensen uit te lachen. HAHAHAHA
pi_5542059
Echt goed man dat die aliens engels spreken, ik zelf spreek ook hun taal vloeien (n0t)
pi_5543190
dit begint beetje op flame-bait te lijken, paralien en rok..
| Foto's |
pi_5543317
Het was mijn eerste reply in dit topic. Ik voelde me even geroepen. Voor de rest blijf ik hem gewoon negeren, want in een discussie moet het nu eenmaal van twee kanten komen. En bij hem heb ik dat idee niet. Hij wil alleen de discussie winnen.
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
  maandag 26 augustus 2002 @ 19:11:08 #15
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5545303
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 08:48 schreef Howlin_Mad het volgende:
Typisch ook dat de aliens precies onze ascii-code zouden kennen en er precies dezelfde interpretatie aan zouden geven .
mja gelukkig kunnen we uit documentering opmaken dat ze aantoonbaar al minimaal 60 jaar hier zijn..

in die 60 jaar hebben ze uiteraard vooral uit hun neus zitten peuteren..
want je zou toch niet verwachten dat ze in die tijd ook maar enigzins onderzoek zouden doen naar onze vormen van taal,wiskunde, technologie.

tja aliëns die zover ontwikkeld zijn dat ze hier pas decennia kunnen observeren snappen uiteraard niet wat ascii is
[/sarcasme]

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:02:09 #16
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5546807
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:48 schreef Koerok het volgende:
Het was mijn eerste reply in dit topic. Ik voelde me even geroepen. Voor de rest blijf ik hem gewoon negeren, want in een discussie moet het nu eenmaal van twee kanten komen. En bij hem heb ik dat idee niet. Hij wil alleen de discussie winnen.
Precies, je eerste reply. Ik heb uitgelegd waarom. Alleen maar omdat je nog een beetje frustratie over had van onze discussie van een tijd terug. Een andere reden is er niet te bedenken.
Raar eigenlijk, 1 afzeikpost plaatsen en daarna melden dat je me wel zal negeren. Dit is juist geen discussieren te noemen. 1 Zin van je klopt iig, een discussie moet van 2 kanten komen. En tuurlijk wil ik een discussie winnen, anders zou ik ook niet de moeite nemen om eraan te beginnen. Weer niet echt logisch wat je zegt. Ik hoop dat je me gaat negeren, want blijkbaar raak je gefrustreerd door mij.
pi_5547372
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:42 schreef MeAndMyself het volgende:
dit begint beetje op flame-bait te lijken, paralien en rok..
Ik noem het eerder 2 mensen die het echt NIET met elkaar eens zijn
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:47:45 #18
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5547597
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:36 schreef Harrie het volgende:

[..]

Ik noem het eerder 2 mensen die het echt NIET met elkaar eens zijn

Hier ben ik het WEL mee eens! (Ja, de 'alwetende' ParAlien is het ook wel 's ergens mee eens )
pi_5547603
Ik heb nog nooit gereageerd in dit topic (ook vorige deel niet), maar ik ga er niet vanuit dat deze graancirkel door alien's gemaakt is.

-Ten eerste zat er geloof ik een fout in de ascii taal, er ontbrak een stukje hooi en daardoor werd in het begin de zin verkeerd begrepen. Als aliens dit dus in de grond zouden hebben gestampt, dan zouden ze echt geen fouten maken....

-Waarom zouden ze een portret van zichzelf erbij zetten?, en het beeld dat erbij gezet is herkend de mens als hij het woord "alien" hoort. Alleen de ascii taal zou al genoeg zijn eigenlijk om een boodschap over te zenden, een tekening is totaal niet relevant.

-Als er een andere beschaving ons iets duidelijk willen maken, waarom stampen ze dan graan plat? Waarom branden ze het niet gewoon simpel in de grond?, of zenden ze het uit via de tv..., zo geadvanceerd zijn ze vast wel (dat ze die kanalen begrijpen zegmaar).

ps: ik geloof in buitenaards leven, maar ik geloof niet dat deze graancirkel gemaakt is door aliens.

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
pi_5548724
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:48 schreef ParAlien het volgende:

(zie dat nou maar gewoon in, hard bewezen dat het onmogelijk allemaal mensenwerk kan zijn, hard bewezen alleen al omdat ze zoveel tientallen jaren aan het onderzoeken zijn en nog steeds geen antwoord hebben.)

Alsof het relevant is dat ze na tientallen jaren nog steeds geen antwoord hebben. Het heeft eeuwen geduurd voordat mensen wisten dat bliksem eigenlijk elektriciteit was. Maar volgens jou is dat vast niet zo, want het heeft meer dan een paar decennia geduurd totdat ze tot dat antwoord kwamen, toch? Zie je nu in dat dit argument van je nergens op slaat?
quote:
maar ondertussen zitten ze in het echte leven nog altijd met een onopgelost raadsel, waar voor mij (en gelukkig ook nog genoeg andere mensen) die zich erin verdiept hebben, aliens het enige logische is dat overblijft...
Net zoals in de oudheid alleen de goden als logische verklaring overbleven...
Waarom sluit jij uit dat er in de toekomst een andere verklaring komt? Dat kun je alleen als je bewijs hebt dat aliens die paar onverklaarbare cirkels gemaakt hebben. In dat geval mag je dat hier ook wel eens posten...
quote:
En ik kan hier op dit forum onmogelijk al die informatie ff plaatsten, dat is veels te veel.
Alleen de titels+schrijvers van boeken of urls van websites zijn ook genoeg hoor. Daar heb ik ook al een paar keer om gevraagd, weet je nog?
pi_5548914
Ik heb zojuist eens even het hele verhaal hier doorgelezen. Erg interessant, en ik moet zeggen dat ParAlien het voor elkaar heeft gekregen dat ik me geregistreerd heb en nu voor het eerst hier post!

Hij is namelijk de perfecte debunker van graancirkels!

Uitleg: je kunt de vijand het beste van binnenuit aanvallen namelijk. Door je voor te doen als een 'believer' van aliens en dat zij graancirkels maken, maar nooit met goeie argumenten te komen, continue mensen af te zeiken die wel met tegenargumenten komen en maar schreeuwen dat iedereen bekrompen is behalve hij zorgt hij er perfect voor dat geen mens nog een serieuse discussie met hem aan gaat!

Dit zal hij ook wel weer afkraken als zijnde: die wil het ook weer niet geloven. En ik moet zeggen, hij heeft gelijk. Ik kan er niets aan doen, maar zonder goeie bewijzen heeft nog nooit iemand mij ergens van kunnen overtuigen.

En tot nu toe zijn de bewijzen tegen alien involvement in dit forum veel sterker als voor..........

Als je ook de discussie in perspectief wilt zien, hele thread (deel 1) even opnieuw lezen: lachen

O ja, nog dit. Hij heeft het toch steeds over bewijzen? En ook over dat wij hem maar niet willen geloven? Als je goede bewijzen hebt, dan hoeven we jou niet te geloven, dan spreken die voor zich! Geloven is namelijk zeker weten en vast vertrouwen dat iets wat we niet kunnen bewijzen toch waar is

I rest my case, probably never to be heard of again......

disarm you with a smile....
pi_5549094
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:51 schreef 6502 het volgende:

[..]
Zie je nu in dat dit argument van je nergens op slaat?
[..]

In dat geval mag je dat hier ook wel eens posten...
[..]

weet je nog?

Geef het toch op joh, neem hem nou niet meer serieus, doet hij met ons ook niet.....helaas. Hij wil ons helemaal niet overtuigen, juist het tegenovergestelde volgens mij!

Lees zijn andere reacties in andere threads in dit forum maar eens. Allemaal hetzelfde, nooit antwoorden alleen maar anderen afblaffen voor hun kleingeloof en bekrompenheid

Applaus voor jouw inzettingsvermogen en wel goede redeneringen/argumenten overigens

disarm you with a smile....
pi_5549256
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:48 schreef ParAlien het volgende:
(Voor mvt en 6502, op jullie reageer ik niet eens meer want jullie kunnen niet lezen en er alleen maar omheen draaien als een apenpakfiguur, probeer Hans Anders, is weer 's wat anders)...
Kan je een inhoudelijke discussie dan echt niet aan?
Want dit is wederom geen inhoudelijke reactie van jou.
Aangezien inhoudelijk op jouw posts reageren blijkbaar geen zin heeft, zal ik het nog één keer op jouw eigen manier proberen (en dat is ook gelijk de laatste keer want daarna trash ik dit useraccount).
Ik heb over vrijwel ieder argument van jou mijn twijfels/opmerkingen gepost, maar daarop nog niet 1 zinnige inhoudelijke reactie van jou teruggekregen, waarin jij je argumenten verdedigt.
Je durft geen bronvermelding te geven. a) omdat je die onzin zelf uit je duim hebt gezogen, of b) omdat je bang bent dat jouw 'heilige' bron niet blijkt te kloppen? Jij mag kiezen.
Je post hier dingen zonder ook maar even te kijken of het wel klopt wat je neerzet. Van sommige van je argumenten kan een kind van 3 nog zien dat ze onzin zijn. Maar je copy-paste ze blind en zodra er commentaar op die argumenten komt lul je er omheen.
Je loopt voortdurend te zeiken over door de overheid beïnvloede instanties. Die geloof je per definitie niet, tenzij het je zo uitkomt natuurlijk. NASA belazert de zaak met gefakede foto's van mars, zoals gewoonlijk natuurlijk. Zodra zogenaamde geleerden van NASA met een compleet onzinnige formule aankomen geloof je ze echter ineens op hun woord...
Uit halfware argumenten concludeer je volgens een of andere wazige vorm van logica, die in de verste verte niet lijkt op echte logica, nog minder gefundeerde conclusies. Zodra je een onderbouwde reactie terugkrijgt noem je dat een bekrompen visie. Als reden geef je een of andere standaard reden op die je voor alles gebruikt dat niet in je wereldbeeld past, zoals: "dat willen 'hun' graag dat je gelooft", of "denk jij soms dat je het beter weet". In plaats van die standaard onzin waarmee je alles wel kunt 'bewijzen' of 'weerleggen' (waar fanatieke gelovigen als jij ook erg goed in (denken te) zijn) had je ook een goed onderbouwde reactie kunnen posten, maar dat laat je natuurlijk maar achterwege...
Je loopt voortdurend te blaten over hoeveel boeken je wel gelezen hebt. Ja, boeken van David Icke c.s., zonder ook maar een seconde na te denken bij wat je leest neem je alles wat erin staat voor waar aan.
Boeken over de 'normale' wetenschap en technologie heb je blijkbaar nog nooit aangeraakt, getuige onder andere een compleet stompzinnig argument over computerchips in deel 1 van dit topic. Hoe kan je beweren dat jouw beeld niet bekrompen is als je geen ene f*ck weet van exacte wetenschap? Of ben je bang dat door het lezen van boeken daarover jouw wereldbeeld in elkaar valt? Kan jouw tere ziel misschien ook niet tegen de harde realiteit?
Toch moet ik je helaas vertellen dat je zonder deze kennis ook niet in staat bent om a) zinvol over dit onderwerp te kunnen discussieren en b) een oordeel te geven over dit onderwerp. Houd opmerkingen als 'niemand weet hoe een computerchip werkt' in het vervolg nou maar voor je of je gaat jezelf nog heel vaak compleet belachelijk maken.

Mijn conclusie over jou: jij denkt niet na. Je bent geworden waar je zo bang voor bent: een onnadenkende blinde volgeling. Ok, niet van de regering, maar wel van David Icke, Erich von Daniken en weet ik wie nog meer.

Vanaf nu reageer ik ook niet meer op jou, totdat je inhoudelijke reacties gaat geven, waaruit blijkt dat je een keer zelf nagedacht hebt. Discussieren met iemand die niet zelf nadenkt heeft toch geen zin.

Voel je tot die tijd maar lekker verheven boven en beter dan 'simpele zielen' als mvt en mij, met je zogenaamde open-minded en onbekrompen visie. Maar ik kan je vertellen, dat als je niet eens zelf nadenkt en weigert de realiteit buiten de boeken van David Icke te kennen, je nog een lange weg te gaan hebt.

Veel succes .

pi_5549295
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 23:15 schreef perfxion het volgende:

[..]

Lees zijn andere reacties in andere threads in dit forum maar eens. Allemaal hetzelfde, nooit antwoorden alleen maar anderen afblaffen voor hun kleingeloof en bekrompenheid

Volgens mij is het gewoon een kloon die hier speciaal voor aangemaakt is. In dat geval zal hij mijn vorige post vast heel leuk vinden.
pi_5549361
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 23:00 schreef perfxion het volgende:

Hij is namelijk de perfecte debunker van graancirkels!

Uitleg: je kunt de vijand het beste van binnenuit aanvallen namelijk. Door je voor te doen als een 'believer' van aliens en dat zij graancirkels maken, maar nooit met goeie argumenten te komen, continue mensen af te zeiken die wel met tegenargumenten komen en maar schreeuwen dat iedereen bekrompen is behalve hij zorgt hij er perfect voor dat geen mens nog een serieuse discussie met hem aan gaat!

Precies dat dacht ik ook bij YRRAB, hoogl298 en nu dan ParAlien. Heb dat echter nooit gepost. Maar je hebt helemaal gelijk.
quote:
O ja, nog dit. Hij heeft het toch steeds over bewijzen? En ook over dat wij hem maar niet willen geloven? Als je goede bewijzen hebt, dan hoeven we jou niet te geloven, dan spreken die voor zich! Geloven is namelijk zeker weten en vast vertrouwen dat iets wat we niet kunnen bewijzen toch waar is
Dat heb ik hem ook al eens duidelijk willen maken. Dat lukt blijkbaar niet
quote:
I rest my case
Ik leg mijn koffer ook neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')