.. en dit is deel 18 alweer.
quote:
Ergens midden jaren '90 had ik ooit per ongeluk een redelijk "cleane", goed geproduceerde rapversie van Roxette's You Don't Understand Me getaped... Niet zo heel erg interessant, maar het stak me altijd wel een beetje dat ik nooit achter de uitvoerende artiest/groep gekomen ben in al die jaren, i.v.m. de "boekhouding" wat de samenstelling van m'n cassettebandjes betreft. Iemand die het misschien weet? Zou me niks verbazen dat het een Nederlandse productie was overigens, omdat het geheel nogal braaf, vol geproduceerd en dicht bij het origineel overkwam. Geen vierletterige f-woorden en zo.
Weet IEMAND de Zweedse titel??? (of kan iemand me op de goede weg helpen?)
Het theme nummer daarvan. Iemand namen?
quote:kan je mij de nederlandse versie sturen jane?
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:04 schreef Jane het volgende:
Zal ik het dan nog één keer proberen met de Zweedse versie van 'Op een mooie Pinksterdag' van Cornelis Vreeswijk?Weet IEMAND de Zweedse titel??? (of kan iemand me op de goede weg helpen?)
Als iemand alleen de artiest herkent ofzo dan is dat ook goed, dan heb ik iig iets meer om op te zoeken.
**sample verwijderd van server**
OPGELOST
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 24-08-2002 23:28]
Het is een jaren '60 nummer, dezelfde band heeft ook een hoop gedaan voor de soundtrack van de film Hair.
Het nummer dat ik zoek heet 'Aquarius', maar hoe heet de band?
quote:De band heet 5th Dimension
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:54 schreef Type het volgende:
Ik weet de artiest niet meer, en Kazaa is ook een beetje vaag...Het is een jaren '60 nummer, dezelfde band heeft ook een hoop gedaan voor de soundtrack van de film Hair.
Het nummer dat ik zoek heet 'Aquarius', maar hoe heet de band?
quote:Dat wil ik ook weten. Ik ken dat nummer wel...
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:06 schreef Balbergen het volgende:
Kennen jullie Kink tv op tmf?Het theme nummer daarvan. Iemand namen?
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 16:14 schreef okzin het volgende:[..]
De band heet 5th Dimension
quote:Iemand?
Op donderdag 22 augustus 2002 18:29 schreef NJ het volgende:
Ik hoorde laatst een keertje een trance nummer en dat had dan die beat van Brainpower - Dansplaat, maar dan erg snel en een geluid dat ongeveer het zelfde was als Flight 643 van tiesto, maar dan die brainpower beat...
Weet iemand van wie dit is?
quote:Zo te lezen kan je die zelf ook wel maken in een uurtje
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:11 schreef NJ het volgende:[..]
Iemand?
quote:Er zit iig een sample in van Sister Nancy - Bam Bam
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:06 schreef Balbergen het volgende:
Kennen jullie Kink tv op tmf?Het theme nummer daarvan. Iemand namen?
quote:Ja, dat kan, maar nu niet want ik ben niet thuis.
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:51 schreef -Dalai- het volgende:
kan je mij de nederlandse versie sturen jane?
Tijdens de reclame van de Uitmarkt/Brand zie je een manneke staat op zo'n kistje met een acoustische gitaar die "pa Corazon" zingt... Beetje bossanova achtig klinkt het..
Wie kent dit nummer of deze artiest?
quote:Ik ken de reclame niet, maar hoe je het beschrijft zal het wel een cover van Mink de Ville zijn. Het nummer heet
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:07 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Ik durf bijna wel te zeggen dat niemand dit kan oplossen...Tijdens de reclame van de Uitmarkt/Brand zie je een manneke staat op zo'n kistje met een acoustische gitaar die "pa Corazon" zingt... Beetje bossanova achtig klinkt het..
Wie kent dit nummer of deze artiest?
quote:Ik heb het nummer gevonden.
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:53 schreef twiFight het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer uit de serie Smallville.
Episode 13 om precies te zijn, genaamd Kinetic.
Het is een achtergrond muziekje en uit de serie geripped dus daarom hoor je stemmen enzo.Als iemand alleen de artiest herkent ofzo dan is dat ook goed, dan heb ik iig iets meer om op te zoeken.
Veel dank aan Crazy_Jim (van een ander forum) die me wees op deze site: www.smallvillemusic.com
Wie weet m ?
quote:When logics die
Op zondag 25 augustus 2002 00:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben op zoek naar een dance nummer van denk ik 2 jaar oud, waarbij een clip zat waarin je eigenlijk niks anders zag als een close-up van een jongen en een meisje die aan het (tong)zoenen waren....Wie weet m ?
quote:Ik weet niet meer van wie het nummer is, maar ik weet wel dat het 2 jongens zijn die zoenen
Op zondag 25 augustus 2002 00:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben op zoek naar een dance nummer van denk ik 2 jaar oud, waarbij een clip zat waarin je eigenlijk niks anders zag als een close-up van een jongen en een meisje die aan het (tong)zoenen waren....Wie weet m ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |