abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5487547
quote:
Hoge officieren Al-Qaida vinden onderdak in Irak
Minstens een handvol hoge officieren van het terroristische Al-Qaidanetwerk heeft een onderkomen gevonden in Irak. Dat hebben Amerikaanse inlichtingendiensten dinsdag gemeld. Hun aanwezigheid kan de Amerikaanse inspanningen om de top van Al-Qaida te ontmantelen bemoeilijken, maar tegelijkertijd kan het president George Bush een bijkomend argument geven om Irak aan te vallen, zo meldt de Washington Post woensdag.

Irak werd al verschillende keren geciteerd als een mogelijke schuilplaats voor Al-Qaidaleden die in Afghanistan uit de handen konden blijven van de Amerikanen. Volgens functionarissen van de Amerikaanse inlichtingendiensten is nu ook het aantal Al-Qaidaleden bekend en de functie die ze vervulden bij het netwerk. "Er zitten een aantal bekende namen namen bij", zo verklaarde een functionaris van het ministerie van Defensie.

De Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld bevestigde dinsdag dat er reeds eerder speculaties waren over de aanwezigheid van Al-Qaidaleden in Irak, maar hij weigerde uit te weiden over de bewijzen die nu werden gevonden. "Ik veronderstel dat het ooit zin zal hebben om er openlijk over te discussiëren, maar vandaag is dat nog niet het geval", zo verklaarde hij tijdens een persconferentie.

"Eén zaak kan ik echter bevestigen: er zijn Al-Qaidaleden aanwezig op diverse locaties in Irak en het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat, in een dictatoriaal regime dat Irak toch is, leden van het netwerk zonder medeweten van de regering verborgen gehouden worden", zo besloot Rumsfeld.

bron: www.gva.be

mij maak je niet wijs dat dit puur propaganda is om een oorlog tegen Irak te rechtvaardigen!
alle anti-vs-fok!ers moeten nu toch wel toegeven dat er gegronde redenen zijn om Saddam 'op staande voet te ontslaan'...
Al waren het maar de helft van het aantal Verneukers in de naam van A. die daar zitten, zelfs dan is het nog nodig om die kakkerlakken te vernietigen!!

donderdag 22 augustus 2002 @ 09:34:11 #2
34701 George_W_Bush
Hi i'm.......? daddy who
pi_5487585
I'm working on it.......

give me a month.....or 2

POTUS

I Own the world......well allmost
pi_5487717
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 09:25 schreef realist_ik het volgende:
mij maak je niet wijs dat dit puur propaganda is om een oorlog tegen Irak te rechtvaardigen!
alle anti-vs-fok!ers moeten nu toch wel toegeven dat er gegronde redenen zijn om Saddam 'op staande voet te ontslaan'...
Al waren het maar de helft van het aantal Verneukers in de naam van A. die daar zitten, zelfs dan is het nog nodig om die kakkerlakken te vernietigen!!
ROFL... Heb je ook gelezen waar de berichten vandaan komen?

Ik zal niet zeggen dat ze dit uit hun duim hebben gezogen, maar het is toch wel érg toevallig dat ze net nu met dit bericht komen....

En geloof me: Ook in Pakistan, Saudi Arabië, en de zuidelijke Soviet staten zitten Al-Qaida mensen... Nog sterker; waarschijnlijk zitten er ook nog wel een paar verspreid over Europa. Dus een dergelijke uitspraak is wel erg simpel, en erg goedkoop......

Als de VS oorlog wil gaan voeren tegen Irak, dan laat ze vooral hun gang gaan, maar laat ze alsjeblieft ophouden met de bullshit die ze nu aan het spuien zijn....

Binnenkort in dit theater: George Dubbya Boes als Dictator van Sol3......

pi_5487808
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 09:52 schreef Croga het volgende:

[..]

ROFL... Heb je ook gelezen waar de berichten vandaan komen?

Ik zal niet zeggen dat ze dit uit hun duim hebben gezogen, maar het is toch wel érg toevallig dat ze net nu met dit bericht komen....

En geloof me: Ook in Pakistan, Saudi Arabië, en de zuidelijke Soviet staten zitten Al-Qaida mensen... Nog sterker; waarschijnlijk zitten er ook nog wel een paar verspreid over Europa. Dus een dergelijke uitspraak is wel erg simpel, en erg goedkoop......

Die rotzakken zullen idd wel in veel meer landen ondergedoken zitten, maar daar zijn (nog) geen bewijzen van.
Als ze bewijs hebben dat die al-qaida-retards in Irak onderdak krijgen, is dat meer dan genoeg reden om binnen te vallen en ze uit te roeien.
En bewijs hebben dat ze in tsjetjenië onderdak krijgen, moeten ze daar ook maar eens grote schoonmaak gaan houden.
Die eikels verdienen het niet om te leven en iedereen die ze in bescherming neemt ook niet!!
pi_5487859
Nou wat een ramp, "minstens een handvol".
Ze hebben bewijzen, maar weigeren te zeggen wat die bewijzen zijn? Lekker vaag allemaal.
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_5487885
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:09 schreef Sollog het volgende:
Nou wat een ramp, "minstens een handvol".
Ze hebben bewijzen, maar weigeren te zeggen wat die bewijzen zijn? Lekker vaag allemaal.
net of in een reguliere politiezaak onmiddellijk de bewijzen etc. openbaar gemaakt worden...

al die klootzakken moeten geëlimineerd worden, no matter what...

Moderator donderdag 22 augustus 2002 @ 10:51:46 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5488263
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:04 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Die rotzakken zullen idd wel in veel meer landen ondergedoken zitten, maar daar zijn (nog) geen bewijzen van.
Als ze bewijs hebben dat die al-qaida-retards in Irak onderdak krijgen, is dat meer dan genoeg reden om binnen te vallen en ze uit te roeien.
En bewijs hebben dat ze in tsjetjenië onderdak krijgen, moeten ze daar ook maar eens grote schoonmaak gaan houden.
Die eikels verdienen het niet om te leven en iedereen die ze in bescherming neemt ook niet!!

de russen zijn al een tijdje bezig met die grote schoonmaak en het vorderd aardig (jammer van die helikopter laatst) en idd dat tuig moet uitgeroeit worden want die gaan echt te ver!
quote:
die opmerking hoor ik wel vaker, maar het slaat alleen nergens op want die landen maken actief jacht op al-qaeda en terrorisme in zijn algemeen dus hoeft de VS daar niet aan te vallen, Irak doet dit niet terwijl ze onder zware VN sancties staan waar ze ook niet aan voldoen en wie niet horen wil moet maar voelen, wie zijn billen brand zal op de blaren moeten zitten en als met het zwaard leeft zul je ook door het zwaard sterven ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5488368
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 09:25 schreef realist_ik het volgende:

[..]

bron: www.gva.be

Eh ja..alleen zitten ze in Noord-Irak in een gebied dat Saddam niet controleert maar de Koerdische rebellen.
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_5488731
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:02 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]

Eh ja..alleen zitten ze in Noord-Irak in een gebied dat Saddam niet controleert maar de Koerdische rebellen.

Ja hoor ...
net als die Palestijnse terrorist zeker (in Bagdad!)
Hoe weet jij trouwens waar ze precies zitten? hè?
pi_5488800
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:35 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Ja hoor ...
net als die Palestijnse terrorist zeker (in Bagdad!)
Hoe weet jij trouwens waar ze precies zitten? hè?

Err..omdat het Pentagon dat zei?
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_5488810
Hmm, waar zouden deze gasten naar toe gaan?

Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  Moderator donderdag 22 augustus 2002 @ 11:55:09 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5488973
kan ook gewoon een combat readiness excersise zijn.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5489533
Het lijkt me vrij sterk dat Irak moedwillig Al-Qaida steunt. Al is het alleen maar omdat Saddam op z'n zachtst gezegd geen voorstander van een politieke islam is. Is ook niet meer dan logisch, aangezien hij angstig is voor elke vorm van politiek dat zijn macht kan aantasten.
pi_5489931
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 12:38 schreef nikk het volgende:
Het lijkt me vrij sterk dat Irak moedwillig Al-Qaida steunt. Al is het alleen maar omdat Saddam op z'n zachtst gezegd geen voorstander van een politieke islam is. Is ook niet meer dan logisch, aangezien hij angstig is voor elke vorm van politiek dat zijn macht kan aantasten.
Eindelijk iemand die het begrijpt.
pi_5490722
ZEGT BUSH
pi_5494537
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

de russen zijn al een tijdje bezig met die grote schoonmaak en het vorderd aardig (jammer van die helikopter laatst) en idd dat tuig moet uitgeroeit worden want die gaan echt te ver!
[..]

die opmerking hoor ik wel vaker, maar het slaat alleen nergens op want die landen maken actief jacht op al-qaeda en terrorisme in zijn algemeen dus hoeft de VS daar niet aan te vallen, Irak doet dit niet terwijl ze onder zware VN sancties staan waar ze ook niet aan voldoen en wie niet horen wil moet maar voelen, wie zijn billen brand zal op de blaren moeten zitten en als met het zwaard leeft zul je ook door het zwaard sterven ofzo

Klopt redelijk aardig, behalve wat Pakistan betreft. Het is vrij aannemelijk dat er veel AQ lui zijn gevlucht naar Pakistan. Het grensgebied met Afghanistan is moelijk te vergrendelen, en bovendien heeft de regering weinig te zeggen in dat gebied dat gecontroleerd wordt door stamhoofden. Zodra de VS weg zijn uit Afghanistan zijn ze er gelijk terug.

De kans dat ze dus daar ook een bezoekje moeten gaan brengen is dus redelijk groot. En dat zullen ze dus ook wel doen, aangezien ook verondersteld wordt dat OBL daar een nieuwe grot heeft gevonden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')