abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5328493
Vaak, een keer of 3 in de week zeker ga ik naar het park of bos om hele verhalen van een boom aan te horen. De manier waarop ze vertellen geeft je een innerlijke rust en is tevens interessant. Volgens mij werkt dit ook een beetje indirect op stadsmensen omdat die vaak hun hond uitlaten of gewoon eens door het bos komen lopen om een soort van rust te beleven. De bomen in de stad zijn bijna niet aanspreekbaar omdat die panisch voor zich uitstaren vanwege al die drukte en luchtvervuiling. Elke tak die schuin groeit wordt al afgezaagt. Elke keer dat als ik bij een boom kom die zich niet zo goed voelt dan ben ik weer een week misselijk maar er is tegenwoordig geen beginnen meer aan om al die bomen te verzorgen. Neem nu alleen al het aantal keer dat iemand zijn hond tegen de boom zet (of een man zelf die er tegenaan piest !!!) denken jullie dat die bomen dat leuk vinden? Ik lijk wel een sociaal verzorgster die het bos is ingestuurd.

Maar wat ik nog niet begrijp is waarom er zoveel geesten dolen door het bos, zowel van bomen als van mensen. Ze hebben dat ook nog niet willen vertellen. Het lijkt alsof ze rust zoeken in het bos terwijl ze juist daar geen rust kunnen vinden.

ja dit is een kloon vanwege vaak rare reacties in dit forum

zaterdag 10 augustus 2002 @ 14:08:55 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5328533
Maar wat voor dingen vertelt zo'n boom dan?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 14:11:55 #3
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_5328562
Yeah Baby..Yeah
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 14:14:22 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5328586
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
ben ik ook erg benieuwd naar...
pi_5328599
Wat is er met jou mis?
Te veel vrije tijd?
Geen vrienden om mee te praten?
(Dit is niet grappig bedoeld)
pi_5328705
praten met bomen is heel normaal, die zeggen alleen dingen terug die je graag wilt horen.

grtz.

pi_5328725
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
En hoe? Vertel vertel, ik ga het meteen in het park uitproberen (of DE park, wat je wil).
pi_5328826
Ik ken anders zat bomen die er strond ziek van worden keer op keer hetzelfde verhaal te moeten vertellen tegen sommige mensen. En die het fysieke contact van een zoogdier als hond of mens juist fijn vinden. Honden voelen sowieso aan welke boom wel of niet ondergezeken wil worden.
pi_5328893
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:05 schreef Bomenknuffelaar het volgende:
ja vind je het gek?
pi_5329065
Zal het dan toch waar zijn...
pi_5329107
de wonderen zijn de wereld nog niet uit... zo heb ik ooit eens tegen een pedaalemmer staan ouwehoeren... de onzin die daar allemaal uitkomt...
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:14:21 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5329646
Ben wel benieuwd wat die bomen vertellen tegen je eigenlijk?
The truth was in here.
pi_5329663
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:14 schreef Bastard het volgende:
zure regen!! auw dat doet pijn!
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:16:19 #14
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_5329667
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:14 schreef Bastard het volgende:
"hoi ik ben groen en jij?"

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_5329754
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:16 schreef DaafAzuil het volgende:

[..]

"hoi ik ben groen en jij?"

niet gaan generaliseren he?
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:40:24 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5329948
*Zucht* kunnen we het proberen het hier serieus te houden?

Spelen kan bv ook in SC.

The truth was in here.
pi_5329976
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:40 schreef Bastard het volgende:

Spelen kan bv ook in SC.

Hee een moderator wannabe!

Misschien kan de topicopener antwoorden op de vraag van de heer I.R.Baboon?

May the road rise to meet your feet
pi_5329993
ja kom op... zelfs leden van het koninklijk huis worden door deze onzin niet meer serieus genomen... dat zegt al genoeg volgens mij
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:51:14 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5330030
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:43 schreef zaiga het volgende:

[..]

Mond over Bastard,........hij wordt misschien moderator en een goeie ook !

Maar ben het met jullie eens. Met bomen praten die ik ook niet dagelijks nee

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:53:16 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5330048
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mond over Bastard,........hij wordt misschien moderator en een goeie ook !

Maar ben het met jullie eens. Met bomen praten die ik ook niet dagelijks nee

Mond zoiezo over Bastard dammit!
The truth was in here.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:54:13 #21
11923 I.R.Baboon
pi_5330052
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:43 schreef zaiga het volgende:

[..]

Misschien kan de topicopener antwoorden op de vraag van de heer I.R.Baboon?

*wordt ongeduldig*. Ik had wel behoefte aan een goed gesprek.
pi_5330204
Je lijkt Prinses Irene wel die "lult" ook tegen bomen.
pi_5331661
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:40 schreef Bastard het volgende:

Spelen kan bv ook in SC.

Helemaal met je eens, waarom zouden mensen wel met honden kunnen communiceren en niet met bomen? Zijn toch ook levenden dingen. Oke, ze zeggen niets in de vorm dat je dat gewend bent, maar ik ben er ook van overtuigd dat iedere boom op zijn eigen manier wat te vertellen heeft.

Bewijs maar eens dat bomen niet kunnen communiceren. Dan pas zijn deze (grotendeels) kleuters grote jongens en kunnen ze met de vuisten op hun borst slaan en roepen "oh kijk mij hier eens stoer en sceptisch wezen, sjiek hè".

Bravo kids. Dat doe ik op jullie.

By the way, als jullie het allemaal maar onzin vinden; SODE-FUCK-MIETER DAN OP!!! (nofi) <-- (ok, dat is een leugen)

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_5331742
quote:
(of een man zelf die er tegenaan piest !!!)
Nu heb ik een schuldgevoel .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_5331755
Heb je misschien tips hoe het goed te maken met de desbetreffende bomen?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_5331770
*nog steeds [serieus] op een antwoord wacht*
pi_5331860
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:54 schreef Pjederdy het volgende:
*nog steeds [serieus] op een antwoord wacht*
Kun je lang wachten, enkele topicverkloters helpen dit hier om zeep.

[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 10-08-2002 20:01]

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_5331861
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:52 schreef Diverse_Reality het volgende:
Heb je misschien tips hoe het goed te maken met de desbetreffende bomen?
Een lekker doosje pokon? Of een mooi bosje uhm... misschien toch niet zo'n goed idee, een bosje lijken .
pi_5333383
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:01 schreef Infinity123 het volgende:

Kun je lang wachten, enkele topicverkloters helpen dit hier om zeep.

Nee hoor. Ik wacht even totdat een moderator alle offtopic en flauwe berichten heeft verwijderd en dan geef ik antwoord en discusieer verder met jullie die het wel leuk vinden. De vraag van IRBaboon bijvoorbeeld is een goede vraag en ik kan je heel wat verhalen doorvertellen van wat die bomen allemaal hebben meegemaakt in hun leven.
pi_5333779
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:10 schreef Bomenknuffelaar het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik wacht even totdat een moderator alle offtopic en flauwe berichten heeft verwijderd en dan geef ik antwoord en discusieer verder met jullie die het wel leuk vinden. De vraag van IRBaboon bijvoorbeeld is een goede vraag en ik kan je heel wat verhalen doorvertellen van wat die bomen allemaal hebben meegemaakt in hun leven.

Ik wacht met smart
kan je trouwens nog wel voor me vragen of die op vakantie is geweest? Dat zou ik wel waarderen
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 22:48:42 #31
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5333850
quote:

[..]

Om je dan maar niet meteen dood te gooien met een rare reply :

Zou je meer kunnen uitleggen over hoe jij dit doet en ervaart. En dus bijvoorbeeld ook wat zij zeggen ?

Ik heb hier namelijk al vaker over gehoord, zelf niet gedaan, maar heb nooit echt goede informatie erover gevonden. Dus als je meer zou willen vertellen, graag

pi_5333855
Maar effe serieus:
Heb je geen mensen (vrienden?) om tegen aan te lullen. Het lijkt mij dat een mens een stuk interesanter verhalen te vertellen heeft dan een boom die zijn hele leven in dat zelfde saaie bos staat (wat volgens mij niet eens kan, maar kom maar met het overtuigende bewijs).
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 22:50:58 #33
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5333876
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:49 schreef MOOI het volgende:
Maar effe serieus:
Heb je geen mensen (vrienden?) om tegen aan te lullen. Het lijkt mij dat een mens een stuk interesanter verhalen te vertellen heeft dan een boom die zijn hele leven in dat zelfde saaie bos staat (wat volgens mij niet eens kan, maar kom maar met het overtuigende bewijs).
Kan je niet tegen bijde praten? Ik praat tegen dieren en mensen. Maar dat een ander persoon ook graag tegen bomen wil praten is toch zijn keus? En ik denk niet dat hij hier is gekomen om jullie te overtuigen van het feit dat je tegen bomen kan praten en antwoord terug krijgt.
pi_5334103
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:50 schreef BlaatschaaP het volgende:

En ik denk niet dat hij hier is gekomen om jullie te overtuigen van het feit dat je tegen bomen kan praten en antwoord terug krijgt.

Als ik zonder enig bewijs in een topic zou beweren dat ik elke nacht zelf naar de maan vlieg, word ik toch ook niet serieus genomen. Dat vind ik maar goed ook.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 23:21:40 #35
11923 I.R.Baboon
pi_5334126
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:42 schreef Infinity123 het volgende:

Bewijs maar eens dat bomen niet kunnen communiceren. Dan pas zijn deze (grotendeels) kleuters grote jongens en kunnen ze met de vuisten op hun borst slaan en roepen "oh kijk mij hier eens stoer en sceptisch wezen, sjiek hè".

O, dat is gemakkelijk. Omgekeerde bewijslast. Dan praat ik vanaf nu met water. En met tafels. Bewijs maar dat het niet kan.
pi_5334249
Ik praat regelmatig met en tegen bomen. Mijn voorkeur gaat uit naar de eikel-achtige. Ik voel me juist bij die bomen veilig en op mijn gemak. Het liefst lig ik op mijn rug te luisteren naar wat die bladeren mij te vertellen hebben! Het is heerlijk om 's morgens vroeg onder een natte eik te liggen en als hij dan zijn druppels vanaf de bladeren op mijn gezicht laat vallen is het net alsof hij heel gedoseerd verteld wat er zoal gebeurd is.
anders kun je me altijd mailen of ICQen [b]copyrights van deze uitspraak berusten bij Harrie en DL [/b]
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 23:40:42 #37
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_5334260
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:38 schreef streepje het volgende:
Ik praat regelmatig met en tegen bomen. Mijn voorkeur gaat uit naar de eikel-achtige. Ik voel me juist bij die bomen veilig en op mijn gemak. Het liefst lig ik op mijn rug te luisteren naar wat die bladeren mij te vertellen hebben! Het is heerlijk om 's morgens vroeg onder een natte eik te liggen en als hij dan zijn druppels vanaf de bladeren op mijn gezicht laat vallen is het net alsof hij heel gedoseerd verteld wat er zoal gebeurd is.
schopje naar sex
pi_5334273
sorry ik zie hier de grap niet van in
anders kun je me altijd mailen of ICQen [b]copyrights van deze uitspraak berusten bij Harrie en DL [/b]
pi_5334286
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:43 schreef streepje het volgende:
sorry ik zie hier de grap niet van in
ik wel
pi_5334292
Maar WAT zeggen die bomen dan? Waarover kan een boom die zijn/haar hele leven op dezelfde plek in het bos staat, vertellen?
Zijn het echt verhalen, of meer gevoelens?
Unox, the worst operating system.
pi_5334314
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:46 schreef Schorpioen het volgende:
Maar WAT zeggen die bomen dan? Waarover kan een boom die zijn/haar hele leven op dezelfde plek in het bos staat, vertellen?
Zijn het echt verhalen, of meer gevoelens?
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken; juist een boom die al een hele lange tijd op dezelfde plek staat kan verhalen (door)vertellen. Of die verhalen echt zijn of dat ik ze verbeeld weet ik eigenlijk niet.
pi_5334358
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:48 schreef streepje het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken; juist een boom die al een hele lange tijd op dezelfde plek staat kan verhalen (door)vertellen. Of die verhalen echt zijn of dat ik ze verbeeld weet ik eigenlijk niet.

Maar wat vertellen ze dan? Kun je dat navertellen in je eigen woorden?
Unox, the worst operating system.
pi_5334403
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:46 schreef Schorpioen het volgende:

Waarover kan een boom die zijn/haar hele leven op dezelfde plek in het bos staat, vertellen?

Nou, wij mensen denken natuurlijk gelijk aan verhalen over mensen zoals de onderduikers, verzetsmensen enz. die zich verstopten in het bos, de tanks die langsratelden in de oorlog en de verliefde stelletjes. Maar wat ze eigenlijk bezighoud is de elk jaar terugkerende trek van de vogels, de vochtige dagen, de mensen van de bosbouw met kettingzagen en de dolende geesten, dwaallichtjes, eekhoorns en ga zo maar door.
pi_5334416
Het zijn geen echte woorden maar het zijn gedachtes die worden overgebracht. Het kan gaan over het verleden maar ook over de toekomst.
Het kan gaan over dingen die andere mensen tegen de boom verteld hebben; het kan eigenlijk over van alles gaan.
Je doet je ogen dicht en je hoort de woorden vanzelf.
  zondag 11 augustus 2002 @ 01:02:10 #45
32635 MOOI
Kutstudent
pi_5335102
Sorry, maar ik heb het nu effe gehad met die mensen zoals jullie. Met bomen kunnen praten...denk eens verdomme logisch na zeg. Alles wat ze zogenaamd zeggen beeldden jullie gewoon in. Net zoals die schrizofrene mensen met het stemmetje in hun hoofd. Ja, ik zeg inderdaad dat er iets mis met jullie is ja.
En dan die mensen die zo graag willen weten wat die bomen zeggen, denk eens voor je zelf na en wees niet zo ongelooflijk goedgelovig!
pi_5335122
Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat jij ervan denkt!! Als ik met bomen wil praten doe ik dat; ik val er niemand lastig mee
pi_5335254

grapjas

inside-in
  zondag 11 augustus 2002 @ 01:16:25 #48
11923 I.R.Baboon
pi_5335272
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 01:04 schreef streepje het volgende:
Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat jij ervan denkt!! Als ik met bomen wil praten doe ik dat; ik val er niemand lastig mee
Dat weet je niet... Misschien wil die boom net effe lekker gaan uitrusten, en dan komt er weer zo'n type dat van die lulverhalen gaat houden.
pi_5335303
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat weet je niet... Misschien wil die boom net effe lekker gaan uitrusten, en dan komt er weer zo'n type dat van die lulverhalen gaat houden.

tja... dat kan gebeuren, ook in het leven van de mens
pi_5335311
quote:

[..]

Ja precies..sta je net lekker wortel te schieten ..
inside-in
pi_5335351
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 01:20 schreef OtherOther het volgende:

[..]

Ja precies..sta je net lekker wortel te schieten ..

komt iemand je ongevraagd bewateren
pi_5337154
quote:
....Maar wat ik nog niet begrijp is waarom er zoveel geesten dolen door het bos, zowel van bomen als van mensen. Ze hebben dat ook nog niet willen vertellen. Het lijkt alsof ze rust zoeken in het bos terwijl ze juist daar geen rust kunnen vinden.

Hoe kom je erbij dat bomen en planten een eigen geest of ziel hebben? Je vermenselijkt dit wel heel erg. En waarom zouden ze op zoek zijn naar rust?

Btw; het gras in de tuin vind het zo nu en dan "leuk" dat er stront op wordt gegooid. Vraag me dus af in hoeverre een boom het "leuk" of "niet leuk" vind dat je er tegenaan pist.

pi_5337201
quote:

[..]

Ik begrijp het gewoon niet kan het niet beseffen dat dat kan
oops ohh my ...
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:08:13 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5341231
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 11:41 schreef spookie het volgende:

[..]

Ik begrijp het gewoon niet kan het niet beseffen dat dat kan

Ja dat is tevens voor het gros van de mensen hier de rede om het maar meteen als belachelijk af te doen denk ik.

Kheb nu welgeteld 4 serieuse posts gezien omtrent het praten met bomen.

Zelf sluit ik helemaal niet uit dat het niet zou kunnen, hoewel ik het zelf niet doe.
Tis ook niet dat ik de tijd even zou nemen om naar een boom te gaan en vragen hoe het met hem gaat.
Wat ik wel weet is dat je bv met pendelen ook een vorm van communicatie kan opzetten met planten.
Vragen aan de plant of hij bijvoorbeeld de plek die hij heeft goed is voor hem, of dat hij misschien ongelukkig is.
En ja, ik heb zelf proeven gedaan er mee, en daadwerkelijk gecommuniceerd met planten op die manier.
Aangezien mensen, dieren en planten een aura hebben ... aangezien ze voor mij ook een vorm van leven zijn, zie ik dus ook manieren om met ze respectvol om te gaan.
Waarom zou je dus niet met een boom kunnen praten? Door de drukte die je op word gelegd in het dagelijkse leven, de realiteit die telt in de maatschappij, vervreemden wij steeds verder en verder van de natuur om ons heen.
We nemen niet meer de tijd voor onszelf, luisteren niet meer naar ons eigen lichaam dus laat staan naar een boom.
Ik zou haast voor willen stellen om eens lekker onder een boom te gaan liggen in een park, gewoon met mooi weer. En eens te luisteren.. wie weet hoor je ook wel wat?

The truth was in here.
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:17:46 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5341310
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat ik wel weet is dat je bv met pendelen ook een vorm van communicatie kan opzetten met planten.
Vragen aan de plant of hij bijvoorbeeld de plek die hij heeft goed is voor hem, of dat hij misschien ongelukkig is.

Ehhhhhhhhhhhh,..Bastard,...alles goed.
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:22:55 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5341361
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ehhhhhhhhhhhh,..Bastard,...alles goed.

Jawel chocobo.
Als je een beetje weet wat pendelen is en hoe het werkt kun ook jij verbluffende resultaten boeken.

The truth was in here.
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:27:36 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5341405
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jawel chocobo.
Als je een beetje weet wat pendelen is en hoe het werkt kun ook jij verbluffende resultaten boeken.

Bastard,...jij van allen moet weten dat ik geen planten eet !
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:28:46 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5341422
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Bastard,...jij van allen moet weten dat ik geen planten eet !

Dan zijn ze al dood hoor
The truth was in here.
  zondag 11 augustus 2002 @ 18:38:47 #59
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5341523
Hmm.. ik heb al jaren last van een grote boom in de tuin van mijn buurvrouw. Kan ik eindelijk mijn hart luchten.. "Boom, ik heb last van je! Wat gaan we eraan doen?" ...
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_5341698
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 11:34 schreef fokje het volgende:

Hoe kom je erbij dat bomen en planten een eigen geest of ziel hebben? Je vermenselijkt dit wel heel erg. En waarom zouden ze op zoek zijn naar rust?

Ieder levend wezen heeft een "ziel" dat is wat het maakt tot wat het is. Dat een plant of schimmel op regenworm niet met jou kan communiceren wil nog niet zeggen dat het geen ziel heeft. Jij vermenselijkt de "ziel" nu juist.

Het op zoek zijn naar rust doelde ik op de dolende geesten in het bos, niet de bomen zelf. Met die rust bedoelde ik tevens niet een rustig/stil plekje maar een plaats waar ze op hun gemak zijn en kunnen "voortleven" zoals ze zelf willen.

quote:
Btw; het gras in de tuin vind het zo nu en dan "leuk" dat er stront op wordt gegooid. Vraag me dus af in hoeverre een boom het "leuk" of "niet leuk" vind dat je er tegenaan pist.
Dan ken jij vast ook wel de gele plekken in het gras als er door bv een hond op gepist is. Voor een plant of boom is stront voedzaam maar pis bijtend. Verder vinden planten het ietwat frisser als het via de bodem (dus wortels) tot hun komt dan dat het gesproeit wordt over hun bladeren of stam.
pi_5341957
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:53 schreef Bomenknuffelaar het volgende:
...
Dan ken jij vast ook wel de gele plekken in het gras als er door bv een hond op gepist is. Voor een plant of boom is stront voedzaam maar pis bijtend. Verder vinden planten het ietwat frisser als het via de bodem (dus wortels) tot hun komt dan dat het gesproeit wordt over hun bladeren of stam.
Ja, ik dacht dat je in die trant bedoelde als zijnde "nogal respectloos, en dus niet leuk", oid.

En over dat vermenselijken; zo had ik het nog niet bekeken. Al kan het hele verhaal moeilijk geloven, tenminste; ik geloof wel dat jij werkelijk communiceert, op wat voor manier dan ook, maar "dolende geesten van bomen" gaat er niet echt in. Een bepaalde geschiedenis ervaren of voelen van een willekeurige plek, ongeacht of dat nou iets van doen heeft met mensen of bomen of weet ik wat, dat geloof ik wel. Maar zou het nooit in de vorm van geesten noemen, denk ik.

Het intrigeert mij wel trouwens.

zondag 11 augustus 2002 @ 22:02:40 #62
32635 MOOI
Kutstudent
pi_5343974
Bij een vriend van mij staat een plant waar de hele dag bier tegenaan gegooit wordt, en hij leeft nog steeds! zou het dan een AAP (Anonieme Alcoholische Plant) zijn?

[spam]Het ultieme Plantenmiddeltje, Grolsch![/spam]

zondag 11 augustus 2002 @ 22:07:50 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5344034
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 22:02 schreef MOOI het volgende:
Bij een vriend van mij staat een plant waar de hele dag bier tegenaan gegooit wordt, en hij leeft nog steeds! zou het dan een AAP (Anonieme Alcoholische Plant) zijn?

[spam]Het ultieme Plantenmiddeltje, Grolsch![/spam]

Ga ff lekker bij je moeder ouwehoeren..
The truth was in here.
pi_5345894
heeeeejjjj!!! bomenknuffelaar, je was haast geloofwaardig geworden! Knap hoor.
  maandag 12 augustus 2002 @ 00:42:13 #65
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5346058

Leest teveel Suskes en Wiskes denk ik.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  maandag 12 augustus 2002 @ 03:11:24 #66
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_5347292
he raad het s....

tis onzin!

JA!

ECHT!

bomen, stemmen geesten allemaal gezever!

wakker worden mensen
tis geen xfiles meer

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  maandag 12 augustus 2002 @ 03:33:17 #67
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_5347313
quote:

[..]

Of misschien is er wel toevallig iemand die heel nodig moet en net die boom had uitgezocht.
  maandag 12 augustus 2002 @ 10:36:15 #68
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_5348105
Kan een mod FF dit topic killen, slotje.
Jongejonge, dat er nog zoveel mensen op reageren ook nog.
Ooit van een hoaxtopic gehoord??

Kijk voor de gein eens naar het profiel van knuffelaartje.
10 augustus FF voor de fun gemaakt, verder niks gepost, come oooonnnn

hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  maandag 12 augustus 2002 @ 10:39:36 #69
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5348136
If every leaf on every tree could tell a story than it would be a miracle...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  † In Memoriam † maandag 12 augustus 2002 @ 11:13:09 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5348439
Dit topic is een hoax. Slotje.

Bovendien kan de topicopener voorlopig niet meer meedoen aan deze discussie.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')