Mijn advies zou zijn elkaar nog even met rust te laten tot de pijn een beetje verwerkt is,
anders krijg je weer hoop en kwel je alleen jezelf.
quote:Yep, na een poosje kan het. Ik heb het, more or less
Op donderdag 04 juli 2002 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Vriendschap met je ex is mogelijk,
maar dan wel na een tijdje, als er van beide kanten duidelijkheid en berusting is over het feit dat het uit is.
prrrrrr
quote:Maar voorlopig 1 keer in de week bellen kan toch wel? Tenzij ik er moeite mee krijg, of hij natuurlijk...
Op donderdag 04 juli 2002 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Vriendschap met je ex is mogelijk,
maar dan wel na een tijdje, als er van beide kanten duidelijkheid en berusting is over het feit dat het uit is.Mijn advies zou zijn elkaar nog even met rust te laten tot de pijn een beetje verwerkt is,
anders krijg je weer hoop en kwel je alleen jezelf.
quote:Dat kan maar is niet verstandig. Totale pauze is het beste en dat klinkt superhard en is ook heel moeilijk ik weet het uit eigen ervaring maar alleen met totale rust verwerkt je het snelst anders blijft het toch nog een beetje doorslepen.
Op donderdag 04 juli 2002 20:44 schreef vrouw-hooivork het volgende:[..]
Maar voorlopig 1 keer in de week bellen kan toch wel? Tenzij ik er moeite mee krijg, of hij natuurlijk...
quote:Doe maar niet, komt alleen maar trammelant van.
Op donderdag 04 juli 2002 20:44 schreef vrouw-hooivork het volgende:[..]
Maar voorlopig 1 keer in de week bellen kan toch wel? Tenzij ik er moeite mee krijg, of hij natuurlijk...
Laat het achter je, Walk On !
En ja.. op zich wil ik haar terug, en dat heb ik ook tegen haar. Ze vond het heel lief dat ik dat wilde, en wou er ook nog over nadenken. Maar ze zei ook dat ze het nie uit wilde maken met haar vriend, alhoewel ik dat niet begrijp als ik haar af en toe bezig hoor over dur vriendje en hoe hij haar behandelt.
Een tijdje rust is misschien wel het beste, ook al is dat erg moeilijk.
Maar als je het allebei graag wilt moet het zeker kunnen
[edit]
Ongeveer dezelfde boodschap als Sundae hierboven heeft beschreven dus
[/edit]
Als je het doet, zorg er wel voor dat je niets meer voor elkaar voelt zoals ervoor, ik had het ook, maar voelde nog best veel voor d'r. Maar als ze dan een ander krijgt.....doet het alleen nog maar meer pijn.
Dus kortom, wacht gewoon ff een tijdje, contact tot het minimum en kijk daarna of het nog vriendschap kan worden!
Zij houdt weer van mij en ik niet meer van haar (zij heeft het drie weken geleden uit gemaakt) en omdat ik een beetje verliefd ben op een ander heeft ze de pik op mij en haalt ze anderen over om mij ook te negeren,..
Gezeik ook altijd!
Maar je weet pas of JIJ het kan als hij weer een andere vriendin heeft en jij niet.....
Das mijn ervaring....
eneuh....
Ik kon het niet, heb het maar bij koesteren van het eens zo mooie gevoel gehouden...
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:05 schreef extreme het volgende:
ik heb exjes onder m'n beste vriendinnen
In het begin , vlak na het beeindigen van de relatie geen of nauwelijks contact , maar als het verdriet gesleten, de boosheid gezakt en/of de trots opzij gezet is, (langzaam maar zeker) een vriendschap voor in de plaats gekregen.
Iemand die echt wat betekend heeft, van wie je echt gehouden hebt, die ban je toch niet voor altijd uit je leven, als het enige "vergrijp" het niet meer bij elkaar passen is (zelfs niet als er een ander in het spel was..die ander was niet de oorzaak, maar een symptoom..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |