abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4888071
Het is net een week uit met mijn vriend en vandaag hebben we elkaar weer gesproken over de telefoon. Het was heel raar, maar ik was opgelucht dat we weer contact hadden. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet. Ik kreeg namelijk weer een beetje hoop op een mogelijke verzoening in de toekomst terwijl ik helemaal niet weet of dat wel realistisch en/of verstandig is. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, meer omdat het niet meer ging en we ieder onze eigen problemen hebben.
Ik ben dus nu blij dat we weer "gewoon" tegen elkaar doen, maar of vriendschap een goed idee is weet ik niet... Het is ook nog maar een week uit, dus we zijn allebei nog in de war enzo.
Wie wil zijn ervaringen kwijt?!
Hip Huismusje in De Grote Stad
pi_4888093
Vriendschap met je ex is mogelijk,
maar dan wel na een tijdje, als er van beide kanten duidelijkheid en berusting is over het feit dat het uit is.

Mijn advies zou zijn elkaar nog even met rust te laten tot de pijn een beetje verwerkt is,
anders krijg je weer hoop en kwel je alleen jezelf.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4888115
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:40 schreef shmoopy het volgende:
maar dan wel na een tijdje, als er van beide kanten duidelijkheid en berusting is over het feit dat het uit is.
Yep, na een poosje kan het. Ik heb het, more or less

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4888125
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:40 schreef shmoopy het volgende:

Mijn advies zou zijn elkaar nog even met rust te laten tot de pijn een beetje verwerkt is,
anders krijg je weer hoop en kwel je alleen jezelf.

Maar voorlopig 1 keer in de week bellen kan toch wel? Tenzij ik er moeite mee krijg, of hij natuurlijk...
Hip Huismusje in De Grote Stad
pi_4888160
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:44 schreef vrouw-hooivork het volgende:

[..]

Maar voorlopig 1 keer in de week bellen kan toch wel? Tenzij ik er moeite mee krijg, of hij natuurlijk...

Dat kan maar is niet verstandig. Totale pauze is het beste en dat klinkt superhard en is ook heel moeilijk ik weet het uit eigen ervaring maar alleen met totale rust verwerkt je het snelst anders blijft het toch nog een beetje doorslepen. Suc6
  donderdag 4 juli 2002 @ 20:50:09 #6
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_4888178
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:44 schreef vrouw-hooivork het volgende:

[..]

Doe maar niet, komt alleen maar trammelant van.

Laat het achter je, Walk On !

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 4 juli 2002 @ 20:50:51 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_4888186
Ik heb nu een hele goeie vriendschap met mijn ex, maar het is een tijdje ontiegelijk moeilijk geweest omdat zij een ander heeft enzo. Maargoed het lijkt nu eindelijk de goeie kant uit te gaan, we zijn nu heel close enzo. Closer (emotioneel) dan toen we nog iets hadden)

En ja.. op zich wil ik haar terug, en dat heb ik ook tegen haar. Ze vond het heel lief dat ik dat wilde, en wou er ook nog over nadenken. Maar ze zei ook dat ze het nie uit wilde maken met haar vriend, alhoewel ik dat niet begrijp als ik haar af en toe bezig hoor over dur vriendje en hoe hij haar behandelt.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 juli 2002 @ 20:55:27 #8
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4888228
Ik denk dat het sterk van jullie allebei afhangt.
Als het werkt, is het altijd wel een hele mooie vriendschap vind ik, beter dan met 'gewone' vrienden, waar je niet zo close mee geweest bent. Maar vaak ben je toch nog jaloers, of voelt de een nog iets voor de ander.

Een tijdje rust is misschien wel het beste, ook al is dat erg moeilijk.
Maar als je het allebei graag wilt moet het zeker kunnen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4888347
Ook ik heb hetzelfde meegemaakt na 3 jaar een relatie gehad te hebben. Nu is zij een van m'n beste vriendinnen.
Het is nu meer dan 1,5 jaar uit, in het begin wilde ik geen contact om het te verwerken. Later wel contact opgenomen en toen bleek dat we dat allebei heel prettig vonden, op platonisch vlak dan.
Het is echter wel iets waar je beiden voor open moet staan, als een van jullie gevoelens blijft houden voor de ander die verder gaan dan vriendschap is het heel moeilijk voor de ander.
Het is niet iets dat je geforceerd moet laten bestaan, echter als je merkt dat jullie het beiden prettig vinden dan kan het prima.
Even wachten en dan aftasten dus.

[edit]
Ongeveer dezelfde boodschap als Sundae hierboven heeft beschreven dus
[/edit]

pi_4888534
waarom zou je geen vrienden kunnen zijn met je ex? ligt er natuurlijk aan hoe je relatie met em was.
pi_4888656
ja hoor tuurlijk kan dat ... ik heb nog steeds goed contact met 1 van mijn exen ik zie 'm nog steeds elke dinsdag ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_4888984
M'n ex en ik doen een poging en moet zeggen dat het prima gaat. Bellen en sms'em zo nu en dan, maar zien elkaar expres niet al teveel. Dit om het nu even wat makkelijker te maken. Denk ook dat, zoals hierboven al ergens gezegd is, het een ander specialer soort vriendschap word. Maar is toch nog moeilijk om haar nu alleen als een vriendin te zien. Daarvoor is het nog te vers...
  donderdag 4 juli 2002 @ 22:02:55 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4888988
uh ja kan zeker wel...ik heb met een ex van mij een heel goed vriendschappelijk contact :-)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 juli 2002 @ 22:05:26 #14
17075 extreme
-wannahave-
pi_4889032
ik heb exjes onder m'n beste vriendinnen
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 4 juli 2002 @ 22:21:00 #15
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4889294
Hmz, moet naar m'n nest, maar ff kort:

Als je het doet, zorg er wel voor dat je niets meer voor elkaar voelt zoals ervoor, ik had het ook, maar voelde nog best veel voor d'r. Maar als ze dan een ander krijgt.....doet het alleen nog maar meer pijn.

Dus kortom, wacht gewoon ff een tijdje, contact tot het minimum en kijk daarna of het nog vriendschap kan worden!

pi_4889320
Vriendschap kan niet als er nog andere gevoelens zijn. Verder geen probleem.
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 4 juli 2002 @ 23:27:20 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_4890395
Maarja toch als je het TEVEEL laat rusten, dan wordt je vriendschap nooit meer zoals het eens kan worden. Houd dat ook in gedachten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 juli 2002 @ 23:48:25 #18
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_4890889
Ik zou het wel willen,.. maar op het moment lijkt het erop dat dat er niet van gaat komen.

Zij houdt weer van mij en ik niet meer van haar (zij heeft het drie weken geleden uit gemaakt) en omdat ik een beetje verliefd ben op een ander heeft ze de pik op mij en haalt ze anderen over om mij ook te negeren,..

Gezeik ook altijd!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_4891702
HET kan,

Maar je weet pas of JIJ het kan als hij weer een andere vriendin heeft en jij niet.....

Das mijn ervaring....

eneuh....

Ik kon het niet, heb het maar bij koesteren van het eens zo mooie gevoel gehouden...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  vrijdag 5 juli 2002 @ 01:00:39 #20
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_4891827
vriendschap met je ex is waardeloos.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  vrijdag 5 juli 2002 @ 01:44:04 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4892180
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:05 schreef extreme het volgende:
ik heb exjes onder m'n beste vriendinnen
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4892222
Waarom niet
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4892334
Hangt er van af hoe het uit gegaan is en waarom. Ik zou ab so luut geen contact meer willen met mn huidige ex.
pi_4892506
NEE
pi_4892582
Ja
Vriendjes met al mijn exen

In het begin , vlak na het beeindigen van de relatie geen of nauwelijks contact , maar als het verdriet gesleten, de boosheid gezakt en/of de trots opzij gezet is, (langzaam maar zeker) een vriendschap voor in de plaats gekregen.

Iemand die echt wat betekend heeft, van wie je echt gehouden hebt, die ban je toch niet voor altijd uit je leven, als het enige "vergrijp" het niet meer bij elkaar passen is (zelfs niet als er een ander in het spel was..die ander was niet de oorzaak, maar een symptoom..)

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')