quote:Anders gaat alles idd draaien ja.
Op dinsdag 11 juni 2002 18:39 schreef Lithion het volgende:
Je moet er niet te diep in kijken.
goed dat je dit zegt, ik wilde het altijd nog eens proberen maar was het idee gewoon vergeten
Ja, was wel spooky, na middernacht ofcourse
Of het echt was weet ik niet (weet je nooit, andere persoon kan het manipuleren) maar het ding bewoog wel en we kregen een aantal antwoorden. Zelf hecht ik er niet zo'n geloof aan, maar het was wel leuk om te doen, en 1 keer schrok ik toen we een om een teken vroegen, en vlakbij een aantal ganzen opvlogen, de enige dieren die we in een 2 uur periode hebben gehoord...
Stapze en Proost !
Blex
quote:Naai die kerel nou nie zo op... Gewoon doen jonge
Op dinsdag 11 juni 2002 19:09 schreef Debs het volgende:
als ik jou was zou ik het niet doen..er komen namelijk echt geesten op af..en dat zijn meestal niet de goede...
quote:Ho maar
Op dinsdag 11 juni 2002 19:20 schreef StrayDog het volgende:
Moddereters zijn ook aan t glaasje draaien geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 12-06-2002 15:05]
quote:Ah, we hebben er met jou sinds een paar dagen weer een aardige Fokker bij zo te zien
Op dinsdag 11 juni 2002 19:28 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
loop niet zo te zeiken man Nsb'er!
Ik gaf alleen maar even aan dat er over dit onderwerp al tig topics lopen (en het niet nodig is dat er dus alweer eentje hierover geopend wordt), en ben zelfs nog zo aardig om die even voor je op te zoeken, omdat je daar kennelijk zelf te lui voor was.
Vervolgens word ik als dank voor NSB'er uitgemaakt.
Dat vind ik niet echt normaal, jij wel?
Benieuwd wat de beheerders hier nou van vinden...
(Tip: slotje + ban, tijdelijk hoor, zo aardig ben ik dan ook wel weer )
quote:Jij ook niet.
Op dinsdag 11 juni 2002 19:28 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
loop niet zo te zeiken man Nsb'er!
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 12-06-2002 15:06]
quote:brrr ik word bang van je man , ga jezelfmaar omhoog likken met dat bijdehandte gedoe van er zijn al zoveel en zoveel topics over , ten 1ste je zegt zelf al 'Ah, we hebben er met jou sinds een paar dagen weer een aardige Fokker bij zo te zien
Op dinsdag 11 juni 2002 19:43 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ah, we hebben er met jou sinds een paar dagen weer een aardige Fokker bij zo te zien
Ik gaf alleen maar even aan dat er over dit onderwerp al tig topics lopen (en het niet nodig is dat er dus alweer eentje hierover geopend wordt), en ben zelfs nog zo aardig om die even voor je op te zoeken, omdat je daar kennelijk zelf te lui voor was.
Vervolgens word ik als dank voor NSB'er uitgemaakt.
Dat vind ik niet echt normaal, jij wel?Benieuwd wat de beheerders hier nou van vinden...
(Tip: slotje + ban, tijdelijk hoor, zo aardig ben ik dan ook wel weer)
ten 2e : ik had geen idee dat er nog andere topics over waren , en geloof ik had die andere topics dan allang doorgelezen en niet een nieuw topic aangemaakt !
ten 3e : bedankt voor je tip!
quote:ik Links!!! hahaha
Op dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef daburnd88 het volgende:[..]
voor dit soort mensen hoef ik geen glaasje te draaien om erachter te komen wat voor soort ze aanhangen. kuch kuch kuch extreem linkse fascist kuch kuch kuch.
maar gooi er maar een slotje op dit heeft geen zin meer verder
quote:Moeilijk he, ontopic blijven?
Op dinsdag 11 juni 2002 19:56 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
ik Links!!! hahaha
maar gooi er maar een slotje op dit heeft geen zin meer verder
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 12-06-2002 15:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |