Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft. Ze doet het overkomen alsof ik iemand die nonstop aan seks denkt en alleen maar met haar naar bed wil, wat dus absoluut niet waar is.
Ze is m'n vriendin mede omdat ze me opwindt, ik kijk de hele week altijd weer uit naar het weekend maar dat wordt op deze manier wel minder. 4x seks p/maand hooguit dat volgens mij flink onder het landelijk gemiddelde, dus is het dan gek als ik vind dat ik te kort kom? En is het raar dat ik vindt dat ze zo overdreven reageert als ik haar gewoon vraag waarom ze geen zin heeft?
Ik weet niet hoe jij je hierin opstelt,
maar als zij ergens mee zit en om 1 of andere reden geen seks meer wil,
dan helpt het juist niet om als een hijgende stier over haar heen te hangen steeds.
Het kan voor haar heel vervelend zijn om bijv alleen maar te knuffelen,
omdat ze bang is dat dat weer op seks uitdraait.
Ik zeg niet dat jij dat doet allemaal,
maar ik vraag me wel af waarom het voor haar niet bespreekbaar is.
quote:Ik denk niet dat het door de pil komt want ik slik ook de pil en ik het heb nog net zo veel zin in sex met me vriend, weet je wel zeker of er niets anders aan de hand is misschien is het van haar kant wel over ga eens praten met haar, ik weet niet hoelang jullie een relatie hebben maar meestal als een van de partner al een hele tijd niet zo veel zin in sex heeft is er wel iets aan de hand ga maar eens praten met haar want geloof me dat komt niet door de pil tenzij ze een hele zware heeft dat ze een beetje ziek is geworden van de pil
Op dinsdag 11 juni 2002 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Nav dit topic Door de pil niet geil worden. denk ik dat mijn vriendin dit ook heeft. Sinds een aantal maanden heeft ze echt nauwelijks zin in seks. Ik heb mazzel als we in het weekend (ik zit bij haar in het weekend door de afstand) 1x seks hebben.
Elke andere keren dat ik haar probeer te verleiden tot seks word ik afgewezen met een snauwend "ik wil dit niet ok, dat moet je accepteren" terwijl ze er een tijd geleden met enige regelmaat zin had in het weekend.Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft. Ze doet het overkomen alsof ik iemand die nonstop aan seks denkt en alleen maar met haar naar bed wil, wat dus absoluut niet waar is.
Ze is m'n vriendin mede omdat ze me opwindt, ik kijk de hele week altijd weer uit naar het weekend maar dat wordt op deze manier wel minder. 4x seks p/maand hooguit dat volgens mij flink onder het landelijk gemiddelde, dus is het dan gek als ik vind dat ik te kort kom? En is het raar dat ik vindt dat ze zo overdreven reageert als ik haar gewoon vraag waarom ze geen zin heeft?
quote:Wat bedoel je precies?
Op dinsdag 11 juni 2002 11:02 schreef Le_Le het volgende:
Ik heb ook zo'n vriendin gehad!! Ik zeg kijk uit en denk niet te lang na over wat je wilt voor dat het te laat is en je grote verantwoordelijkheden op je nek haalt.
Succes ermee!
quote:Mooi gezegd! En ik denk idd ook dat je er echt over moet praten, want door de pil kan het niet gekomen zijn hoor! (ik gebruik zelf ook de pil en mijn zin is niet verandert hoor, wel de ene keer meer zin als de andere maar dat lijkt me niet meer als normaal...toch?)
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef shmoopy het volgende:
Zoals ik vind dat jij geduld moet kunnen hebben,vind ik ook dat zij je best een verklaring mag geven voor het plotselinge gebrek aan seks.Ik weet niet hoe jij je hierin opstelt,
dan helpt het juist niet om als een hijgende stier over haar heen te hangen steeds.
quote:Af en toe vind ik het ook fijn om af en toe gewoon met haar te knuffelen, maar dat mag nooit te lang duren van haar volgens mij idd omdat ze bang is dat het dan weer op seks uitdraait.
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef shmoopy het volgende:
Zoals ik vind dat jij geduld moet kunnen hebben,vind ik ook dat zij je best een verklaring mag geven voor het plotselinge gebrek aan seks.Ik weet niet hoe jij je hierin opstelt,
Probleem is wel: ik heb bijvoorbeeld vrijdagmiddag zin, maar ik mag niet. Vervolgens probeer ik een beetje wat los te krijgen 's avonds op bed of ff voor het slapen gaan. Weer nix. Gefrustreerd ga ik dan maar slapen. De volgende ochtend is die honger er gewoon weer en ga ik weer afwijzing na afwijzing tegemoet. En die afwijzingen doen je humeur geen goed moet ik zeggen
quote:als je haar het initiatief eens laat nemen voor een keer? zeker als jullie elkaar alleen maar in het weekend zien, kan ze best het idee krijgen dat ze alleen maar goed is voor de sex. bovendien heb ik het idee dat je gaat zitten mokken als je niet mag.... dat kan dat idee nog behoorlijk versterken.
Op dinsdag 11 juni 2002 11:09 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Af en toe vind ik het ook fijn om af en toe gewoon met haar te knuffelen, maar dat mag nooit te lang duren van haar volgens mij idd omdat ze bang is dat het dan weer op seks uitdraait.
Probleem is wel: ik heb bijvoorbeeld vrijdagmiddag zin, maar ik mag niet. Vervolgens probeer ik een beetje wat los te krijgen 's avonds op bed of ff voor het slapen gaan. Weer nix. Gefrustreerd ga ik dan maar slapen. De volgende ochtend is die honger er gewoon weer en ga ik weer afwijzing na afwijzing tegemoet. En die afwijzingen doen je humeur geen goed moet ik zeggen
quote:Hmmm... misschien wil je dit niet horen, maar denk dat je een keuze moet maken. Bedoel, lijkt me dat je er redelijk mee probeert om te gaan, dat je met haar erover probeert te praten samen en een oplossing te vinden.
Op dinsdag 11 juni 2002 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Elke andere keren dat ik haar probeer te verleiden tot seks word ik afgewezen met een snauwend "ik wil dit niet ok, dat moet je accepteren" terwijl ze er een tijd geleden met enige regelmaat zin had in het weekend.Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft.
Als zij dat niet wil... tja... dan is dat heel jammer. Aan jou de keuze: kun je je hierbij neerleggen en het accepteren? Zo niet dan er niet te lang mee doorsukkelen en er een punt achter zetten...
quote:/misschien eens tijd om haar raad op te volgen en een griet te zoeken die 24/7 sex wil.
Op dinsdag 11 juni 2002 11:09 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Af en toe vind ik het ook fijn om af en toe gewoon met haar te knuffelen, maar dat mag nooit te lang duren van haar volgens mij idd omdat ze bang is dat het dan weer op seks uitdraait.
quote:De laatste keren dat ik mocht kwam het initiatief ook vaak van haar. Voor iemand die ik alleen in het weekend heb ik een behoorlijk volle agenda met haar. Ik ga regelmatig met haar op pad, leuke dingen doen, dus het is niet zo dat we 48 uur op haar kamer zitten en dat ik alleen maar seks wil. Het is gewoon zo dat als we samen gedouched hebben of we liggen samen op bed ik nog wel eens zin heb, maar dat heeft elke jongen wel met z'n vriendin.
Op dinsdag 11 juni 2002 11:13 schreef extreme het volgende:[..]
als je haar het initiatief eens laat nemen voor een keer? zeker als jullie elkaar alleen maar in het weekend zien, kan ze best het idee krijgen dat ze alleen maar goed is voor de sex. bovendien heb ik het idee dat je gaat zitten mokken als je niet mag.... dat kan dat idee nog behoorlijk versterken.
Ik mag al blij zijn als het (nu, sinds februarie ongeveer) al 2 keer in de maand mag
Ik ken het zelfde probleem, en mijn vriendin lijkt er weinig aan toe doen! Maargoed, wat kan ze er eigenlijk aan doen. Geen zin is geen zin, dan moet je het ook niet doen...
Succes ermee
Mijn vriendin en ik hadden hetzelfde ongeveer. We woonden samen en deden 1 keer per week het 'verplichte' nummertje. Ik wilde wel meer, maar mijn vriendin niet. Gewoon geen zin. Wij dachten ook, komt door de pil of iets dergelijks. Ik heb haar nooit gedwongen of gepushed en de sex op zich was ook prima.
Nu is het sinds een aantal maanden uit en neukt ze iedere jongen die ze tegenkomt in alle mogelijke standjes. Het lag dus niet aan de pil, maar aan de sleur. De conclusie mag jezelf trekken.
En dat zij zegt dat jij dat moet acsepteren dat ze niet zoveel zin in sex heeft, ok, maar dan kan jij wel een verklaring eisen, dat is ze je dan wel schuldig. Het moet wel van 2 kanten blijven komen.
En als ze er echt niet over wil praten, tsja, dan zit er meer in jullie relatie niet goed.
Iig veel sterkte, ik weet dat het een moeilijk onderwerp is voor veel mensen, maar probeer haar toch zover te krijgen erover te praten. Je mag haar ook best op dit punt (het praten) voor het blok zetten, dat is ze jouw zeer zeker verschuldigd. Een relatie zonder over alles te kunnen praten is zowiezo al geen levensvatbare relatie.
quote:wat voor een hoop vrouwen scheelt is dat ze niet het idee hebben dat er een enorme druk achter zit, komt nog bij dat niet alle vrouwen net zo van sex genieten als ze zeggen. (kan een hele hoop verschillende redenen hebben btw)
Op dinsdag 11 juni 2002 11:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
De laatste keren dat ik mocht kwam het initiatief ook vaak van haar. Voor iemand die ik alleen in het weekend heb ik een behoorlijk volle agenda met haar. Ik ga regelmatig met haar op pad, leuke dingen doen, dus het is niet zo dat we 48 uur op haar kamer zitten en dat ik alleen maar seks wil. Het is gewoon zo dat als we samen gedouched hebben of we liggen samen op bed ik nog wel eens zin heb, maar dat heeft elke jongen wel met z'n vriendin.
quote:Volgens mij schaamt ze zich nogal. Ik heb ook al eens begrepen van een vriendin van haar dat ondank dat ze allang geen maagd meer was, ze bij hoog en laag beweerde op school dat ze nog netjes maagd was. Ze is overigens niet gelovig en heeft vrijdenkende ouders en normale vriendinnen.
Op dinsdag 11 juni 2002 11:22 schreef Sakura het volgende:
Ik hou me zelf altijd aan de regel, als de sex in je relatie niet goed is, is je ralatie in totaliteit niet goed.
En dat wil niet zeggen dat je elke avond 4 keer een wip moet maken of zo, daar bedoel ik mee, dat als de interresses in sex teveel verschillen tussen de partners, die relatie vroeg of laat kapot loopt.
En je kan er dan beter vroeg een punt achter zetten dan laat, want hoe langer je er meer door prutteld, hoe meer het kapot maakt als de relatie uiteindelijk op de klippen loopt.En dat zij zegt dat jij dat moet acsepteren dat ze niet zoveel zin in sex heeft, ok, maar dan kan jij wel een verklaring eisen, dat is ze je dan wel schuldig. Het moet wel van 2 kanten blijven komen.
En als ze er echt niet over wil praten, tsja, dan zit er meer in jullie relatie niet goed.Iig veel sterkte, ik weet dat het een moeilijk onderwerp is voor veel mensen, maar probeer haar toch zover te krijgen erover te praten. Je mag haar ook best op dit punt (het praten) voor het blok zetten, dat is ze jouw zeer zeker verschuldigd. Een relatie zonder over alles te kunnen praten is zowiezo al geen levensvatbare relatie.
In mijn vorige relatie was seks op een bepaald moment hèt onderwerp van alle conflicten geworden. Ik wilde nooit. Ook ik schreef dat aan de pil toe (weten die mannen veel), maar mij frustreerde het ook dat ik echt nooit zin had. Ik was toch nog best gek op mijn partner, toch? Mijn ex zou jaloers zijn geweest op die 4x per maand...bij ons was het soms...1x per 2 maanden. Tot overmaat van ramp kwamen er zelfs situaties voor waarbij ik dan een keertje wel zin had, dat liet merken en hij me afwees met de woorden 'jij wil ook nooit'. En dan wordt seks ineens iets anders dan de liefde bedrijven, dan wordt het 'moeten' en 'hem een keertje een plezier doen' en het wordt vooral erg vervelend. Het was gewoon geen vrijen meer, het werd wippen met bij mij de hoop dat hij maar zo snel mogelijk klaar was, kon ik gaan slapen. Die relatie is dus stuk gegaan.
In mijn huidige relatie vrijen we soms wel drie keer per dag, maar in ieder geval dagelijks (kan me niet veel dagen herinneren dat we niet vreeën, ja als we ergens met andere mensen in de kamer logeren of zo ) Ik gebruik nog steeds precies dezelfde pil.
quote:Hmm... dit doet wel een belletje rinkelen bij mij... Lijkt een beetje op mijn ex alleen had ik niet het probleem wat betreft de sex.. maar goed... misschien is het slechts een symptoom...
Op dinsdag 11 juni 2002 11:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Volgens mij schaamt ze zich nogal. Ik heb ook al eens begrepen van een vriendin van haar dat ondank dat ze allang geen maagd meer was, ze bij hoog en laag beweerde op school dat ze nog netjes maagd was. Ze is overigens niet gelovig en heeft vrijdenkende ouders en normale vriendinnen.
Ik ben heel open naar haar toe, maar ik moet als ik "waaroms" wil weten flink doorvragen.
Suc6!
Ik heb al heel vaak laten weten dat ze niets tegen d'r zin in moet doen, maar ben bang dat ze ondanks dat ze aangaf zin te hebben het alleen maar deed om mij te plezieren. Ik krijg ook wel eens de indruk dat ze orgasmes faked alleen maar om er vanaf te zijn en iets anders te kunnen doen.
Als ze het tegen d'r zin in doet of er niet van geniet zou wel verklaren waarom ze steeds minder vaak zin heeft en boos wordt als ik graag wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |