quote:ik denk btw dat het een stratocaster is: http://www.squierguitars.com/gear/gear.php?partno=0310600
Aangeboden: Squier Strat (off. Fender gelicenceerd)
Prijs: ? 135.00geweldige gitaar!
witte body, witte slagplaat.
incl tremolo.
aangezien die als enige in wit gelevert kan worden
ik ga vandaag toch die kant op waar die gozer woont, dus moet ik dit doen of is het toch wat aan de hoge kant?
quote:Ik denk het ook
Op zondag 09 juni 2002 09:35 schreef werkeend het volgende:Aangeboden: Squier Strat (off. Fender gelicenceerd)
......
ik denk btw dat het een stratocaster is:
quote:...
Op zondag 09 juni 2002 09:37 schreef Cecilio het volgende:[..]
Ik denk het ook
ehm
ik ben al wakker!
fuck man daar heb ik gewoon 2 dagen overheen gelezen trallalla
Enuh, 2e hands 135 euro? Das niet echt goedkoop voor een 2e hands squier stratocaster.
Ter vergelijking:Ik heb mijn witte Squier Strat uit China voor 50 Euro verkocht
quote:Wat heeft een tremolo met een goedkope gitaar te maken... En sommige Squiers kunnen heel goet zijn en veel meer waard zijn dan 135 euro.
Op zondag 09 juni 2002 12:14 schreef Yokozuna het volgende:
Tremolo op zo'n goedkope gitaar, ik moet er niet aan denkenVolgens mij zijn dat echt manke dingen.
Enuh, 2e hands 135 euro? Das niet echt goedkoop voor een 2e hands squier stratocaster.
quote:Sommige ja
Op zondag 09 juni 2002 14:53 schreef LenL het volgende:[..]
Wat heeft een tremolo met een goedkope gitaar te maken... En sommige Squiers kunnen heel goet zijn en veel meer waard zijn dan 135 euro.
quote:Die tremolo's op goedkope gitaren zijn vaak bagger. Dat heb ik wel meegemaakt bij vanGorp hier.
Op zondag 09 juni 2002 14:53 schreef LenL het volgende:[..]
Wat heeft een tremolo met een goedkope gitaar te maken... En sommige Squiers kunnen heel goet zijn en veel meer waard zijn dan 135 euro.
quote:Volgens mij zijn Squiers nooit in de USA gemaakt. De oude modellen uit Japan waren kwalitatief best wel goed en de eerdere modellen uit Korea ook beter dan bijvoorbeeld Mexicaanse Fenders.
Op zondag 09 juni 2002 13:07 schreef Scylla het volgende:
Inderdaad niet echt goedkoop...als er verder niks bij zit. t ligt er wel aan wat voor Squier t is, als het een Affinity Series is (staat op de kop), uit Korea of China, niet doen, die kan je nieuw denk ik nog wel voor 160 krijgen. Als het er nu eentje uit the USA is, zou ik het wel doenTer vergelijking:Ik heb mijn witte Squier Strat uit China voor 50 Euro verkocht
quote:Jawel Fender heeft een tijdje ook in Amerika Squiers geproduceerd omdat ze anders niet aan de vraag konden voldoen. Ik geloof trouwens wel dat dit niet de Squiers zijn die in een Stratpak zitten maar wel voor iets meer geld over de toonbank gaan..
Op zondag 09 juni 2002 17:50 schreef ullie het volgende:[..]
Volgens mij zijn Squiers nooit in de USA gemaakt. De oude modellen uit Japan waren kwalitatief best wel goed en de eerdere modellen uit Korea ook beter dan bijvoorbeeld Mexicaanse Fenders.
nu nog een versterker scoren
quote:Dat is we erg generaliserend... Er zit volgens ij geen verschil in de werking van de tremolo tussen een squier strat en een echte fender.
Op zondag 09 juni 2002 17:35 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Die tremolo's op goedkope gitaren zijn vaak bagger. Dat heb ik wel meegemaakt bij vanGorp hier.
quote:Ik zeg ook niet dat het kutgitaren zijn, sterker nog onze gitarist en nog een paar andere hebben zijn ook begonnen met een Squier. Maar ik zie vaak dat die tremolo's afbreken of los komen te zitten na een tijdje. Ik zeg ook niet dat alles bagger is, alleen in mijn omgeving merk ik vaak dat die tremolo's los komen te zitten.
Op zondag 09 juni 2002 17:44 schreef nozem het volgende:
Onzin ik heb ook een Squier en die tremolo werkt prima. Squiers zijn geen baggergitaren, zelfs de meest goedkope Squiers zijn voor de prijs nog heel redelijke gitaren. Er is heel wat meer bagger te krijgen voor die prijs. En tja een losse Affinity Strat zonder versterker voor 135 euro is inderdaad niet zo heel goedkoop. Maar ach als ie nog in nieuwstaat is gewoon kopen.
quote:maar een tremolo is ook geen drumstokje.. je moet er rustig mee omgaan niet alsof je aan het sjorren ben
Op zondag 09 juni 2002 21:50 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat het kutgitaren zijn, sterker nog onze gitarist en nog een paar andere hebben zijn ook begonnen met een Squier. Maar ik zie vaak dat die tremolo's afbreken of los komen te zitten na een tijdje. Ik zeg ook niet dat alles bagger is, alleen in mijn omgeving merk ik vaak dat die tremolo's los komen te zitten.
quote:Ik weet het niet hoor maar je hebt vanaf 500 euro een mexicaan en vanaf de 800 pas een usa strat...
Op zaterdag 26 april 2003 13:55 schreef Fender-Strat het volgende:
De squirer strat is leuk voor beginners, na een jaar zorgen dat je op een fender strat stnd speel rond de 600 euro (amerikaan) dan ga je door en koop je vanzelf iets rond de 1200 euro en dan heb je het beste wat er is!
quote:Er is ooit wel eens een serie Squiers geweest die gelijkwaardig waren aan de mexicaanse Fenders maar daarvan werd de productie gestopt omdat ze de Mexicaanse nietmeer verkocht kregen. (de ProTone serie)
Op zondag 9 juni 2002 17:50 schreef ullie het volgende:[..]
De oude modellen uit Japan waren kwalitatief best wel goed en de eerdere modellen uit Korea ook beter dan bijvoorbeeld Mexicaanse Fenders.
quote:ik denk dat dat slechte trems op gitaren alleen opgaat bij floyd rose achtige systemen, bij strat model tremolo's maakt het vrij weinig uit, want ook als je op een echte strat 3 keer een dive bomb maakt is hij zo ontstemd als de klere.
Op zaterdag 26 april 2003 18:18 schreef Toet het volgende:
Ik heb geen Squier maar wel een stratkopie van vergelijkbare prijs, en de tremolo is idd slecht. Hij doet het leuk alleen na 3 keer gebruiken is je gitaar ontstemd. Nou weet ik niet of het bij een Squier veel beter is maar het lijkt me sterk.
quote:Oh nou ok dan ligt het niet aan mijn gitaar
Op zaterdag 26 april 2003 18:22 schreef LenL het volgende:[..]
ik denk dat dat slechte trems op gitaren alleen opgaat bij floyd rose achtige systemen, bij strat model tremolo's maakt het vrij weinig uit, want ook als je op een echte strat 3 keer een dive bomb maakt is hij zo ontstemd als de klere.
quote:schaller en ibanez maken ook hele goede floyd rose clonen, zoals die lo pro edge dinges.
Op zaterdag 26 april 2003 18:31 schreef Pietjuh het volgende:
De echte floyd rose tremelos zijn toch een stuk duurder en stuk beter dan die tremelos die op die squier zitten.
Als ik een nieuwe gitaar zou kopen zou ik echt niet genoegen nemen met minder dan een echte floyd rose. Als ik daar geen geld voor heb, dan neem ik geen tremelo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |