abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:28:11 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4402489
In navolging op Dad dem, wat is dit moeilijk

17 mei, Pa moest naar de reumatoloog i.v.m. vermeende jicht. Hij had al maanden vreselijk veel pijn en wij geloofden er niet meer in dat dit alleen nog maar jicht was. Reumatoloog was kort: "dit is geen reuma of jicht meneer. Er is wel wat, maar wat weet ik niet"

27 mei kon hij al terecht voor nog veel meer onderzoeken en scans. De reumatoloog had het idee dat dit toch wel iets heel ernstigs zou kunnen zijn.
Na afgelopen maandag diverse echo's, scans en weet ik 't allemaal meer ondergaan te hebben, werd hij 's middag door 't ziekenhuis opgebeld. Of hij zich de volgende ochtend om 9.00 uur wilde melden met een koffertje voor opname.

Dinsdag 28 mei, 12.45 uur. Het moment dat mijn leven even instortte. Pa aan de telefoon: "Tis fout meid. Ik heb kanker in mijn longen en in mijn botten" Ik heb een kwartier zitten huilen voordat ik aan mijn collega's uit leggen wat er aan de hand was.. en veel meer dan "snik, mijn vader, snik, huil, longkanker" kon ik niet uitbrengen. Ik kon nog net een restje kracht vinden om Jeroen te bellen om te vragen of hij meteen naar me toe kwam.
Eerst even naar huis (wat moest ik daar in godsnaam doen?) en toen meteen naar 't ziekenhuis. M'n vader en ik allebei dikke tranen, elkaar even vasthouden.
Woensdag zouden we een gesprek met de arts hebben maar terwijl Jeroen en ik onderweg waren werd ik gebeld door Pa, er moest iets in een ander ziekenhuis gedaan worden en 't gesprek zou naar vijf uur verplaatst worden. Naar m'n zus gegaan en daar zitten wachten tot we eindelijk naar 't ziekenhuis mochten. 's Middags weer telefoon vanuit 't ziekenhuis.. Pa werd met spoed geopereerd, om een uur of zes zou hij weer op z'n kamer komen..
We zagen er enig licht in, als ze dan toch gingen opereren zullen ze er nog wel een gat in zien. Dus toch ietwat, enigszins opgewekt richting ziekenhuis.
Op de gang zit zijn vriendin in dikke tranen op ons te wachten. "snik, uitzaaiingen, snik, erg"
*schrik* We snappen er weinig meer van.
Dan worden we bij de arts geroepen die ondertussen klaar is met opereren.
Er zitten tumoren in vijf van zijn ruggewervels, beide longen zijn aangetast, zijn botten zijn zo zacht als boter.. Een tumor hebben ze nu deels verwijderd, hij stond op 't punt een dwarsleasie te krijgen door zenuwen die kapotgedrukt werden..

WAAROM??? In mijn ogen de meest gezonde man die er in nederland rondloopt. Hij at meer groente dan Jeroen en ik in een week.. hij rookte niet.. WAAROM???

Mijn vraag aan de arts over ons a.s. huwelijk op 27 september.. Zijn antwoord was dat vier maanden nog heel erg lang is...

Hij kwam bij op IC, hij was zo vreselijk opgewekt.. Ik kon (en kan nog steeds niet) bevatten dat al die gruwelijke dingen over hem gaan. Hij ligt grapjes te maken.. Ik snap er echt helemaal niks van. Ik was helemaal kapot toen we thuiskwamen.

En nog steeds. Jeroen en ik rijden elke dag heen en weer naar Hoorn.. Ik wil gewoon lekker in m'n eigen bed liggen en m'n eigen bedoening om me heen hebben..
Ik zie dat m'n vader 't erg prettig vind om z'n kinderen om zich heen te hebben. Daar trekt ie zich aan op, hij wordt er wat opgewekter van. Ik op mijn beurt vind 't zo geweldig om te zien dat iemand die gister zijn doodvonnis heeft gehoord zich er mentaal zo goed doorheen kan slepen, dat geeft mij weer een vreselijke opkikker.

Onze bruiloft? Die staat op losse schroeven. Ik ben een echt vaderskindje en ik wil er echt alles aan doen om Pa bij mijn trouwen te hebben. De ondertrouw is naar voren getrokken, zodat we over twee weken bijna per dag kunnen beslissen waar en wanneer. 't zal een dag met een zwart randje blijven, hoe je 't ook wendt of keert..

Mijn kinderen (die zo vreselijk gewenst zijn) zullen nooit hun Opa van mijn kant kennen.. En dit heeft me al zo vreselijk veel tranen gekost... Ik dacht dat ik geen tranen meer over had.. maar ze zijn er weer.

Ik weet 't ff niet meer..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:30:15 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4402510

*slik*
Heel veel sterkte...
-
  † In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 22:30:41 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4402512
*stil*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_4402532
Lieve, lieve meis...

Ik kan hier geen woorden voor vinden, zit te huilen om je verhaal.
Trouw alsjeblieft zo snel mogelijk, zodat je papa er nog bij kan zijn!
Verder weet ik even niets te zeggen.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4402548
En dan besef je (juist) hoe waardevol het leven wel niet is..

Het kan iedereen elk moment overkomen

Sterkte

vrijdag 31 mei 2002 @ 22:38:39 #6
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4402573
Heel erg veel sterkte

Ik weet even niets te zeggen.. ik weet hoe klote het is

vrijdag 31 mei 2002 @ 22:40:01 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4402585
Nog even een aanvulling:

Lieve, lieve Jeroen..

Ik zou niet weten hoe ik de afgelopen week zonder jou door had moeten komen.

Ik hou zo van je. Je zit nu met een mentaal wrak en toch.. je sleurt me er doorheen..

En nu is 't echt ff op..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:40:17 #8
18231 Mr_Rammstein
..Traumhaft..
pi_4402588
Sja.. ik ken het.. Mijn vader heeft een asbest long (maar wel een goedaardig gezwel). In ieder geval sterkte in deze moeilijke tijd
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:42:24 #9
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4402604
Ik ben er stil van.

Sterkte.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:45:23 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4402621
Kan de juiste woorden niet zo goed vinden.....
Alleen maar heel ontzettend veel sterkte en wijsheid en een welgemeende

voor jullie beiden....

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 31-05-2002 22:50]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 mei 2002 @ 22:45:44 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4402626
Eloise, vaders kleine meid.

Ik zie de pijn in je ogen, en voel me zo machteloos.
De weg die we gaan volgen is de weg die JOU hart je ingeeft.

Ik hou van je, en ben er voor je

pi_4402683
Jemig wat een verhaal...
Krijg er zelf ook gewoon tranen van in m'n ogen uit onmacht/woede dat mensen dit soort dingen moet overkomen.

Waarom kunnen we niet allemaal gewoon 100 worden en dat er dan gewoon een knopje uitgaat, zonder al die nare ziektes en al dat andere leed.

In ieder geval heel veel sterkte!

Hmmzz....
  † In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 22:59:41 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4402713
Soms raakt een verhaal je zo hard, dat je er vrijwel geen droge ogen bij kunt houden. Voor mij is dit er zo een. Misschien omdat jij het zo duidelijk beschrijft. Misschien ook omdat ik zelf iemand verloren heb.

Pak elke seconde mee die je nog samen kunt krijgen. Ik weet hoe belangrijk dat is...

Heel, heel veel sterkte de komende dag, weken, maanden!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_4402736
Damn... Precies weer één van die mensen die zo sterk is... Erg knap dat hij toch nog de "bright side" ziet van het leven, dat maakt het toch wat draagzamer (iets... Niet veel..).

Sterkte!

Admin vrijdag 31 mei 2002 @ 23:03:44 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4402755
Lieve Eloise en Jeroen,

Sprakeloos, tranen in m'n ogen tijdens het lezen van dit enorme verdriet en liefde.

Je vader is een machtige vent E.T !!
Ik geloof dat ik dat al vaak tegen je gezegd heb.

En wat jullie nu doormaken is zo enorm dat dat bijna niet voor te stellen is.
Ben er iig voor elkaar, maar jullie een heel klein beetje kennede weet ik dat dat wel goed zit.
Wat je nu allemaal mee moet maken is niet mis, het is een van de ergste dingen uit je leven, een ziekbed meemaken van iemand die je zeer dierbaar is.

We hebben het er hier ook al vaak over gehad sinds het bericht kwam, we kunnen niet veel doen, maar als jullie de behoefte hebben om er heel even uit te zijn, de deur staat altijd voor jullie open.

Jeroen, zorg goed voor dat wijffie van je!!

Eloise, ik kan alleen maar zeggen, ik denk aan je en wens je alle sterkte van deze wereld toe!

voor beiden!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4402774
ik ben hier echt helemaal stil van..
maar al te goed herinner ik me je topic over jicht en later over het wachten op de reumatoloog.
en dan uiteindelijk zo'n uitslag

heel veel sterkte de komende tijd!

Milf vrijdag 31 mei 2002 @ 23:10:44 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_4402836
veel sterkte ET en ik hoop dat je vader nog op je bruiloft kan zijn zodat hij je kan weggeven aan je toekomstige man..
ik hoop het beste voor jou en je pa .....succes
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_4402872
ET.... jemig wat moet je meer zeggen. Ben blij dat je Jeroen hebt.

Ik weet echt niets te zeggen, niet meer dan "sterkte"...

vrijdag 31 mei 2002 @ 23:21:35 #19
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4402933
't klinkt hol, maar het is gemeend. 'k zal voor jou en je vader bidden.

m'n moeder is er aan gestorven, maar ik bid dat jouw vader mag leven

Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
pi_4402938
wat een verhaal zeg, verschrikkelijk. Ik hoop dat je nog een goede tijd met 'm hebt, en ik zou zoveel mogelijk foto's/video/geluidsopnames van 'm maken zolang hij nog goed is. Zo heb je straks altijd nog wat om op 'm terug te kijken
Sterkte!!
pi_4403064
Ik wou dat ik troostende woorden voor jullie had,
maar die zijn er eigenlijk niet.

Ik schrik er van,en kan alleen maar zeggen dat ik jullie heel veel kracht en sterkte toewens voor de tijd die komt.

Het leven kan soms zo oneerlijk zijn.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4403066
Heel veel sterkte in de komende tijd.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 23:39:05 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4403107
In zon geval schieten woorden vaak tekort maar ik wilde je toch even zeggen dat ik erg onder de indruk ben van je verhaal. Het klinkt me allemaal heel erg bekend in de oren. Gelukkig heb ik het zelf nog nooit meegemaakt, zoiets ergs. Maar ik maak het helaas wel vaak van de andere kant mee...(ik werk namelijk op een oncologische afdeling in het ziekenhuis) Ik zie regelmatig families die afscheid moeten nemen van een dierbare en het gaat vaak veel te snel. Diegene wil nog veel te veel doen en moeten ineens zijn hele leven aanpassen.....

wat ik zou willen zeggen, probeer de laatste tijd met je vader nog optimaal te benutten en hoop voor je dat je met een goed gevoel afscheid kunt nemen....

en denk eraan *(ik ben zelf niet gelovig maar ik geloof het zelfs) ooit zul je hem terugzien

Liefs

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 31 mei 2002 @ 23:39:18 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4403112
*even stil*

Herinneringen komen boven, heb het ook mee moeten maken.

ET en Swets, steun elkaar en heel veel sterkte en geduld.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin vrijdag 31 mei 2002 @ 23:40:13 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_4403121

Jemig..

Erg moeilijk dit, dus heel veel sterkte allebei...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')