Misschien is het niet gebruikelijk, maar ik doe het maar even hier; tenslotte zal ik wel overal op het forum komen, maar ik zal toch het meest hier te vinden zijn.
Ik ben 'het filosoofje' - in het echte leven een studente Filosofie aan de K.U.B. alhier in Tilburg. Ik ben 24 jaar en zo goed als klaar met mijn studie. Alleen mijn scriptie nog. Sinds ik voor literatuuronderzoek ook veel gebruik maak van Internet ben ik hier eens per toeval terechtgekomen en ik moet zeggen: Het bevalt me. Hoewel er veel onzin tussenstaat, bevalt de mix van serieuze zaken en de onzin me wel..
Mochten jullie nog vragen hebben.....
quote:goed voorbeeld meteen:
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef David Letterman het volgende:
Welkom, een denkertje er bij.....veel succes met alle leeghoofden en genieen hier......
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef matthijn99 het volgende:
Neuken?![]()
![]()
quote:Sorry, daarvoor ben ik hier niet.
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef matthijn99 het volgende:
Neuken?![]()
![]()
Daarnaast: Als je icoontje je IQ voorstelt; of je geboortejaar: Dan zeker nee.
quote:Ik geloof dat ik het eerste leeghoofd al tegen ben gekomen, haha.
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef David Letterman het volgende:
Welkom, een denkertje er bij.....veel succes met alle leeghoofden en genieen hier......
Maar dank voor het (snelle) welkom.. Ook alvast voor de rest die me welkom heet:
Dankjewel
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:04 schreef Kaalhei het volgende:[..]
goed voorbeeld meteen:
[..]
Welkom op het forum filosoofje...en let maar niet op de "neuken" posts...die blijf je tegenkomen
Iig veel plezier hier en kijk voor de fun ook eens ergens anders als alleen maar in WF&T...de rest is ook erg funny namelijk
[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 23-05-2002 14:07]
quote:Ik heb wel een filosofiekalender, daar zit nog een maand op die er nog afgescheurd moet worden. Hij ligt naast me bed.
Op donderdag 23 mei 2002 14:06 schreef vosss het volgende:
Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V-
en ook hallo
quote:dat vroeg ik me ook al af...niet meer iets voor uhm...onzin ofzo?? Daar komen toch alle newbies zich voorstellen...ach ja,kan ze ook niet weten he...ze is er pas net dus...
Op donderdag 23 mei 2002 14:07 schreef static het volgende:
Waarom staat dit in WFT?
quote:
Waarom staat dit in WTF?
quote:
Waarom staat dit in WFT?
quote:Ook in het andere topic waar eerder gewag van werd gemaakt heb ik me voorgesteld, d.w.z. een link geplaatst naar hier
Misschien is het niet gebruikelijk, maar ik doe het maar even hier; tenslotte zal ik wel overal op het forum komen, maar ik zal toch het meest hier te vinden zijn.
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:06 schreef ivetje het volgende:
oew,matthijn99...dit is een meid met verstand hoor. Nix voor jou dus
quote:Nee, staat in GC.
Op donderdag 23 mei 2002 14:08 schreef ivetje het volgende:[..]
dat vroeg ik me ook al af...niet meer iets voor uhm...onzin ofzo?? Daar komen toch alle newbies zich voorstellen...ach ja,kan ze ook niet weten he...ze is er pas net dus...
welkom op Fok! Ik hoop dat je je vermaakt en zoals je zelf al opmerkt: er is zowel zin als onzin te vinden: net wat je wilt.
quote:Netjes hoor, maar pas maar op: modjes accepteren geen naast-gemarcheer.
Op donderdag 23 mei 2002 14:08 schreef filosoofje het volgende:[..]
[..]Ook in het andere topic waar eerder gewag van werd gemaakt heb ik me voorgesteld, d.w.z. een link geplaatst naar hier
Hoe lang heb je trouwens al meegekeken op fok voordat je nu mee ging doen? (Ik zelf een paar dagen)
quote:aaahhhh....sorry,maar kan bij jou soms echt niet uit je posts opmaken dat je een hoog IQ hebt hoor...
Op donderdag 23 mei 2002 14:09 schreef matthijn99 het volgende:[..]
quote:Och, zolang ik me netjes gedraag - zal dat wel loslopen. En een apart topic voor mij lijkt me wel terecht, haha
Op donderdag 23 mei 2002 14:10 schreef Eriksie het volgende:[..]
Netjes hoor, maar pas maar op: modjes accepteren geen naast-gemarcheer.
Hoe lang heb je trouwens al meegekeken op fok voordat je nu mee ging doen? (Ik zelf een paar dagen)
Nee, zonder grappen. Als ze het fout vinden, word ik er wel op gewezen. Ik wist helemaal niet van een apart topic waar nieuwe mensen zich konden voorstellen, vandaar.
Ik heb al een hele tijd meegelezen, ik denk al sinds het begin van het jaar of zo. Nooit zo ver gekomen tot aanmelden, maar goed.... nu is het er dan toch van gekomen
check
quote:Van wie is die uitspraak???
"Though our knowledge begins with experience, it does not follow that it arises out of experience."
[edit]Oh, laat maar. Ik had ook het verband kunnen zien. Immanuel Kant dus.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door buum op 23-05-2002 14:16]
quote:Welk forum post ik ook alweer het meest Ivetje?
Op donderdag 23 mei 2002 14:11 schreef ivetje het volgende:[..]
aaahhhh....sorry,maar kan bij jou soms echt niet uit je posts opmaken dat je een hoog IQ hebt hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |