quote:Helaas niet op google...
Op dinsdag 21 mei 2002 18:19 schreef Suikermais het volgende:
foto.... !!!
quote:Als je haar naam goed spelt wel....
Op dinsdag 21 mei 2002 18:24 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Helaas niet op google...
quote:
Tineke Huizinga-Heringa is geboren op 16 februari 1960 en woont in Heerenveen. Ze is getrouwd met Ruurd en moeder van drie kinderen. De rasechte Friezin op de kandidatenlijst van de ChristenUnie bezet sinds 1998 een zetel in de gemeenteraad van Heerenveen. Dat leverde haar in 1999 al een verkiezing tot 'politicus van het jaar' op. Tineke tuiniert graag en leest thrillers. Er zijn weinig televisieprogramma's die haar boeien, maar voor Inspector Morse blijft ze thuis. 'Looft de Koning, heel mijn wezen' is haar favoriete geestelijk lied.
http://www.verkiezingen.christenunie.nl/documenten.php?tekstId=2
quote:geil...
Op dinsdag 21 mei 2002 18:26 schreef QBZZ het volgende:[..]
Als je haar naam goed spelt wel....
[afbeelding]
[..]
quote:Ze ziet er best jong uit inderdaad. Had 'r in elk geval niet op 42 geschat.
Op dinsdag 21 mei 2002 20:16 schreef QBZZ het volgende:
Hmmmmzz, ze was net op het 8-uur-journaal. Lijkt eerder een jaar of 30 dan de 42 die ze in werkelijkheid is!
quote:Toch heeft ze niet een sympathieke stem, meisje Halsema...
Op woensdag 22 mei 2002 13:19 schreef Alcatraz het volgende:
doe mij dan toch maar Femke Halsema
quote:Dat is een beleefd understatement.
Op woensdag 22 mei 2002 18:26 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Toch heeft ze niet een sympathieke stem, meisje Halsema...
quote:Meisje Halsema is ca. 6 jaar jonger nog dan Tineke. En Tineke heeft een figuurtje om op te vreten. Een mooie stem en dictie. En prachtige donkere ogen...
Op woensdag 22 mei 2002 19:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Nee, ze is niet knapper dan Femke Halsema. Maar wel een goeie tweede. Volgens mij is Tineke Huizinga vroeger echt zo'n christelijk gymnasiummeisje geweest.
quote:En zwarte kousen.
Op woensdag 22 mei 2002 19:10 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Meisje Halsema is ca. 6 jaar jonger nog dan Tineke. En Tineke heeft een figuurtje om op te vreten. Een mooie stem en dictie. En prachtige donkere ogen...
quote:Ik vind haar hamster wangen ontzettend geil
Op woensdag 22 mei 2002 19:10 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Meisje Halsema is ca. 6 jaar jonger nog dan Tineke. En Tineke heeft een figuurtje om op te vreten. Een mooie stem en dictie. En prachtige donkere ogen...
quote:Niet echt nee... als zij haar waffel opentrekt heb ik steevast de neiging om die kilo eigenheimers achter haar huig vandaan te trappen
Op woensdag 22 mei 2002 18:26 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Toch heeft ze niet een sympathieke stem, meisje Halsema...
V.
quote:HEERENVEEN!
Op dinsdag 21 mei 2002 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
De nieuwe aanwas van de CU kan er bepaald wel mee door. Ze heet Tinneke Huizinga (42) en beman(?)d thans de eenmans(?)fractie van de CU in de gemeenteraad van Hoogeveen (?)... Ze is een stuk aantrekkelijker, kan ik de geïnteresseerden mededelen dan meisje Halsema of Winnie (die nog steeds zoek is)... Tja, de politiek is ineens weer een stuk aantrekkelijker geworden... O, ja en ze draagt gewoon een broek hoor geen knie hoge rokken... (foto's in B & H s.v.p.)
quote:Haar optreden in Heerenveen werd onopvallend, doch met kennis van zaken, genoemd.
Op woensdag 22 mei 2002 21:30 schreef HiZ het volgende:
Gaan we weer, een vrouw in de politiek is niet meer dan haar uiterlijk en haar kleding.
quote:En durf er wat onder te verwedden dat dit topic het eerste is van een lange serie over het haar en kleding van Tineke Huizinga.
Op woensdag 22 mei 2002 21:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Haar optreden in Heerenveen werd onopvallend, doch met kennis van zaken, genoemd.
quote:Tja, mannen...
Op woensdag 22 mei 2002 21:30 schreef HiZ het volgende:
Gaan we weer, een vrouw in de politiek is niet meer dan haar uiterlijk en haar kleding.
Zou haar eerder 28-30 schatten.
Maar Femke blijft mijn nr 1 Tineke is een zeer goede 2e
quote:En permanent een jarretelgordeltje, mogen wij hopen... (geil hoor, niet?)
Op woensdag 22 mei 2002 19:14 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
En zwarte kousen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |