Nummer 1 is trouwens Danny
2 = Jorma
3 = Arjen
4 = Emiel
5 = Dennis
6 = Femme
7 = Wouter
8 = Coppertop
9 = Jaap
10 = RemCow
100 = waterlady
1000 = escolla
2500 = Bart-n
4746 is Scraper van de rendo.dekooi (mijn provider)!! Welkom op fok
Trouwens...aantal active users en laatst gevonden user komen niet overeen. Of komt dat doordat er users zijn verwijderd?
Zo, hier word je dan eindelijk een nummer
Wat is de jouwe en welke beroemde/vergeten fokkers registreerden vlak voor en vlak na jou?
voor mij: een manlijke prostituee uit Vaals, luisterend naar de naam Carla
en na mij: Oscarden van Anouk, nu onze uitstekende keuze
grappig detail is dat iedereen op 1-1-1970 geboren is
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo op 14-07-2000 14:44]
Voor mij registreerde:
http://www.fokforum.nl/profile.fok?id=528
(niemand dus?)
Degene daarvoor was:
http://www.fokforum.nl/profile.fok?id=527
Azrael
Na mij registreerde:
http://www.fokforum.nl/profile.fok?id=530
Beertje66
PS, ik ben de account pas sinds 2 weken gaan gebruiken (excuus voor weinig posts sinds vorig jaar Oktober?
)
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 14-07-2000 13:38]
4140 Zandmannetje
4141 daBenMen
4142 Kloon
4143 Unknown_
4144 Raminsjov (foutje, zonder ®etje, verkeerde e-mailadres opgegegevn )
4145 -Raminsjov- (weer een foutje, m'n e-mailadres helemaal niet ingevuld, stond een streepje)
4147 peertje
4148 B00N
4149 Vrijheid
4150 Vlekkenkampioen
[Dit bericht is gewijzigd door ®aminsjov op 14-07-2000 13:42]
HUH? Raminsjov? * twi zag eerst "ff wachten", ging door met forummen en toen stonden degenen die voor en achter je waren BOVEN het originele bericht...Hoe kan da? Magic?
[/offtopic]
quote:
Op 14 juli 2000 13:47 schreef SunChaser het volgende:
leuk, een topic voor mensen die echt helemaal niet meer weten wat ze met hun (werk)tijd moeten doen.
Jij weet het ook niet hè?
quote:
Op 14 juli 2000 13:47 schreef SunChaser het volgende:
leuk, een topic voor mensen die echt helemaal niet meer weten wat ze met hun (werk)tijd moeten doen.
Ik dacht dat dit hele forum was voor mensen die niets met hun tijd weten te doen
quote:jawel, maar ik vertel het lekker niet. Heb je al een suikerspin gehaald op de kermis?
Op 14 juli 2000 13:53 schreef Herald het volgende:
Jij weet het ook niet hè?
Ik ben nu veranderd in Lois en heb dan nummer 3660.
Ik ben in ieder geval nummertje 3744
Net voor mij registreerde Mischa uit Amsterdam, die van windsurfen, honkbal, dansen en internet houdt. Toch valt zijn interesse voor Fok! wel tegen, want in een half jaar tijd heeft hij slechts 5 keer gepost.
Net na mij: ene ceidhof (echte naam Chris Eidhof). Hij heeft erg veel hobbies, misschien verklaart dat waarom hij hier maar 1 keer heeft gepost. Side-note: zijn homepage staat bij tmfweb.
maar, even zien...
ergens voor mij staat een kloon van JM (denk ik) en na mij... he! iemand die ik IRL ken!
ennn.. nog iets verder staat.. TheMarco (749).. enneehh. Nâh, verder ga ik niet...
1139: moi
1140: Jesper! (een kleine 800 posts, maar na M&G Amsterdam significant minder op Fok! volgens mij. viel 't zo tegen jongen? )
quote:
Op 14 juli 2000 14:08 schreef Kleintje het volgende:
Voor mij zit zAb met wel 0 posts, en achter mij zit HUMORdenaar wat volgens mij een kloon is van djeez!Ik ben in ieder geval nummertje 3744
En hoe weet jij dat ? Ik gaf een verkeerd Emailadres op helaas...
Ik was eerst user 1062 ofzo geloof ik, toen eraf geschopt in mei, en nu weer opnieuw ls Djeez geregistreerd!
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 15-07-2000 23:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |