Ik hoop dat dit topic mag blijven omdet het niet past in
[Centrale] Verkiezings en uitslagen topic waar wel alle uitslagen te volgen zijn trouwens!
* Grote-Smoeldriaan heeft iig nog geen spijt van zijn beslissing
Wie durft hier met de billen bloot
quote:True, maar het kan zo zijn dat je niet meer kunt gaan stemmen omdat je niet meer in de buurt van je woonplaats bent oid.
Op woensdag 15 mei 2002 19:11 schreef XxPl0SiVe het volgende:[..]
Volgens mij ken je nog tot 21:00 gaan stemmen?
Als ze al spijtgevoelens hebben, reageren mensen daar op door het voor zichzelf goed te praten. Zeker met zoiets als stemmen is het vrij gemakkelijk om geen spijt te krijgen, want duizenden anderen hebben immers op hetzelfde gekozen als jij, dus jouw stem maakt niet zoveel uit.
quote:De tweede categorie kan nog 1 uur en 45 minuten gaan stemmen.
Op woensdag 15 mei 2002 19:10 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Zijn er al mensen die gestemd hebben en daar al spijt van hebben of mensen die niet zijn gaan stemmen en daar nu van balen?
[Dit bericht is gewijzigd door shamanix op 15-05-2002 19:23]
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:16 schreef Ghola het volgende:
Ik had al spijt voordat ik ging stemmen. Er was geen stem mogelijk waar ik achter kon staan.
quote:Volgens mij had je teveel spaties gebruikt.
Op woensdag 15 mei 2002 19:25 schreef shamanix het volgende:
hoe de FOK! post je hier plaatjes ?!html werkt niet, [afbeelding] werkt niet
pff ..
quote:Je moet ze de kost eens geven.
Op woensdag 15 mei 2002 19:15 schreef Qarinx het volgende:
Ik denk dat als je nu al spijt hebt van je stem, dat je dan écht als een kip zonder kop bent gaan stemmen.
quote:Je zou straks aan de hand van de uitslag spijt kunnen krijgen. Niet echt een foute keus dan misschien maar wel jammer voor een bepaalde partij, zeker als je lang hebt getwijfeld.
Op woensdag 15 mei 2002 19:14 schreef Seborik het volgende:
Ik denk niet dat iemand hier zal toegeven dat hij of zij spijt heeft van z'n stem.Als ze al spijtgevoelens hebben, reageren mensen daar op door het voor zichzelf goed te praten. Zeker met zoiets als stemmen is het vrij gemakkelijk om geen spijt te krijgen, want duizenden anderen hebben immers op hetzelfde gekozen als jij, dus jouw stem maakt niet zoveel uit.
quote:geen spaties tussen de tags, gewoon [img_]url[/img_]
Op woensdag 15 mei 2002 19:25 schreef shamanix het volgende:
hoe de FOK! post je hier plaatjes ?!html werkt niet, [afbeelding] werkt niet
pff ..
edit: sniper was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door BlackJack op 15-05-2002 19:30]
quote:Zeker bij twijfel wordt het goedgepraat.
Op woensdag 15 mei 2002 19:28 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Je zou straks aan de hand van de uitslag spijt kunnen krijgen. Niet echt een foute keus dan misschien maar wel jammer voor een bepaalde partij, zeker als je lang hebt getwijfeld.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:16 schreef Ghola het volgende:
Ik had al spijt voordat ik ging stemmen. Er was geen stem mogelijk waar ik achter kon staan.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:16 schreef DimeBag het volgende:
Vond het aanbod aan serieuze partijen weer net zo zwak als voorgaande jaren. Heb maar gestemt op een partij door gebrek aan beter. Heb een hoop mensen gesproken die er ook zo over dachten.
quote:Maar waarom zijn jullie dan toch gegaan? Blanco stem misschien?
Op woensdag 15 mei 2002 19:23 schreef Rano het volgende:[..]
Same to me here.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |