* BarBaar gaat voor Visie A
Aha, ik zie het al. Visie 1 wordt het.
quote:Ondanks de schandalig slechte voorlichting heb ik ook voor visie A gestemd, want ik ben wel voor meer wonigen in Utrecht. Met blanco stemmen schiet je in een raadgevend ref. al helemaal niets op.
Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef micha het volgende:
Ik stem op visie A, Stadhart verruimd. Is wel het duurst, maar mooi qua opzet en indeling. Ik vind ook dat het muziekcentrum op z'n plek moet blijven btw.
Wordt nog een aardige bouwput daar, de komende jaren
Ik woon vlakbij die (toekomstige) bouwput.. het zal een feest worden.. slechter kan het gelukkig niet..
quote:blanco heeft geen zin hoor, bij een referendum...
Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef Schorpioen het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen plan A en blanco.
Welk plan het ook wordt, grote kans dat mijn huis nl tegen de vlakte gaat
In het infocentrum waren ze daar errug vaag over maar het is wel waarschijnlijk.
Iig lijkt plan 1 me 3 keer niks.
quote:Tuurlijk wel. Als genoeg mensen blanco stemmen wordt het referendum ongeldig verklaard en moeten ze opnieuw om de tafel gaan zitten om een nieuw en beter plan te bedenken!
Op woensdag 15 mei 2002 15:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
blanco heeft geen zin hoor, bij een referendum...
quote:Gefeliciteerd, het is Visie A geworden
Op woensdag 15 mei 2002 22:13 schreef micha het volgende:
Ik ben zelf bij het adviescentrum geweest, heb op de site gekeken, folders doorgespit etc, en blij dat de meesten hier op A hebben gestemd.
quote:Wat nou "reeel alternatief"? Visie 1 is afgeschoten!
Van de kiezers die een stem uitbrachten op Visie A of Visie 1 heeft ruim 70% Visie A gekozen en een kleine 30% Visie 1. Zo’n tachtigduizend Utrechters hebben zich uitgesproken voor visie A. Naast een duidelijke meerderheid voor Visie A is er toch een aanzienlijke groep van ruim drieëndertigduizend kiezers die een stem hebben uitgebracht op Visie 1. Hieruit kan opgemaakt worden dat met Visie 1 een reëel alternatief is voorgelegd.
Maar ik vind 20 jaar wel heel erg lang eigenlijk. Volgens mij hadden ze in een stad als Rotterdam dit plan in een jaar of 5 kunnen doen ![]()
Utrecht is toch al zo traag met verbouwingen ed. Volgens mij zijn ze ook al zo lang ik er woon met werkzaamheden in het centrum bezig, altijd is de binnenstad een grote bouwput, en het ziet er nog steeds niet uit. Tegen de tijd dat ze klaar zijn kunnen ze weer opnieuw beginnen. Hebben ze budget over ofzo?
Hetzelfde geld voor he streek- en stadsbusstation etc..
quote:Ben je weleens in de buurt van de sluisjes geweest? Waar tot voor kort de rondvaartboten lagen afgemeerd en nu de brug ligt waar bussen niet zonder schade (hard) overheen kunnen? Daar kan je zien hoe de in ere herstelde singels eruit gaan zien. En ik ben daar best tevreden mee! Het begint te komen...
Op donderdag 16 mei 2002 11:51 schreef Schorpioen het volgende:
Quote van www.utrecht.nl:
[..]Wat nou "reeel alternatief"? Visie 1 is afgeschoten!
Maar ik vind 20 jaar wel heel erg lang eigenlijk. Volgens mij hadden ze in een stad als Rotterdam dit plan in een jaar of 5 kunnen doen
Utrecht is toch al zo traag met verbouwingen ed. Volgens mij zijn ze ook al zo lang ik er woon met werkzaamheden in het centrum bezig, altijd is de binnenstad een grote bouwput, en het ziet er nog steeds niet uit. Tegen de tijd dat ze klaar zijn kunnen ze weer opnieuw beginnen. Hebben ze budget over ofzo?
quote:Aan het Vredenburg blijven alleen de gevels staan vanaf KFC tot geloof ik voorbij dat soephok (weet ff niet wat ze met de steegjes doen, poortje?). Ik meen dat de panden erachter worden afgebroken en er één groot doorgetrokken geheel achter wordt opgetrokken.
Op donderdag 16 mei 2002 13:51 schreef BarBaar het volgende:
Het hele gebied vanaf de jaarbeurs tot (en deels met) Vredeburg is een diepte punt in de Utrechtse bouwkunsten... ik ben benieuwd wat verdere uitwerking van de visie's voor een verrassingen brengen..
quote:In Nieuwegein zijn de haltes grondig vernieuwd, dit is in Utrecht niet gebeurd o.a. vanwege de centrum-plannen. Als ze die lijn doortrekken krijgen we ook in Utrecht het lichtgroen/donkergroen van Connexxion met veel glas (...). Het ziet er een stuk beter uit dan de vreselijk afgeragde haltes in Utrecht!
Op donderdag 16 mei 2002 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Ach als ik over CS loop, of er in de buurt ben, dan vind ik dat er best een en ander mag gebeuren. Ik sta iedere morgen bij de tramhalte Centraal station, en dat is me toch een armetierige zooi! een sgande voor de uitstraling van de stad!Hetzelfde geld voor he streek- en stadsbusstation etc..
[Dit bericht is gewijzigd door qube808 op 21-05-2002 08:54]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |