abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4200577
Of ga je kiezen. Een topic uitsluitend dus voor LPF kiezers, gelieve geen gezeik over de partij en de rest dat doe je maar in andere topics.

Ik heb Herben gekozen, omdat ik vele anderen niet echt veel van gezien heb en hij komt bij mij vertrouwelijk over.

pi_4200625
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:24 schreef metalbazzz het volgende:
Of ga je kiezen. Een topic uitsluitend dus voor LPF kiezers, gelieve geen gezeik over de partij en de rest dat doe je maar in andere topics.

Ik heb Herben gekozen, omdat ik vele anderen niet echt veel van gezien heb en hij komt bij mij vertrouwelijk over.

Herben is duidelijk degene die het roer in handen moet nemen bij LPF. De enige tot nu toe waarvan ik zeg dat ie competent is... (En ik stem lekker niet LPF).
I´m back.
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:29:47 #3
14599 Djek_D
Wijze in het Oosten
pi_4200655
Herben? Huh?
Hangzhou de gekste!
pi_4200681
Ik heb op Fortuyn gestemd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_4200687
Miss Nederland (ben ff haar naam kwijt)
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:32:28 #6
24364 F-side
BansheeBoy is moslim..........
pi_4200688
Ik ook herben.
100 % pro Palestina en Israel
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:33:18 #7
11476 VilleRoy
© 2005 VilleRoy
pi_4200708
Drs. Joao Varela (no.2)
pi_4200715
oeps, verkeerde post, had wat anders gelezen.

pim uiteraard.

[Dit bericht is gewijzigd door daburnd88 op 15-05-2002 12:36]

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4200731
Ik heb op Pim gestemd.

Ik heb overigens wel dat die Herben het roer gaat overnemen want dat lijkt me een rustige, competente man.

[Dit bericht is gewijzigd door dax op 15-05-2002 12:35]

Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:35:03 #10
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_4200733
Pim natuurlijk
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_4200737
Jullie vervullen mijn hart met vreugde.
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:35:48 #12
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4200739
PF ga ik waarschijnlijk stemmen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4200740
ik stem op Pim fortuyn natuurlijk!!
De mensen waar ik me het minst aan irriteer beschouw ik als mijn vrienden
pi_4200758
Foei, mensen!

Als linkse Fokker heb ik weliswaar weinig recht van spreken hier, maar geef die Varela dan een kans! Hij was de beschermeling van Pim Fortuyn, die heeft hem destijds niet voor niets op de tweede plaats in de lijst gezet!

Maar nee, hij is te jong... Te onervaren...

En...Volgens sommigen van jullie wellicht ook te zwart...?

Ars longa, vita brevis
pi_4200787
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:37 schreef motown het volgende:
Foei, mensen!

Als linkse Fokker heb ik weliswaar weinig recht van spreken hier, maar geef die Varela dan een kans! Hij was de beschermeling van Pim Fortuyn, die heeft hem destijds niet voor niets op de tweede plaats in de lijst gezet!

Dat zou voor mij echt nooit een reden zijn om niet op hem te stemmen. Maar ik weet er gewoon te weinig van en ik vind het wel leuk om nog steeds op Pim te stemmen.
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_4200808
quote:

Nee maar, je zou toch niet willen dat ik uit emotie stem? (Wat wéten we nu van Varela, behalve dat hij zwart is?)
pi_4200809
quote:
Foei, mensen!

onzin
Hij had ook wel een stem mogen hebben, maar heb van hem weinig gezien, kijk als ik van niemand wat wist had ik ook op pim gestemd dan konden ze die stemmen zelf verdelen of dergelijks, je kan maar op 1 persoon stemmen en heb het meest gezien van herben. Ik gun Varela zeker ook veel stemmen
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:45:15 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4200869
Heeft postuum gestemd
The truth was in here.
pi_4200874
Joao Varela, nummer 2 op de lijst.

/edit

Waarom? Omdat ik wel op de LPF wilde stemmen, maar ook wilde weten bij wie mijn stem terecht komt. Ik geef toe niet veel van Varela gezien te hebben, maar die paar keer dat ik 'm gezien heb zijn genoeg geweest om te weten dat-ie 100% achter Pim Fortuyn's ideeen stond, en intelligent genoeg is om een rol van betekenis in de partij te vervullen. (Pim Fortuyn heeft 'm niet voor niets op de 2e plek gezet.)

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_4200947
Ik zie dat ze op de site weer bezig zijn sinds 6 mei en nog net op het laatste moment wat info bij de kandidaten hebben gezet, al is dat bij de meesten niet meer dan een foto en bij de lageren op de lijst dan wel wat info
zie: http://www.lijst-pimfortuyn.nl/list.php
pi_4200998
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:41 schreef Claudia_x het volgende:

(Wat wéten we nu van Varela, behalve dat hij zwart is?)

Dat hij jong is, in tegenstelling tot de ouwe lullen van de rest van de lijst.
pi_4201013
ik heb ene W.S.P. Fortuyn gekozen..
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_4201020
No 4 Winnie de Jong
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:54:17 #24
15190 I.M.Weazel
I am WEAZEL!
pi_4201042
rosenmuller

of is die niet van LPF

ow damn ik heb op GL gestemd

that stupid monkey is up to no good..
pi_4201060
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:54 schreef I.M.Weazel het volgende:
rosenmuller

of is die niet van LPF

ow damn ik heb op GL gestemd

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_4201096
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:52 schreef Ulx het volgende:

Dat hij jong is, in tegenstelling tot de ouwe lullen van de rest van de lijst.

Een dergelijke conclusie zou ik alleen kunnen trekken als ik de hele lijst kende. Ik ken van geen enkele partij de hele lijst.
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:58:04 #27
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_4201112
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:39 schreef dax het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt nooit een reden zijn om niet op hem te stemmen. Maar ik weet er gewoon te weinig van en ik vind het wel leuk om nog steeds op Pim te stemmen.

leuk
Hard, gemeen en snel
  woensdag 15 mei 2002 @ 12:59:53 #28
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4201144
Pim!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:02:52 #29
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4201204
Ik heb Pim Fortuyn gestemd!

Waarom?

Omdat ik dat voor 6 mei ook al wou doen dus ik zou niet weten waarom ik nu iemand anders van de lijst zou moeten kiezen!

[offtopic]
Zou trouwens best freaky zijn als een dode politicus de meeste stemmen zou krijgen dit jaar!
[/offtopic]

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:04:20 #30
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4201239
quote:

Ja..Dat weet ik wel zeker!
Ik atem overigens GEEN lpf
-
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:05:32 #31
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4201263
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja..Dat weet ik wel zeker!
Ik atem overigens GEEN lpf

Nee,, jij stemt SP!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_4201274
Man, als jullie allemaal postuum op Pim gaan stemmen, dan houden jullie de huidige lijstbezetting in takt... Een lijstbezetting waar jullie niets van weten en waarbij zelfs Pim Fortuyn zelf nog vraagtekens zette... Vinden jullie dat niet ongelooflijk eng?

Als jullie uit respect op Pim Fortuyn willen stemmen, breng dan tenminste binnen de LPF nog een voorkeurstem uit op de partijlid die je nu (zelfs met je beperkte kennis) nog het meest aanspreekt! Dan hebben jullie als stemmers daar tenminste nog invloed op! Anders heb je straks een groepje bijeengeraapte oude lullen die enkel en alleen aan de macht komen omdat ze op de LPF-lijst stonden.

Ach, wat kan mij het ook schelen, jullie bekijken het allemaal Iedereen mag stemmen wat hij of zij wil. Ik stem toch GL.

Ars longa, vita brevis
pi_4201316
quote:
Foei, mensen!

Te ridicuul voor woorden deze uitlatingen.
De reden dat ik niet op Varela heb gestemd, is dat hij - hoewel ik daar vanaf de aanslag op heb gewacht - nooit in de openheid is getreden. Na 3 dagen was ik behoorlijk onder de indruk van Herben. Ik denk dat hij degene is die Pim het meest benaderd in zijn denkbeelden en standpunten. Daarom heb ik op de Nr. 6 gestemd, Mat Herben.
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:09:09 #34
18170 WinXP_sux
Extreem rechtse racist
pi_4201328
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:06 schreef motown het volgende:
Man, als jullie allemaal postuum op Pim gaan stemmen, dan <blaat bladiebla blaat blaat>
Ik stem toch GL.
je laatste poging om me over te halen is mislukt.. ik heb pim mijn laatste dienst al bewezen
How do you want to crash today?
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:10:33 #35
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4201353
quote:

Als jullie uit respect op Pim Fortuyn willen stemmen, breng dan tenminste binnen de LPF nog een voorkeurstem uit op de partijlid die je nu (zelfs met je beperkte kennis) nog het meest aanspreekt! Dan hebben jullie als stemmers daar tenminste nog invloed op! Anders heb je straks een groepje bijeengeraapte oude lullen die enkel en alleen aan de macht komen omdat ze op de LPF-lijst stonden.

Ach, wat kan mij het ook schelen, jullie bekijken het allemaal Iedereen mag stemmen wat hij of zij wil. Ik stem toch GL.

Je kunt ook nog altijd Links lullen en Rechts wonen he!

Groen Links; hypocriet ten top!

pi_4201370
Gewoon op Pim Fortuyn gestemd.
pi_4201385
quote:
Man, als jullie allemaal postuum op Pim gaan stemmen, dan houden jullie de huidige lijstbezetting in takt... Een lijstbezetting waar jullie niets van weten en waarbij zelfs Pim Fortuyn zelf nog vraagtekens zette... Vinden jullie dat niet ongelooflijk eng?

Heel fijn voor je, ik stem op LPF en ik kots op Paultje, de grootste hypocriet van Nederland.
Bovendien vraag ik me af hoe competent leden van andere partijen zijn. Laten we de aankomend grootste partij van Nederland nemen; het CDA. Toen Jaap de Hoop Scheffer er nog was, moesten weinig mensen iets van de partij hebben. Nu is Balkenende er - een redelijk geschikte kerel - en krijgen ze de meeste stemmen. De hele politiek draait om marketing en het partij program is slechts een fundament, dat deels kan worden afgebroken zonder dat het geheel instort.
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:12:53 #38
15190 I.M.Weazel
I am WEAZEL!
pi_4201387
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:11 schreef HiZ het volgende:
Gewoon op Pim Fortuyn gestemd.
idem.. het minste wat ik nog kon doen voor 'm, ik neem aan dat ze de stemmen op pim goed verdelen maar buiten dat was het de laatste kans op te laten zien dat ik volledig achter pim stond
that stupid monkey is up to no good..
pi_4201393
quote:
Foei, mensen!

Piss off idioot, een stem op Fortuyn is in de praktijk een stem op Varela.
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:17:32 #40
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4201469
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:13 schreef HiZ het volgende:

Inderdaad! Maar dat snappen die Linkse rakkers niet!

Varela krijgt die stemmen en wij (diegene die Pim stemmen) hebben toch gestemd op diegene waarop we wilden stemmen!

pi_4201499
Dit topic gaat over welke kandidaat de LPF-ers hebben gekozen. Snap dus niet wat al die geitenwollensokken hier te zoeken hebben.

Heb gestemd op Winnie de Jong.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:23:11 #42
18170 WinXP_sux
Extreem rechtse racist
pi_4201594
motown heeft ze niet allemaal op een rijtje

paul komt toch in de oppositie, en dat is maar goed ook

How do you want to crash today?
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:29:34 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_4201754
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:13 schreef HiZ het volgende:

[..]

Is LPF vrij om de voorkeurstemmen te verdelen over de lijst?.... daar kan je een aardige selectie mee maken

Ik ken Joao trouwens ... en hij heeft mijn sympatie en ik hoop dat hij niet wordt weggemanouvreeerd

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_4202627
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Je kunt ook nog altijd Links lullen en Rechts wonen he!

Groen Links; hypocriet ten top!

Ik val jullie in elk geval niet aan op de partij waarop jullie stemmen, ik probeer alleen wat advies te geven. En hoe weet jij nou waar ik woon, dat je mij zo beschuldigt?

En trouwens... Al zou je een mooi groot huis zijn... Waarom zou je dan ook meteen rechts moeten zijn? Leg me dat eens uit.

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 15-05-2002 14:13]

Ars longa, vita brevis
pi_4202765
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef motown het volgende:

[..]

Ik val jullie in elk geval niet aan op de partij waarop jullie stemmen, ik probeer alleen wat advies te geven. En hoe weet jij nou waar ik woon, dat je mij zo beschuldigt?

En trouwens... Al zou je een mooi groot huis zijn... Waarom zou je dan ook meteen rechts moeten zijn? Leg me dat eens uit.

Waarschijnlijk doelde hij op je grote vriend Paul..
pi_4202790
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 13:29 schreef Re het volgende:

[..]

Is LPF vrij om de voorkeurstemmen te verdelen over de lijst?.... daar kan je een aardige selectie mee maken

Ik ken Joao trouwens ... en hij heeft mijn sympatie en ik hoop dat hij niet wordt weggemanouvreeerd

Nee, je kunt door voorkeurstemmen wel degelijk behoorlijk sturen. Als een kandidaat de helft van de kiesdeler heeft is het voor een partij onmogelijk hem een zetel te onthouden.
pi_4202819
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef motown het volgende:

[..]

Ben jij LPF-er? Nee?
Ga dan lekker een geitenwollensok-topic openen als je hier toch niks zinnigs te melden hebt.
Sorry hoor maar er staat " LPF-ers op wie hebben we gestemd?", lijkt me niet dat jouw gezwam hier dan een toegevoegde waarde heeft.
pi_4202833
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:13 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doelde hij op je grote vriend Paul..

Oh dat is die man die z'n vermogen in een stichting heeft ondergebracht om zo weinig mogelijk belasting te betalen? Je vraagt je af waarom hij niet gewoon bij de VVD zit, daar hebben ze geen problemen met dat soort creatief gedrag. Bij de partij waar hij bij zit natuurlijk ook niet, maar dat komt gewoon omdat ze te dom zijn om hypocriet en inconsistent gedrag te herkennen zolang ze er niet op worden gewezen door de media.
pi_4202850
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Oh dat is die man die z'n vermogen in een stichting heeft ondergebracht om zo weinig mogelijk belasting te betalen? Je vraagt je af waarom hij niet gewoon bij de VVD zit, daar hebben ze geen problemen met dat soort creatief gedrag. Bij de partij waar hij bij zit natuurlijk ook niet, maar dat komt gewoon omdat ze te dom zijn om hypocriet en inconsistent gedrag te herkennen zolang ze er niet op worden gewezen door de media.

pi_4202893
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Aaah kijk, je kent hem ook zie ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')