Ik heb Herben gekozen, omdat ik vele anderen niet echt veel van gezien heb en hij komt bij mij vertrouwelijk over.
quote:Herben is duidelijk degene die het roer in handen moet nemen bij LPF. De enige tot nu toe waarvan ik zeg dat ie competent is... (En ik stem lekker niet LPF).
Op woensdag 15 mei 2002 12:24 schreef metalbazzz het volgende:
Of ga je kiezen. Een topic uitsluitend dus voor LPF kiezers, gelieve geen gezeik over de partij en de rest dat doe je maar in andere topics.Ik heb Herben gekozen, omdat ik vele anderen niet echt veel van gezien heb en hij komt bij mij vertrouwelijk over.
pim uiteraard.
[Dit bericht is gewijzigd door daburnd88 op 15-05-2002 12:36]
Ik heb overigens wel dat die Herben het roer gaat overnemen want dat lijkt me een rustige, competente man.
[Dit bericht is gewijzigd door dax op 15-05-2002 12:35]
Als linkse Fokker heb ik weliswaar weinig recht van spreken hier, maar geef die Varela dan een kans! Hij was de beschermeling van Pim Fortuyn, die heeft hem destijds niet voor niets op de tweede plaats in de lijst gezet!
Maar nee, hij is te jong... Te onervaren...
En...Volgens sommigen van jullie wellicht ook te zwart...?
quote:Dat zou voor mij echt nooit een reden zijn om niet op hem te stemmen. Maar ik weet er gewoon te weinig van en ik vind het wel leuk om nog steeds op Pim te stemmen.
Op woensdag 15 mei 2002 12:37 schreef motown het volgende:
Foei, mensen!Als linkse Fokker heb ik weliswaar weinig recht van spreken hier, maar geef die Varela dan een kans! Hij was de beschermeling van Pim Fortuyn, die heeft hem destijds niet voor niets op de tweede plaats in de lijst gezet!
quote:Nee maar, je zou toch niet willen dat ik uit emotie stem? (Wat wéten we nu van Varela, behalve dat hij zwart is?)
Op woensdag 15 mei 2002 12:37 schreef motown het volgende:En...Volgens sommigen van jullie wellicht ook te zwart...?
quote:onzin
Foei, mensen!Als linkse Fokker heb ik weliswaar weinig recht van spreken hier, maar geef die Varela dan een kans! Hij was de beschermeling van Pim Fortuyn, die heeft hem destijds niet voor niets op de tweede plaats in de lijst gezet!
/edit
Waarom? Omdat ik wel op de LPF wilde stemmen, maar ook wilde weten bij wie mijn stem terecht komt. Ik geef toe niet veel van Varela gezien te hebben, maar die paar keer dat ik 'm gezien heb zijn genoeg geweest om te weten dat-ie 100% achter Pim Fortuyn's ideeen stond, en intelligent genoeg is om een rol van betekenis in de partij te vervullen. (Pim Fortuyn heeft 'm niet voor niets op de 2e plek gezet.)
quote:Dat hij jong is, in tegenstelling tot de ouwe lullen van de rest van de lijst.
Op woensdag 15 mei 2002 12:41 schreef Claudia_x het volgende:(Wat wéten we nu van Varela, behalve dat hij zwart is?)
of is die niet van LPF
ow damn ik heb op GL gestemd
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 12:54 schreef I.M.Weazel het volgende:
rosenmullerof is die niet van LPF
![]()
ow damn ik heb op GL gestemd
quote:Een dergelijke conclusie zou ik alleen kunnen trekken als ik de hele lijst kende. Ik ken van geen enkele partij de hele lijst.
Op woensdag 15 mei 2002 12:52 schreef Ulx het volgende:Dat hij jong is, in tegenstelling tot de ouwe lullen van de rest van de lijst.
quote:leuk
Op woensdag 15 mei 2002 12:39 schreef dax het volgende:[..]
Dat zou voor mij echt nooit een reden zijn om niet op hem te stemmen. Maar ik weet er gewoon te weinig van en ik vind het wel leuk om nog steeds op Pim te stemmen.
Waarom?
Omdat ik dat voor 6 mei ook al wou doen dus ik zou niet weten waarom ik nu iemand anders van de lijst zou moeten kiezen!
[offtopic]
Zou trouwens best freaky zijn als een dode politicus de meeste stemmen zou krijgen dit jaar!
[/offtopic]
quote:Ja..Dat weet ik wel zeker!
quote:Nee,, jij stemt SP!
Op woensdag 15 mei 2002 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja..Dat weet ik wel zeker!
Ik atem overigens GEEN lpf
Als jullie uit respect op Pim Fortuyn willen stemmen, breng dan tenminste binnen de LPF nog een voorkeurstem uit op de partijlid die je nu (zelfs met je beperkte kennis) nog het meest aanspreekt! Dan hebben jullie als stemmers daar tenminste nog invloed op! Anders heb je straks een groepje bijeengeraapte oude lullen die enkel en alleen aan de macht komen omdat ze op de LPF-lijst stonden.
Ach, wat kan mij het ook schelen, jullie bekijken het allemaal Iedereen mag stemmen wat hij of zij wil. Ik stem toch GL.
quote:Te ridicuul voor woorden deze uitlatingen.
quote:je laatste poging om me over te halen is mislukt.. ik heb pim mijn laatste dienst al bewezen
Op woensdag 15 mei 2002 13:06 schreef motown het volgende:
Man, als jullie allemaal postuum op Pim gaan stemmen, dan <blaat bladiebla blaat blaat>
Ik stem toch GL.
quote:Je kunt ook nog altijd Links lullen en Rechts wonen he!
Op woensdag 15 mei 2002 13:06 schreef motown het volgende:Als jullie uit respect op Pim Fortuyn willen stemmen, breng dan tenminste binnen de LPF nog een voorkeurstem uit op de partijlid die je nu (zelfs met je beperkte kennis) nog het meest aanspreekt! Dan hebben jullie als stemmers daar tenminste nog invloed op! Anders heb je straks een groepje bijeengeraapte oude lullen die enkel en alleen aan de macht komen omdat ze op de LPF-lijst stonden.
Ach, wat kan mij het ook schelen, jullie bekijken het allemaal Iedereen mag stemmen wat hij of zij wil. Ik stem toch GL.
Groen Links; hypocriet ten top!
quote:Heel fijn voor je, ik stem op LPF en ik kots op Paultje, de grootste hypocriet van Nederland.
Op woensdag 15 mei 2002 13:06 schreef motown het volgende:
Man, als jullie allemaal postuum op Pim gaan stemmen, dan houden jullie de huidige lijstbezetting in takt... Een lijstbezetting waar jullie niets van weten en waarbij zelfs Pim Fortuyn zelf nog vraagtekens zette... Vinden jullie dat niet ongelooflijk eng?Als jullie uit respect op Pim Fortuyn willen stemmen, breng dan tenminste binnen de LPF nog een voorkeurstem uit op de partijlid die je nu (zelfs met je beperkte kennis) nog het meest aanspreekt! Dan hebben jullie als stemmers daar tenminste nog invloed op! Anders heb je straks een groepje bijeengeraapte oude lullen die enkel en alleen aan de macht komen omdat ze op de LPF-lijst stonden.
quote:idem.. het minste wat ik nog kon doen voor 'm, ik neem aan dat ze de stemmen op pim goed verdelen maar buiten dat was het de laatste kans op te laten zien dat ik volledig achter pim stond
Op woensdag 15 mei 2002 13:11 schreef HiZ het volgende:
Gewoon op Pim Fortuyn gestemd.
quote:Piss off idioot, een stem op Fortuyn is in de praktijk een stem op Varela.
quote:Inderdaad! Maar dat snappen die Linkse rakkers niet!
Op woensdag 15 mei 2002 13:13 schreef HiZ het volgende:Piss off idioot, een stem op Fortuyn is in de praktijk een stem op Varela.
Varela krijgt die stemmen en wij (diegene die Pim stemmen) hebben toch gestemd op diegene waarop we wilden stemmen!
Heb gestemd op Winnie de Jong.
paul komt toch in de oppositie, en dat is maar goed ook
quote:Is LPF vrij om de voorkeurstemmen te verdelen over de lijst?.... daar kan je een aardige selectie mee maken
Op woensdag 15 mei 2002 13:13 schreef HiZ het volgende:[..]
Piss off idioot, een stem op Fortuyn is in de praktijk een stem op Varela.
Ik ken Joao trouwens ... en hij heeft mijn sympatie en ik hoop dat hij niet wordt weggemanouvreeerd
quote:Ik val jullie in elk geval niet aan op de partij waarop jullie stemmen, ik probeer alleen wat advies te geven. En hoe weet jij nou waar ik woon, dat je mij zo beschuldigt?
Op woensdag 15 mei 2002 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Je kunt ook nog altijd Links lullen en Rechts wonen he!
Groen Links; hypocriet ten top!
En trouwens... Al zou je een mooi groot huis zijn... Waarom zou je dan ook meteen rechts moeten zijn? Leg me dat eens uit.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 15-05-2002 14:13]
quote:Waarschijnlijk doelde hij op je grote vriend Paul..
Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef motown het volgende:[..]
Ik val jullie in elk geval niet aan op de partij waarop jullie stemmen, ik probeer alleen wat advies te geven. En hoe weet jij nou waar ik woon, dat je mij zo beschuldigt?
En trouwens... Al zou je een mooi groot huis zijn... Waarom zou je dan ook meteen rechts moeten zijn? Leg me dat eens uit.
quote:Nee, je kunt door voorkeurstemmen wel degelijk behoorlijk sturen. Als een kandidaat de helft van de kiesdeler heeft is het voor een partij onmogelijk hem een zetel te onthouden.
Op woensdag 15 mei 2002 13:29 schreef Re het volgende:[..]
Is LPF vrij om de voorkeurstemmen te verdelen over de lijst?.... daar kan je een aardige selectie mee maken
Ik ken Joao trouwens ... en hij heeft mijn sympatie en ik hoop dat hij niet wordt weggemanouvreeerd
quote:Ben jij LPF-er? Nee?
Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef motown het volgende:[..]
Ik val jullie in elk geval niet aan op de partij waarop jullie stemmen, ik probeer alleen wat advies te geven. En hoe weet jij nou waar ik woon, dat je mij zo beschuldigt?
quote:Oh dat is die man die z'n vermogen in een stichting heeft ondergebracht om zo weinig mogelijk belasting te betalen? Je vraagt je af waarom hij niet gewoon bij de VVD zit, daar hebben ze geen problemen met dat soort creatief gedrag. Bij de partij waar hij bij zit natuurlijk ook niet, maar dat komt gewoon omdat ze te dom zijn om hypocriet en inconsistent gedrag te herkennen zolang ze er niet op worden gewezen door de media.
Op woensdag 15 mei 2002 14:13 schreef Ragazzo het volgende:[..]
Waarschijnlijk doelde hij op je grote vriend Paul..
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:17 schreef HiZ het volgende:[..]
Oh dat is die man die z'n vermogen in een stichting heeft ondergebracht om zo weinig mogelijk belasting te betalen? Je vraagt je af waarom hij niet gewoon bij de VVD zit, daar hebben ze geen problemen met dat soort creatief gedrag. Bij de partij waar hij bij zit natuurlijk ook niet, maar dat komt gewoon omdat ze te dom zijn om hypocriet en inconsistent gedrag te herkennen zolang ze er niet op worden gewezen door de media.
quote:Aaah kijk, je kent hem ook zie ik
Op woensdag 15 mei 2002 14:17 schreef HiZ het volgende:[..]
Oh dat is die man die z'n vermogen in een stichting heeft ondergebracht om zo weinig mogelijk belasting te betalen? Je vraagt je af waarom hij niet gewoon bij de VVD zit, daar hebben ze geen problemen met dat soort creatief gedrag. Bij de partij waar hij bij zit natuurlijk ook niet, maar dat komt gewoon omdat ze te dom zijn om hypocriet en inconsistent gedrag te herkennen zolang ze er niet op worden gewezen door de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |