om het stuk van hem in buitenhof te bekijken:
http://www.vpro.nl/rmstreams.db?6785026
quote:waarom?
Op maandag 13 mei 2002 20:47 schreef kezmania het volgende:
Aan deze meneer zit een luchtje van foute handeltjes.Geen integer persoon!
quote:Bewijzen aub of werk je voor Prive of Party?
Op maandag 13 mei 2002 20:47 schreef kezmania het volgende:
Aan deze meneer zit een luchtje van foute handeltjes.Geen integer persoon!
Volgens mij is hij ook nog bezig geweest met de doorstart van Fokker, Rekkof genaamd. Jammerlijk mislukt helaas.
quote:Ken hem verder niet zo, alleen van die uitzending, resultaat was positief, jammer alleen dat zoveel mensen de media na praten en niet zelf eerst op onderzoek uitgaan of zelf naar iemand luisteren.
Op maandag 13 mei 2002 20:30 schreef planethugo het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'bedrijvendokter'.
Heb hem net bij Buitenhof gezien. Hij komt op me over als een man met een zeer goed inzicht en zeer goede dossierkennis over de belangrijke zaken. Net zoals Pim dat ook had.om het stuk van hem in buitenhof te bekijken:
http://www.vpro.nl/rmstreams.db?6785026
Voordeel van de (niet aanwezige) twijfel
quote:spuit 11
Op maandag 13 mei 2002 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij volgens mij was betrokken bij aandelenfraude en het HCS schandaal.
trouwens daar is hij volledig van vrij gesproken hoorde ik hem zeggen, dus...tja tenzij je denkt, 'waar rook is is vuur'
quote:
quote:Vrijspraak dus irrelevant.
quote:Ik heb dat interview niet gezien, dat is gewoon wat ik van hem herinner, niet meer en niet minder. Als hij is vrijgesproken , prima dat wist ik niet.
Op maandag 13 mei 2002 21:00 schreef Kimmie het volgende:[..]
spuit 11
trouwens daar is hij volledig van vrij gesproken hoorde ik hem zeggen, dus...tja tenzij je denkt, 'waar rook is is vuur'
Hij zal overal afstand van doen als ie in een regering zal komen als minister.
Het gaat mij erom dat het volgens mij een zeer professionele man is die een erg goede organisatie kan neerzetten met goede resultaten, zoals ie al eerder bewezen heeft
quote:Dat hij in één grote zaak is vrijgesproken wil nou niet bepaald zeggen dat hij onkreukbaar is. Ondanks dat zijn schuld niet is bewezen, hangt aan zijn naam een luchtje van corruptie. Een claim van 1.2 miljard getuigt ook niet bepaald van enige bescheidenheid.
Op maandag 13 mei 2002 22:56 schreef planethugo het volgende:
Hij is inderdaad daarvoor aangeklaagd. Hiervan is ie in zijn geheel vrijgesproken. Hiervoor heeft ie ook een claim lopen van 1.2 miljard(!) geloof ik.Hij zal overal afstand van doen als ie in een regering zal komen als minister.
Het gaat mij erom dat het volgens mij een zeer professionele man is die een erg goede organisatie kan neerzetten met goede resultaten, zoals ie al eerder bewezen heeft
quote:Sorry voor de vergelijking...maar iemand voor oorlogsmisdadiger uitmaken getuigt ook niet van bescheidenheid noch van enig fatsoen zeker als je in acht neemt dat er later krokodillentranen geplengd worden.
Op maandag 13 mei 2002 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat hij in één grote zaak is vrijgesproken wil nou niet bepaald zeggen dat hij onkreukbaar is. Ondanks dat zijn schuld niet is bewezen, hangt aan zijn naam een luchtje van corruptie. Een claim van 1.2 miljard getuigt ook niet bepaald van enige bescheidenheid.
quote:Pot verwijt ketel.
Op maandag 13 mei 2002 23:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Sorry voor de vergelijking...maar iemand voor oorlogsmisdadiger uitmaken getuigt ook niet van bescheidenheid noch van enig fatsoen zeker als je in acht neemt dat er later krokodillentranen geplengd worden.
quote:Jij hebt gelijk...PF heeft Melkert uitgemaakt voor de nieuwe Hitler met de charme van Himmler en heeft daarna krokodillentranen gehuild nadat Melkert vermoord is. Ofzoiets......?
Op maandag 13 mei 2002 23:21 schreef Tia_Tijger het volgende:
Pot verwijt ketel.
quote:Wat heeft dit te maken met het verleden van Dhr v.d. Nieuwenhuizen..
Op maandag 13 mei 2002 23:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Sorry voor de vergelijking...maar iemand voor oorlogsmisdadiger uitmaken getuigt ook niet van bescheidenheid noch van enig fatsoen zeker als je in acht neemt dat er later krokodillentranen geplengd worden.
Daar zijn andere topics voor kaalhei.
(de vergelijking slaat trouwens nergens op)
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 13-05-2002 23:28]
quote:Sorry..ik kon me niet inhouden
Op maandag 13 mei 2002 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat heeft dit te maken met het verleden van Dhr v.d. Nieuwenhuizen..
Daar zijn andere topics voor kaalhei.
quote:Ja daag me nu niet uit, want ik ga er echt op in. En dan loop je weer te maauwen "off-topic".....de pot verwijt de ketel???
de vergelijking slaat trouwens nergens op
quote:Heb ik geen van beiden gezegd, laat staan "gemaauwd".
Op maandag 13 mei 2002 23:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Sorry..ik kon me niet inhouden
[..]Ja daag me nu niet uit, want ik ga er echt op in. En dan loop je weer te maauwen "off-topic".....de pot verwijt de ketel???
quote:daar zou ik niet meer zo zeker van zijn hoor
Op dinsdag 14 mei 2002 00:48 schreef planethugo het volgende:
Zou hij dan bijv. een goede opvolger voor Pim zijn als lijsttrekker. Ik denk persoonlijk van wel. Hij geeft ook meteen zijn eigen mening etc. zoiets moet je hebben tegenwoordig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |