Dit is niet het werk van een enkele idioot, daarvoor is het te perfect. De timing, de plaats, binnen tien minuten de dader gepakt... Natuurlijk moest het nog voor de verkiezingen gebeuren want daarna kon het niet meer. In beperkte Haagse kring circuleert een geheime peiling die zeer betrouwbaar is, de cijfers op tv en in de media waren aangepast. Bekend was dat Pim afstevende op een absolute meerderheid in ons parlement, waardoor hij toegang zou hebben gekregen tot de meest afzichtelijke corrupte beerput die door de zittende politiek wordt dichtgehouden. Alle waarheden van Srebrenica via de El-Al ramp in de Bijlmer en de vliegramp in Eindhoven tot en met de overheidscollaboratie in WOII. Alle schandalen die nooit echt helemaal boven water zijn gekomen. Dat mocht niet gebeuren en daarom moest Pim dood, en wel voor de verkiezingen. Daarnaast zitten er toch wel wat gaatjes in het neerzetten van het voorval:
Op de foto is goed te zien dat het geen gewone agenten zijn die hem oppakken. Die hebben ze dan wel snel opgetrommeld want de 'dader' werd al gearresteerd voordat de ambulance zelfs ook maar bij Fortuyn was ! Even reconstrueren: Fortuyn wordt neergeschoten, die vent van 3FM rent naar binnen en belt 112 > duurt min 2-3 minuten. Dan wordt van daaruit de GGD en politie verwittigd, die vervolgens binnen twee minuten een speciale eenheid ter plekke hebben om de dader te pakken....... NO FUCKIN WAY ! Bovendien: Onze "Lee Harvey Oswald" een geoefend schutter ? Hij schoot van meters afstand met een pistool, 5 kogels, ingeslagen in een cirkel van misschien 15-20 cm. De Wild overhandigde hem net de fles wijn toen het gebeurde en die is totaal ongedeerd ??? Daarvoor moet je toch wel kunnen schieten hoor ! En gezien zijn achtergrond en de overwegens pacifistische karaktertrekken van dit soort typjes lijkt het me niet dat deze gozer veel plezier zou beleven op een schietclub. We zijn genaaid door ons eigen land, want als puntje bij paaltje komt leven we dus helemaal niet in een vrije en vredige democratie. Zodra iemand opstaat die de wantoestanden in de maatschappij, bij de overheid en parlement aan de kaak wil stellen blijkt het ware karakter van ons vaderland."
Haal die troep eens uit je hoofd!
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:30 schreef Verbal het volgende:
De butler heeft het gedaan...
V.
quote:Met zijn linkerhand, for good measure.
De butler heeft het gedaan...V.
Ik heb er nog een, hij is helemaal niet dood, maar wilde uitstappen op het hoogtepunt van zíjn roem. Zit nu met Elvis brEeZaHtjes te hakken in Las Vegas
quote:Mooi gezegd..ben ut helemaal met je eens.
Op maandag 13 mei 2002 10:27 schreef uilebal het volgende:
We zijn genaaid door ons eigen land, want als puntje bij paaltje komt leven we dus helemaal niet in een vrije en vredige democratie. Zodra iemand opstaat die de wantoestanden in de maatschappij, bij de overheid en parlement aan de kaak wil stellen blijkt het ware karakter van ons vaderland."
quote:Wat ik over hem gelezen heb, spreekt tegen dat hij een randdebiel was.
Op maandag 13 mei 2002 10:30 schreef Kremer het volgende:
Beste jongen je kijkt teveel films. Accepteer het nou maar dat die gast door een randebiel is neergeschoten
quote:Als dat zo is, dan proberen ze het te verdoezelen dus dan weet je het niet...dus hoe kan jij zo stellig beweren dat het niet zo is?
en niet het werk van de bvd geholpen door de FBI etc.
quote:IDD...lijkt me meer een kwestie van gewenste situatie omzetten in een mening. [het mag geen complot zijn...dus is een het een 'lone gunman'...die ook nog een randdebiel is]
Op maandag 13 mei 2002 10:31 schreef Frenkie het volgende:
Jij zal een hoop hoongelachers over je heen krijgenhier.. want hier denken ze dat het een gestoorde groenteboer was
quote:Sorry? Omdat we niet kunnen bewijzen dat de mannen in de zwarte heli's het niet gedaan hebben is er bewijs dat ze het wel gedaan hebben?
Op maandag 13 mei 2002 10:32 schreef Kaalhei het volgende:
Als dat zo is, dan proberen ze het te verdoezelen dus dan weet je het niet...dus hoe kan jij zo stellig beweren dat het niet zo is?
2) Er zijn 8 schoten gelost op een paar meter afstand. bij hart, nek en op bovenkant hoofd (nog net raak). Niets geen geoefend schutter. op 4 meter doe ik dat ook wel, misschien nog preciezer (hmmz. ik had nooit geschoten, maar *ALS*)
3) Iedere oppositiepartij zal die geheime gegevens inzien en daarmee oude partijen aan de schandpaal kunnen nagelen.
Waarom zou dat alleen bij Pim een gevaar zijn?
Een eventueel complot moet natuurlijk wel onderzocht worden maar ik zie het nut niet in van paniekzaaien en wilde verhalen.
Wat ik heb begrepen waren de agenten op toevallig in de buurt op de terugweg van een oefening...
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 13-05-2002 10:36]
quote:In de studeerkamer, met de kandelaar.
De butler heeft het gedaan...V.
quote:Je draait de zaken om - de wens is de vader van de gedachte dat het een complot is van de linkse maffia.
Op maandag 13 mei 2002 10:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
IDD...lijkt me meer een kwestie van gewenste situatie omzetten in een mening. [het mag geen complot zijn...dus is een het een 'lone gunman'...die ook nog een randdebiel is]
quote:Jij snapt 'm...
Op maandag 13 mei 2002 10:36 schreef Baas het volgende:[..]
In de studeerkamer, met de kandelaar.
V.
quote:Dat had volgens de kieswet niet gekund.
Bekend was dat Pim afstevende op een absolute meerderheid in ons parlement
quote:Nee omdat je niet kan bewijzen dat het een 'lone gunman' is geweest, kan je niet uitsluiten dat het een complot is. Tevens zal info die de verkeerde kant uitwijst (complot) ons worden onthouden, dit maakt het ook niet eenvoudiger.
Op maandag 13 mei 2002 10:35 schreef TimberWolf het volgende:
Sorry? Omdat we niet kunnen bewijzen dat de mannen in de zwarte heli's het niet gedaan hebben is er bewijs dat ze het wel gedaan hebben?
quote:Rot toch op met je theorie. Ik begin zo langzamerhand doodziek te worden van dat "gezeik" rond de moord op Fortuyn. Hebben de mensen nou echt niets beters te doen dan het verzinnen van deze theoriën?
...hele hoop bullshit...
quote:Hoezo ? Waarom kan een partij geen 76 zetels halen?
Op maandag 13 mei 2002 10:37 schreef Dave het volgende:
Dat had volgens de kieswet niet gekund.
quote:En is zonder meer mythe-vorming. De man had in gunstige peilingen 25 zetels, geen 75.
Op maandag 13 mei 2002 10:37 schreef Dave het volgende:[..]
Dat had volgens de kieswet niet gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |