quote:Ik acht deze mogelijkheid niet uitgesloten.
Op zaterdag 11 mei 2002 20:40 schreef Kreator het volgende:
Zou dit een commerciele stap voorwaarts zijn?
quote:Persoonlijk vind ik het maar triest...als je om commerciele redenen je naam anders gaat uitspreken...
Op zaterdag 11 mei 2002 20:41 schreef ROEN het volgende:[..]
Ik acht deze mogelijkheid niet uitgesloten.
Die Robbert.
quote:Ja best wel. Ikzelf verlang nog wel eens terug naar die tijd toen hij nog Lingo presenteerde.
Op zaterdag 11 mei 2002 20:45 schreef lucrator het volgende:
Ik vind het wel cool. Maarja, ik ben danook niet helemaal objectief, want ik ben echt ONWIJS fan van Robbert. Zoals hij dat doet bij de Miljonairs in het Weekend, dat doet niemand hem na hoor. Geweldige presentatie, wat een vakman!Die Robbert.
quote:De meeste mensen spreken "Robert" uit als "Robbert", maar heel weinig mensen zeggen "Roobert", ik weet ook niet waarom.
Dat vraag ik me af. Die Robert ten Brink noemt zich telkens Robbert....das wel vaag, want er staat maar 1 b. Zou dit een commerciele stap voorwaarts zijn?
Francois, Francois, Francois!
quote:Écht? Dat heb ik nou nóóit geweten...
Op zaterdag 11 mei 2002 20:52 schreef Angeles het volgende:
De meeste mensen spreken "Robert" uit als "Robbert", maar heel weinig mensen zeggen "Roobert", ik weet ook niet waarom.
quote:Denk je dat je leuk bent of zo.
Op zaterdag 11 mei 2002 20:53 schreef lucrator het volgende:[..]
Écht? Dat heb ik nou nóóit geweten...
quote:Heet zelf ook Robert. De enigste die me nog RooBERT noemt is m'n ma eigelijk..... de rest van nederland zegt gewoon Robbert.
De meeste mensen spreken "Robert" uit als "Robbert", maar heel weinig mensen zeggen "Roobert", ik weet ook niet waarom.
quote:Wat is onzin? Ik vraag me dat ook altijd af. Hetzelfde heb ik met de naam John. Sommige maken daar Sjon van, andere weer djon....wat is het nou??
Op zaterdag 11 mei 2002 20:56 schreef mcintosh het volgende:
Onzin.................
quote:Nee. Sorry
Op zaterdag 11 mei 2002 20:55 schreef Angeles het volgende:
Denk je dat je leuk bent of zo.
EDIT: Ik dacht wel dat je 'n vrouw was...
quote:compleet mee eens, vage boel. Tis een complot, ik zweer het je..
Dat vraag ik me af. Die Robert ten Brink noemt zich telkens Robbert....das wel vaag, want er staat maar 1 b. Zou dit een commerciele stap voorwaarts zijn?
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 20:59 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Wat is onzin?
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 20:59 schreef 4]-[ Highlander het volgende:Ik vraag me dat ook altijd af. Hetzelfde heb ik met de naam John. Sommige maken daar Sjon van, andere weer djon....wat is het nou??
quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Op zaterdag 11 mei 2002 20:59 schreef lucrator het volgende:[..]
Nee. Sorry
EDIT: Ik dacht wel dat je 'n vrouw was...
quote:Ik dacht wel dat je dat zou vragen. Opzich niks, maar ik vermoedde het naar aanleiding van je opmerking.
Op zaterdag 11 mei 2002 21:13 schreef Angeles het volgende:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
zie je: Man of Vrouw
[Dit bericht is gewijzigd door lucrator op 11-05-2002 21:30]
Maar men schrijft altijd graag Robert blah-ten, en men spreekt mijn naam graag uit als Robert. Is wel vaag, heet je Robert, noemt men je Robbert, maar wanneer je Robbert heet, spreekt en schrijft men Robert.
Kunt u het nog volgen
Robbbbert
quote:Ik vind het ook maar vaag ja...
Op zaterdag 11 mei 2002 21:28 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik heb dubbele pech; ik heet Robbert (met dubbele B) en mijn achternaam eindigt op -te.Maar men schrijft altijd graag Robert blah-ten, en men spreekt mijn naam graag uit als Robert. Is wel vaag, heet je Robert, noemt men je Robbert, maar wanneer je Robbert heet, spreekt en schrijft men Robert.
Kunt u het nog volgen
Robbbbert
Ik vind dat je een naam moet uitspreken zoals je het schrijft. Dat quote "heel Nederland" /quote Robbert tegen Robert zegt, vind ik nog geen reden om dat ook maar te gaan doen.
Dan zou het een gekke boel worden. Laten we dan Martijn en Maarten ook maar afschaffen, want Martin is korter en iedereen noemt het toch zo...Commercieel meer verantwoorde naam
quote:Ik zeg altijd gewoon Bob
Op zaterdag 11 mei 2002 21:28 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik heb dubbele pech; ik heet Robbert (met dubbele B) en mijn achternaam eindigt op -te.Maar men schrijft altijd graag Robert blah-ten, en men spreekt mijn naam graag uit als Robert. Is wel vaag, heet je Robert, noemt men je Robbert, maar wanneer je Robbert heet, spreekt en schrijft men Robert.
Kunt u het nog volgen
Robbbbert
quote:dat heet nu SHO
Op dinsdag 16 september 2003 08:52 schreef Kreator het volgende:
Mag deze naar SSS? Ik voel dattie daar meer tot uiting komt.
diverse bejaarden op Fok vonden SSS te aanstootgevend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |