Franse film.
Gaat over een man die bezorger van drank is. Krijgt een vrouwelijke klant, die hij mag likken omdat hij veel trappen moet beklimmen om bij haar te komen. Krijgt een relatie met haar en voortaan is dat likken toetje na maaltijd. Man heeft een vriend, een zwarte straatveger. Die komt ook een keer eten. Verder trekt de vader van de man bij hun in na overlijden van de moeder van de man. Vrouw deelt bed met die vader op aandringen van man.
Dit is een samenvatting van wat ik me nog herinner, maar ik heb zeker eea vergeten.
Iemand een idee....
Volgens mij heette de film in het nederlands "Sneeuwballen oorlog", maar ik kan (uiteraard) op deze titel nix vinden op imdb
wellicht leuk om een centraal "ik zoek een film" topic te maken van dit topic
quote:Hey daar is ook een Donald Duck verhaal over!
Op vrijdag 10 mei 2002 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
Geen idee, maar ik heb zelf ook nog een film waarvan ik de titel zoek: een groepje jongens heeft een enorm kasteel met geheime gangen van ijs/sneeuw gemaakt. Ze hebben geloof ik ruzie met een andere groep jongens en vechten hun ruzie uit met behulp van hun ijskasteel.
quote:Was dit een duitse film en ging er op het einde en hond dood?
Geen idee, maar ik heb zelf ook nog een film waarvan ik de titel zoek: een groepje jongens heeft een enorm kasteel met geheime gangen van ijs/sneeuw gemaakt. Ze hebben geloof ik ruzie met een andere groep jongens en vechten hun ruzie uit met behulp van hun ijskasteel.Volgens mij heette de film in het nederlands "Sneeuwballen oorlog", maar ik kan (uiteraard) op deze titel nix vinden op imdb
wellicht leuk om een centraal "ik zoek een film" topic te maken van dit topic
quote:Weet je zeker dat JIJ niet bedoelt 'Hunden som log', (onze hond) een Zweedse film? Daarin hebben 4 jongens en een meisje een hut bij een industrieterrein, en is de hond ziek, en nemen ze hem mee naar een pretpark. Was jarenlang mijn favoriete film
Op vrijdag 10 mei 2002 13:51 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:[..]
Was dit een duitse film en ging er op het einde een hond dood?
quote:Nee, was iets met sneeuw, die hond ging dood omdat er een sneeuw tunnel inzakte. en toen was de oorlog tussen de kinderen ook meteen over.
Op vrijdag 10 mei 2002 13:54 schreef Eriksie het volgende:[..]
Weet je zeker dat JIJ niet bedoelt 'Hunden som log', (onze hond) een Zweedse film? Daarin hebben 4 jongens en een meisje een hut bij een industrieterrein, en is de hond ziek, en nemen ze hem mee naar een pretpark. Was jarenlang mijn favoriete film
quote:Oei. Jammer. Niks gezegd dan
Op vrijdag 10 mei 2002 13:55 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:[..]
Nee, was iets met sneeuw, die hond ging dood omdat er een sneeuw tunnel inzakte. en toen was de oorlog tussen de kinderen ook meteen over.
quote:Geen idee, volgens mij heb ik hem ooit eens eind jaren 80 gezien in mijn jeugdjaren. Wat ik bovenstaand heb opgeschreven zijn ook mijn enigste herinneringen.
Op vrijdag 10 mei 2002 13:51 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:[..]
Was dit een duitse film en ging er op het einde en hond dood?
Dus als iemand enig idee heeft.
quote:Plot Summary for
Geen idee, maar ik heb zelf ook nog een film waarvan ik de titel zoek: een groepje jongens heeft een enorm kasteel met geheime gangen van ijs/sneeuw gemaakt. Ze hebben geloof ik ruzie met een andere groep jongens en vechten hun ruzie uit met behulp van hun ijskasteel.
?
Ze vinden de bacterie op een gegeven moment op een roostertje waarop ze inzoomen en dan zien ze dat de bacterie groter wordt.
De vrouw die dit vind ziet er in mijn opinie niet uit...beetje het henny stoel typetje
Aan het eind van de film vinden ze een baby en een oude man die niet besmet blijken te zijn en dankzij die 2 vinden ze het tegengif.
quote:The Andromeda Strain
Op zaterdag 18 mei 2002 23:29 schreef haaahaha het volgende:
ik zoek de titel van een SF film uit ik denk eind jaren 70 waarin een aantal wetenschappers in een ondergronds laboratorium wat bestaat uit een aantal levels naar een tegengif voor een virus moeten gaan zoeken.
Interessante film, en één van de weinige waar ik best een remake van zou willen zien.
quote:thx man! die film is 2001-nesk
Op zondag 19 mei 2002 20:17 schreef pazuzu het volgende:[..]
Interessante film, en één van de weinige waar ik best een remake van zou willen zien.
Ik heb jaren geleden een film gezien that rocked my world of fear.
Kbedoel dat beelden van die film mij jaren later nog achtervolgen!
Wat ik me kan herrinneren is dat het over mensen ging, die op een gegeven moment in zwarte panters veranderden. Verder weet ik alleen nog maar 2 scene's, een vrouw die vastgebonden werd om haar in boeien te laten transformeren,
en de scene die ervoor gezorgt heeft dat ik jarenlang niet mijn voeten naast mijn bed durfde te zetten, (in en uit bed springen),
Een panter onder het bed, die de halve voet van zo'n vrouw eraf kloof terwijl zij zichzelf via de trap naar beneden sleept.
Iemand een idee, of waar ik kan zoeken naar deze film met deze gegevens...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |