abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2002 @ 20:21:28 #1
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4007129
Godverdomme!

Kennen jullie dat lamlendige allesvernietigende gevoel van destructie wat je voelt als je van een meisje, wat je erg leuk vindt, te horen krijgt dat ze compleet stapel is op een andere gozer en dat ze er continu mee samen wil zijn?

Grofweg lamlendig is het... zit je me daar zo'n beetje een jaar een spannend contact te onderhouden met een bereleuke meid, wordt ze nota bene stapelverliefd op je, en dan gaat het nog mis!

Ze kwam destijds niet opdagen omdat ze het te druk had met school, en d'r ouders hadden het waarschijnlijk niet echt leuk gevonden als ze als 17-jarige met een 22-jarige aan de haal ging en zo. Maar goed, dat probleem zou verholpen zijn als ze 18 was en d'r school afhad (nu bijna dus).

Maja.... het zal godverdomme ook es een keertje meezitten ook he. Maar oh nee, de situatie ontwikkelt zich volgens het worst-case scenario: ze wordt stapel op een ander, en ik kan in de sgijt zakken.

Christ... wordt niet goed van wijven soms. Nou kan ik dus niet goed meer m'n tentamen leren en moet ik eerst weer aan het verwerken slaan!

Afijn, ik voel momenteel een soort van destructieve druk op m'n borst, en dat is gewoon pure gif dat vrijkomt in m'n lijf na het horen van zulk nieuws. Ik zit het nu al gelijk uit m'n systeem te drijven, en het posten van een bericht als dit helpt daar goed bij . Er moet immers weer snel geleerd worden voor het gruweltentamen van donderdag...

Na goed, ik ging maar es Startrek kijken of zo. Dat relaxed altijd wel.

Ik hoop dat ik geen nare reacties krijg omdat m'n bericht zo negatief geladen is. Wat ik het liefste hoor zijn soortgelijke gebeurtenissen van andere mensen

You have to be eightteen or older to ride...
  maandag 29 april 2002 @ 20:28:19 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4007200
herkenbaar

laat maar, ik ga al bijna huilen

maandag 29 april 2002 @ 20:31:01 #3
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_4007219
Dat is echt balen jah!!
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  maandag 29 april 2002 @ 20:32:35 #4
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_4007232
en die andere gozer is zeker ook nog eens een ontzettende lul? Echt bijna het tegenovergestelde van jou?
pi_4007233
been there
  maandag 29 april 2002 @ 20:32:57 #6
20050 meandthepizza
Keep your faith
pi_4007235
Oh yeah, sounding VERY familiar... TOO familiar maybe even... heb exact hetzelfde gehad...

Good luck....

God must love crazy people... because he makes so many of them!
  maandag 29 april 2002 @ 20:33:04 #7
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4007236
Ik word onderhand ook strontziek van dat andere geslacht, maar ik denk altijd maar zo: ik laat de sfeer echt niet door een vrouw verziekke )) oeoeo (ik ben geen homo ofso, EGTNIET!!!!!)
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4007240
Beter vooraf als dat je een half jaar of langer met iemand al je lief en leed deelt en het dan stuk loopt, dat is pas een kut gebeurtenis. Ach ja liefde...
pi_4007242
hmm, jah
ik ken het ook
al 9 maanden met kei leuk meisje aan het omgaan. zij ook altijd zeggen dat ze mij kei leuk vond. Nooit meer geworden dan gewoon vrienden omdat ze dat niet wou :S
en nu is ze "ervandoor" met een jongen van 22.
Zij is 17, ik 19 en hij 22.

LOL
wat een zuigzooi weer allemaal, life sucks.
hopelijk dat we allemaal snel iemand anders leuks tegenkomen. en dat die beter kiezen

pi_4007259
Ik heb altijd zoiets van, als het na een maand nog niet is gelukt ga ik verder kijken als zij dan alsnog aankomt dat ze me leuk vind moet zij geluk hebben dat ik geen vriendin heb op dat moment.

Anders heeft zij mooi pech.

maandag 29 april 2002 @ 20:38:32 #11
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4007305
quote:
Op maandag 29 april 2002 20:33 schreef Sweethard het volgende:
hmm, jah
ik ken het ook
al 9 maanden met kei leuk meisje aan het omgaan. zij ook altijd zeggen dat ze mij kei leuk vond. Nooit meer geworden dan gewoon vrienden omdat ze dat niet wou :S
en nu is ze "ervandoor" met een jongen van 22.
Zij is 17, ik 19 en hij 22.
had het minder erg geweest als ze ervandoor was gegaan met een jongen van 15 dan?

Tja.. shit happens.. but life goes on.. er zijn meer meisjes dan kerken, probeer die instelling te krijgen (hoe cliche deze dan ook is) en misschien kom je er bovenop

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4007355
Wat een gezeur allemaal. Ik bedoel het is nog niks, je hoopt alleen dat het wat word. Erg is het als je middenin een relatie zit die lang duurt en de relatie word op welke manier ook verbroken. Voor de rest niet zeuren, er zijn meer vrouwen als kerken/lantaarnpalen (vult u maar in)
pi_4007361
Het went

helaas

maandag 29 april 2002 @ 20:49:10 #14
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4007408
Ik ben ook snel jaloers, als ik zoiets zou horen zou ik helemaal gek worden van jaloezie
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_4007447
quote:
Op maandag 29 april 2002 20:38 schreef -IDivinity- het volgende:

[..]

had het minder erg geweest als ze ervandoor was gegaan met een jongen van 15 dan?

Tja.. shit happens.. but life goes on.. er zijn meer meisjes dan kerken, probeer die instelling te krijgen (hoe cliche deze dan ook is) en misschien kom je er bovenop

nee, maakt idd niks uit... :S

LOL
en dat er meer meisjes zijn dan kerken weet ik ook wel, maar degene die echt leuk zijn (volgens mij) ben ik nog niet zo vaak tegengekomen, en ik geloof niet dat er daarvan meer zijn als kerken...

maandag 29 april 2002 @ 20:58:08 #16
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4007483
Heb een vermoeden dat het bij mij een paar jaar geleden misschien ook hetzelfde is overkomen, maar ik hoef het al niet meer te weten.

Succes met je tentamen.

The Internets, I needs it..
  maandag 29 april 2002 @ 20:59:34 #17
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4007494
quote:
Op maandag 29 april 2002 20:53 schreef Sweethard het volgende:

[..]

nee, maakt idd niks uit... :S

LOL
en dat er meer meisjes zijn dan kerken weet ik ook wel, maar degene die echt leuk zijn (volgens mij) ben ik nog niet zo vaak tegengekomen, en ik geloof niet dat er daarvan meer zijn als kerken...

idd, maar het beste is om moed te houden aangezien je anders je kolere gaat voelen en helaas heeft dat niet zoveel aantrekkingskracht
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  maandag 29 april 2002 @ 21:01:51 #18
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4007518
The hardest thing in life is seeing the one you love, loving someone else.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4007542
Dat klinkt heel bekend allemaal...

Doet maar eens searchen op mijn naam in R&P, dan kom je wel iets vergelijkbaars tegen.

Helaas is het niet anders.. je zal het moeten accepteren...
als je het niet accepteert levert het alleen maar onvrede met jezelf op.. en dat wil je niet...

Ik weet dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is (ik heb zelf nu min of meer hetzelfde meegemaakt), maar ik lijk er op dit moment vrede mee te hebben..
en nu kan ik weer verder met waar ik gebleven was in mijn leven..

Heel veel succes iig..

pi_4007862
Vul voor 'meisje' eens 'jongen' in en andersom. Dan wordt het voor mij ineens ook heel herkenbaar.

Dit soort dingen zijn niet fijn. Maar life goes on, gelukkig. Heeft alleen even tijd nodig, soms iets meer dan je had gehoopt.

Sterkte in ieder geval.

Tijd krijg je van niemand. Tijd moet je nemen.
  maandag 29 april 2002 @ 22:02:01 #21
7300 Codin
pi_4008180
Oke dan!

Bedankt voor de gave reacties, voel me een stuk beter ineens.

Jammer dat ik niet echt meer geweldig veel zin heb om vandaag te leren, magoed ik heb er de hele dinsdag en woensdag nog voor.

Ikzelf houd ook inderdaad de houding 'geen hand vol maar een land vol' erop na. Ik voel ook dat ik op m'n bijna 24e meer dan genoeg levenservaring heb om dit relatief snel van me af te schudden... dus het komt uiteraard wel goed met ome Codin

Nogmaals bedankt allemaal

maandag 29 april 2002 @ 22:10:25 #22
22495 RDV
Ik was hier
pi_4008301
Ja ik ken t maar al te goed, eerst met elkaar zoenen enzo, maar dan wil ze toch maar nix, dan heb je wat, dan maakt ze t uit, 2 dagen later heeft ze een ander, en maar vertellen hoe geweldig ie is, en iedereen weet wat voor een reputatie hij heeft, en ze is zo bang om gekwetst te worden, en toch maar wat met hem nemen, en dan zien je ze zoenen en dan gaat er echt zo'n onbeschrijvelijk gevoel door me heen, en dat kan ik niet uitstaan! En je sms r vaak, en ze heb nooit beltegoed, en dan hoor je via via dat ze die gozer om de 5 min smst, dan word ik er echt helemaal ziek van!
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
  dinsdag 30 april 2002 @ 00:04:56 #23
7300 Codin
pi_4009764
En dan te bedenken dat ik die teef had kunnen ontmaagden... one more notch for my gun.

Da's de zoveelste maagd die aan m'n neus voorbij gaat godverdomme!

pi_4009872
Ik ken het gevoel ook ja, en het zuigt zwaar, als zoiets gebeurd. Zulke dames zullen vaak een plekje in je hart houden..... raar maar waar (bij mij dan)

Life goes on

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  dinsdag 30 april 2002 @ 00:14:23 #25
1358 Xhorder
He's back...
pi_4009877
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 00:04 schreef Codin het volgende:
En dan te bedenken dat ik die teef had kunnen ontmaagden... one more notch for my gun.

Da's de zoveelste maagd die aan m'n neus voorbij gaat godverdomme!

euh... ja jammer man
... na vijf jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')