Het was een erg knullig liedje met de strekking dat er een minister van feestzaken zou moeten komen. Verder zouden o.a. alle blauwhelmen achter de bar moeten en werd het fileprobleem opgelost door iedereen tot een uur of twaalf te laten uitslapen.
quote:Triest, vond het juist wel humor. Maar kost dat niks dan, zo'n partij?
Op donderdag 25 april 2002 18:49 schreef VerdienEuro.TK het volgende:
Ik zag het ook! Jezus wat triest!
Ja, ik heb het gezien.
quote:Ze staan in mijn kieskring niet eens op de kieslijst
Op donderdag 25 april 2002 18:13 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteravond toevallig naar het promofilmpje van de Partij van de Toekomst gekeken (zentijd politieke partijen)?
Waar doen ze in hemelsnaam wel mee
http://www.partijvandetoekomst.nl/
Daar is dat liedje ook te vinden zie ik net
quote:NEE, DE EFTELING GAAT VOOR 12 UUR OPEN.
Op donderdag 25 april 2002 18:29 schreef Yaya2 het volgende:
nee, wacht, ik begrijp het ineens, het is de politieke partij van de Efteling!
Zal mij niets verbazen als we straks dan ook nog eens die Vlemmix in de 2de kamer krijgen.. er lopen zat van die domme boeren hier rond namelijk
Waar zijn we nou helemaal mee bezig? Tis politiek mensen! En geen Carnaval! Belastingadviseurs komen toch ook niet met hotdogskarrtjes bij u thuis?
quote:Maar dan wel verspilling van zijn eigen middelen. Ik zie er het kwaad niet echt van in hoor. En dat het lijst 10 is ligt gewoon aan het tijdstip van aanmelden, aantal stemmen de vorige keer en dat soort dingen.
Op vrijdag 26 april 2002 15:50 schreef Seborik het volgende:
Echt belachelijk dat het mogelijk is dat zoiets mee doet aan de Tweede Kamer verkiezingen en dat ze op lijst 10 staan en niet op lijst 30 ofzo vind ik helemaal idioot. Dit is pas echt een verspilling van middelen.
quote:Ach. Waar maak je je druk over. Ik vind het wel leuk. En lijst 10 is gewoon omdat ze van alle nieuwe partijen het eerst waren.
Op vrijdag 26 april 2002 15:50 schreef Seborik het volgende:
Echt belachelijk dat het mogelijk is dat zoiets mee doet aan de Tweede Kamer verkiezingen en dat ze op lijst 10 staan en niet op lijst 30 ofzo vind ik helemaal idioot. Dit is pas echt een verspilling van middelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |