abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2002 @ 12:29:27 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_3945702
En helaas trapt het ANP er weer met open ogen in.

Rechts-radicalen op ondersteuningslijsten LPF

LEEUWARDEN (ANP) - Lijst Pim Fortuyn heeft de handtekeningen van notoire rechtsextremisten gekregen om aan de komende Tweede-Kamerverkiezingen deel te nemen. De antifascistische onderzoeksgroep Kafka trof op de ondersteuningslijsten van LPF leden van CP'86, de CD en de NNP aan.

LPF moest om aan de verkiezingen deel te kunnen nemen in elke van de negentien kieskringen dertig handtekeningen ophalen. Een probleem daarbij was dat vlak voor het verstrijken van de deadline de kandidatenlijst werd aangepast, waardoor de eerder ingediende ondersteuningslijsten ongeldig werden.

Volgens Kafka verscheen daarop op het internetforum Polinco, een afkorting van Politiek Incorrect, een oproep om handtekeningen te gaan zetten. Op deze oproep hebben verschillende oud-leden van de Centrumpartij'86, de CentrumDemocraten en de Nieuwe Nationale Partij (NNP) gereageerd.

Extreemrechtse verleden

Kafka ontdekte op de ondersteuningslijsten onder meer het voormalig Arnhemse CD-raadslid H. Selhorst, B. Otten van de NNP en de Rotterdammer M. Neef, die lid is geweest van CP, Nederlandse Volks Unie. Een andere opvallende naam is J. Boiten. Hij werd vorig jaar nog uit Leefbaar Nederland gegooid wegens zijn extreemrechtse verleden.

Polinco is een ontmoetingsplaats op internet voor rechtsradicalen. Het forum is twee jaar geleden opgericht bij een Amerikaanse provider. Een van de deelnemers aan het forum is een inwoner van Nijverdal, die een adressenlijst van moskeeën in Nederland heeft aangelegd.

Volgens hem is de islam het grootse gevaar voor de Nederlandse samenleving. Hoewel hij beweert dat hij hiermee niet wil aanzetten tot geweld, maakt de Nijverdaller op de Amerikaanse neonazistische website Stormfront reclame voor zijn lijst. Hij heeft ook een handtekening voor LPF gezet.

http://www.planet.nl/news/0,2031,80_467_709345,00.html
= === ======

Wat Kafka niet vermeldt, is dat iedere boerenlul een handtekening kan zetten voor een ondersteuninglijst. Rechts-radicalen, veroordeelde pedofielen en weet ik al niet meer zouden ook de ondersteuningslijst voor de SP kunnen ondertekenen. Daar zou de SP niets tegen kunnen doen. Is de SP dan ook extreem-rechts?

Walgelijke actie weer van de extreem-linkse schreeuwers van Kafka.

-

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 24 april 2002 @ 12:34:37 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3945753
Complete onzin idd, als een nazi op GL stemt, maakt dat deze partij dan ook nazistisch..? Stemmingmakerij en absoluut niet bevorderlijk voor de geloffwardigheid van Kafka
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3945797
Nou, allemaal weer even -en op dat linkse tuig van Kafka, hebben we dat ook weer gehad...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3945839
djezus christ. die mensen laten ook niets met rust als het hun niet helemaal bevalt.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  woensdag 24 april 2002 @ 12:49:21 #5
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_3945924
Kafka..........oh ja die!
Die hadden we idd een tijd niet gehoord!
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_3946570
Goh, en toen er spandoeken met hakenkruizen op de dam te zien waren, was Kafka nergens te bekenen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 24 april 2002 @ 13:40:59 #7
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_3946622
En toen de melk 2 cent duurder werd waren ze ook al nergens te bekennen

[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe op 24-04-2002 13:46]

Overall beste user 2022 woensdag 24 april 2002 @ 13:49:00 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_3946764
En wat doet dat Kafka tegen de poep op de stoep? Helemaal nada!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_3946808
quote:
Op woensdag 24 april 2002 13:49 schreef Ulx het volgende:
En wat doet dat Kafka tegen de poep op de stoep? Helemaal nada!
Ook niet als het extreem rechts op de stoep ligt?
[url=http://www.nin.com/pgs/witt01.html]Lose me, Hate me, Smash Me, Erase me[/url][br]I won't let you fall apart...[br][url=http://www.nin.com/]You think you have everything, but no you don't![/url][br]Now you know this is what it feels like!
  woensdag 24 april 2002 @ 16:00:50 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3948786
quote:
Op woensdag 24 april 2002 12:29 schreef R@b het volgende:
Rechts-radicalen, veroordeelde pedofielen en weet ik al niet meer zouden ook de ondersteuningslijst voor de SP kunnen ondertekenen. Daar zou de SP niets tegen kunnen doen. Is de SP dan ook extreem-rechts?
Maar als er een oproep stond op een notoire pedosite om op de SP te stemmen zou jij vooraan staan te kakelen.

Dus wederom: [insert boter-op-het-hoofd-smiley voor R@bje]

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 24 april 2002 @ 16:05:46 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3948874
quote:
Op woensdag 24 april 2002 12:34 schreef Kaalhei het volgende:
Complete onzin idd, als een nazi op GL stemt, maakt dat deze partij dan ook nazistisch..? Stemmingmakerij en absoluut niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid van Kafka
Welke geloofwaardigheid van KAFKA?

't is een clubje ultra linkse cryptofascisten die alvast de rol van Gedanken Polizei op zich hebben genomen.

pi_3948891
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:05 schreef Sniper het volgende:

cryptofascisten

3 x woordwaarde! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 24 april 2002 @ 16:09:05 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3948952
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:06 schreef Jarno het volgende:
3 x woordwaarde! .
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3948990
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:00 schreef Verbal het volgende:
Maar als er een oproep stond op een notoire pedosite om op de SP te stemmen zou jij vooraan staan te kakelen.
Toch altijd grappig hoe sommige trieste mensen hun imbeciel postgedrag proberen te verontschuldigen.

"Ja maar als het omgekeerd was deed jij het ook"

woensdag 24 april 2002 @ 16:12:34 #15
136 V.
pi_3949015
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toch altijd grappig hoe sommige trieste mensen hun imbeciel postgedrag proberen te verontschuldigen.

"Ja maar als het omgekeerd was deed jij het ook"

Heb je je eigen posts weleens doorgelezen?

Zou ik maar eens doen dan, clown.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 24 april 2002 @ 16:13:16 #16
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_3949024
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
Oh, zoals:
"Ik wil niet racistisch overkomen hoor, maar..."?
  woensdag 24 april 2002 @ 16:15:09 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3949057
Tja, verbaast me niks van Kafka.
Dit zijn de praktijken waar ze zich mee bezighouden.

Enkeltje vuilnisbelt dus.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3949076
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:12 schreef Verbal het volgende:
Heb je je eigen posts weleens doorgelezen?

Zou ik maar eens doen dan, clown.

V.

Ik zit hier normaal niet roomser als de paus te doen, V-tje
  woensdag 24 april 2002 @ 16:17:26 #19
136 V.
pi_3949101
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zit hier normaal niet roomser als de paus te doen, V-tje

Could have fooled me

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_3949102
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:13 schreef Lithion het volgende:
Oh, zoals:
"Ik wil niet racistisch overkomen hoor, maar..."?
Ik zou het niet weten, aangezien ik mijn posts nooit zo begin.
pi_3949195
Net nog eens op hun site gekeken. Niks te vinden over de pro-palestina demonstratie of de fasictische leuzen en tekens die daar gebruik zijn.

Stelletje smerige hypocrieten! Ik op deze zelfbenoemde linkse gedachtenpolitie.

woensdag 24 april 2002 @ 16:47:01 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3949646
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Niks te vinden over de pro-palestina demonstratie of de fasictische leuzen en tekens die daar gebruik zijn.
Nee want die zaken zijn uitgelokt door de fascistische ME en de zionistische joden in A'dam.

Da's logisch.

.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 24 april 2002 @ 16:49:10 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3949694
Ach, ze hebben Kafka niet nodig om zichzelf al rollebollend en vechtend de das om te doen:
quote:
Kandidaat-Kamerleden, bestuursleden en campagnemedewerkers van de Lijst Pim Fortuyn (LPF) zijn drie weken voor de verkiezingen verzeild geraakt in een ordinaire straatruzie. Zij beschuldigen elkaar van bedreiging, geweldpleging en het maken van 'seksistische avances'.

Enkele kandidaat-Kamerleden vinden de sfeer op het Rotterdamse partijkantoor dusdanig bedorven dat zij er voorlopig liever niet meer verschijnen. Directe oorzaak daarvan is de klacht van de LPF-vrouwen Irena Pantelic (tevens miss Nederland) en Antonia Viljac.

In een brief die zij onlangs aan het partijbestuur stuurden beklagen zij zich over hun lage plaatsen op de kieslijst. Pantelic staat op de onverkiesbare plek 44 en Viljac is vorige maand volledig afgevoerd. Zij voelen zich gedegradeerd en denken dat dit komt 'door het niet beantwoorden van de seksistische avances van twee heren'.

Die heren zijn bestuurslid Peter Langendam en kandidaat-Kamerlid Hans Smolders (nummer 16 op de lijst). 'Wij zijn meerdere malen door de heren in kwestie benaderd, maar helaas voor hen lieten wij duidelijk merken dat wij hier absoluut niet van gediend waren', aldus de vrouwen in hun brief. 'Als reactie hierop hebben deze heren onderling besloten ons weg te werken'.

Smolders zou hen na de afwijzing bovendien telefonisch hebben bedreigd. Bestuurder Langendam doet het verhaal af als 'schandalige onzin'. Hij wijst erop dat de vrouwen geen aanklacht hebben ingediend. 'En als ze dat wel doen, kunnen ze een aanklacht wegens smaad tegemoet zien.' Viljac kondigde gisteravond aan dat zij alsnog aangifte zal doen.

De affaire heeft een nieuwe dimensie gekregen nu kandidaat-Kamerlid Cor Eberhard (nummer 13 op de lijst) zich achter de vrouwen heeft opgesteld. Over Langendam weet hij niet veel, maar hij bevestigt dat Viljac vorige maand op initiatief van Smolders van de kieslijst is verwijderd. 'Uit rancune', aldus Eberhard. 'Smolders liep een blauwtje. Toen is hij begonnen haar het kantoor uit te pesten. Ik moet zeggen dat de vrouwen de gebeurtenissen niet al te genuanceerd in die brief hebben gezet. Maar ik vind dat je niet zomaar iemand van de lijst kunt halen. Ik heb dat ook gezegd.'

Daarna bleef Eberhard een tijdje weg van kantoor. Toen hij er onlangs weer verscheen, werd hij door Smolders 'hartelijk' ontvangen. 'Hij pakte me bij mijn kraag en gaf me een gooi. Lag ik over het bureau. Toen ben ik vertrokken.'

Nu drie kandidaat-Kamerleden, een ex-kandidaat en een bestuurder openlijk ruzie maken, is de sfeer op het partijkantoor aanzienlijk verslechterd.

'De verhoudingen zijn even zoek', zegt Eberhard. Pantelic en Viljac beweren dat zij zelfs helemaal niet meer welkom zijn. 'Ze wilden ons wegwerken en dat is goed gelukt.' Langendam zegt geen behoefte te hebben aan een gesprek met de vrouwen. 'Dat begrijpt u.' Hij ontkent dat Smolders en Eberhard niet meer op kantoor mogen komen. 'We hebben wel gezegd: jongens, blijf nou even lekker thuis.'

Maar de heren moeten straks toch samen in één fractie de Tweede Kamer in? Langendam: 'Het is niet verplicht om vrienden te zijn. Laten we hopen dat ze zich een beetje Tweede-Kamerachtig gedragen.' Eberhard heeft het even helemaal gehad met de LPF. 'We hadden afgesproken dat we in deze partij geen achterkamertjesgedoe zouden krijgen. Dat er openheid en eerlijkheid zou zijn. Het is teleurstellend dat zoiets dan toch gebeurt.'

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 april 2002 @ 16:51:35 #24
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3949741
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:49 schreef golfer het volgende:
Ach, ze hebben Kafka niet nodig om zichzelf al rollebollend en vechtend de das om te doen:
[..]
Golfer toch? Totaal inrelevante nieuwsfeitjes plaatsen in een topic?

Tsk tsk.....

.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 24 april 2002 @ 16:53:52 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3949776
quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:51 schreef X-Ray het volgende:

Golfer toch? Totaal inrelevante nieuwsfeitjes plaatsen in een topic?

Tsk tsk.....

.

Om er alweer een nieuw LPF topic voor te openen, vond ik iets te veel eer, vandaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')