PIM heeft zaken bespreekbaar gemaakt zodat de feiten eindelijk openbaar worden Hulde!!!
AMSTERDAM Turken en Marokkanen belanden 2,5 tot 3 keer zo vaak in de WAO als autochtone Nederlanders.Dat meldt het Financieele Dagblad.De krant citeert daarbij uit onderzoek in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken. Onder Turkse mannen boven de 40 zijn er zelfs meer WAO'ers dan werkenden.Bij de autochtone Nederlanders zijn er tien WAO'ers op iedere 100 werkenden. Uit het onderzoek blijkt ook dat artsen en arbeidsdeskundigen onzeker zijn bij het beoordelen van allochtonen.Onbegrip en onbekendheid leiden vaker tot een uitkering.Van de totale WAO-populatie is zo'n 9% van buitenlandse afkomst.
Bron: Teletekst 106
[Dit bericht is gewijzigd door svbelzen op 16-04-2002 12:49]
Verder probeer ik echt geen vooroordelen te hebben, maar tegenwoordig met m'n recente ervaring krijg ik die gewoon als ik alleen al "Marokkaan" hoor.
Zoals dat er bij mijn bedrijf een Marokkaan na 1 week al ziek werd en nooit meer terug kwam, en bij m'n moeders bedrijf dat een Marokkaan na een paar dagen al helemaal niets meer van zich liet horen. Verder al die crimine Marokkanen hier.. laat ik daar maar niet eens over beginnen, wel grappig was dat toen m'n vader een keer overvallen werd door 2 Marokkaanse gasten, hij gewoon van z'n fiets af stapte er 1 op z'n bek ramde en daarna gewoon verder ging
quote:LOL!
Op dinsdag 16 april 2002 09:25 schreef Frits het volgende:
Tja, de waarheid is hard laten we maar zeggen., wel grappig was dat toen m'n vader een keer overvallen werd door 2 Marokkaanse gasten, hij gewoon van z'n fiets af stapte er 1 op z'n bek ramde en daarna gewoon verder ging
Eeh........... Wat valt hier nog aan toe te voegen?
Dit was een niet leuk gedicht
Hij was beetje dom
Ik vond het zelfs een beetje stom
En nu is ie weg
slakkie
en owja, commentaar mag via slakkie@fokzine.net
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 16-04-2002 10:10]
quote:Haha.
Op dinsdag 16 april 2002 09:59 schreef Strolie75 het volgende:Gedicht van Ali
quote:Nou?
Op dinsdag 16 april 2002 09:55 schreef ibrahimovic het volgende:
Mmpf, Turkse mannen boven 40 jaar: Meer dan de helft in de WAO?????Eeh........... Wat valt hier nog aan toe te voegen?
Dat cijfers voor iedereen en voor alle doeleinden te gebruiken zijn?
Maar nee laten we lekker gaan gillen, zie je wel ik zei het je toch, zonder ook maar 1 sec verder te kijken dan jullie neuzen lang zijn.
quote:Hoezo is t'ie weg? Echt racistisch vond ik hem niet hoor.
Op dinsdag 16 april 2002 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gedicht van slakkieDit was een niet leuk gedicht
Hij was beetje dom
Ik vond het zelfs een beetje stom
En nu is ie wegslakkie
en owja, commentaar mag via slakkie@fokzine.net
Dat jij geen gevoel voor humor hebt is al langer bekend.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-04-2002 10:10]
quote:Hallo, blijf wel ff in de lijn, ja. Gaarne geen tegengas geven, je moet het hier ja-knikkend eens zijn met de anti-allochtonen houding! Anders ga je maar een Groen Links topic vervuilen met je extreem-linkse geblaat, communist!
Op dinsdag 16 april 2002 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou?
Dat ze dermate afgebeuld zijn dat ze versleten zijn?
Dat, zoals in het artikel staat,
de artsen er geen raad mee weten , zich er ook dan maar niet in verdiepen en dus maar afkeuren?Dat cijfers voor iedereen en voor alle doeleinden te gebruiken zijn?
Maar nee laten we lekker gaan gillen, zie je wel ik zei het je toch, zonder ook maar 1 sec verder te kijken dan jullie neuzen lang zijn.
.
quote:Ja! Ze zijn vast allemaal in de WAO omdat ze hun hele leven heel erg hard hebben gewerkt!! Zo hard, dat 50% in de WAO komt!! We moeten harstikke blij zijn met zulke mensen!
Op dinsdag 16 april 2002 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou?
Dat ze dermate afgebeuld zijn dat ze versleten zijn?
Dat, zoals in het artikel staat,
de artsen er geen raad mee weten , zich er ook dan maar niet in verdiepen en dus maar afkeuren?Dat cijfers voor iedereen en voor alle doeleinden te gebruiken zijn?
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 09:27 schreef Trainspotter het volgende:
Lijkt me logisch dat een fabrieksarbeider eerder in de WAO belandt dan een kantoorpik.
quote:Ik doe m'n best Jarno, ik doe m'n best
Op dinsdag 16 april 2002 10:10 schreef Jarno het volgende:[..]
Hallo, blijf wel ff in de lijn, ja. Gaarne geen tegengas geven, je moet het hier ja-knikkend eens zijn met de anti-allochtonen houding! Anders ga je maar een Groen Links topic vervuilen met je extreem-linkse geblaat, communist!
Plaats liever wat generaliserende gedichtjes ofzo!
.
quote:Inderdaad, de waarheid dat er heel erg veel mensen rondlopen die niet weten wat ze met statistiek moeten doen is erg hard.
Op dinsdag 16 april 2002 09:25 schreef Frits het volgende:
Tja, de waarheid is hard laten we maar zeggen.
quote:Zeg eens eerlijk: wat voor werk doe jij?
Op dinsdag 16 april 2002 10:11 schreef Frits het volgende:[..]
Ja! Ze zijn vast allemaal in de WAO omdat ze hun hele leven heel erg hard hebben gewerkt!! Zo hard, dat 50% in de WAO komt!! We moeten harstikke blij zijn met zulke mensen!
quote:Ik neem aan dat jij dat dan wel heel goed weet?
Op dinsdag 16 april 2002 10:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, de waarheid dat er heel erg veel mensen rondlopen die niet weten wat ze met statistiek moeten doen is erg hard.
Vertel eens, wat voor conclusies trek JIJ eruit?
quote:Ik weet dat tuurlijk door de schuld van Paars de kwaliteit van het onderwijs erg achteruit gegaan is, dus ook het begrijpend lezen, geeft niets, strax hebben we PIM en worden jullie opeens geniaal, maar in de tussentijd.....
Op dinsdag 16 april 2002 10:11 schreef Frits het volgende:[..]
Ja! Ze zijn vast allemaal in de WAO omdat ze hun hele leven heel erg hard hebben gewerkt!! Zo hard, dat 50% in de WAO komt!! We moeten harstikke blij zijn met zulke mensen!
quote:Kijk bij m'n profiel zou ik zeggen. Misschien staat het daar wel bij.
Op dinsdag 16 april 2002 10:15 schreef Jarno het volgende:[..]
Zeg eens eerlijk: wat voor werk doe jij?
quote:Ik heb het onderzoek niet, dus kan ik er geen conclusies uit trekken.
Op dinsdag 16 april 2002 10:15 schreef Frits het volgende:[..]
Ik neem aan dat jij dat dan wel heel goed weet?
Vertel eens, wat voor conclusies trek JIJ eruit?
quote:Foei, ji ook al tegengas geven?
Op dinsdag 16 april 2002 10:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, de waarheid dat er heel erg veel mensen rondlopen die niet weten wat ze met statistiek moeten doen is erg hard.
In de pas lopen, hup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |