de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.
maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.
Ben Benieuwd
viel dus wel tegen...het was voor mijn vriendin der deur omdat ik bij der sliep en toen kreeg zij ruzie met der ouders... ik als een zombie voor me uitstaren...kheb gezoend...kheb gezoend...
hihi..die goeie oude tijd!!!
Op het moment dat ik d8 dat ik er vandoor kon gaan, vroeg ze om een zoen. Ik d8 er verder niet echt bij na, bracht mijn lippen bij de hare en begon haar heerlijk te tongen. Wat naderhand voor haar voor het eerst was. Twas namelijk in Portugal en daar tongt men niet zo snel als hier in N-EU.
Ach twas een leuke 1ste keer, ook al ben ik wel een tijdje misselijk geweest en vroeg ik me af wat me in hemelsnaam bezielde.
But after the
, there's always a
quote:Ging ie ook op de centrifuge dan?
Op maandag 15 april 2002 09:54 schreef LadyLysah het volgende:
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
Lachuh hoor!
khad haar naar huis gebracht(wou ze eerst niet, maja ik ben een gentleman) toen nog eerst wat gepraat enzo. en toen ik weg wou hield ze me tegen en begon ze te zoenen, ik schrok eerst, verstijfd.
Maar het was toch lekker en er volgde er nog velen
Toen ik weg wou gaan ging ik op mijn scooter zitten en zij vroeg of ze daar ook eens op mochtzitten want ze had nog nooit scooter gereden, ik zei ja hoor. Die vriendin van me ging toen even naar het toilet en voordat ik het wist had ik haar tong in mijn mond, eerst schrok ik me de kolere en vond het helemaal niks eigenlijk, mijn bek was zeiknat van het speeksel, gadverdamme. En ach daarna ben ik het toch wel lekker gaan vinden.
quote:lang geleden...
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongenjah het is niet wat jullie denken,
de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.
maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.
Ben Benieuwd
Mijn volgende ervaring was stukken beter...
quote:15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij
Op maandag 15 april 2002 10:37 schreef doraantje het volgende:
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..?)
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
Ik zat bij mijn toenmalige vriendin op de bank, we zaten wat muziek te luisteren en keken elkaar wat scheef aan de hele tijd... Op een gegeven moment gaat mijn vriendin rechtop zitten, kijkt me kort recht aan, en kust me op mijn neus, daarna wang, en toen kwam die kus. Ik geheel overvallen, maar had toch zoiets van: let's go with the flow. Heerlijk lang gekust, en na een tijdje gingen we de hond des huize uitlaten. De hond even losgelaten. Toen moest het er van komen, nog een keer kussen, en daarna zeggen: "Ik moet je wat vertellen..." (je had die kop moeten zien
)"...jij bent het eerste meisje wat ik ooit gezoend heb." Waarop zij antwoorde: "Goh, daar had ik echt geen erg in... Man, normaal merk ik dat meteen"
Later die avond nog op haar bed gelegen, lekker knuffelen enzo. Ik weer: "de eerste keer dat ik je kuste smaakte je naar knoflook (ze had een kruidenkaas broodje bij de VnD op), de 3e keer naar gehakt, maar nu smaak je naar jezelf, en das wel het lekkerste wat ik ooit heb mogen proeven."
Those were the days...
PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.
Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje ![]()
Vond ie niet echt leuk
Na een jaar durfte ik het pas weer aan
xxx
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje
Vond ie niet echt leuk
quote:*tranen uit ogen veegt*
Op maandag 15 april 2002 12:24 schreef Sinaasappel het volgende:
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weerNa een jaar durfte ik het pas weer aan
quote:Had je die jongen moeten zien
Op maandag 15 april 2002 12:29 schreef micha het volgende:[..]
[..]*tranen uit ogen veegt*
ging direct naar de Badkamer om mond om te spoelen, zo goor
quote:*mee eens is*
Op maandag 15 april 2002 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |