quote:Comes with the topicopener
Op zaterdag 13 april 2002 16:47 schreef yvonne het volgende:
Het is nu niet meer een erg originel stukje, vind je wel?
Goed bedacht man!
Echt gaaf vet dit topic, prachtige ironie.
De heer Fortuyn heeft ook geen enkele historische relevantie.
Op zaterdag 13 april 2002 16:51 schreef yvonne het volgende:
Op zaterdag 13 april 2002 16:38 schreef X-Ray het volgende:
[..]De heer Fortuyn heeft ook geen enkele historische relevantie.
Als extreem rechts fout is, waarom mag extreem links dan wel? Allemaal naivelingen. Het is niet voor niets dat veel studenten GL stemmen. Zodra ze wat ouder zijn en wat meer levenservaring hebben stappen ze over op de meer realistische partijen.
Waarna een jarenlange tijd van diepe schaamte volgt vanwege hun verleden...
quote:Dat is geen sociale insteek Kameraad.
Op zaterdag 13 april 2002 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
grapjas... volgens mij weet je niet eens wat extreem links is... kruip maar weer lekker terug in je krochtje, mijn kameraad...
quote:ook niet alle studenten, althans niet die waar ik mee om ga. behalve 1 persoon en die vreet de hele dag tofu aangezien die veganist is en voert ook allemaal acties tegen van alles. sommige vind ik zelf goed, maar de meeste zijn idealistisch en overdreven.
Op zaterdag 13 april 2002 17:01 schreef Tikorev het volgende:
Helemaal mee eens.Als extreem rechts fout is, waarom mag extreem links dan wel? Allemaal naivelingen. Het is niet voor niets dat veel studenten GL stemmen. Zodra ze wat ouder zijn en wat meer levenservaring hebben stappen ze over op de meer realistische partijen.
Waarna een jarenlange tijd van diepe schaamte volgt vanwege hun verleden...
quote:Neeeee man, laat 'm toch lekker blijven! In de paar jaar dat ik nu online ben ben ik zelden zo'n gefrustreerd forumfiguur als X-Ray/Ron_Jeremy tegengekomen. Juist dat maakt de onmetelijke stupiditeit van zijn posts zo origineel en prikkelend om te lezen. Ik lach me elke keer weer rot om die faker.
Op zaterdag 13 april 2002 16:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
X-ray -> fuck off
-edit-
Ik las net in een ander topic dat-ie ook Fokkers via digitale wegen bedreigt. Whaha, kennelijk neemt-ie het allemaal nog serieus ook! Dan ben je inmiddels wel far beyond triest
quote:100% Mee eens.
Op zaterdag 13 april 2002 16:42 schreef X-Ray het volgende:
Groen Linkse, de SP en hun aanhang in zijn kielzog, zijn eigenlijk degenen die de samenleving grondig verpesten. Waarom? Ten eerste zijn ze zonder uitzondering egoistisch. Ten tweede kunnen ze alleen maar kankeren. Ten derde hebben ze last van fobieen, met name alles wat buiten hun links-sociale-communistische straatje past. Zij zijn degenen die de samenleving a-sociaal maken. Zij zijn degenen die honderdduizenden allochtonen binnenhalen (maar zelf in Villas wonen, zie een Paultje) die bewezen de gevangenissen voor de meerderheid vullen en oa voor 99% van de straatroven in Rotterdam zorgen. Zij zijn de oorzaak ervan dat de wegen onveilig worden (immers, door zoveel nieuwe mensen wordt het wegennet een stuk drukker) en de politie niet aan haar eigenlijke taak toe komt: het vangen van echte criminelen. Kortom, Groen Links en aanhang zijn degenen die de problemen veroorzaken
quote:Demonstratie in Amsterdam loopt uit op rellen
Op zaterdag 13 april 2002 16:42 schreef X-Ray het volgende:
Groen Linkse, de SP en hun aanhang in zijn kielzog, zijn eigenlijk degenen die de samenleving grondig verpesten.
...Onder meer Nederlands Palestina Komitee, GroenLinks en het Landelijk Netwerk Marokkaanse Organisatie in Nederland steunen de actie.....
quote:Dat doe ik dan natuurlijk wel met een vette winst.
Op zaterdag 13 april 2002 17:49 schreef Refragmental het volgende:[..]
100% Mee eens.
Iedereen die op Groen Links of de SP stemt verkoopt zijn ziel aan SATAN!!!!!
quote:Pas maar op, straks wordt SP of GL stemmen nog Neerlands Nieuwe Nationale Taboe.
Op zaterdag 13 april 2002 17:49 schreef Refragmental het volgende:[..]
100% Mee eens.
Iedereen die op Groen Links of de SP stemt verkoopt zijn ziel aan SATAN!!!!!
Dan piep je wel even anders.
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 13 april 2002 16:55 schreef WinXP_sux het volgende:
ach er zit wel een kern van waarheid in.. in tegenstelling tot de PF variant van dit topic
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 17:01 schreef Solomon het volgende:[..]
Een offtopic-postende mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |