abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3681401
het lukt me alleen nooit met een glaasje en zo ook een keer alleen geprobeert maar het lukt me niet weet iemand een manier waarop het beter lukt als je alleen bent.
pi_3681419
Ik zou niet eens weten hoe of dat moet.

Niet dat ik het zou willen doen, na verhalen die ik er over heb gehoord...hoewel ik wel nieuwsgierig ben

pi_3681442
quote:
Op zondag 31 maart 2002 23:14 schreef RiXiR het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe of dat moet.

Niet dat ik het zou willen doen, na verhalen die ik er over heb gehoord...hoewel ik wel nieuwsgierig ben

Ik ben dus ook nieuwschierig en een goede vriendin van me geloofd ook in geesten en zo en die wil dat niet doen samen met mij want die zegt je moet ze niet oproepen ze komen wel naar je toe als ze dat willen.
pi_3681572
Denk wel ffies goed na voor dat je dat doet, ik heb freaky shit meegemaakt en doe het dus niet meer.

geesten oproepen/ glaasje draaien

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3681600
je moet er heel diep in geloven, en je kan ze niet zomaar opoepen. dat glaasje is puur uit de stoere vehalen etc. dit werkt maar HEEL soms. je moet ze 'gewoon' oproepen, en de goede sfeer moet er zijn. je moet ook niet alleen zijn.

het oproepen werkt maar heel soms. je hebt een grote innerlijke kracht nodig, en ook de wil en het geloof erin om ze op te roepen. het kan namelijk wel degelijk......

| Foto's |
pi_3681650
Onzin! Ik geloofde er ook niet in en toch leipe shit gezien

Ik laat dat soort zaken voortaan met rust.
You don't know what or who you're messing with!

[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 31-03-2002 23:34]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3683050
door het te doen geloof je er dus eigenlijk al een beetje in.....
| Foto's |
pi_3687317
Bezint eer gij begint O-)O-)
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_3690305
quote:
Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef Riann het volgende:
het lukt me alleen nooit met een glaasje en zo ook een keer alleen geprobeert maar het lukt me niet weet iemand een manier waarop het beter lukt als je alleen bent.
ik heb ook een glas die ik ronddraai.. die mag je vullen met wat drinken
we are.. slaves to the rave
pi_3690354
Je bent gek. Je moet zulke dingen niet opzoeken. Bah. Ik moet er niet aan denken!
  Milf maandag 1 april 2002 @ 22:52:58 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_3690381
pas maar op het is een heel gevaarlijk spelletje
er zijn genoeg mensen er helemaal gek van geworden.

en als je het dan toch wilt doen doe het dan met iemand die er verstand van heeft en ervaring

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_3690394
quote:
ik wil graag met geesten in contact komen.
You will fit right in.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  dinsdag 2 april 2002 @ 10:57:55 #13
25737 spookie
Banaantje?
pi_3693855
quote:
Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef Riann het volgende:
best gevaarlijk geesten oproepen kan slecht met je aflopen,
waarom wil je zo graag geesten oproepen?
oops ohh my ...
pi_3693869
Misschien een tip: zelfmoord? De snelste manier om met geesten in contact te komen .
pi_3695401
Als het echt van levensbelang is kan je s'nachts rond een uurtje of 12 voor de spiegel staan, en als een mantra de hele tijd "bloed maria" uitspreken, van de persoon afhankelijk wat er gebeurd.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_3695486
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

van de persoon afhankelijk wat er gebeurd.

Wat, bijvoorbeeld?
pi_3695497
Bemoei je niet met zaken waar je geen donder vanaf weet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3710440
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef Pompiedom het volgende:
Als het echt van levensbelang is kan je s'nachts rond een uurtje of 12 voor de spiegel staan, en als een mantra de hele tijd "bloed maria" uitspreken, van de persoon afhankelijk wat er gebeurd.
Ja, de duivel kan Nederlands en komt je halen.
pi_3710467
quote:
Op woensdag 03 april 2002 16:00 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Ja, de duivel kan Nederlands en komt je halen.

welke taal spreekt ie volgens jou?
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  woensdag 3 april 2002 @ 16:15:33 #20
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_3710699
de duivel is een gevallen engel, dus het lijkt me duidelijk dat hij engels spreekt.

Iedere weg, al dat glaasje draaien is slechts ritueel. Geesten zijn er wel of niet, net als mensen. Je kunt uren door een bos lopen zonder iemand tegen te komen. De kunst is om een geesten centraal station te vinden, waar er dus heel veel zijn. Verhoog je kans op een ontmoeting.

Wat ook werkt is gewoon opletten. Geesten doen ook maar hun ding. Als je dat gevoel krijgt dat er iemand naar je kijkt ofzo of je iets vreemds hoort( je kent het wel) vraag je gewoon of er een geest is en of hij dat dan op een of andere manier duidelijk wil maken. Het herkennen van zo'n teken is natuurlijk volledig subjectief.
Net als glaasje draaien lukt het zelden, maar als het zo makkelijk was dat het altijd lukt dan was het wel algemeen bekent.

Bekijk het geheel gewoon als een nuchtere hollander (no offense). Ga ervan uit dat ze er zijn en dat het ook maar gewone mensen zijn (nou ja onsterfelijke antropomorphische personificaties dan, jij je zin). Dat gelazer met die rituelen zal je geen stap dichter bij brengen. En wees vooral niet de selectief. Je opa of oma heeft het misschien wel enorm druk in het hiernamaals, die loopt echt niet de heledag temperatuurverschillen voor je voeten te gooien.

Gebeurt het dan gebeurt het, maar reken er voorlopig niet op en probeer het vooral niet te vaak.

But what the hell do I know. Ik ben ook maar een mens.

woensdag 3 april 2002 @ 16:15:59 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3710708
Ik vind mezelf al geestig genoeg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3714688
Ik WIL geesten oproepen?????
eet waar je aan begint is heus geen lolletje hoor om ze een maal in huis te hebben hoe lief, aardig en behulpzaam ze ook kunnen zijn!
vooral als je eens een bangige bui hebt heb je nix aan die geesten om je heen die je overigens dan extra goed voelt!
ZWELGJE!!!
pi_3714957
Als geesten jou willen opzoeken dan doen ze dat heus wel, maar ja als ze niet willen dan niet
pi_3756471
quote:
Op woensdag 03 april 2002 16:15 schreef stigchel het volgende:
de duivel is een gevallen engel, dus het lijkt me duidelijk dat hij engels spreekt.

Iedere weg, al dat glaasje draaien is slechts ritueel. Geesten zijn er wel of niet, net als mensen. Je kunt uren door een bos lopen zonder iemand tegen te komen. De kunst is om een geesten centraal station te vinden, waar er dus heel veel zijn. Verhoog je kans op een ontmoeting.

Wat ook werkt is gewoon opletten. Geesten doen ook maar hun ding. Als je dat gevoel krijgt dat er iemand naar je kijkt ofzo of je iets vreemds hoort( je kent het wel) vraag je gewoon of er een geest is en of hij dat dan op een of andere manier duidelijk wil maken. Het herkennen van zo'n teken is natuurlijk volledig subjectief.
Net als glaasje draaien lukt het zelden, maar als het zo makkelijk was dat het altijd lukt dan was het wel algemeen bekent.

Bekijk het geheel gewoon als een nuchtere hollander (no offense). Ga ervan uit dat ze er zijn en dat het ook maar gewone mensen zijn (nou ja onsterfelijke antropomorphische personificaties dan, jij je zin). Dat gelazer met die rituelen zal je geen stap dichter bij brengen. En wees vooral niet de selectief. Je opa of oma heeft het misschien wel enorm druk in het hiernamaals, die loopt echt niet de heledag temperatuurverschillen voor je voeten te gooien.

Gebeurt het dan gebeurt het, maar reken er voorlopig niet op en probeer het vooral niet te vaak.

But what the hell do I know. Ik ben ook maar een mens.

Kijk maar naar mn ondertitel
Lambo of Rekt
  woensdag 17 april 2002 @ 13:37:38 #25
26705 Furie
Indian Bitch
pi_3863477
allemaal wel heel leuk en ik geloof ook wel dat ze bestaan maaree ik zou het niet doen want je krijgt er problemen van
«Erihtome nai pananakiri iwehto» [br]de daden van blanken zijn verwoestend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')