Niet dat ik het zou willen doen, na verhalen die ik er over heb gehoord...hoewel ik wel nieuwsgierig ben
quote:Ik ben dus ook nieuwschierig en een goede vriendin van me geloofd ook in geesten en zo en die wil dat niet doen samen met mij want die zegt je moet ze niet oproepen ze komen wel naar je toe als ze dat willen.
Op zondag 31 maart 2002 23:14 schreef RiXiR het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe of dat moet.Niet dat ik het zou willen doen, na verhalen die ik er over heb gehoord...hoewel ik wel nieuwsgierig ben
het oproepen werkt maar heel soms. je hebt een grote innerlijke kracht nodig, en ook de wil en het geloof erin om ze op te roepen. het kan namelijk wel degelijk......
Ik laat dat soort zaken voortaan met rust.
You don't know what or who you're messing with!
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 31-03-2002 23:34]
quote:ik heb ook een glas die ik ronddraai.. die mag je vullen met wat drinken
Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef Riann het volgende:
het lukt me alleen nooit met een glaasje en zo ook een keer alleen geprobeert maar het lukt me niet weet iemand een manier waarop het beter lukt als je alleen bent.
en als je het dan toch wilt doen doe het dan met iemand die er verstand van heeft en ervaring
quote:You will fit right in.
ik wil graag met geesten in contact komen.
quote:best gevaarlijk geesten oproepen kan slecht met je aflopen,
Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef Riann het volgende:
het lukt me alleen nooit met een glaasje en zo ook een keer alleen geprobeert maar het lukt me niet weet iemand een manier waarop het beter lukt als je alleen bent.
quote:Wat, bijvoorbeeld?
Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef Pompiedom het volgende:[..]
van de persoon afhankelijk wat er gebeurd.
quote:Ja, de duivel kan Nederlands en komt je halen.
Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef Pompiedom het volgende:
Als het echt van levensbelang is kan je s'nachts rond een uurtje of 12 voor de spiegel staan, en als een mantra de hele tijd "bloed maria" uitspreken, van de persoon afhankelijk wat er gebeurd.
quote:welke taal spreekt ie volgens jou?
Op woensdag 03 april 2002 16:00 schreef Blue-eagle het volgende:[..]
Ja, de duivel kan Nederlands en komt je halen.
Iedere weg, al dat glaasje draaien is slechts ritueel. Geesten zijn er wel of niet, net als mensen. Je kunt uren door een bos lopen zonder iemand tegen te komen. De kunst is om een geesten centraal station te vinden, waar er dus heel veel zijn. Verhoog je kans op een ontmoeting.
Wat ook werkt is gewoon opletten. Geesten doen ook maar hun ding. Als je dat gevoel krijgt dat er iemand naar je kijkt ofzo of je iets vreemds hoort( je kent het wel) vraag je gewoon of er een geest is en of hij dat dan op een of andere manier duidelijk wil maken. Het herkennen van zo'n teken is natuurlijk volledig subjectief.
Net als glaasje draaien lukt het zelden, maar als het zo makkelijk was dat het altijd lukt dan was het wel algemeen bekent.
Bekijk het geheel gewoon als een nuchtere hollander (no offense). Ga ervan uit dat ze er zijn en dat het ook maar gewone mensen zijn (nou ja onsterfelijke antropomorphische personificaties dan, jij je zin). Dat gelazer met die rituelen zal je geen stap dichter bij brengen. En wees vooral niet de selectief. Je opa of oma heeft het misschien wel enorm druk in het hiernamaals, die loopt echt niet de heledag temperatuurverschillen voor je voeten te gooien.
Gebeurt het dan gebeurt het, maar reken er voorlopig niet op en probeer het vooral niet te vaak.
But what the hell do I know. Ik ben ook maar een mens.
quote:Kijk maar naar mn ondertitel
Op woensdag 03 april 2002 16:15 schreef stigchel het volgende:
de duivel is een gevallen engel, dus het lijkt me duidelijk dat hij engels spreekt.Iedere weg, al dat glaasje draaien is slechts ritueel. Geesten zijn er wel of niet, net als mensen. Je kunt uren door een bos lopen zonder iemand tegen te komen. De kunst is om een geesten centraal station te vinden, waar er dus heel veel zijn. Verhoog je kans op een ontmoeting.
Wat ook werkt is gewoon opletten. Geesten doen ook maar hun ding. Als je dat gevoel krijgt dat er iemand naar je kijkt ofzo of je iets vreemds hoort( je kent het wel) vraag je gewoon of er een geest is en of hij dat dan op een of andere manier duidelijk wil maken. Het herkennen van zo'n teken is natuurlijk volledig subjectief.
Net als glaasje draaien lukt het zelden, maar als het zo makkelijk was dat het altijd lukt dan was het wel algemeen bekent.Bekijk het geheel gewoon als een nuchtere hollander (no offense). Ga ervan uit dat ze er zijn en dat het ook maar gewone mensen zijn (nou ja onsterfelijke antropomorphische personificaties dan, jij je zin). Dat gelazer met die rituelen zal je geen stap dichter bij brengen. En wees vooral niet de selectief. Je opa of oma heeft het misschien wel enorm druk in het hiernamaals, die loopt echt niet de heledag temperatuurverschillen voor je voeten te gooien.
Gebeurt het dan gebeurt het, maar reken er voorlopig niet op en probeer het vooral niet te vaak.
But what the hell do I know. Ik ben ook maar een mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |