Ik ben dus 20 en woon net 7 maand op mezelf.
Ik woon op de bovenste verdieping van een flat, aan het eind van de gang. Dit is acht hoog, mooi uitzicht... Mijn buren is een kamperstel. DE buurman is een echte aso. Altijd keihard zijn piratenmuziek aan Maar ik kan er niets tegen doen, want deze man is berucht in deze streek.
Ik heb zelf met mijn eigenverdiende centjes mijn huis ingericht. Mooie groene kwaliteitstapijt op de vloer, de wanden lichtgeel, en net een nieuwe keuken. Kadootje van de woningbouwvereniging. Een lichtgele keuken met zwart blad.
En allemaal alienposters aan de wand. Ook nog Loony Toonsposters en enkele halfblote vrouwen. Verder heb ik een driepersoons zwartleren bankstel, kostte wel een hoop centjes. En ik had een nieuwe Sony tvcombo gekocht, is dat ding nu al stuk! En hij ligt al een maand bij maker. Het defecte onderdeel ligt niet op voorraad bij de importeur. Dem! En natuurlijk heb ik een goeie band met mijn vriendin Whirlpool, de magnetron. Elke dag kookt ze lekker voor me En ik heb sinds 4 maand een nieuwe PC, een P3-450, dat is mijn kameraad. Mijn andere kameraad is de koelkast, die houdt mijn bier lekker koel...
Ik heb alles modern ingericht, met veel beuken en zwart. Met een mooie beuken uitschuifbare eethoek. Maar het mooiste is nog het uitzicht. Als ik dan op het balkon zit 's zomers met een flesje bier, kan ik de hele stad overzien. Ik heb alles wel verteld dacht ik zo!
* Djeez zou nu wel es willen weten hoe de andere Fokkers wonen.
Gegroet,
Djeez
quote:
op 01-23-2000 om 02:44 AM schreef blauwe m&m het volgende:
Blauwe woont in Zeeuws-Vlaanderen (ja ik weet het! das een eind weg!)
quote:
in een 2/1 kap woning op z'n eigen samen met vriendin.
quote:
Nog maar amper 6 maanden geleden verhuisd van een kleine woning in de polder naar het centrum omdat dit efficienter is ivm werkzaamheden.
Guusje woont in een koophuis met platdak , 5 slaap kamers en heeft ff zijn broertje als mede bewoner omdat die meteen weg moest uit zijn flatje.
Guusje woonde samen maar leeft nu gans alleen nadat hij zijn vriendin heeft gelanceerd.
Guus heeft 1 hond "Bommel" en 4 katten "straatras"
Guusje komt een keer op warme zomeravond balkon van Djeez testen , of het bier wel goed koud is
Gegroet,
Djeez
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kunt doen
Zij jullie allebei tevreden.
quote:
op 01-23-2000 om 03:12 PM schreef Barbie het volgende:
[Barbie woont met haar vriendje sinds april in een appartementje in het centrum van Einhoven met uitzicht op het Eindhovens Dagblad]
Handig! hoeft barbie nooit de krant te kopen! *grin*
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 23 Januari 2000).]
Oja, het fijnste aan dit huis?
De erker in de woonkamer en de oude bouwstijl.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 23 Januari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 23 Januari 2000).]
"Mocht iemand hier HAAR openhaard een keer met me willen delen, ik hou me aanbevolen"
Haai Sunchaser,
Ik kan je niet helpen aan een openhaard, maar ik heb wel een heel ouderwets nostalgisch gaskacheltje, is dat ook goed?
groetjes
Ik ben niet op zoek naar de Ware, ik ben de Ware!
quote:
op 01-23-2000 om 06:16 PM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Haai Sunchaser,
Ik kan je niet helpen aan een openhaard, maar ik heb wel een heel ouderwets nostalgisch gaskacheltje, is dat ook goed?
Welja, gaskacheltjes kunnen ook heel erg romantisch zijn. Ik ben alleen niet zo vaak in Hengelo. En jij niet Schagen waarschijnlijk.
L-X
Ziet er van buiten niet uit, maar is van binnen erg mooi, marmer, ruimte met wasmachines en drogers etc.
De woning zelf is niet groot, maar wel erg naar mijn smaak in gericht. Wat designer meubels van Touche (niet zelf gekocht, mij te duur, maar zijn van pappa en mamma geweest en zagen er nog errug goed uit). Dan heb ik het over een heeele mooie vuurrode leren bank, een futuristiche stoel van zwart metaal en mintgroene stof, 2 schitterende glazen tafels.
Heb een grote kast midden in de woonkamer staan, met de achterkant richting het woongedeelte. Deze is van deze kant behangen met donkerpaars nepbont. Ziet er erg leuk uit. Grijze vloerbedekking en lichtblauwe muren.
Heb een jukebox staan uit de jaren 60. Erg gaaf apparaat. Niet zo'n Wurlitzer megading, maar gewoon een mooie (ook belangrijk: goed spelende) jukebox met 80 plaatjes erin.
Heb uitzicht op een brede sloot met de 6 'huisganzen' erbij, omsloten door bomen. Heerlijk rustig in de zomer, met het schuifpui raam helemaal open. Helaas geen balkon.
Het is eigenlijk precies zoals ik het altijd al gewild heb (ik woont voor het eerst op zichzelf).
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy (Datum 24 Januari 2000).]
quote:
op 01-24-2000 om 12:11 PM schreef Gellarboy het volgende:
.....blablabla........
Ziet er van buiten niet uit, maar is van binnen erg mooi, marmer, ruimte met wasmachines en drogers etc.
ah, Gellarboy woont in een wasserette?
De woning zelf is niet groot, maar wel erg naar mijn smaak in gericht.een futuristiche stoel van zwart metaal ...
met van die leren arm- en voetbanden en zo'n kapje voor op je hoofd??...blablabla met het schuifpui raam helemaal open. Helaas geen balkon.
vandaar dat er wel eens mensen vanaf duiken?
quote:
op 01-23-2000 om 06:23 PM schreef buzzer het volgende:
Sunchaser, ik ben naar Beverwijk verhuisd vanwege mijn werk, maar inderdaad Schagen blijft leuk, en ik kom er ook nog wel eens, al is het niet vaak. Maar de WFM, PW, JW en PVTT sla ik nooit over
* Beppie slaat ook (bijna) nooit een popweekend over!.
quote:
op 01-24-2000 om 12:08 PM schreef L-X het volgende:
Als ik in Amerika zit, dan woon ik in St. Petersburg, Florida.
He, dan is er eerdaags een groot turn-toernooi bij jou in de buurt (of net geweest, dat kan ook)
Mijn man, poes en ik wonen sinds ruim een jaar in Tianjin, een grote stad net ten zuiden van Beijing (voor chatters: 7 uur tijdsverschil; wordt 6 als jullie weer zomertijd krijgen). We wonen er in een twee-onder-een-kap met drie verdiepingen. Erg groot en, op het moment, erg koud. Het staat in een buurtje waar allemaal buitenlanders en een enkele rijke Chinees wonen. De inrichting is door onze huisbaas verzorgd: we hebben zelf niet zo gek veel meegenomen.
groetjes
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 24 Januari 2000).]
quote:
op 01-23-2000 om 06:16 PM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Sunchaser schreef:"Mocht iemand hier HAAR openhaard een keer met me willen delen, ik hou me aanbevolen"
Haai Sunchaser,
Nee he, op elke topic beginnen ze over die gaskachel...
Ikke woon in het Gooi, echt niet zo kak als de meeste mensen denken. Ik heb eerst in een flat gewoond, 1 hoog gelukkig en ben nu de gelukkige eigenaar van een 2 onder 1 kap huisje uit 1903 (de tijd tussen het idee om een huis te gaan kopen en dat ik er eentje had, zat een maand... wilde een vreiendje van toen duidelijk maken dat ik voor geen goud richting Den Haag voor hem zou gaan... rigoreuze beslissing achteraf...) Maar hartstikke gaaf! Je moet er wel veel aan opknappen... tenminste... ik heb het nu wel ff gehad met dat opknappen, maar goed, als ik 97 jaar oud ben, ben ik ook zo incontinent als het maar kan... dus dat dak dat lekte? Mag hoor van mij, had ik maar een nieuwbouwhuis moeten kopen in Almere... Nee, das niets voor mij... Ik ben apetrots op mijn huisje met glas-in-lood-raampjes en douche beneden... ben verliefd!!! Dat is het, ben niet verliefd op mijn vriendje, maar op mijn huis... nu begrijp ik het...
Ik woon in Naarden en heb het voor elkaar gekregen om in mijn eentje een driekamer-maisonnette met tuin(tje) en balkon te bemachtigen. Helaas wel een hoge huur, maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk om met één inkomen een huis te kopen, zeker in het Gooi. Ik woon naast het station en dat klinkt erger dan het is. Het flatgebouw zelf is verder onooglijk, maar dat zie ik niet als ik binnen ben . Ben errug tevreden met m'n huisje.
Over de inrichting kan ik weinig melden, behalve dat het een beetje alles door elkaar is. Maar ja, ik heet dan ook geen Jan des Bouvrie! Heb helaas ook geen open haard, erger nog, ik heb alleen centrale verwarming . In mijn vorige woninkje had ik van die gezellige, grote gaskachels waar je desnoods op kon gaan zitten op een koude winterdag. Dat was ook wel nodig, want dat pand was zo slecht onderhouden dat de wind langs je oren blies als je op de bank zat!
Rest me nog om te melden dat ik mijn huisje deel met twee schatten van katten, that's it.
quote:
op 01-24-2000 om 08:52 PM schreef Isje1 het volgende:
... dus dat dak dat lekte? Mag hoor van mij, had ik maar een nieuwbouwhuis moeten kopen in Almere...
Isje1, dat heb ik dus wel gedaan, dat huis in Almere-Buiten zelfs. Ik kon leven met een lekkend dak, maar stromend water langs de muren in Utrecht voor drie ton?
Woon dus nu in Almere-Buiten aan het spoor (en daardoor) in een huis met vijf slaapkamers, een man en twee katten. Parket op de vloer, zwarte inrichting, boeken en strips. Mijn computer staat in mijn werkkamer op zolder.
quote:
op 01-25-2000 om 07:59 PM schreef Isje1 het volgende:
Enne... Jane, die flat valt toch wel mee? O.k., mooi is anders, maar je zit wel lekker in het centrum!
Oh jee, heb ik teveel info prijsgegeven? Alhoewel, als je zegt 'het valt wel mee' kan het bijna niet over de mijne gaan! Maar ik zit wel lekker centraal, vooral handig als je elke dag met de trein moet.
Maareh... effe serieus Isje, het zou best kunnen dat jij nu weet waar ik woon, maar geen adressen op het forum, hè? (even voor de zekerheid, want ik krijg het een beetje benauwd )
Woon jij soms in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |