abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3576796
Me meisje stuurde me wat op en die vond ik zo leuk en apart, dat ik dacht, daar wil ik de dames wat over vragen.
quote:
Wat ben je toch mooi als je zo heerlijk opstandig, lelijk en agressief doet
Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief moet doen.

Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?

pi_3576857
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 11:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Me meisje stuurde me wat op en die vond ik zo leuk en apart, dat ik dacht, daar wil ik de dames wat over vragen.
[..]

Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief moet doen.

Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?

Er kicken net zo veel vrouwen op 'agressieve' mannen, dan mannen op 'slet-achtige' vrouwen...

Ieder zijn / haar soort he...

vrijdag 22 maart 2002 @ 12:01:26 #3
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_3576902
Ik kick er niet op, maar ik heb liever een 'wrong guy' dan een zoete sufferd. Veel liever.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:02:18 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_3576914
een 'zoete sufferd' nou nee dat is een duidelijke omschrijving
[KNE]-Mod
pi_3576931
Een beetje tegenspraak in een relatie zorgt voor wat vuur

Een man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.

pi_3576976
Ik mishandel vrouwen, neuken?
pi_3576979
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:03 schreef Brad het volgende:
Een beetje tegenspraak in een relatie zorgt voor wat vuur

Een man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.

Maar er wel elke avond opkruipt...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3577002
Ik heb al veel te lang geprobeerd om aardig te zijn, maar dat schiet niet op.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:11:12 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_3577035
schijnt dat moordenaars enzo ook vaak huwlijksaanzoeken krijgen in de gevangenis.. ook marc dutroux schijnt al fanmail te krijgen...
[KNE]-Mod
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:12:50 #10
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3577049
Geef mij de gulden middenweg maar. Aardig, vriendelijk, lief en zorgzaam en tegengas als ik het nodig heb.
Nee, ik ben niet aardig!
pi_3577065
Ik ben evil tot op het bod en mega slecht!! Maar waar zijn die vrouwen nou??
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:17:11 #12
17628 Superann
pi_3577119
Waarschijnlijk ben je te lelijk, dan willen vrouwen je ondanks al je 'goede' eigenschappen niet. Je kunt beter een lief persoon worden.
pi_3577134
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar er wel elke avond opkruipt...

uiteraard
pi_3577193
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:17 schreef Superann het volgende:
Waarschijnlijk ben je te lelijk, dan willen vrouwen je ondanks al je 'goede' eigenschappen niet. Je kunt beter een lief persoon worden.
pi_3577295
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ik ben evil tot op het bod en mega slecht!! Maar waar zijn die vrouwen nou??
Hey, dat ging ik ook net zeggen! Botter/beroeder/slechter dan mij is nog niet uitgevonden!
Are you man enough to be my woman?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:30:03 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3577296
En ik maar proberen om aardiger te worden...
ik zal dr eens mee stoppen.
pi_3577314
helemaal mee eens, gebruiken en misbruiken thats the key

Als hufter lig je altijd beter bij de vrouwen,...

Tuurlijk zijn er uitzonderingen... maar daar benk dan ook poezzielief tegen

vrijdag 22 maart 2002 @ 12:35:12 #18
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_3577361
Ik heb over het algemeen een hekel aan vrouwen waar je je dominant tegenover moet opstellen. Ik hou liever van een gelijkwaardige relatie.
Ik zit vrij simpel in elkaar wat dat betreft. Als ik een biertje met vrienden wil zuipen zonder vriendin, moet dat andersom ook kunnen. Als ik dan voor softy wordt uitgemaakt, dan houdt het bij mij vrij snel op.
De eindeloze 'Ik verveel me, kunnen we niet iets leuks doen, maar op alles wat je verzint zeg ik nee, tot je over de zeik raakt, want eigenlijk wil ik alleen wat aandacht van je' discussies heb ik wel gehad en als een vrouw dat soort aandacht wil, moet ze niet bij mij zijn.
Het zijn wat losse voorbeelden, maar dit gevoel krijg ik bij de dames die kicken op the wrong guy. (Vaak zijn de dames vrij onzeker in de intieme sfeer, maar hebben wel de grootste bek in de gemene grote mensenwereld en dat botst bij mij nogal)
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_3577469
Jep, dames kicken op de wrong guy.
Zelf meegemaakt.........
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:44:02 #20
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_3577484
de aloude uitspraak "nice guys finish last" is niet voor nix zo bekend.
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_3577525
Eh, moet dit topic eigenlijk niet: "waarom kicken die 'wrong guys' toch altijd zo op zichzelf?" heten?
pi_3577617
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:46 schreef Nuoro het volgende:
Eh, moet dit topic eigenlijk niet: "waarom kicken die 'wrong guys' toch altijd zo op zichzelf?" heten?
Leg dat dan eens uit......
  vrijdag 22 maart 2002 @ 12:56:26 #23
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_3577665
Hmmm. Ik vind het erg vervelend als iemand geen ruggegraat heeft, omdat ik wel van een pittige discussie houd. Ik moet dus wel iemand hebben die een beetje tegengas geeft, anders komen mijn slechtste kanten naar boven, omdat ik dan de grenzen ga opzoeken. maar: iemand die onbeschoft of aggressief is bekoort mij totaal niet. Dus ik zou niet zeggen dat ik op wrong guys val, maar dat ik op strong guys val.

Bovendien vind ik dat in dit soort topics vaak zo zwart wit gekeken wordt. Of je bent een eikel of je bent een watje. Terwijl juist de man die daar tussen invalt in mijn ogen het leukste is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:04:01 #24
17628 Superann
pi_3577764
Een leuke (ik vond het iig leuk) Nederlandse film over dit onderwerp is 'Hufters en Hofdames'.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:07:43 #25
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_3577811
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:56 schreef Ripley het volgende:
Hmmm. Ik vind het erg vervelend als iemand geen ruggegraat heeft, omdat ik wel van een pittige discussie houd.Ik moet dus wel iemand hebben die een beetje tegengas geeft, anders komen mijn slechtste kanten naar boven, omdat ik dan de grenzen ga opzoeken.maar: iemand die onbeschoft of aggressief is bekoort mij totaal niet. Dus ik zou niet zeggen dat ik op wrong guys val, maar dat ik op strong guys val.
Dit meen je niet......
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')