Video Game -> Live Action, ik ben altijd een beetje huiverig, vooral na de totale misser van Streetfighter
wat bedoel je precies?
is er een film over gemaakt dan?
if so: die heb ik nog niet gezien, maar zou het wel graag willen... :]
quote:Op de DVD staat inderdaad een link om dit te regelen.
Op woensdag 20 maart 2002 11:31 schreef von_manstein het volgende:
Heb je hier ook een Easy mode waarmee je met een minigun met onbeperkte ammo kunt rond lopen
quote:hmmm... kill the undead...!
Op woensdag 20 maart 2002 12:45 schreef HotTamale het volgende:
http://www.apple.com/trailers/columbia/resident_evil/
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
En aan het einde te zien zal der wel weer een deel 2 komen.
Wederom SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rain zegt op een gegeven moment dat ze niet als zombie wil terug komen en dat ze wel weten wat ze moeten doen. Ongeveer het zelfde als wat erop een gegeven moment in dawn of the dead wordt gezegt.
quote:Waarom lopen wij nou altijd achter!?
Op woensdag 20 maart 2002 11:20 schreef 22339 het volgende:
RELEASE DATES:
USA - March 15th 2002,
UK - May 2002
Australia - April 25th 2002,
Austria - March 22nd 2002
Belgium - August 7th 2002,
Denmark - July 26th 2002
France - April 3rd 2002,
Germany - March 21st 2002
Iceland - April 5th 2002,
Netherlands - August 1st 2002
Grote namen als:
* Slipknot
* Marilyn Manson
* Static X
* Five Pointe O
en nog veel meer
Te verkrijgen op verschillende bekende MP3 sites... Sssst!
quote:denk wel at er zeker 4 komen
Op zaterdag 23 maart 2002 23:16 schreef G-spotter2001 het volgende:
film is redelijk goed, ik schrok een aantal keren flink in ieder geval
opbouw films is beetje vreemd
begin gebeurt veel, midden is steeds beetje zelfde (zombies enzo)..
einde is op zich redelijk verassend, maar daaraan is zeker te zien dat een eventuele deel 2 makkelijk te maken is...
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 15-04-2002 15:06]
En is het iemand opgevallen dat er flink wat van de soundtrack van T2 is gejat?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-04-2002 13:36]
quote:Oh ja! Ik zie het nu!
Op dinsdag 16 april 2002 13:30 schreef SunChaser het volgende:
De goof is dat ze op de eerste screenshot duidelijk iets heeft zitten om haar borsten te verbergen.
quote:Blue Lagoon is met Brooke Shields. (onder andere bekend van Wild Orchid)
Op woensdag 17 april 2002 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Raar trouwens, want Jovovich laat vaker haar borsten zien? Blue Lagoon weet ik niet, maar in CHAPLIN wel. Bovendien is ze in het volgende shot wel gewoon zichtbaar bloot. Op het einde trouwens, als ze van die onderzoekstafel afvalt is ze ook helemaal naakt, ze scheert het in een driehoehkje
RE is niet zo'n hele goede film. Wel aardig, maar die microfoons hè, lijkt wel alsof het een trend aan het worden is: Spiderman, RE, en Unfaithful, hoewel ze het in de laatste wel heel erg bont maken .
Wat me opviel was dat de zombies redelijk snel zijn, terwijl ze zich normaal gesproken heel erg traag voortbewegen.
Oh en excuses als er fouten staan in bovengenoemde verhaaluitleg, het is immers ook alweer maanden geleden dat ik hem gezien heb dus ik zit nu diep in m´+n geheugen te graven.
De actie was btw wel cool, maar het geheel er om heen te vaag.
Afz. Mikeymo
quote:als je goed oplet in de film leer je stukje bij beetje waar het over gaat, maar het kan inderdaad geen kwaad als je de originele spellen ook helemaal uit hebt gespeeld (en dan met name het laatste 'level' van de originele Resident Evil)
Op zaterdag 13 juli 2002 09:06 schreef Patries86 het volgende:
Ik vond het maar een kutfilm, het begin is zo vaag: zij loopt door d´r huis heen, dan in ene is die agent daar die wat met haar gehad heeft of zoiets en dan in ene stormen er allemaal commando´s binnen, sommeren haar om mee te gaan en dan gaan ze naar dat ´zombiecentrum´ met z´n allen. Dan blijkt zo ook nog eens een soort van geheugenverlies te hebben. Moet dat spel gespeeld hebben voordat je de film ziet of zo?Oh en excuses als er fouten staan in bovengenoemde verhaaluitleg, het is immers ook alweer maanden geleden dat ik hem gezien heb dus ik zit nu diep in m´+n geheugen te graven.
De actie was btw wel cool, maar het geheel er om heen te vaag.
Afz. Mikeymo
ik vond het verhaal niet super sterk ofzo, maar de actie maakte veel goed, het is in ieder geval 100x beter gedaan dan de verfilming van Street Fighter
**spoiler mode**
ik wil ook zo'n laser controlled frietsnijder
**/spoiler mode**
quote:Blue Lagoon 2 was wel met Jovovich..
Op zaterdag 13 juli 2002 00:18 schreef Elegy het volgende:[..]
Blue Lagoon is met Brooke Shields. (onder andere bekend van Wild Orchid)
quote:Je download nu meer screenertjes dan vroeger?? Bij goede projectie vallen die mics er in de bioscoop af...
RE is niet zo'n hele goede film. Wel aardig, maar die microfoons hè, lijkt wel alsof het een trend aan het worden is: Spiderman, RE, en Unfaithful, hoewel ze het in de laatste wel heel erg bont maken.
quote:Dat weet ik, maar ik doel dus allen op deel 1. Die is nog te doen
Op zaterdag 13 juli 2002 17:23 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
Blue Lagoon 2 was wel met Jovovich..
[..]
quote:Ik hoop het, want het ziet er dus echt niet uit. En bij Unfaithfull zie je soms zowat de hele standaard/hengel in beeld
Je download nu meer screenertjes dan vroeger?? Bij goede projectie vallen die mics er in de bioscoop af...
verder lekkere muziek die er naar mening wel bij past
toch wel een aardige film, met alleen af en toen een beetje brak verhaal en onwijs neppe effecten in die laserkamer
quote:Heb hem inmiddels besteld: The Las-o-fry 3000
Op zaterdag 13 juli 2002 11:57 schreef Ener-G het volgende:
ik wil ook zo'n laser controlled frietsnijder![]()
Vond de film wel apart om te zien.
quote:En wat is hier de toegevoegde waarde van? Raad de mening aan de hand van de smiley?
Op zondag 21 juli 2002 02:24 schreef Basson het volgende:
Ontopic: ik heb m nog nietgezien, maar wat ik aan voorstukjes en trailers heb gezien is het een best aardige film. Als ik tijd en geld heb ga ik m wle zien denk ik.
Ik ken het spel niet hoor, volgt het verhaal precies het verhaal van het spel?
quote:Nou, neit echt... Er zijn iets van 4delen uitgekomen van de game....
Op zondag 21 juli 2002 20:34 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Heb de SVCD maar eens gedownload en ik moet zeggen: er zijn slechtere videogames verfilmingen. Af en toe was het best spannend en Miss Jovodinges is ZEER de moeite waardIk ken het spel niet hoor, volgt het verhaal precies het verhaal van het spel?
Maar alles is wel exact als in het spel. Ze hebben het landhuis bijvoorbeeld prachtig na kunnen maken
quote:mja het volgt ongeveer het verhaal in het laatste level van de allereerste resident evil op de playstation, jammer dat ze niet meer van het huis laten zien want dat was imho juist het spannendste aan het hele spel
Op zondag 21 juli 2002 20:50 schreef Neejoh het volgende:[..]
Nou, neit echt... Er zijn iets van 4delen uitgekomen van de game....
Maar alles is wel exact als in het spel. Ze hebben het landhuis bijvoorbeeld prachtig na kunnen maken
Maar ik ben ook een grote fan van de RE-reeks.
Een 7
Hoop dat het 2e deel (dat waarschijnlijk wel komt) nog iets beter is, maar dit deel was al zeker vermakelijk !
kewl filmpie man!
kruising tussen Aliens en The Matrix
Hij kan er niet aan tippen aan de bovenstaande films maar dat idee had ik echt
En Resident Evil 2 komt er blijkbaar volgend jaar dus al aan: http://us.imdb.com/Title?0318627
quote:Dat was aan het einde van RE te zien wel te verwachten.
Op donderdag 01 augustus 2002 13:09 schreef Aced het volgende:
En Resident Evil 2 komt er blijkbaar volgend jaar dus al aan: http://us.imdb.com/Title?0318627
KIJKEN JULLIE!
Ik vond hem heel goed.
Goeie special fx e.d. en toch wel een spannend verhaal!
(smaakt zeker naar meer, vervolg is in de maak en gezien de einde verbaast me dat ook niks...als ze met nemesis hetzelfde bedoelen als in het spel... )
Kvond de film trouwens wel aardig, paar leuke scenes. stoere muziek, aanradertje een keertje te zien
quote:Dat is niet de eindversie....
Op donderdag 28 maart 2002 18:11 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb de V-CD ervan gezien beetje jammer dat er stomme foutjes in zitten je ziet de microfoon een paar keer in beeld.. verder wel een vermakelijke film niet echt topper though.
De DVD rip die op I-net is wel goed....
dat is het kutte van illegale shit... soms zit er ook pre-release materiaal bij...
Deze film moet je gewoon kijken met je bange vriendinnetje...
Had hem al 2mdn geleden gezien.. (die vcd versie) en vandeweek in de voorpremiere... ik vind hem erg goed....
voor de soundtrack check dan ff http://www.roadrunnerrecords.com/artists/ResidentEvil/
Verder verheug ik me al op nemesis...
Er zijn ook lekker veel schrikmomenten.
Van mij krijgt ie een 9
(Ik kijk niet naar de verhaal-lijn etc. deze film is gewoon 2 uur verstand op 0 en genieten )
Ik vond het een echt goede film, in zijn genre dan he.
quote:als je dan toch importeert neem dan gewoon de R1 versie die al een tijdje legaal uit is.
Op zaterdag 3 augustus 2002 18:37 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
gister avond op DVD (import azie...) gezien...
Ik vond hem heel goed.
Goeie special fx e.d. en toch wel een spannend verhaal!(smaakt zeker naar meer, vervolg is in de maak en gezien de einde verbaast me dat ook niks...als ze met nemesis hetzelfde bedoelen als in het spel...
)
quote:Nog een potentieel goede film naar de klote dus.
Op zaterdag 13 juli 2002 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Anderson, de regisseur, is bezig met een Aliens versus Predator project....
van de lege ghost stad aan het einde die helemaal over hoop ligt.
quote:Die films lijken allemaal op elkaar.
Op woensdag 18 september 2002 12:41 schreef AntiChrist het volgende:
Leek meer op de einde's van return of the living dead reeks
1 De zombies gaan alleen dood door hun kop te vergallen.
2 Ze hebben allemaal nog maar 1 drang "MENSEN VLEES".
3 Het loopt altijd uit de hand.
quote:met een beetje pech wel... Dreunende techno/metal op veldslagen tussen beide wezens... ach, ik heb nog een beeeeetje hoop, en ga hem toch kijken...
Op dinsdag 17 september 2002 09:00 schreef speknek het volgende:[..]
Nog een potentieel goede film naar de klote dus.
quote:Doe dat ja... hij zal niet tegenvallen
Op woensdag 18 september 2002 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
met een beetje pech wel... Dreunende techno/metal op veldslagen tussen beide wezens... ach, ik heb nog een beeeeetje hoop, en ga hem toch kijken...
quote:Ik weet niet. De vent heeft talent, maar met Resident Evil wist ik gewoon niet wat ik ervan moest denken...
Op woensdag 18 september 2002 20:15 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Doe dat ja... hij zal niet tegenvallen
quote:is er een film van streetfighter?
Op woensdag 20 maart 2002 11:01 schreef Fokkie het volgende:
Vraagje: heeft iemand hem al gezien en was het de moeite waard ?Video Game -> Live Action, ik ben altijd een beetje huiverig, vooral na de totale misser van Streetfighter
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:39 schreef Fokkie het volgende:[..]
Op de DVD staat inderdaad een link om dit te regelen.
quote:in de bios zie je gewoon alles hoor,
Op dinsdag 16 april 2002 13:30 schreef SunChaser het volgende:
Ze kwam overigens droog uit de douche, want ze lag er te slapen. De goof is dat ze op de eerste screenshot duidelijk iets heeft zitten om haar borsten te verbergen.
quote:Openings-scene in Cube werd de man op de voorkant van de hoes in hele kleine blokjes gehakt door een soort van metaal-net.
Op maandag 23 september 2002 00:43 schreef speedfreakssj het volgende:
iemand bij de FP zei dat e laser cutting scene gejat is uit Cube maar ik kan me het niet herinneren dat in Cube een laser zat.
niet als in RE dan.
Dat en de manier waarop ze bij RE in een (afgesloten? - is al lang geleden dat ik die film heb gezien) zeshoekige ruimte staan op dat moment is van Cube overgenomen.
quote:Ja Mortal Kombat en Soldier waren toch wel miskende meesterwerken.
Op woensdag 18 september 2002 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
De vent heeft talent
quote:Haha, lolbroek, ik denk dat je weet wat ik bedoel.
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:47 schreef speknek het volgende:[..]
Ja Mortal Kombat en Soldier waren toch wel miskende meesterwerken.
quote:Dacht eind 2003 of begin 2004. Dat zal vooral de story van RE3 - spel hebben
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt deel 2 eigenlijk uit?
Ik vond het trouwens een echt hele mooie film. Ik ben dan ook eene superfan van RE games. Vooral op de gamecube
quote:Tja is het gejat of niet.... je kan ook niet zeggen dat elke kogel in een film die iemand dood gejat is van een van de eerst films ooit door mensen gemaakt is.
Op maandag 23 september 2002 00:43 schreef speedfreakssj het volgende:
iemand bij de FP zei dat e laser cutting scene gejat is uit Cube maar ik kan me het niet herinneren dat in Cube een laser zat.
niet als in RE dan.
BTW bij cube is het een net met scherpe draden. BIJ RE is het een laser. is otch niet het zelfde maar wel het zelfde resultaat
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:00 schreef 22339 het volgende:[..]
Die films lijken allemaal op elkaar.
3 Het loopt altijd uit de hand.
Die laser scene is trouwens RANZIG, met alle stukjes vlees die 1 voor 1 afglijden
Begin is trouwens een mooie inleiding tot het verhaal.
Alleen dat soms eindeloze gevecht met die zombie's had van mij wat minder gemogen.
Enige minpunt is dat ze de spanning die in het spel zo dominant aanwezig is, niet over hebben kunnen brengen op het witte scherm.
Het open einde is veelbelovend voor het 2e deel.
Ik moest nog effe een derde film hebben om drie titels een week te mogen houden bij Videoland, dus Resident Evil maar effe meegenomen.
Maar dit is dus één van die films die zwaar tegenvallen, ook al had je er in het geheel niets van verwacht...
Goed, zombies, virii; een beetje suspension of disbelief hoort erbij, maar een film die van ELK moment een -voorspelbaar- schrikmoment wil maken, een film die gaat over een computersysteem dat flinke doses medewerkers vergast, maar de commando's die die toko binnengaan nemen niet de moeite om een gasmasker op te zetten.
Die toko was door de computer/red queen volkomen afgegrendeld, maar is vrij moeiteloos open te maken (waarna ze een uur hebben voor -diezelfde (opengebroken) deur echt definitief en onherroepelijk dichtgaat, hoor (waarna aan het einde de mannen in de witte pakken aankondigen de boel weer open te gaan gooien).
Iedereen die door zo'n kutzombie gebeten wordt is binnen een minuut ook een zombie, BEHALVE die KUT van een Michelle Rodriguez, die van mij als eerste dood had mogen gaan (of, liever nog, helemaal niet in die film voor had hoeven komen ). Nee, die wordt op het allerlaatste moment (als we nog een schrikeffectje nodig hebben) snel nog effe een zombie.
In deze schijtfilm struikelen de dea ex machina over elkaar om aan de wanordelijke kutbende toch nog een soort eind te breien.
Dit is echt het type film waarvan je je geld terug wilt, ook al heb je hem gratis als derde film in je huurcollectie zitten.
Two thumbs down (and I wish I had more).
V.
quote:Ik vind het anders een behoorlijke A-game
Op woensdag 9 juli 2003 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een B-film Verbal, maar dat is de game ook!
quote:Nee hoor, vond het ook een hele goeie film
Op woensdag 9 juli 2003 21:32 schreef Marvin het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die deze film wel een toppertje vond?!
Deel 2 ga ik ook zeker kijken !!
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Ik vind bijvoorbeeld weer niks aan Pulp Fiction
quote:De game zou ik best willen spelen, maar die is niet op de PC dacht ik.
Op woensdag 9 juli 2003 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een B-film Verbal, maar dat is de game ook!
Maar zooooooooooooooo slecht? Nee, zo slecht had ik die film ook niet verwacht. Het is trouwens geen B-film. Van een lekkere B-film is best nog te genieten. Dit is een D-film die DENKT dat ie een A-film is.
The worst
V.
quote:Ook zo'n 'onverwacht' schrikmoment:
Op woensdag 9 juli 2003 22:08 schreef static het volgende:
Ik nam zowat een snoekduik van schrik naar achter de bank door die scene met die tank met die vrouw erin.
[camera pant naar drijflijk]
[camera zoomt iets in]
[SCHRIK]
V.
quote:Verschillende delen zelfs.
Op woensdag 9 juli 2003 23:48 schreef Verbal het volgende:[..]
De game zou ik best willen spelen, maar die is niet op de PC dacht ik.
quote:Whatever, ik schrok me een ongeluk ook al weet je wat er gaat komen.
Op woensdag 9 juli 2003 23:49 schreef Verbal het volgende:[..]
Ook zo'n 'onverwacht' schrikmoment:
[camera pant naar drijflijk]
[camera zoomt iets in]
[SCHRIK]
V.
quote:De drie eerste delen zijn allemaal uitgebracht op de PC. Vooral deel 1 en 2 zijn de moeite waard. Je moet overigens geen grafische hoogstandjes verwachten (games zijn al paar jaren oud), als je dat wilt kun je beter de remake van deel 1 voor de Gamecube halen.
Op woensdag 9 juli 2003 23:48 schreef Verbal het volgende:
De game zou ik best willen spelen, maar die is niet op de PC dacht ik.
quote:Ik vond de film wel aardig vanwege de link naar de games, er komen gewoon redelijk veel details terug. En het einde is geweldig (als ze uit dat ziekenhuis komt). Jammer was inderdaad het gebrek aan gore (kom op, het is een zombiefilm!) en het feit dat het verhaal in de game totaal anders en vele male beter is.
Maar zooooooooooooooo slecht? Nee, zo slecht had ik die film ook niet verwacht. Het is trouwens geen B-film. Van een lekkere B-film is best nog te genieten. Dit is een D-film die DENKT dat ie een A-film is.
Als je van dit genre houd kun je beter Dawn of the Dead en 28 Days later kijken, allebei toppers!
quote:hahaha hierom heb ik juist 5 minuten in een deuk gelegen
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:35 schreef Freak187 het volgende:
Die laser scene is trouwens RANZIG, met alle stukjes vlees die 1 voor 1 afglijden![]()
quote:Hey, you talkin´ to me?
Op donderdag 10 juli 2003 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
28 Days later
Danny Boyle-fan van het eerste uur...
V.
quote:Nounou, 28 Days Later was filmisch wel mooi, maar qua originaliteit ontbrak er nogal wat...
Op donderdag 10 juli 2003 11:46 schreef Verbal het volgende:[..]
Hey, you talkin´ to me?
Danny Boyle-fan van het eerste uur...
V.
quote:Jij bent te scheiterd om de spellen te spelen dus jij mag niks zeggen
Op donderdag 10 juli 2003 10:51 schreef Smots het volgende:
Zelf stront van een zieke geit smaakt nog beter dan deze film.
Een zeldzaam waardeloos stuk beschimmeld oorpoep op celluloid, dat is het!
En meer woorden wil ik er niet vuil aan maken.
quote:Jij bent te onduidelijk om begrepen te worden dus jij mag uitleggen.
Op donderdag 10 juli 2003 12:37 schreef HomerJ het volgende:[..]
Jij bent te scheiterd om de spellen te spelen dus jij mag niks zeggen
quote:Je bent in de war met Bastard.
Op donderdag 10 juli 2003 12:37 schreef HomerJ het volgende:
Jij bent te scheiterd om de spellen te spelen dus jij mag niks zeggen
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je bent in de war met Bastard.
Ik wist dat het een ex-mod was
Spijt me
quote:hoe heette dat gas in return of the living dead waardoor die zombies levend werden?
Op woensdag 18 september 2002 12:41 schreef AntiChrist het volgende:
Leek meer op de einde's van return of the living dead reeks
quote:Mooie take-away message. Stond laatst nog te twijfelen hem in de tas te gooien. Beter van niet
Op donderdag 10 juli 2003 10:51 schreef Smots het volgende:
Zelf stront van een zieke geit smaakt nog beter dan deze film.
Een zeldzaam waardeloos stuk beschimmeld oorpoep op celluloid, dat is het!
En meer woorden wil ik er niet vuil aan maken.
quote:Probeer voor de gein zonder geluid te kijken
Whatever, ik schrok me een ongeluk ook al weet je wat er gaat komen.
quote:slim besluit
Op donderdag 4 september 2003 12:09 schreef kamagurka het volgende:[..]
Mooie take-away message. Stond laatst nog te twijfelen hem in de tas te gooien. Beter van niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |