zeg maar de ergste b-films of dvd's waarvan een mega SE van uitgekomen is?
[edit]
wow, zie net op bartsmit.com: bassie & adriaan, my little pony en sesamstraat... zijn dat ze?
[/edit]
Dogma en American History X zijn hun prijs meer dan waard. de beeldkwaliteit si erg goed en het geluid ook. Special features heeft alleen Dogma; er zijn wat interviews en een trailer toegevoegd.
Minpuntjes: er zit een tik in AHX vlaak voor het einde. Niet supererg, maar wel jammer, daarnaast kun je bij de scene selection alleen van het eerste half uur scenes kiezen, de rest zul je moeten doorskippen. Datzelfde geldt voor Dogma.
Clerks bevat als extra een lijst met prijzen die de film heeft gewonnen. Verder is het alleen de film zoals die gemaakt is (Mono geluid, Z/W Beeld etc.) Maar ja, zo is de film ook opgenomen.
Cube bevat alleen wat trailertjes en een scene selection. Kwaliteit van de film is redelijk, hier en daar zie je lichtjes de compressie, maar dat is alleen in de aftiteling.
Waar ik niet op gelete heb is of bovenstaande films ingebrande ondertiteling hebben of dat je dat kan uitzetten.
Ghost Dog
Virgin Suicides
Payback
Perdita Durango
Convoy
Key Largo
etc etc
American History X DVD ¤ 10,00
Blade DVD ¤ 12,95
Children of the Corn 666 DVD ¤ 5,00
Donnie Brasco DVD ¤ 10,00
End Of Days Dvd ¤ 12,95
Final Destination Dvd ¤ 12,95
Monty Phytons Life of Brian DVD ¤ 7,50
Never Ending Story Dvd ¤ 10,00
Zomaar wat volwassen titels.
Is die Directors Cut goed, of is die van 15,- beter?
Op de doos van Dogma staat dat -ie DD5.1 is, dat moeten we dan maar aannemen. Hetzelfde geldt voor Existenz. De DVD van Dogma is erg karig bedeeld voor wat betreft de extra's. Verder dan de bioscooptrailer en wat bio-info over de hoofdrolspelers gaat het allemaal niet. Existenz is wat dat betreft wat beter uitgerust: hier krijg je ook nog wat interviews, special effects info en een Existenz woordenboek naast de gebruikelijke trailers en bio's.
Beide zijn zeer hun geld waard! Ik heb ze voor nog geen 10 euro p/stuk gekocht.
quote:4:3 DVD's met HiFi-stereo zijn juist ideaal voor budget-mensen zoals ik, die helemaal geen thuisbioscoop hebben, maar gewoon een 55 cm TV'tje geluid door de stereoset
Op dinsdag 19 maart 2002 12:13 schreef RAILGUNNER het volgende:
Austin Powers kost ook nog maar 11 euro.
Beeld is 4:3 en geluid Hifi-stereo, maar als je van de humor houdt, is t een topper!
quote:Ik heb ze alletwee, en de goedkope versie van Bridge is BETER dan die van Warner.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, maar wat ik bijvoorbeeld wil weten: bij Free Record Shop heb je voor 9,- Natural Born Killers (Directors Cut) en voor 15,- de normale met wat extra's.Is die Directors Cut goed, of is die van 15,- beter?
(raar maar waar)
quote:Volgens mij is de NL versie van eXistenZ sowieso een interessante release, want de film is full-screen.
Op dinsdag 19 maart 2002 12:01 schreef MikeyMo het volgende:
Mmm, Existenz klinkt wel interessant...
Op de DVD van existenz staat een trailer in widescreen, en op een bepaald moment in de trailer loopt er iemand op Andrea Geller af met dat 'bottengeweer'.
In de film (full-screen) zie je een lamp aan het plafond hangen, EN IN DE TRAILER ZIE JE DIE LAMP NIET!
Hij zit namelijk achter de zwarte balken.
Mijn vermoeden is dus dat de NL-versie gewoon de 'unmatted' versie van de film is.
Heeft er iemand nog wat meer info over deze DVD?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-03-2002 13:30]
quote:Idd, ik kijk ze op mijn computer ivm met het (nog) ontbreken van een DVD-speler onder mijnTV naast de video
Op dinsdag 19 maart 2002 12:19 schreef Tijn het volgende:[..]
4:3 DVD's met HiFi-stereo zijn juist ideaal voor budget-mensen zoals ik, die helemaal geen thuisbioscoop hebben, maar gewoon een 55 cm TV'tje geluid door de stereoset
quote:En toch schijnt een DVD heel iets anders te zijn dan een VHS band. Heb ik van horen zeggen.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Ja, budget vond ik die vhs banden bij de blokker voor 10 piek (4,5 euro) En dat waren echt nieuwe titels.
quote:Dan open je een topic dat heet: Budget VHS reviews
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Ja, budget vond ik die vhs banden bij de blokker voor 10 piek (4,5 euro) En dat waren echt nieuwe titels.
Dit gaat over DVD's, en 9 Geuro voor een DVD is doorgaans geen geld.
quote:Hoeveel geuro?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:51 schreef Smots het volgende:en 9 Geuro voor een DVD is doorgaans geen geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |