Iedereen vind dat allemaal wel een beetje lekker de een het ene de ander het ander...
Maar der zijn natuurlijk ook mensen voor wie het allemaal wel een stukje heftiger mag.
Dan komen er bijvoorbeeld dingen naar voren als spanking, kaarsvet en zwepen
Dat is weer niet voor iedereen lekker, sommige mensen kunnen er onwijs van genieten.
Terwijl anderen het gewoon pijn vinden doen en er niets mee hebben.
Als je wat verder gaat kijken naar de pijn dan merk je dat je lichaam daar als je er erg veel van hebt erg leuk gaat reageren.
Bij erg veel pijn komen er namelijk allemaal leuke stofjes in je lichaam vrij waardoor je heel licht in het koppie word.
Dit gebeurd door je lichaam als een soort afweer mechanisme tegenover al die nare pijn
Dit gebeuren is dus ook een van de vormen van Sub-space ( Scot me up beamy )
Daar zal ik misschien op een later tijdstip nog wel meer over schrijven.
Maar goed de vraag van vandaag is, hoeveel pijn vind jij lekker waar ligt voor jou de grens en uiteraard hoe lijkt het je om op bepaalde manieren pijn te ontvangen of juist te geven.
Gewoon aardig zijn voor elkaar is ook precies hetgeeen wat ik altijd op me stage - school roep tegen de kinderen. En die snappen het op een gegeven moment.
quote:Jij wil niet weten hoeveel pijn kaarsvet kan doen
[b]Op zondag 10 maart 2002 22:36 schreef the900 het kaarsvet lijkt me ook wel oke, maar zweepjes vind ik net een stapje te ver
quote:Ik draai me nu toch een goed nummer met WinAmp....
Op zondag 10 maart 2002 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij doet kaarsvet echt mega fijn en ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er lekker/fijn/zalig/etc aan moet zijn...
Het is meer mishandeling dan sex vind ik!
Tsjah...zoals ik al zei kan kaarsvet echt branden...andere kaarsen van was die zijn al lauw als ze op je lichaam komen.
quote:HARDER !! JAAAAHAAAAAAA!!!
Op zondag 10 maart 2002 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
Pijn id idd fijn
Daarom is anale sex ook zo cool
quote:Schrap die shit van je paal,
Op zondag 10 maart 2002 23:50 schreef Fragger het volgende:[..]
HARDER !! JAAAAHAAAAAAA!!!
![]()
![]()
quote:Kaarsvet kan een stuk meer pijn doen als zweepjes hoor
Op zondag 10 maart 2002 22:36 schreef the900 het volgende:
beetje bijten vind ik echt
kaarsvet lijkt me ook wel oke, maar zweepjes vind ik net een stapje te ver
quote:Het gaat erom dat er geen kleurstoffen inzitten die inbranden op de huid gewone waxine lichtjes zijn bijvoorbeeld gewoon te gebruiken deze zijn alleen iets pijnlijker als gewone kaarsen zonder die kleurstoffen aangezien die warmer worden. Maar het is ook weer zo dat niet elke gekleurde kaars weer kwaad kon. Dat hangt er allemaal weer vanaf waarvan die dingen gemaakt zijn. Helaas ben ik ondertussen de uitleg alweer vergeten, of in ieder geval ik weet de naam van de stof niet meer waarvan de kaars gemaakt zou moeten zijn.
Op zondag 10 maart 2002 23:30 schreef Fragger het volgende:[..]
Jij wil niet weten hoeveel pijn kaarsvet kan doen
Of je moet de goede kaarsen uitzoeken....ik geloof dat het kaarsen van was waren waarvan het vet niet meer zo heet is als het op je lichaam terecht komt.
quote:Doet dat zoveel pijn bij je dan? Dat kan ook zonder -al te veel- pijn, maar ik weet natuurlijk niet of je dat wilt, als je pijn lekker vind
Op zondag 10 maart 2002 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
Pijn id idd fijn
Daarom is anale sex ook zo cool
quote:Pijn geven en ontvangen is beide lekker. De grens van wat je kunt hebben wordt tijdens het spel zelf (en ook door veel te spelen, oefening baart kunst) opgeschoven. Tien jaar geleden vond ik gewone knijpers op mijn tepels al erg pijnlijk, nu ben ik blij dat door mijn tepelpiercings de gevoeligheid is toegenomen.
[b]
Maar goed de vraag van vandaag is, hoeveel pijn vind jij lekker waar ligt voor jou de grens en uiteraard hoe lijkt het je om op bepaalde manieren pijn te ontvangen of juist te geven.
P.
p.s. Maak er een vraag van de week van, en geef jezelf ook eens wat meer bloot (figuurlijk dan)
quote:Daar had ik ook heel veel last van toen ik begon, iemand pijn doen is eng. Vooral omdat mensen dan niet willen dat je stopt geven ze grenzen vaak erg moeilijk aan.
Op maandag 11 maart 2002 11:51 schreef Moonah het volgende:
Mijn tepels mogen best hardhandig aangepakt worden.
Maar laatst had ik een vriendje die het lekker vond als ik aan zijn tepels trok, kneep, draaide etc... Dat vond ik best eng om te doen. Vreemd, want bij mezelf vind ik het niet eng...
Met daarvan als nadeel dat je dus eigenlijk niet echt weet of je zwaar onder iemands pijngrens bezig bent, of misschien wel erboven. Nou is dit iets wat ontzettend moet groeien. Je leert elkaar steeds beter kennen en je leert ook lichamelijke tekenen eerder te zien naarmate je langer bezig bent
quote:Hij gaf zijn grenzen wel aan, maar ik durfde niet zo ver te gaan...
Op maandag 11 maart 2002 13:20 schreef Aemca het volgende:
Je leert elkaar steeds beter kennen en je leert ook lichamelijke tekenen eerder te zien naarmate je langer bezig bent
Ik zelf kick best op pijn. Zoals al eerder werd gezegd maakt je lijf bepaalde stoffen aan wanneer je veel pijn ondergaat. Dat zijn dus endorfientjes.
* nightwolf is gek op endorfientjes
Dus kaarsvet, spanking, zweepjes, klemmetjes: mmmh!
quote:en vies is lekker!
Op maandag 11 maart 2002 10:16 schreef deGVR het volgende:
jeuk is leuk!
quote:Mijn posts beter lezen, stoute wolf.
Op maandag 11 maart 2002 14:16 schreef nightwolf het volgende:
Vreemd dat er geen mannen reageren dat ze pijn ook (wel eens) fijn vinden. Zijn die er zo weinig, of komen ze er niet voor uit?Ik zelf kick best op pijn. Zoals al eerder werd gezegd maakt je lijf bepaalde stoffen aan wanneer je veel pijn ondergaat. Dat zijn dus endorfientjes.
P.
quote:Ik ben er geen voorstander van, pijn is voor mij niet fijn. Misschien een beetje doordat er iets bij me naar binnen wordt geduwd, maar van mijn hoeft het niet.
Op maandag 11 maart 2002 14:16 schreef nightwolf het volgende:
Vreemd dat er geen mannen reageren dat ze pijn ook (wel eens) fijn vinden. Zijn die er zo weinig, of komen ze er niet voor uit?Ik zelf kick best op pijn. Zoals al eerder werd gezegd maakt je lijf bepaalde stoffen aan wanneer je veel pijn ondergaat. Dat zijn dus endorfientjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |