Juul, (ja, over haar hebben we het) is vandaag jarig. Dus vul deze topic mat felicitaties en gelukwensen aan haar adres...
of kom naar de chatbox waar juul bijna dag en nacht is..
Ik ben (lekker puh) de eerste dus..
"Juul, van harte met je verjaardag en dat je nog lang forumleidster bij Fok!zine mag blijven"
Tazz
yeeha
Van harte Juul!
Anyway meid, wijffie, van harte met je verjaardag en van Lotte, Roos en mij krijg je alledrie een dikke * S M A K * Maak er een hele fijne dag van met iedereen om je heen en drink er eentje op me, ik zal er ook 1tje op jou drinken (of 2 of 3 of ehhh najja 'een aantal').
Liefs en groen gele groetjes,
Robert
heb helemaal geen zin om je te feliciteren, dus dat ga ik lekker ook niet doen.
morgen misschien....
kus
phil
Offtopic:
quote:
op 01-02-2000 om 11:54 PM schreef Merel het volgende:
Lieve Juul van harte gefeliciteerd met je verjaardag enne dat je maar veel geknuffeld mag worden:Just me
Justme als haar dochter? het moet niet gekker worden hier
quote:
op 01-03-2000 om 03:05 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:Offtopic:
Justme als haar dochter? het moet niet gekker worden hier
iedereen is tegen mij, zelfs de pc... log ik als mijn eigen ik.. staat bij mijn eigen persoonlijke just me berichtje de naam van merel! hoezo rehab-kliniek?? zelfs mijn pc moet in de rehab!!
quote:
op 01-03-2000 om 09:58 AM schreef Knut het volgende:
* otaku-san zingt er is er een jarig.en feliciteerd juul
* otaku-san zingt mee.
het is wel vals maar gemeend.
gefeliciteerd Juul
GEFELICITEERD
Je bent de eerste die ik "ken" die OOK op 3 januari jarig is; ik ben precies 7 jaar jonger -1969, oh baby (The Stooges)-. En als ik het goed onthouden heb: over zo'n 4 dagen is Kozzmic jarig (ook 1969)...
We kunnen een FF verjaarskalender maken... (met op 3 januari Juul (1962) en Doc (1969): Wie volgt?
Enne Doc jij ook gefeliciteerd joh !
*knuffies*
Juul
Groet PaPaGaAi
groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |