<edit>
URL toegevoegt
</edit>
Sixth Sense was een goede film en Unbreakable vond ik ook een mooi verhaal hebben
<<Damn, nog een hele tijd wachten, komt pas in augustus in de bios>>
een film van die Shamyhuppeldepup is sterker dan avalium
quote:de supernatural thriller is geen nieuwe trend hoor. Close Encounters of the third kind, poltergeist ....and the list goes on and on and on..... niks nieuws onder de zon
Op zondag 03 maart 2002 20:06 schreef Swordfish het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat Shyamalan er van heeft gemaakt.
Er zal ongetwijfeld weer een twist in het verhaal zitten. Volgens mij kan deze man alleen maar goede films maken. In feite heeft hij met The sixth sense een nieuwe trend gezet. Namelijk de 'supernatural thriller'. Een genre waar ik een groot fan van ben. Ik hoop dat Signs het niveau van zijn twee voorgangers kan evenaren of eventueel overtreffen.
Ben benieuwd wat het wordt en hoe het verhaal gaat lopen...
quote:En bedankt dat je dat effe meldt, voortaan effe dit soort opmerkingen niet meer maken aub, of geef even duidelijk aan dat het een 'spoiler' is.
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Superfilm, maar verwacht geen tweede Independence Day ofzo... de aliens zijn NIET waar het om gaat in deze film.
2x 230 mb
Brakke versie met om de 60 seconden een rode streep door het beeld en de tekst do not duplicate, maar wel de complete film. En aangezien ik niet zolang wachten wil ga ik 'm lekker kijken vanavond. Geen bios, geen dvd kwaliteit maar wel zien voor de VS premiere. Da's ook wel geinig.
maar als de mods vinden dat dat een spoiler is dan moet ie maar weggehaald worden...
*edit* oh het ging misschien meer over m'n bovenbuurman
quote:Nu weet ik helemaal zeker dat dit een topfilm gaat worden... geen lekker wijzen *schudt met hoofd*, kon je zeker niet effe lekker rukken achter je beeldschermpie?
ik heb 'm gister gezien en hij was niet leuk.. Aliens zien er nep uit, het verhaal komt niet op gang en is heel saai. Er zitten geen lekkere wijven inen er wordt slecht geacteerd.
quote:Bullshit, het is wel een spoiler. Het is een M. Night S. film en daarin is niks dat het lijkt. Het had ook door de buurman gemaakt kunnen zijn bijvoorbeeld.
Op maandag 29 juli 2002 19:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dat was helemaal geen spoiler... ik bedoelde het algemeen "de aliens" als in het buitenaardse/de cropcirkels/etc waar de film (volgens de trailer) DUIDELIJK mee te maken heeft
-edit-
Net gezien, wat een fantastische film weer. Die M. Night kan gewoon erg goed een verhaal vertellen. Hij weet echt tot de essentie te komen, snijdt alle Bruckheimer-opsmuk weg en gaat vanuit dat punt verder. Uiteraard gebruikt hij wel veel filmtrucjes en citeert hij uit eigen werk, zowel qua verhaal als cinematografisch. Maar ben echt blij dat ik 'm gezien heb, al hoor je dit natuurlijk in de bios te zien. Maar goed, de kwaliteit is acceptabel en het heeft gewoon wat, het nu al zien. En Willis had ook makkelijk deze rol weer kunnen spelen.
8/10
[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 30-07-2002 01:02]
quote:dat deed hij erg subtiel vond ik, erg leuk om bepaalde shots te herkennen. Die kast waar Phoenix in zat, ik verwachtte toen Gibson daar binnen kwam dat ie even wat krantenknipsel op zou gaan zoeken
citeert hij uit eigen werk
Zag dat de film inmiddels een 8.1 op imdb heeft, dus deze gaat hopelijk wel de erkenning krijgen die Unbreakable iets te weinig kreeg (vind ik)
Verwacht geen 2e Sixth Sense, gewoon en prachtige film...
-off topic- Ze draaiden trouwens een zeer vette en lange trailer van Red Dragon ervoor, dat wordt er ook eentje hoor!
But has his mind been changed? Just maybe - and it's the fans who did it. "There's a lot of [fans], like when we had the first screening of Signs, these Unbreakable fanatics came out in force. And I was like, wow. They all came out. They came out with the DVDs and the posters. I was like, holy moley. And there was one Sixth Sense DVD there. And everybody else was Unbreakable. And I was like, wow. I guess there is a little cult thing going on. But that was really sweet. I don't know. I don't know. Maybe."
ik vond hem niet echt super maar ook zeker niet slecht, ik ga hem denk ik nog wel een keer in de bios bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |