abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3370670
Gisteren de trailer gezien op quicktime.com, goeie trailer waar ze eens niet alles vertellen over de film
Zag er wel stoer uit allemaal, misschien weer eens een orginele film in aantocht
http://us.imdb.com/Title?0286106

<edit>
URL toegevoegt
</edit>

pi_3370941
Ben wel benieuwd eigenlijk....

Sixth Sense was een goede film en Unbreakable vond ik ook een mooi verhaal hebben

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_3373716
Ik ben ook erg benieuwd wat Shyamalan er van heeft gemaakt.
Er zal ongetwijfeld weer een twist in het verhaal zitten. Volgens mij kan deze man alleen maar goede films maken. In feite heeft hij met The sixth sense een nieuwe trend gezet. Namelijk de 'supernatural thriller'. Een genre waar ik een groot fan van ben. Ik hoop dat Signs het niveau van zijn twee voorgangers kan evenaren of eventueel overtreffen.

<<Damn, nog een hele tijd wachten, komt pas in augustus in de bios>>

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  maandag 15 juli 2002 @ 00:50:23 #4
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5014568
Hier pas in september.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  maandag 15 juli 2002 @ 10:25:42 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_5016477
mmm, weer nieuw materiaal voor mensen met een slaapstoornis...

een film van die Shamyhuppeldepup is sterker dan avalium

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_5025221
Word denk ik erg sterk, en mischien kan meneer Gibson eindelijk naar payback weer een goede rol neerzetten onder de bezielende leiding van Shyamafan
You only live once
pi_5025240
Ps Shyamalan maakt ook comedy: http://us.imdb.com/Title?0120510
You only live once
pi_5026350
had al een paar maanden geleden van signs gehoord. ben erg benieuwd. al een poosje geen leuke film gezien over e.t's (mib2 heb ik niet gezien nee)
thou art that
pi_5033169
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:06 schreef Swordfish het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat Shyamalan er van heeft gemaakt.
Er zal ongetwijfeld weer een twist in het verhaal zitten. Volgens mij kan deze man alleen maar goede films maken. In feite heeft hij met The sixth sense een nieuwe trend gezet. Namelijk de 'supernatural thriller'. Een genre waar ik een groot fan van ben. Ik hoop dat Signs het niveau van zijn twee voorgangers kan evenaren of eventueel overtreffen.
de supernatural thriller is geen nieuwe trend hoor. Close Encounters of the third kind, poltergeist ....and the list goes on and on and on..... niks nieuws onder de zon
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_5034112
Signs heeft zoooooooooo'n vet coole trailer In bios zie je altijd iedereen schrikken als Mel Gibson weg wordt getrokken als ie met zo'n mes onder de deur kijkt

Ben benieuwd wat het wordt en hoe het verhaal gaat lopen...

pi_5047419
ik heb 'm gister gezien en hij was niet leuk.. Aliens zien er nep uit, het verhaal komt niet op gang en is heel saai. Er zitten geen lekkere wijven in en er wordt slecht geacteerd.
pi_5181308
Superfilm, maar verwacht geen tweede Independence Day ofzo... de aliens zijn NIET waar het om gaat in deze film.
  zondag 28 juli 2002 @ 22:42:33 #13
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5181586
Ik had helemaal niet willen weten of er aliens in zaten. Sukkels.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5182311
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Superfilm, maar verwacht geen tweede Independence Day ofzo... de aliens zijn NIET waar het om gaat in deze film.
En bedankt dat je dat effe meldt, voortaan effe dit soort opmerkingen niet meer maken aub, of geef even duidelijk aan dat het een 'spoiler' is.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  maandag 29 juli 2002 @ 17:11:37 #15
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5191544
(smr)signs-tc

2x 230 mb
Brakke versie met om de 60 seconden een rode streep door het beeld en de tekst do not duplicate, maar wel de complete film. En aangezien ik niet zolang wachten wil ga ik 'm lekker kijken vanavond. Geen bios, geen dvd kwaliteit maar wel zien voor de VS premiere. Da's ook wel geinig.

maandag 29 juli 2002 @ 17:40:15 #16
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5191895
* Smots gaat mooie shit weggeven van deze fillem....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_5192862
dat was helemaal geen spoiler... ik bedoelde het algemeen "de aliens" als in het buitenaardse/de cropcirkels/etc waar de film (volgens de trailer) DUIDELIJK mee te maken heeft

maar als de mods vinden dat dat een spoiler is dan moet ie maar weggehaald worden...

*edit* oh het ging misschien meer over m'n bovenbuurman

maandag 29 juli 2002 @ 19:34:28 #18
1358 Xhorder
He's back...
pi_5193076
quote:
ik heb 'm gister gezien en hij was niet leuk.. Aliens zien er nep uit, het verhaal komt niet op gang en is heel saai. Er zitten geen lekkere wijven in en er wordt slecht geacteerd.
Nu weet ik helemaal zeker dat dit een topfilm gaat worden... geen lekker wijzen *schudt met hoofd*, kon je zeker niet effe lekker rukken achter je beeldschermpie?
... na vijf jaar
  maandag 29 juli 2002 @ 19:52:22 #19
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5193336
quote:
Op maandag 29 juli 2002 19:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dat was helemaal geen spoiler... ik bedoelde het algemeen "de aliens" als in het buitenaardse/de cropcirkels/etc waar de film (volgens de trailer) DUIDELIJK mee te maken heeft
Bullshit, het is wel een spoiler. Het is een M. Night S. film en daarin is niks dat het lijkt. Het had ook door de buurman gemaakt kunnen zijn bijvoorbeeld.

-edit-

Net gezien, wat een fantastische film weer. Die M. Night kan gewoon erg goed een verhaal vertellen. Hij weet echt tot de essentie te komen, snijdt alle Bruckheimer-opsmuk weg en gaat vanuit dat punt verder. Uiteraard gebruikt hij wel veel filmtrucjes en citeert hij uit eigen werk, zowel qua verhaal als cinematografisch. Maar ben echt blij dat ik 'm gezien heb, al hoor je dit natuurlijk in de bios te zien. Maar goed, de kwaliteit is acceptabel en het heeft gewoon wat, het nu al zien. En Willis had ook makkelijk deze rol weer kunnen spelen.

8/10

[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 30-07-2002 01:02]

pi_5262753
quote:
citeert hij uit eigen werk
dat deed hij erg subtiel vond ik, erg leuk om bepaalde shots te herkennen. Die kast waar Phoenix in zat, ik verwachtte toen Gibson daar binnen kwam dat ie even wat krantenknipsel op zou gaan zoeken of de weerspiegeling in de TV op het eind.. kleine verwijzingetjes voor de fans, hou ik wel van

Zag dat de film inmiddels een 8.1 op imdb heeft, dus deze gaat hopelijk wel de erkenning krijgen die Unbreakable iets te weinig kreeg (vind ik)

dinsdag 6 augustus 2002 @ 17:02:33 #21
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5282623
Kheb 'em ook gezien gisteravond (in de bios!), en het is zeker een aanrader. Ze schreven hier in Newsweek dat Shyamalan de nieuwe Spielberg is, en daar heeft deze film ook het meeste van weg: sci-fi, drama, humor, spanning, familie (kinderen). En dat allemaal door elkaar heen geweven. Zelfs Gibson is erg geloofwaardig.

Verwacht geen 2e Sixth Sense, gewoon en prachtige film...

-off topic- Ze draaiden trouwens een zeer vette en lange trailer van Red Dragon ervoor, dat wordt er ook eentje hoor!

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_5282938
Ik vind Unbreakable een veel meer houdbare film als Sixth Sense. Heeft misschien ook te maken dat door de hele hype rond 6th sense dat ook een minder aparte film is (veel ripoffs, goeie en slechte).
Het enige met Unbreakable is dat ie precies zon flashback sequentie op het einde heeft als in 6th Sense terwijl het nu helemaal niet zon verassing was, dus een beetje overbodig en onorigineel. Daarnaast vind ik Unbreakable ook beter omdat ik nog steeds denk dat er een trilogie van wordt gemaakt zoals eerst het nieuws was, ik vind het er ook de perfecte film voor, t kan alle kanten op. Maar zover zal het nu niet meer komen denk ik
pi_5285694
Night: "I would have [done a sequel], but I just didn't feel enough love," Shyamalan told Sci Fi Wire while promoting Signs. "That's the true answer. Most people won't give you the true answer. I just didn't feel enough love." And he feels people just didn't "get it": "I was mostly surprised at the lack of the acknowledgment of what at least we aspired to do, [which] was to do the classy, non-fighting [non-Green-] Goblins-on-the-roof version [of a comic-book story]. Spider-Man was the goblins on the roof. I liked Spider-Man a lot. And my favorite part of it was the first hour, again, becoming Spider-Man. That's what I like, and that's what I wanted to make a movie of. And yeah, I have other ideas for Mr. Glass [Samuel L. Jackson] and Bruce's character, but ... ."

But has his mind been changed? Just maybe - and it's the fans who did it. "There's a lot of [fans], like when we had the first screening of Signs, these Unbreakable fanatics came out in force. And I was like, wow. They all came out. They came out with the DVDs and the posters. I was like, holy moley. And there was one Sixth Sense DVD there. And everybody else was Unbreakable. And I was like, wow. I guess there is a little cult thing going on. But that was really sweet. I don't know. I don't know. Maybe."

pi_5313513
net gekeken, en ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, hij past zo ín het rijtje sixth sense en unbreakable

ik vond hem niet echt super maar ook zeker niet slecht, ik ga hem denk ik nog wel een keer in de bios bekijken

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_5646180
Ik ben erg benieuwd. Als het goed gaat zie ik hem donderdag gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')