abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3369635
Wat is de meest belachelijke bekeuring die je ooit hebt gekregen en waar je echt van dacht......hebben ze niks anders te doen......????

Ik heb eens een paar jaar geleden een bekeuring gekregen in Den Haag voor het door rood lopen.......en ik werd klemgereden door een politieauto met twee agenten.....de helden.......

OK, het mag niet, wettelijke gezien, maar kom op nou.......

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 3 maart 2002 @ 13:53:06 #2
13723 brakkie
Verrek, dat is kek!
pi_3369687
MMmmm, eigenlijk niet zo heel belachelijk maar voor mij was het een behoorlijke verrassing. Ik werd afgelopen zaterdag van voren geflitst. Ik wist niet dat dat kon.... Was trouwens op de A27 ter hoogte van vianen richting Utrecht.
pi_3369688
een parkeerbon op zondag.

Bleek ineens koopzondag te zijn zonder dat het op de automaat stond

pi_3369697
ik had een bekeuring omdat ik 123 reed op de snelweg..

en 3 jaar geleden kreeg ik een bekeuring omdat m'n brommer teveel vermogen had terwijl ze daar al jaren geen bekeuringen meer voor mogen geven volgens de europese wetgeving

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_3369707
Afgelopen donderdag eentje voor het door rood fietsen.
Zijn er soms geen grotere criminelen.

Vorige maand eentje voor rechts inhalen:
Op grote afstand reed een vrouw met 100 km/u op de linkerbaan. Ik rijdt 120 km/u op de rechterrijstrook.
Zij bleef minutenlang op de linkerrijstrook, dus logisch dat ik haar op een gegeven moment rechts voorbij reed.

Even later ben ik door de politie aan de kant gezet voor een proces verbaal. Meneer vond rechts inhalen erger dan links blijven plakken.

Rare prioriteiten in Nederland.

pi_3369716
fietsen door de stad

staan ze die bon uit te schrijven, weten ze niet eens hoeveel de boete is, en ondertussen komen links en rechts andere mensen je voorbijgefietst waar ze niks van zeggen

ze hadden volgens mij ook maar 2 streepjes op hun mouw

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_3369739
een maat van me moest ooit uitwijken voor vrachtwagen met een idioot achter het stuur en moest ie over de stoep rijden....kreeg die een bekeuring van zo'n pisnicht...
  zondag 3 maart 2002 @ 14:19:02 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3369860
Mijn broertje een jaar of wat geleden, hij reed op z'n brommer zonder helm, ok normaliter terecht. maar hij reed naast een vriend van hem die op de fiets was. hij reed dus heel zachtjes, even hard als die fietser die dus ook geen helm op hoeft.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_3369922
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:53 schreef brakkie het volgende:
MMmmm, eigenlijk niet zo heel belachelijk maar voor mij was het een behoorlijke verrassing. Ik werd afgelopen zaterdag van voren geflitst. Ik wist niet dat dat kon.... Was trouwens op de A27 ter hoogte van vianen richting Utrecht.
whaha wist ik dus ook niet, 2 keer van voren geflitst omdat ik altijd afrem ter hoogte van de paal zelf. Nooit geweten dat dat kon joh. bastards.
pi_3369958
Door rood rijden op een overzichtelijk kruispunt om 5:15AM op een doordeweekse dag. Meneer stond om een hoekie te wachten tot de eerste mensen naar hun werk gingen. Ik zal wel de eerste zijn geweest...
pi_3369988
Fl. 700,- boete door zo'n automatische matennaaier op een paal omdat ik midden in de nacht een ietsiepietsie te hard reed.
pi_3369991
quote:
Op zondag 03 maart 2002 14:38 schreef Pjederdy het volgende:
Fl. 700,- boete --- ietsiepietsie te hard reed.
lol
pi_3370109
Ooit bij een controle een bekeuring omdat de bandenspanning van m'n auto onder de wettelijk norm lag

[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 03-03-2002 16:24]

B Red Ten
pi_3370760
Een buurman die een boete kreeg voor te hard fietsen
  zondag 3 maart 2002 @ 16:18:42 #15
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_3370962
quote:
Op zondag 03 maart 2002 15:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Een buurman die een boete kreeg voor te hard fietsen
Waarom zou in bv. een 30-kilometerzone (woonwijk dus) een auto niet harder dan 30 mogen, en een fietser wel? Als een spelende kleuter een fiets met 40 km/u op z'n donder krijgt wordt 'ie ook niet vrolijk hoor.
Down[br]Under
pi_3371083
een paar jaar geleden had ik een "sintclare"
Dat zijn soort van kleine auto'tjes op accu's
3 wielen beetje space uiterlijk. Maar iig die dingen gaan 55 km/h
Maar op de laan waar in woon mag je 50. En ik reed op het fiets pad omdat het eigenlijk een fiets is.
Aangezien de politie het voortuig niet kende kreeg ik een boete voor de hard rijden, niet op goede weg dek, Geen helm dragen, geen brommer rijbewijs, Verkeerde remmen en de lichten waren neo'n ligten ...

Ja ... Totaal was de boete iets van 1500 gulden. Na een rechtzaak was dit gelukkig terug gebracht naar 0 gulden want ik reed 55 km'h maar je moet er 7 af halen bij de politie

geluk

pi_3371093
quote:
Op zondag 03 maart 2002 16:18 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Als een spelende kleuter een fiets met 40 km/u op z'n donder krijgt wordt 'ie ook niet vrolijk hoor.

hm een kleuter met anabolen in zijn mik ?
No way dat zo'n ventje 40 rijd
pi_3371123
quote:
Op zondag 03 maart 2002 16:37 schreef p1mst3r het volgende:

[..]

hm een kleuter met anabolen in zijn mik ?
No way dat zo'n ventje 40 rijd

Ik heb zo'n idee dat wordt bedoelt dat het kind aangereden wordt en niet zelf rijdt...
B Red Ten
pi_3371154
Twee jaar geleden kreeg ik een bekeuring omdat ik op de stoep voor mijn huis fietste. Werd ik, terwijl ik de sleutel al in het slot stak, op mijn schouder getikt door twee vriendelijk glimlachende politieagenten. Ik dacht dat het wel los zou lopen als ik gewoon lief terug zou glimlachen en een aardig grapje zou maken, maar dat werkte dus niet.

Grmbl.

[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 03-03-2002 16:54]

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  † In Memoriam † zondag 3 maart 2002 @ 17:11:37 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3371389
Uitlokking van diefstal.. had mijn 2CV geparkeerd met dak open
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 3 maart 2002 @ 17:26:13 #21
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3371564
Een procesverbaal krijgen omdat je vuilcontainer een avond te lang buiten laat staan op de verzamelplaats
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 3 maart 2002 @ 17:54:33 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3371916
haha, dit is wel een topic waar ik er wel eentje voor heb. In mijn flat was het altijd zo dat de afvalcontainer slechts 1 dag in de week open (nu niet meer)was en het probleem is dan dat als je toevallig moet werken, je je vuilnis niet kwijt kan.

Wat ik dan altijd deed, was mijn vuilniszak in de blokcontainer van de (nu gesloopte) flat aan de overkant van de straat gooien. Op een goede dag ging echter plotseling de bel...tring... Ja hallo hier de milieupolitie, mag ik even met u praten.... Afijn die man dus naar binnen, zegt ie.... "Naar aanleiding van de analisatie van het afval in de blokcontainers is gebleken dat er zich vuil van u in de onjuiste container bevind... U krijgt hiervoor een proces verbaal..."
Ik was natuurlijk perplex... maar goed die man weer weg en inderdaad een paar weken later een brief van de officier van justitie met een bon van F180,- wegens het illigaal lozen van huisafval. met daarin het dreigement dat indien ik niet binnen twee weken zou betalen, ik moest voorkomen bij het arrondisementsgerecht...

Maargoed, overtuigd van mijn gelijk betaalde ik niet en inderdaad lag twee maanden later een dagvaarding in de bus, werkelijk belachelijk.. ik nog wat onderzoek doen en besloot het te gooien op slechte informatievoorziening van de gemeente.. Ik naar de rechtbank in Almelo (waar diezelfde rechter zat als die van de vuurwerkramp) waar een officier va Justtitie was en uiteraard griffiers... Hij de zaak voorleggen en ik ook mijn verhaal doen... Het grappige was dat de officier van Justitie mij al meteen gelijk gaf en mij de boetes kwijtschold... wat tot enige hilariteit leidde bij de rechter die dat uiteraard overnam en mij bovendien complimenteerde met mijn milieu bewustheid!....

Zo stond ik na 15 minuten weer buiten en hoefde ik uiteraard niet te betalen.....

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3371988
quote:
Op zondag 03 maart 2002 14:38 schreef Pjederdy het volgende:
Fl. 700,- boete door zo'n automatische matennaaier op een paal omdat ik midden in de nacht een ietsiepietsie te hard reed.
Als je een boete van Fl. 700,- krijgt heb je niet ietsiepietsie te hard gereden hoor!
pi_3373095
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:41 schreef David Letterman het volgende:
Wat is de meest belachelijke bekeuring die je ooit hebt gekregen en waar je echt van dacht......hebben ze niks anders te doen......????

Ik heb eens een paar jaar geleden een bekeuring gekregen in Den Haag voor het door rood lopen.......en ik werd klemgereden door een politieauto met twee agenten.....de helden.......

OK, het mag niet, wettelijke gezien, maar kom op nou.......

Ik mag ook niet door rood rijden met de auto; terechte bekeuring voor jou dus....
pi_3373248
ik heb gisteravond een bekeuring gekregen omdat ik even zonder mijn smart-lichtjes mee, zonder jas, even 500 m op de fiets naar de pinautomaat fietste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')