Ik las een oude post van je. Over je ex-vriendin hoe moeilijk je het vond dat ze het uitgemaakt had. Hoe gaat het nu met je?
Ik zit nou in de zelfde situatie, heel veel dingen komen overheen met dat van jou. Ik was 1 jaar 8 maanden met haar samen. Zij woont ook ver weg +/- 120 KM.
Ik heb jou hele topic door gelezen en er kwam zoveel bekends in voor dat ik dacht ik vraag jou mening eens.
Je had iets geschreven erover dat je samen met haar een berg beklimt en dat je eraf viel ofzoiets. Nou bij mij is het zo:
Ik stond al bovenop de berg maar dacht ik ga onder eens een wandeling maken. Onder kwam ik haar tegen, zei wou naar boven maar het lukte haar niet dus ging ik haar daarbij helpen. Ik ging een stapje omhoog en moest haar dan meetrekken naar boven omdat het voor haar moeilijker was om hoger te komen.Na een lange tijd +/- 1 jaar 2 maanden ofzo, waren we bijna boven.Maar op die hoogte waren ook andere jongens die haar ook naar boven wouden helpen.Dat vond zei natuurlijk maar al te leuk.Ik jaloers maar liep wel steeds achter haar aan, mee naar boven.Toen waren wij eindelijk boven geeft ze me een trap in mijn rug en laat me gewoon naar beneden vallen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Zal het even met wat feiten duidelijker maken.
Ik had voor haar al eens een vriendin gehad met wie ik ook naar bed was geweest en daar had zei het heel moeilijk mee.Maar ik heb in die lange tijd dat wij samen waren altijd begrip voor haar getoond en rekening gehouden voor haar gevoelens.Ik heb heel veel dingen op moeten geven om haar gelukkig te houden.Hierdoor is zei een heel ander mens geworden.Voor het eerst in haar leven was ze echt gelukkig.(ik ook.)Maar nou dat ze gelukkig is heeft ze mij opeens niet meer nodig en word ik gewoon aan de kant gezet. We zijn nog wel goede vrienden, beste bijna zelfs.Maar ik wil haar nog steeds terug. Ach ja, ze had na 6 dagen al weer iemand anders, de persoon waardoor ik zo jaloers was. Op de 7de dag heeft ze het dus maar definitief uitgemaakt met mij.
In het begin gingen we bijna nooit uit, nooit zelfs.Niet dat ik dat niet wou maar daar was het nooit van gekomen.Maar na 1 jaar en 3 maanden gingen we wel steeds vaker uit waar zei woont. Ze leerde nieuwe mensen kennen en ook de jongen met wie ze nou gaat. Hierdoor bleef ik maar de heletijd zeggen dat we uit elkaar groeiden maar zei zei dat dat niet zo was. Wel dus, want na onze ruzie zei ze dat ze niet meer zo verliefd op me was. Hier hebben we het later nog wel over gehad en ik liet haar zien dat het wel allemaal goed was.Maar ze zei dat het de ene keer wel goed ging en de andere keer niet zo.
Ik heb dat gevoel ook al eens bij haar gehad, jaartje gelden ofzo. Ik was ook niet meer zo verliefd op haar en ik heb in het begin van onze relatie altijd gedacht dat ik ongelukkig was. Maar ik heb volgehouden en ik heb moeite gegeven om bij haar te blijven. Nou was ik eindelijk echt er van overtuigd dat zei de ware was en nou dumpt ze me. Ze heeft niet eens de moeite genomen om het met mij te proberen.
We hebben altijd over onze relatie heel open gepraat zodat we er aan konden werken als het niet zo goed ging, maar zei heeft niks gezegd. Als ze me de kans had gegeven om te veranderen, om ervoor te zorgen dat ze weer verliefd op me was geworden was alles anders gelopen.Maar dat heeft ze niet gedaan, en dat doet pijn. Omdat ik dat wel altijd voor haar gedaan heb.
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 27-02-2002 16:29]
quote:Volgens mij is er iets fout gegaan?
Op Wednesday 27 February 2002 16:21 schreef SharkWare het volgende:Ik heb de hele topic doorgelezen en er stonden zoveel dingen in die me bekend voorkwamen dat ik dacht ik mail ff.
In ieder geval heel veel sterkte
Def
Dank je wel, het gaat al wat beter maar dat is alleen omdat ik haar vergeet.Maar de volgende keer als ik haar dan weer zie is het waar
TNX voor reply
quote:En zo te horen allemaal verkloot
Op Wednesday 27 February 2002 16:34 schreef SharkWare het volgende:
Maar dat is het nou juist, wij hebben er zo vaak over gepraat dat ik ervan uitging dat ik nog wel een tweede kans zou krijgen. Zei heeft een hoop kansen van mij gekregen...........TNX voor reply
quote:Haha, zo zou ik het natuurlijk ook kunnen zien.Maar ze zou nog 10000000 kansen van mij krijgen.
Op Wednesday 27 February 2002 16:37 schreef vosss het volgende:[..]
En zo te horen allemaal verkloot
Kut voor je.
Je zal toch verder moeten
Def
quote:Maar je stopt toch niet binnen 2 weken van iemand te houden. Hoe kan ze nou ZO snel alweer iemand anders hebben?????? HURTS!!!!!
Op Wednesday 27 February 2002 16:40 schreef IndoGuyver het volgende:
live on, das het enige advies dat ik je kan geven. Ik weet precies hoe je je voelt, je bent haar al aan het vergeten maar zodra je weer aan haar denkt om welke reden dan ook dan doet het pijn. tijd kan de wonden wel genezen al duurt het soms wel verdomd lang!!! je bent in elk geval weer een ervaring rijker, reken er niet op dat anderen hetzelfde voor jou doen als jij voor hun hebt gedaan!Def
Moet nou naar huis dus kan morgen pas weer posten.
TNX voor reply!
quote:Gozer,
Ze leerde nieuwe mensen kennen en ook de jongen met wie ze nou gaat. Hierdoor bleef ik maar de heletijd zeggen dat we uit elkaar groeiden maar zei zei dat dat niet zo was. Wel dus, want na onze ruzie zei ze dat ze niet meer zo verliefd op me was. Hier hebben we het later nog wel over gehad en ik liet haar zien dat het wel allemaal goed was.Maar ze zei dat het de ene keer wel goed ging en de andere keer niet zo.
Wees niet ongerust er lopen genoeg andere lieve (trouwe)meiden rond. Het begin doet altijd pijn. Verdriet,gemis overheersen het gevoel.
Tijd zal dit rechttrekken
quote:Ik had een relatie van 3 jaar en alles ging gewoon super en toen opeens kwam ze met de mededeling dat ze een ander leuk vond. Doe je nix aan, achter je laten en verder gaan. Er is meer in de wereld dan een relatie. Ik heb er alles aan gedaan, nix dat ik mezelf kwalijk kan nemen.
Op Wednesday 27 February 2002 16:21 schreef SharkWare het volgende:
He ThaDuck! Post eens iets hierop:Ik las een oude post van je. Over je ex-vriendin hoe moeilijk je het vond dat ze het uitgemaakt had. Hoe gaat het nu met je?
Verhaal...
Hij was wel al verliefd op haar, dat wist ik ook.En hij maar altjd aardig tegen mij doen. Als ik em nou zou zien zou ik zijn kop eraf snijden volgens mij. Maarja, daar moet ik overheen.
Vind het gewoon dom dat ze niks gezegd heeft van tevoren, dat ze niks heeft laten merken en dat ze niks ervoor wil doen dat het weer goed wordt. BITCH
Naar aanleiding van je mailtje ben ik dit gaan lezen. Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Wat je opschrijft had ik ook kunnen neerschrijven, het is vreselijk herkenbaar en ook erg hoopgevend denk ik.
Ik heb (zoals je gelezen hebt) hetzelfde meegaakt, hetzelfde gevoel van hoe jij het zegt de berg op trekken totdat ze je niet meer nodig had. De jaloersheid die je beschrijft herken ik ook terdege, op dat moment had ik al door dat er iets aan de hand was wat in mijn ogen niet klopte. Helaas bleek achteraf dat ik het juist had.
Ik ben nu maand of 3 verder, en ik moet zeggen, ik voel me goed. Nu zal je denken, nu al? Ja nu al. Dankzij vrienden en vriendinnen ben ik er bovenop gesleept. Ik heb 2 weken niet gegeten en veel gehuild totdat ik tot de inkeer kwam dat het veel beter is op deze manier. Op dit moment heb ik voor mezelf wel het gemis van een lief meisje, maar niet meer van mijn ex. Bij nader inzien bleek het zoveel beter voor mezelf te zijn om weer alleen te zijn. Ook de vrienden en vriendinnen om mij heen zeggen dat regelmatig, dat ik zo veranderd ben en mezelf weer ben. Ik ben er ook 100% van overtuigd dat jij dat ook weer zal bereiken. Nu voel je je zwaar kut, je zou jezelf misschien net als ik voor de trein willen werpen, maar na regen komt echt weer zonneschijn. Je hebt hoop gegeven aan haar, hoop opgegeven en dat keert langzaam weer terug in je dagelijkse leven.
Over dat uitgaan, beschouw het positief. Mijn ex en ik gingen ook nooit uit. Ze mocht niet later thuis zijn dan 1 uur snachts en in het dorp waar zij woont is geen fatsoenlijke kroeg, discotheek of andere uitgaansgelegenheid te vinden. Grijp deze kans aan om voor jezelf te gaan, ga lekker feesten met vrienden en je zal zien dat het veel leuker is dan met je ex waarop je jaloers moest zijn en constant in de gaten moest houden of er geen kapers op de kust waren.
Ik wil je zowiezo graag meegeven, neem de tijd voor jezelf. Als je wilt huilen, huil dan.
Als je wilt schreeuwen, schreeuw dan.
Als je je ellendig wil voelen, voel het.
Als je je radeloos voelt, laat het toe.
Als je voor jezelf kiest, laat je gevoelens los.
Maar nog veel belangrijker:
Als je weer lol wilt maken, maak lol!
Als je je weer gelukkig wilt voelen, sta dat toe!
Als je weer jezelf wilt zijn, ben het!
Als je weer plezier wilt hebben, heb het!
Als je uit wilt gaan, ga dan!
Kies voor jezelf, laat alles over je heenkomen en denk vooruit en positief. Ook jij zal je daaruit kunnen opwerken!
Misschien ideetjes voor wat ik heb gedaan, ik heb alles en dan ook echt alles van mijn ex in grote doos gegooid, die staat nu weg te stoffen. Daarbij heb ik alle contacten verbroken die ik had behalve de helaas noodzakelijk in verband met spullen die ze niet terug wou geven. Daarna heb ik voor mezelf langzaam alles op een rijtje gezet, positieve dingen van haar en ons opgeschreven en daarna de negatieve. Dat 2e rijtje kan ik complete flat mee behangen geloof ik. Ik ben heerlijk boos op haar geweest. Mijn volgorde was: Houden van -> Boos op -> Haat haar -> Berusting. Je schiet er niets mee op om contact te onderhouden en jezelf voor het lapje te houden. Jij bent meer waard! Er zwemmen meer visjes in de zee, en van die visjes is er heus 1 die jouw WEL verdient. Iemand die jouw WEL respecteerd en echt van je houd!
Kop op, en je weet mijn mailadres (en dit topic check ik ook) dus gooi het eruit als je iets dwarszit!
Nogmaals heel veel sterkte, doe rustig aan en denk aan jezelf!
quote:Misschien niet gelezen, ik begreep het er echter wel uit. Ik had voor mijzelf niet dat idee en volgens mij SharkWare ook niet. Niet alles er aan gedaan hebben of kunnen doen om het op de rails te houden. Achteraf gelukkig, maar op dat moment echt niet.
Op Wednesday 27 February 2002 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan, nix dat ik mezelf kwalijk kan nemen.
quote:TNX voor je reply.
Op woensdag 27 februari 2002 20:40 schreef thaduck het volgende:Je schiet er niets mee op om contact te onderhouden en jezelf voor het lapje te houden. Jij bent meer waard!
Zit nog steeds in de fase dat ik haar persee terug wil hebben en dan is een beetje contact niet eens zo slecht
Ze was 1 jaar en 7 maanden ofzo verschrikkelijk verliefd op mij en BLAM alles is opeens vergeten. Ik moet er continue aan denken hoe het gegaan zou zijn als ze me nou maar 1 kans gegeven had. 1, maar dat was zelfs teveel gevraagd.
Stank voor dank krijg je als je liev bent! Maar ik wil geen stank . Ik wil dat ze nu naar me toe komt rennen (beetje ver maarja) en zegt dat het haar spijt!!!!
Ik wil dat ik krijg wat ik verdien. En ik verdien bij haar een tweede kans. Ik heb haar ook altijd een kans gegeven.
Ze had me toch kunnen vertellen dat het niet zo goed ging tussen ons dan had ik er wat aan gedaan. We hebben er altijd over gepraat zodat de dag dat 1 van ons het wil uitmaken er gewoon niet komt. Maar ze heeft helemaal niks gezegd!
* Huilen kan ik niet
* Kwaad zijn kan ik niet
* Blij zijn kan ik niet
* Vergeten kan ik niet
* Verwerken kan ik al helemaal niet
* Kan alleen nog maar fokken
Ik weet dat ik ooit iemand anders tegen kom, iemand die beter is dan zij iemand die mij gelukkiger maakt dan zij.Iemand die meer moeite doet voor ons......
Maar ik wil dat zij die persoon is.
Ps: Noem me maar Sharky of Nico. Heb alleen deze gebruikers naam omdat Sharky al bezet was.
quote:Lust geen vis
Op woensdag 27 februari 2002 20:40 schreef thaduck het volgende:
Er zwemmen meer visjes in de zee, en van die visjes is er heus 1 die jouw WEL verdient. Iemand die jouw WEL respecteerd en echt van je houd!
FF serieus, Ze respecteerde me wel, en hield echt van mij. (Denk ik ) Zoeits kan je toch niet zomaar opeens vergeten.
Ik zie haar volgende week zaterdag weer en elke donderdag telefoneren we ff (als vrienden). Als ze ooit op mij verliefd geworden is dan moet dat toch nog een tweede keer kunnen????? Misschien in de zomervakantie, dan zie ik haar ook wel weer wat vaker denk ik. En haar broer is een goede vriend van mij dus we zullen nooit echt uit elkaars leven zijn.
Ze zal merken dat als haar nieuwe vriendje weg is bij haar ik er nog steeds ben en dan ziet ze wat ze mist! Dan ben ik misschien al over haar heen en heb misschien al iemand anders. Dan weet ze wat ze fout gedaan heeft.
Misschien dat we ook alleen ff een tijd alleen nodig hebben en dat het later weer allemaal terug kan komen op een veel mooiere manier. Ik hoop het, het was echt mooi wat we hadden. Ik keek heel anders tegen haar aan dan tegen mijn voorgaande vriendin(nen).
Ps: Dat wat in mijn eerste post stond over dat ze het er moeilijk mee had dat ik met mijn ex naar bed was geweest. Heeft ze nog steeds, dus er zit toch nog iets van gevoelens in haar voor mij. Iemand die weet hoe ik die gevoelens weer wat sterker krijg???
TNX!
Maar misschien wordt het later nog wat. Probeer wel nog goede vrienden te blijven.
Door dat ik dit allemaal getypt heb hier denk ik er nu anders over. Maar eigenlijk wil ik haar nog steeds.
Maar het lijkt me ook weer leuk eindelijk weer een andere vriendin te hebben. I wish dat het nooit zo ver gekomen was maar nu het zover is moet ik maar wat anders gaan verzinnen.
En het wordt leuk...................
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 28-02-2002 11:44]
Vind het gewoon klote dat als je iets voor iemand doet dat ze niet eens hetzelfde voor jou kunnen doen!
quote:Hey dat gevoel ken ik nou precies. Het is 3 weken uit en ze heeft nu alweer een ander. We hadden 3 jaar! Zo is het inderdaad, ze ligt hem af te werken om het gevoel voor jou weg te drukken. Op den duur lukt dat toch niet en zal ze dat eerst moeten verwerken, maar dan is het al te laat.
Op donderdag 28 februari 2002 11:30 schreef IndoGuyver het volgende:
die krijg je niet sterker en als ik jou was dan zou ik het niet proberen ook. Na meer van je verhaal gelezen te hebben komt het me toch echt bekend voor. Better believe it, ook al heeft ze na 2 weken al met een ander. Die gevoelens, ze houdt echt niet meer van je, dat kan ik je garanderen, ze kan het gewoon niet hebben. SOrry om je ex zo af te kraken maar zo is het gewoon. Mij zal het niet verbazen als ze die andere gast al ligt te bonken, al is het alleen maar om zichzelf beter te laten voelen ("ten koste van jou"). Just get over it, das het beste, niets meer proberen, maar gewoon laten gaan.
quote:Lang verhaal, maar heel herkenbaar en zelfs dit slijt, 3 weken na dato gaat het in mijn geval al weer wat beter.
Op donderdag 28 februari 2002 09:29 schreef SharkWare het volgende:[..]
TNX voor je reply.
Voel me nu wel goed maar als ik er aan denk dat ik bepaalde dingen niet meer kan doen die ik altijd maar haar deed dan voel ik me weer kut. Ik had het GODVERDOMME wel leuk bij haar. Ik vond het niet erg om dingen te laten omdat ik er alleen al gelukkig door werd om haar gelukkig te zien.Zit nog steeds in de fase dat ik haar persee terug wil hebben en dan is een beetje contact niet eens zo slecht
Ze was 1 jaar en 7 maanden ofzo verschrikkelijk verliefd op mij en BLAM alles is opeens vergeten. Ik moet er continue aan denken hoe het gegaan zou zijn als ze me nou maar 1 kans gegeven had. 1, maar dat was zelfs teveel gevraagd.
Stank voor dank krijg je als je liev bent! Maar ik wil geen stank
. Ik wil dat ze nu naar me toe komt rennen (beetje ver maarja) en zegt dat het haar spijt!!!!
Ik wil dat ik krijg wat ik verdien. En ik verdien bij haar een tweede kans. Ik heb haar ook altijd een kans gegeven.
Ze had me toch kunnen vertellen dat het niet zo goed ging tussen ons dan had ik er wat aan gedaan. We hebben er altijd over gepraat zodat de dag dat 1 van ons het wil uitmaken er gewoon niet komt. Maar ze heeft helemaal niks gezegd!
* Huilen kan ik niet
* Kwaad zijn kan ik niet
* Blij zijn kan ik niet
* Vergeten kan ik niet
* Verwerken kan ik al helemaal niet
* Kan alleen nog maar fokkenIk weet dat ik ooit iemand anders tegen kom, iemand die beter is dan zij iemand die mij gelukkiger maakt dan zij.Iemand die meer moeite doet voor ons......
Maar ik wil dat zij die persoon is.
Ps: Noem me maar Sharky of Nico. Heb alleen deze gebruikers naam omdat Sharky al bezet was.
Tuurlijk zijn er meer vissen in de zee, maar als je zinnen hebt gezet op die ene... is het moeilijk voor 'minder' te kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |