Wat moet ik hier nu mee?
Ik weet niet wat voor reactie's ik hier wil/moet/kan verwachten, maar het lucht wel ff lekker op.
quote:Stuur een mailtje waarin je eerlijk je gevoelens (teleurstelling...?) vertelt. Je hoeft je toch niet groot te houden?
Op zondag 17 februari 2002 16:53 schreef Vlek het volgende:
En nou wil ik haar wel een mailtje sturen om wat dingen te zeggen, want ik kon het niet aan om direct wat tegen haar te zeggen, maar ik weet echt niet wat ik nou moet zeggen.
Wat moet ik hier nu mee?
Ik weet niet wat voor reactie's ik hier wil/moet/kan verwachten, maar het lucht wel ff lekker op.
Haar antwoord: "als je me echt had gewild had je wel meer je best gedaan"
GO FOR IT!
quote:Maar als je jou echt had gewild gaat ze er niet gelijk met een ander vandoor, pas op dat je niet iemand neemt die met iedereen tevreden is want je bent toch wel meer waard als dat? Wees wel een keer heel duidelijk, want misschien doet ze dit allemaal uit zelfbescherming omdat ze je niet begrijpt en niet weet waar ze aan toe is. Ik ken jou situatie natuurlijk niet maar proberen kan nooit kwaad.
Op zondag 17 februari 2002 18:59 schreef freud het volgende:
Tja, ik zou gewoon volhouden (niet zoals stalken, maar wel moeite blijven doen). Ik heb al eens gehad dat een vriendin zei "ik wil geen vriend" en een week nadat ik afgedropen was na de, voor mij, duidelijke hint had ze een andere vriend.Haar antwoord: "als je me echt had gewild had je wel meer je best gedaan"
GO FOR IT!
quote:Mss voelt ze zich schuldig? Wil ze je niet kwetsen? Durft ze niet eerlijk te zijn? Wil ze wel iets met je???
Op maandag 18 februari 2002 19:11 schreef Vlek het volgende:
Ik heb haar gister een mailtje (nou ja, zeg maar gerust mail) gestuurd over het, hoe wat en waarom, nog geen mailtje terug gehad, maar wel een paar smsjes die echt heel erg lief waren, ik weet niet wat ik nou van dat laatste moet denken.
Vraag het haar .
quote:Dat werkt echt.
Op maandag 18 februari 2002 22:44 schreef Moonah het volgende:[..]
Vraag het haar
.
quote:Idd.
Op maandag 18 februari 2002 22:44 schreef Moonah het volgende:[..]
Mss voelt ze zich schuldig? Wil ze je niet kwetsen? Durft ze niet eerlijk te zijn? Wil ze wel iets met je???
Vraag het haar
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |