abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3176428
Zit net te genieten van Frank Zappa en exact tijdens het zo grandioze nummer The Torture Never Stops watdus echtwel zo een plaat is waar ik rillend van geniet zit dus een kras waardoor de cd steeds weer terugspringt en waardoor het nummer dusniet meer luisterbaar is. Hij haalt nognieteens het zo befaamde beruchte orgasme in deze plaat. Al voor de derde minuut (van de ruim 10!) hapert die en komt nietmeer voorbij minuut drie.
Snif snif snif snif snif snif snif snif snif snif snif ontroostbaar snif snif snif snif snif snif snif
*
*
*
pi_3176452
op mijn WT CD zit een enorme kras, maar hij doet het nog.. ongeveer
[KNE]-Mod
pi_3176506
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef ThE_ED het volgende:
op mijn WT CD zit een enorme kras, maar hij doet het nog.. ongeveer
Zolang die hetnog doet is erniets aan de hand maar mijn Frank Zappa doet het nietmeer endan nognet bij het laatste nummer waar ik alvanaf nummer 1 naar uitkijk.
*
*
*
  vrijdag 15 februari 2002 @ 16:38:42 #4
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_3176519
MP3-tje downen?
pi_3176550
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:38 schreef Babske het volgende:
MP3-tje downen?
Jadat ga ikwel doen want dat nummer wil iktoch nogwel graag horen nu natuurlijk maar dat maakt mijn cd nogniet heel en dat vind ik doodzonde want ik heb hem al zolang maar die kras is nieuw.
*
*
*
pi_3176556
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:37 schreef Otherside het volgende:

[..]

Zolang die hetnog doet is erniets aan de hand maar mijn Frank Zappa doet het nietmeer endan nognet bij het laatste nummer waar ik alvanaf nummer 1 naar uitkijk.

mja aan het einde is ie wel fucked up bij mij kut is dat.. maart hij slaat verder nooit terug ofzo.. terwij het echt een enorme kras is ...
[KNE]-Mod
pi_3176567
Je zou de kras er weer uit kunnen poetsen met koperpoets, heel voorzichtig. Daarna afspoelen met water en gelijk droog maken.
pi_3176619
All men be cursed...

Iemand in dit topic beweert dat een nachtje in de diepvries (?) wonderen zou moeten doen voor krasjes, maar ik heb 't zelf nooit geprobeerd.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3176630
je kan proberen de kras weg te werken met tandpasta
is geen geintje (voor het geval je dat denkt) want het is schuurmiddel
gewoon beetje er op smeren een alleen in 1 directie wrijven een tijdje. wellicht is ie dan goed genoeg hersteld om weer te spelen
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3176645
Idd, tandpasta heeft dezelfde werking als koperpoets.
pi_3176648
Doe maar niet in de diepvries. Heel grappig, alles wat kapot gaat doen mensen in de vriezer: Telefoons, batterijen, cd's enzovoort. En het werkt echt niet hoor! Je molt de boel alleen maar.

Misschien ligt die cd zeer goedkoop bij de Mediamarket/plaatboef?

vrijdag 15 februari 2002 @ 16:46:59 #12
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3176668
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:40 schreef plok het volgende:
Je zou de kras er weer uit kunnen poetsen met koperpoets, heel voorzichtig. Daarna afspoelen met water en gelijk droog maken.
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:43 schreef Zander het volgende:
All men be cursed...

Iemand in dit topic beweert dat een nachtje in de diepvries (?) wonderen zou moeten doen voor krasjes, maar ik heb 't zelf nooit geprobeerd.

Dankdank voor de wie weet wel waardevolle tips die ik zeker zal gaan uitproberen want erger dan de cd ernu aan toe is kan tochalniet dus dat is niet geschoten altijd mis.
*
*
*
  vrijdag 15 februari 2002 @ 16:48:14 #13
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3176680
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:43 schreef _Fulton_ het volgende:
je kan proberen de kras weg te werken met tandpasta
is geen geintje (voor het geval je dat denkt) want het is schuurmiddel
gewoon beetje er op smeren een alleen in 1 directie wrijven een tijdje. wellicht is ie dan goed genoeg hersteld om weer te spelen
Nogal een tip en ookzo bedankt daarvoor. Maakt hetnu wel moeilijk kiezen welke tip ik als eerste probeer endan is van die drie tandpasta nogwel wat ik het dichtse bijdehand heb.
*
*
*
  vrijdag 15 februari 2002 @ 16:50:26 #14
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3176710
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:45 schreef Khadgar het volgende:
Doe maar niet in de diepvries. Heel grappig, alles wat kapot gaat doen mensen in de vriezer: Telefoons, batterijen, cd's enzovoort. En het werkt echt niet hoor! Je molt de boel alleen maar.

Misschien ligt die cd zeer goedkoop bij de Mediamarket/plaatboef?

Nouja zelfs dat diepvriesverhaal is mij het proberen welwaard want nu kan ik het nummer helemaal niet meer luisteren van de cd enja ziet het erwel naaruit dat ik eens in de afgeprijsde platenrekken zal moeten gaan zoeken alzal dat nooit hetzelfde zijn want deze heb ik al een poos en nouja dan hecht jeje ookwel een net die ene cd.
*
*
*
pi_3176789
Hoe heet die cd eigenlijk?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:07:23 #16
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3176888
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:56 schreef Zander het volgende:
Hoe heet die cd eigenlijk?
De cd waarvan ik hem draaide is Zappa - As An Am
*
*
*
pi_3176918
Ai, da's minder, want die wordt niet meer nieuw gemaakt , dus ik hoop voor je dat het krasje weer te fixen is. Ik mis zelf ook nog twee of drie cds uit die live-serie. Maar 'Torture never stops' staat ook nog op een paar andere cd's, oa op 'Zoot Allures' (met gekreun) en 'Zappa in New York' (zonder, maar wel met een mooie lange gitaarsolo)
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:14:06 #18
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3176944
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:11 schreef Zander het volgende:
Ai, da's minder, want die wordt niet meer nieuw gemaakt , dus ik hoop voor je dat het krasje weer te fixen is. Ik mis zelf ook nog twee of drie cds uit die live-serie. Maar 'Torture never stops' staat ook nog op een paar andere cd's, oa op 'Zoot Allures' (met gekreun) en 'Zappa in New York' (zonder, maar wel met een mooie lange gitaarsolo)
Owjee ik besefte nieteens dat deze cd nietmeer te verkrijgen zal zijn. Danzal ik tochmaareens zorgvuldig gaan overdenken hoe ik die kras aanga pakken want de andere vijf nummers spelen nogwel goed af. De NewYork versie ben iknu aan het proberen van AG te trekken.
*
*
*
pi_3176965
Sta je al te poetsen?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:30:51 #20
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3177098
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:17 schreef plok het volgende:
Sta je al te poetsen?

Nee nogniet want alsik dat overhaast ga doen dan gaat dat niet succesvol worden dusdat doe ik op een ogenblik datik nietzo onrustig ben alsnu.
Wel wasik aan het zoeken tussen mijn vele en over vele plaatsen verspreide cd's want ikkan mijn Zappa You Can't Do That On Stage Anymore delen die ik moet hebben nietmeer vinden. datwilzeggen dat het hoog tijd wordt ommijn cdzooi eens te ordenen en bijelkaar te zoeken
*
*
*
pi_3177124
In ieder geval veel succes met je restauratie poging.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:35:25 #22
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3177133
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:33 schreef plok het volgende:
In ieder geval veel succes met je restauratie poging.
Dankjewel hopelijk zaldat dankzij jullie handige tips wel lukken.
*
*
*
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:52:36 #23
5673 heijx
Qui que boue
pi_3177280
Voordat je de CD fysiek te lijf gaat, probeer eerst ff de audio te extracten (rippen) en die dan opnieuw te branden als Audio CD-R. Ik had een Twee meter sessies cd grijs gedraaid en nummer 10 was niet meer af te spelen.

Met een goede CD-ROM speler en Exact Audio Copy kan je de foute tracks vaak gewoon extracten en als Wav op je HD opslaan. Daarna de muziek als Audio CD burnen en je hebt een veel betere kopie dan van een MP3 die al gecomprimeerd was. Daarna kan je alsnog die cd gaan polijsten.

http://www.exactaudiocopy.de dus.
Je moet waarschijnlijk wel wat met de instellingen stoeien voordat het lukt.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  Moderator vrijdag 15 februari 2002 @ 17:59:21 #24
18653 crew  D.
pi_3177367
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef ThE_ED het volgende:
op mijn WTCD zit een enorme kras, maar hij doet het nog.. ongeveer
WTCD? World Trade Centre Dance?
  zaterdag 16 februari 2002 @ 21:27:35 #25
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3188138
De kras in mijn cd heb ik nogniet weggekregen helaas maar toch heb ik mezelf een klein beetje kunnen troosten door flink wat nummers van Zappa van AG tedoen toekomen.
Zo zit ik nu dustoch heerlijk ene paar uurtjes te luisteren naar deze geniale dode man.
*
*
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')