abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3092630
Illuminati..

Kwam via mi compadre BLUE-EAGLE op het onderwerp Illuminati terrecht. Ik had al wel eens van die gasten gehoord in de Lyrics van wijlen 2pac Shakur, maar me verder nooit echt in verdiept.

Dus wat doen we: Google.

Kwam een aantal interessante, zij het ietwat paranoia links tegen.

In het kort komt het hier op neer:

Illuminati is een ergens in 1700 opgerichte schaduw organisatie verantwoordelijk voor o.a. de Franse Revolutie, Napoleonistische oorlogen, WO1, WO2 en de val van de Sovjet Unie.

Hun doel is de mens van God leiden, in dienst van Lucifer.
Zij doen dit door de Financiele instellingen te beheersen en middels deze de overheden.

Hun ultieme doel is een dictatorschap geleid door een globale overheid en globale muntsoort.
Hun grootste instelling in de EU. Hoewel de EU zich hier niet van bewust is, spelen zij recht in de hand van de Illuminati, hetgeen "de verlichten" betekent.

Ook zouden deze mensen al ver gevorderde plannen hebben om hun globale heerschappij af te dwingen. Zo las ik in enkele, zij het getinte, artikkelen dat met name in amerika overheids instanties bezig zijn met het opkopen van faciliteiten en deze om te bouwen tot verdelgings kampen

Lees hieronder..

quote:
"The infrastructure is set up. There are at least 130 concentration camps — quietly modified facilities which have sprung up and continue to spring up across the country, seemingly devoid of activity, yet requiring strange accoutrements such as barbed wire-topped fencing (with the tops turned inward) and helicopter wind socks. Most have good logistical supportability, with major highways and railroad transport facilities adjacent to the sites.

"These facilities, many in remote areas across our country, are set up to become concentration/detention camps, complete with gas chambers, for resisters and dissidents. Generally speaking, they’re set up for dissenters who will not go along with the New World Order. The ‘resisters’ are gun owners who refuse to give up their weapons; the ‘dissidents’ are Christians, Patriots and Constitutionalists. These camps are set up. I’ve seen many of them."

Mocht dit klopppen, is dat toch op zijn minst overpeinsing waard, dunkt mij.

Al met al moet ik zeggen dat, hoewel het me allemaal zeer sterk lijkt, het me op een bepaalde manier boeit.

Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig wat jullie weten over het onderwerp en jullie mening erover..

Bron:
http://www.prolognet.qc.ca/clyde/eng.htm
http://www.prolognet.qc.ca/clyde/camp.htm

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 09-02-2002 06:24]

Loved by Few, Respected by Many, Feared by All
  vrijdag 8 februari 2002 @ 12:39:37 #2
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_3092635
Een tip is misschien de film: the name of the rose....
Je moet niks!
  vrijdag 8 februari 2002 @ 12:42:16 #3
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_3092650
Men zegt dat o.a. Bush (politiek), Gates (Technology) en Spielberg (Media) 3 hele belangrijke factoren zijn binnen de Illuminata.

Ook schijnen de Freemasons ) er iets mee te maken te hebben.

Je moet niks!
  vrijdag 8 februari 2002 @ 12:45:22 #4
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3092667
Het is onzin. Een manier van mensen om het leven iets mysterieus te geven na het sterven van god en het vertrekken van de aliens. Hoewel de reptilians geloof ik nog wel ergens een zeteltje hebben in het wereld bepalend congres.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_3092721
Wat een ongelofelijke onzin , excusez les mots... 130 concentratie kampen? The illuminati and what army?
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_3092879
he kut... net een heel bericht getypt, is ie weg. overnieuw dan maar weer:

met dit soort conspiracie heb je altijd aan de ene kant zoiets van 'ja doei dat kan nooit', en dan tegelijkertijd zo'n x-files gevoel van 'wat als het wel zo is'. dan heb je dus een berg believers en een berg critici, en kan je lullen wat je wilt, maar je komt er toch nooit uit.

misschien wat off-topic, maar ik heb laatst een boek gelezen over Aum Supreme Truth, die doomsday cult in japan die eind '90 die aanvallen op de metro in tokyo met sarin zenuwgas organizeerde. van deze cult waren vooraf ook van die conspiracy theorien, en wat blijkt later, ze hebben een heel arsenaal van TONNEN zenuwgas, chemische wapens, biologishe wapens (oa. anthrax) gefabriceerd, met zelfs plannen en intenties om in rusland aan nucleare wapens te komen. verder hadden ze duizenden leden in japan, rusland, en amerika, en dan nog eens tientallen fabrieken en debieuze bedrijven die miljoenen $ binnenhaalden om deze machine te financieren. dit is overigens geen conspiracy, allemaal waar.

maargoed, de moral of the story... je weet dus nooit wat er achter deze conspiracies schuil gaat, zoals in japan, kan je er pas veel te laat achter komen, en weet je voordat het al te laat is dus helemaal niks. maarja, zoals heel vaak met conspiracies, misschien is het ook wel helamaal niks.

pi_3092959
Conspiracy Theorie, vette film.
pi_3093041
Hetgeen wat mij metname een "x-files" gevoel gaf, was dus dat gedeelte over die verdelgingskampen.

In de rest van dat artikel stond dat er documenten waren gevonden door de FBI die eventuele subversieve elementen onderverdeelden in Rood en Blauwe groepen.
Beide zouden worden verdelgd, NAZI style.

Dergelijke kampen zijn simpel weg op te sporen.
En te fotograferen. Wat mijn verbazing dan altijd een beetje schetst is dus dat dan niet gebeurt.

Maar anderzijds ben ik wel blij dat er van die paranoia gasten zijn die de boel in de gaten houden.

Wat betreft de Illuminati...
Tja ik denk niet dat het zover gaat als die mensen denken.
Wel denk ik dat er een groep machtige mensen aan de touwtjes trekt en niemand anders. Mensen met veel geld en invloed.

Of ze nou allemaal gezworen Satanisten zijn lijkt me stug.
Ik hoop in ieder geval van niet.

vrijdag 8 februari 2002 @ 13:25:27 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_3093059
yep inderdaad gelul.
Dit komt nl. uit "the ninth gate", gewoon een hollywood film.
we zijn weer goedgelovig bezig zeg.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 13:32:30 #10
17434 Gatorade
Bring It On!
pi_3093143
Uhm..

Ik heb die film ook gezien.
Ging volgens mij niet expliciet over de Illuminati..

Bovendien zijn er een aantal literaire werken van zowel vermeend oprichter Adam Weishaupt te vinden, als van tegenstanders van de Illuminati als John Robison

quote:
Robison published, in 1789, a book entitled "Proof of a Conspiracy to Destroy All Governments and Religions", but his warnings were also ignored
Begrijp me niet verkeerd. Ik vermoed dat de hele Illuminati wel heeft bestaan.. Ik vroeg me enkel af of de samenzweringen die men hen toedicht ook reeel is. Evenals hun vermeende macht en invloed.

Lijkt me dus niet puur een Holywood concept..

Thank you.. NEXT!

pi_3102252
Het aantal reacties valt me tegen. Wat te denken van die stoepmetselaars? En de Illuminati die de zon speciaal hebben aangezet op 2/2/2002 voor WA en Maxima.. jongens, dat valt me tegen.

Komop! Meer reacties graag. Ik had de discussie (irl ja!) met Gatorade, en daar heb ik wel iets meer van geleerd over de Illuminati, wat erover bekend is tenminste, maar ik wil meningen weten die gebaseerd zijn op feiten.

Naar mijn mening is er zowieso iets als een "all-round" kind of regering, ergens. Dat kan niet anders lijkt me. Er moet toch in geval van enorme nood ergens 1 regering zijn die alle macht neemt om iets op te pakken wat de verdeelde wereld niet lukt?
Die groep zal uit invloedrijke personen bestaan, maar naar mijn mening ook uit gewone mensen, die gewoon verstandig zijn. Daar heb je meer aan dan alleen geld. Natuurlijk hebben ze een combinatie van die twee.

Maar, nu - heet die "gang" de "Illuminati" of is dat laatste een stukje hersenspinsel van een ziek iemand?

Meer info please.

pi_3103389
De Christenen of Joden zullen de lul wel weer zijn
Ik vrees in dit geval bijde.
pi_3105246
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 06:03 schreef logisnack het volgende:
Kun je dat onderbouwen? Wat heeft geloof te maken met de Illuminati? Behalve het feit dat ze indien ze de macht gaan overnemen, alle mensen gaan overtuigen van een geloof wat niet alleen afhangt van een dik boek?
  zaterdag 9 februari 2002 @ 14:30:28 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3105262
Grappig, ik ben net begonnen in een thriller waarin de Illuminati een belangrijke rol spelen:
Angels & Demons

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 9 februari 2002 @ 14:56:04 #15
12750 Hrun
Special Obedience
pi_3105424
Lees ook eens "The Illuminatus" van Robert Shea en Robert Anton Wilson.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_3105461
Ulliminatiiii, a secret society do exist!
(fatboy slim)
pi_3105801
hmm ze zaten ook al in Tomb Raider the movie
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_3110395
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 15:54 schreef Ener-G het volgende:
Never believe a scientist. Even when they say they're lying!!!
pi_3125681
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 15:54 schreef Ener-G het volgende:
ja maar maakte niet veel indruk... ze zitten ook in de game Deus Ex, waarin je vrij veel kan lezen over t verleden van de illuminati, grotendeels gelul natuurlijk, maar je kan r iig wel goed uithalen wat de illuminati precies zijn
Hee buurman, ik hier?
pi_3149552
Ik denk dat het ontstaan van de illuminati wel zover terug gaat als de tijd van de Romeinen. Rond 470 nChr viel het Romeinse rijk uiteen en werd het Christelijk geloof waar voorheen hevig tegen verzet was plotseling ingevoerd.
Romeinse overheersingstechniek is onderandere gebasseerd op hun motto "orde uit chaos".
Met de komst van de katholieke kerk daarna is er heel wat chaos gezaaid over de hele wereld. Inquistadores die al met biologische wapens hele continenten verwoesten. Spanjaarden lieten expres manschappen met besmettelijke ziekten de bevolking benaderen. Ook het vervolgen van de zogenaamde heksen is inweze niets anders als mensen met een ander wereldbeeld naar de andere wereld helpen.
  woensdag 13 februari 2002 @ 14:55:16 #21
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_3150066
Jaja, zijn er ook vampiers lid van??
OFtewel; Kom eerst maar eens met bewijs, voor ik het geloof.
Er zouden toch echt wel meer gegevens over moeten zijn als ze daadwerkelijk zo machtig zouden zijn. Net als bij vampiers, bullll
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_3150843
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 14:55 schreef alien8ed het volgende:
Jaja, zijn er ook vampiers lid van??
OFtewel; Kom eerst maar eens met bewijs, voor ik het geloof.
Er zouden toch echt wel meer gegevens over moeten zijn als ze daadwerkelijk zo machtig zouden zijn. Net als bij vampiers, bullll
Vampier is een symbolische betekenis voor iemand die je beinvloed en je lot bepaald doordat hij meer weet dan jij. Je komt ze geregeld tegen in je dagelijks leven en veel gedrag is afgeleid van vampierisme.
o.a. Iemand woorden in de mond leggen, liegen en machtwellust.
Het gebeurt op elk niveau. Dus ook in de hogere functies.
Daarom gaat het grootste deel van de mensheid werken.
Om later aan hun financiele verplichtingen te kunnen voldoen. We zijn allen slaven.
Netwerken daar gaat het om. Je baas gebruikt ze een crimineel, jij en een vampier ook.
We weten niet meer wie we zijn(chaos) en bepaalde instanties hebben daar de macht over(orde).Zij weten wel wie we zijn en daardoor kennen ze ons beter dan wij onszelf kennen.
Hoe denk je dat het mogelijk is dat de katholieke kerk een hele lange tijd volhield dat de aarde het middelpunt was van het zonnestelsel. En dat terwijl al duizenden jaren astrologie een erkende wetenschap was.
Illuminatie, verlichting, waarheid, te ver van je eigen bed. En dat mag niet langer zo door gaan.
pi_3151043
Nou, dat hele illuminati verhaal lijkt me wat hollywoodachtig. DOCH, het zou me helemaal niets verbazen als er een soort gelijke organisatie zou bestaan, welliswaar met iets reelere doelen.

Mijn persoonlijke favoriet zijn de tempeliers. Jawel, daar is weer zo'n rennes le chateau idioot.
Vrijmetselaars, de rozenkruisers, en dergelijke horen allemaal bij elkaar stammen allemaal van hetzelfde grond beginsel.

En het zou me al helemaal niets verbazen als series als x-files bedoeld zijn om het volk onverschilling te maken. Als je tien jaar geleden had geroepen dat de masmannetjes gelandt zijn, had er blinde paniek uitgebroken. Nu, zal er een asieldebat worden opgestart ).

Anyway, ik vind het allemaal razend interessent. Ik ben wel in voor mysterie. Dat hele lazer met die pyramides en de heilige graal, smullen allemaal.

pi_3161519
Ongeveer alles wat je wil weten over geheime organisaties.
VAn de Tempeliers tot vrijmetselaars en illuminatie

http://www.faq-online.nl/Verslagen/valse_profetieen/geheime_genootschappen1.htm#2

pi_4861944
wat een onzin, zeker betreft het aansturen van oorlogen en revoluties en zeker toen ik dat stukje van de duivel las.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  woensdag 3 juli 2002 @ 09:59:50 #26
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_4862151
[offtopic]
quote:
yep inderdaad gelul.
Dit komt nl. uit "the ninth gate", gewoon een hollywood film.
we zijn weer goedgelovig bezig zeg.
Ja ja! ls iemand tegen jou begint over de holocaust zeg je zeker ook dat ze dat in 'Schindler's list' hebben gezien en niet zo goedgelovig moet zijn..
[/offtopic]

*denkt dat er zeker een kern van waarheid in zit*
Hebben jullie wel 's van de 'Bilderberg' groep gehoord?
Zo nee, zoek maar 's op het net..

[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 11:57:01 #27
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_4894853
Wel leuk allemaal hoor.
Maar hebben jullie ook onderbouwde stellingen of feiten?

Want iedereen kan natuurlijk met een lapje tekst die van internet is geplukt aankomen zetten.

En wat betreft die boeken, die zijn allemaal door buitenstaanders geschreven.

Wie kan mij aantonen dat wat hier allemaal beweert wordt ook allemaal echt waar is?

Alles is één
  vrijdag 5 juli 2002 @ 14:37:59 #28
31630 Qizmo
Koos Werkeloos
pi_4897144
complot tegen Pim Fortuyn
Leuk
  vrijdag 5 juli 2002 @ 14:45:45 #29
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4897286
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 14:37 schreef Qizmo het volgende:
complot tegen Pim Fortuyn
Als je niets zinnigs te zeggen hebt , kan je je dan verwijderen uit dit topic ..

Gaarne alleen zinnige antwoorden en on topic blijven ..
Dank u !

anders is misschien:
http://forum.fok.nl/listtopics.php/6
http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
wat voor jou.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4899500
Dat er groepen zijn die denken dat er zoiets is op de wereld geloof ik wel. Maar dat het echt waar is, daar geloof ik niks van. Ik vind de mensen die die dingen echt geloven meestal een stuk enger, als waar ze in geloven. Omdat in mijn ogen wat hun denken/geloven een aardig bergje onzin is. Maar dat is dan mijn mening.
pi_4900690
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 11:57 schreef dr.Tesla het volgende:
Wel leuk allemaal hoor.
Maar hebben jullie ook onderbouwde stellingen of feiten?

Want iedereen kan natuurlijk met een lapje tekst die van internet is geplukt aankomen zetten.

En wat betreft die boeken, die zijn allemaal door buitenstaanders geschreven.

Natuurlijk, want de eerste regel van de Illuminati zal zijn: er wordt niet gesproken over de Illuminati.

Overigens weet ik niet wat ik er nou van moet denken. Aan de ene kant appelleert het wel aan mijn gevoel voor mysterie en klinkt het allemaal wel erg spannend en dreigend enzo. Het zou zomaar waar kunnen zijn!
Aan de andere kant vind ik het wel een klein beetje vergezocht, en ben ik eerder geneigd een simpelere verklaring te zoeken. Bovendien moet het dan idd wel een hele goedgesloten organisatie zijn, want binnen elke organisatie ontstaan op een gegeven moment meningsverschillen, afscheidingen, ruzies ed. Op een gegeven moment zou er een en ander aan vuile was naar buiten moeten komen, dat kan niet anders. Grote groepen mensen staan nooit allemaal met de neus dezelfde kant op, zeker niet als het om zulke grote macht gaat zoals bij de Illuminati, als we de geruchten moeten geloven...
Misschien is het niks meer dan een exclusieve club waar mensen bijelkaar komen om wat te ouwehoeren, en men het leuk vindt om alles met een zwaar mysterieus en gevaarlijk nepsausje te overgieten...

Unox, the worst operating system.
pi_4901237
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 14:30 schreef Verbal het volgende:
Grappig, ik ben net begonnen in een thriller waarin de Illuminati een belangrijke rol spelen:
Angels & Demons

V.

Goed boek, Verbal?
  vrijdag 5 juli 2002 @ 19:58:36 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4901289
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 14:45 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Als je niets zinnigs te zeggen hebt , kan je je dan verwijderen uit dit topic ..

Gaarne alleen zinnige antwoorden en on topic blijven ..
Dank u !

anders is misschien:
http://forum.fok.nl/listtopics.php/6
http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
wat voor jou.

The truth was in here.
pi_4901823
Verbaast me dat de naam David Icke nog niet is gevallen.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 20:36:28 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4901850
The Illuminatus: Trilogy
Van Robert Shea en Robert Wilson.
WAANZINNIG boek.!.
-
pi_4901858
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 19:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Boek ging over Illuminati so hold your horses!
  woensdag 10 juli 2002 @ 02:57:07 #37
22259 Fogerty
slapende account
pi_4951361
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 12:45 schreef tvlxd het volgende:
Het is onzin. Een manier van mensen om het leven iets mysterieus te geven na het sterven van god
Dat denk ik ook. We willen er nog steeds niet aan dat er dingen gewoon volstrekt toevallig kunnen gebeuren en dat een blunder van 1 persoon de loop van de geschiedenis kan veranderen. Nee, het moet allemaal ZIN hebben. En als we geen god meer hebben die het allemaal voor ons heeft uitgestippeld, dan maar Illuminati.

Het doet me een beetje denken aan de complottheorieen rond de moord op Pim Fortuyn: Mensen kunnen of willen er niet aan dat bij zo'n belangrijke en erge gebeurtenis er iets knulligs kan gebeuren als een hekje dat niet open wil. Nee, daar moet meteen MEER achter zitten, iemand zal het zo wel geregeld hebben...

Maar mensen ZIJN gewoon knullig en mensen doen achterlijke dingen. En ja, stom toeval bestaat!

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 10 juli 2002 @ 11:28:38 #38
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4952827
hmm kwamen die iluminati ook al niet naar voren in Tombraider ? Oke het is maar een film maar het werd er toch in genoemd ??
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 10 juli 2002 @ 11:50:11 #39
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_4953068
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 11:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm kwamen die iluminati ook al niet naar voren in Tombraider ? Oke het is maar een film maar het werd er toch in genoemd ??
Ja, dus...?

Omdat het in een film voorkom is denk ik alleen om het feit dat het een vleugje mysterie en conspiratie toevoegt aan de film.

En om te reageren op vorige post denk ik dat de waarheid enigszins in het midden ligt.

Er zal ongetwijfeld wel een kleine groep industrieelen en topbestuurders zijn die toch gezamelijk een gewenste koers uitstippelen, en hier dus ook enigszins een beleid in hun dagelijkse functie een beetje op aan passen.

En met een mix van toevalligheden die je overal wel tegenkomt zal dit beeld natuurlijk allen maar meer bevestigen.

Maar om deze groep mensen nou meteen mondiale macht toe te dichten gaat mij net iets te ver.

Doch, het is en blijft een intrigerend onderwerp

Alles is één
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:57:29 #40
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5228923
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 06:03 schreef logisnack het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk beide...
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 1 augustus 2002 @ 15:05:43 #41
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5229625
Natuurlijk zijn de illuminati een bestaande groep , net als de maffia een bestaande groep is. en van de maffia hoor je al niet zoveel en hoeveel mensen hebben daar nou inside kennis van ?
Veel kennis komt niet naar buiten want mocht men ook maar een klein beetje twijfelen aan je loyaliteit word je preventief omgelegd.. zo ook danwel erger bij de illuminati..
dat gecombineerd met een hierarchische structuur en een "need to know" basis waar men alleen krijgt te weten wat men mag weten zorgt ervoor dat de organisatie zich volledig in de schaduw blijft

Hoewel ze toch gebruik maken van symbolen ( pyramides, driehoeken, alziend oog ) om te laten merken dat ze erbij horen. je ziet die symbolen dan ook vaak terug bij bedrijfslogo's en inderdaad op het dollar briefje..

Probleem bij het bespreken van Illuminati is de hoeveelheid Disinformatie die verspreid is.. de opzettelijke verspreidde onzin trekt het onderwerp vaak in het belachelijke en maakt het voor 'debunkers' een fluitje van een cent om een discussie dood te slaan met een simpel zinnetje "je hebt zeker teveel David Icke gelezen" ..

da's jammer want die groepering bestaat weldegelijk en heeft zoveel invloed en macht in deze wereld dat ze broodnodig aan de kaak moeten worden gesteld en hun motieven en werkwijze aan het licht moeten worden gebracht..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_5236216
Ik weet niet of het waar is maar om eerlijk te zijn geloof ik best in zoiets. maar toch een beetje anders. ik leg het ff uit.
quote:
Hun doel is de mens van God leiden, in dienst van Lucifer.
Zij doen dit door de Financiele instellingen te beheersen en middels deze de overheden.

Hun ultieme doel is een dictatorschap geleid door een globale overheid en globale muntsoort.

ik zag ook reacties dat dit uit een film kwam. Mensen moeten zich toch eens in wat meer dingen verdiepen dan alleen films. dit komt niet uit die film. Zo word de antichrist beschreven in de bijbel. Ik weet er niet zo heel veel van maar wel dat dat een heel eind overeen komt met het onderwerp van dit topic....

Dat vind ik toch wel een iewat enge gedachte. Ik ben echt geen christen maar wel zo opgevoed en ook best wat gelezen uit eigen intresse.

Maar om eerlijk te zijn weet ik niet goed wat ik hiervan denken moet.

vrijdag 2 augustus 2002 @ 03:29:33 #43
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5238099
Doe eens raden welke ISP provider de Officiele George W Bush website host www.georgewbush.com

mja "Illuminati Online"
www.io.com

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_5244613
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 03:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
Doe eens raden welke ISP provider de Officiele George W Bush website host www.georgewbush.com

mja "Illuminati Online"
www.io.com

En in het logo van de provider komen ook weer de bekende symbolen terug

Dat kan geen toeval zijn natuurlijk

Maar waar haal jij vandaan dat-ie door illuminati online gehost wordt dan?

[Dit bericht is gewijzigd door 6502 op 02-08-2002 17:46]

vrijdag 2 augustus 2002 @ 21:13:58 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5247287
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:39 schreef 6502 het volgende:

[..]

En in het logo van de provider komen ook weer de bekende symbolen terug
[afbeelding]
Dat kan geen toeval zijn natuurlijk

Maar waar haal jij vandaan dat-ie door illuminati online gehost wordt dan?

als je op de pagina leest waar ik naar gelinkt heb kom je het volgende stukje tegen
quote:
Tuesday, November 09, 1999
Welcome, Governor Bush

IO welcomes a new collocation customer . . . (http://www.georgewbush.com/), the official website for the George W. Bush campaign. This site is quite an effort; in addition to the features you would expect from a campaign page, it has a regularly updated list of donors, a Spanish-language section, and audio clips.

It runs on some of the most beautiful hardware we've ever seen: four Dell PowerEdge 6300s, collocated at the IO offices. These are lovely systems, rack-mounted and standing taller than I am (visualize all us hardware geeks making admiring little noises). Can you say 'pages load fast'?

The Bush campaign chose IO because they wanted to stick with an Austin ISP . . . and, in a city that has several high-quality Internet providers with first-class connectivity, they picked us because of our reputation for customer service and reliability. We're proud of that . . . and we're proud that so far, we're doing the job they expected.

Steve Jackson (sj@io.com)

pi_5249220
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:13 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

als je op de pagina leest waar ik naar gelinkt heb kom je het volgende stukje tegen
[..]

Ik moet toch eens meer gaan lezen en minder scrollen...
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 02:17:03 #47
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_5250358
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:49 schreef 6502 het volgende:

[..]

Ik moet toch eens meer gaan lezen en minder scrollen...

of Ctrl + F
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')