PSV wil Remco van der Schaaf overnemen van Vitesse. De landskampioen ziet in de jeugdinternational de opvolger van Mark van Bommel, die in de zomer vrijwel zeker uit Eindhoven vertrekt. "Ik heb begrepen dat Van der Schaaf hoog op het lijstje van onze scouts staat", zegt PSV-voorzitter Harry van Raaij.
Van der Schaaf (22) staat bij Vitesse tot medio 2003 onder contract. Naar verluidt heeft PSV ruim drieënhalf euro (acht miljoen gulden) over voor de middenvelder, maar Van Raaij ontkent dat zijn club al een bod heeft uitgebracht.
Wat moet PSV nou met van der Schaaf? moet die niet eerst nog ff groeien bij Vitesse en jong Oranje? Hoewel 8 milj. piekies kunnen we in Arnhem wel gebruiken
quote:Wat is de bron eigenlijk..??
Op dinsdag 05 februari 2002 12:32 schreef dissident12 het volgende:
PSV laat blik vallen op Remco van der SchaafPSV wil Remco van der Schaaf overnemen van Vitesse. De landskampioen ziet in de jeugdinternational de opvolger van Mark van Bommel, die in de zomer vrijwel zeker uit Eindhoven vertrekt. "Ik heb begrepen dat Van der Schaaf hoog op het lijstje van onze scouts staat", zegt PSV-voorzitter Harry van Raaij.
Van der Schaaf (22) staat bij Vitesse tot medio 2003 onder contract. Naar verluidt heeft PSV ruim drieënhalf euro (acht miljoen gulden) over voor de middenvelder, maar Van Raaij ontkent dat zijn club al een bod heeft uitgebracht.Wat moet PSV nou met van der Schaaf? moet die niet eerst nog ff groeien bij Vitesse en jong Oranje? Hoewel 8 milj. piekies kunnen we in Arnhem wel gebruiken
![]()
![]()
Maargoed, ik ga niet over de financiën bij PSV natuurlijk...
Bovendien wil ik als Ajacied die Belgen niet slimmer maken dan dat ze zijn
quote:het bekende verhaal, leegroven van subtoppers in Nederland en dus de mogelijk concurentie verzwakken. PSV loopt daarin voorop, tuurlijk het is slim maar aan de andere kant ook wel jammer voor die clubs die net een aardige speler hebben.
PSV laat blik vallen op Remco van der SchaafPSV wil Remco van der Schaaf overnemen van Vitesse. De landskampioen ziet in de jeugdinternational de opvolger van Mark van Bommel, die in de zomer vrijwel zeker uit Eindhoven vertrekt. "Ik heb begrepen dat Van der Schaaf hoog op het lijstje van onze scouts staat", zegt PSV-voorzitter Harry van Raaij.
Van der Schaaf (22) staat bij Vitesse tot medio 2003 onder contract. Naar verluidt heeft PSV ruim drieënhalf euro (acht miljoen gulden) over voor de middenvelder, maar Van Raaij ontkent dat zijn club al een bod heeft uitgebracht.Wat moet PSV nou met van der Schaaf? moet die niet eerst nog ff groeien bij Vitesse en jong Oranje? Hoewel 8 milj. piekies kunnen we in Arnhem wel gebruiken
![]()
![]()
Denk aan, van Bommel, Bouma, Lucius, van Nistelrooy, vd Weerden, Hofland, Vennegoor, Bruggink, de Jong, Ooijer, Stam, Cocu en nog veel en veel meer........
en natuurlijk ook nog wat buitenlanders bij subtoppers wegggehaald zoals Ramzi, en dat scandinavische mannetje van Willem II
quote:
PSV wil Van der Schaaf als opvolger voor Van BommelEINDHOVEN, 5 februari 2002 10:44 - PSV heeft al een opvolger op het oog voor Mark van Bommel: Remco van der Schaaf van Vitesse. De Eindhovense club gaat er van uit dat de Limburgse middenvelder aan het einde van het seizoen naar Arsenal gaat. De landskampioen wil 3,5 miljoen euro betalen voor Van der Schaaf die een vaste waarde is bij Jong Oranje. Daarmee lijkt PSV het beleid voort te zetten zoals ze dat al jaren voert: Nederlandse talenten naar Eindhoven halen. Goede voorbeelden van de laatste jaren zijn Van Bommel en Hofland. Van der Schaaf zelf zegt nog van niets te weten. PSV-voorzitter Harry van Raaij is iets genuanceerder: "Ik sluit niet uit dat er her en der door makelaars wordt onderhandeld."
quote:wat is hier de omrekeningsfactor.....??
Naar verluidt heeft PSV ruim drieënhalf euro (acht miljoen gulden) over voor de middenvelder, maar Van Raaij ontkent dat zijn club al een bod heeft uitgebracht.
quote:Ben absoluut geen Philips Sport Verein-fan, maar zal toch even advocaat van de duivel proberen te spelen... Ten eerst kan je Fortuna Sittard (van Bommel, Hofland, Bouma) en FC Den Bosch (Lucius) nou niet echt subtoppers noemen, maar zelfs als ze allemaal wel van subtoppers gehaald werden, dan nog...
Op dinsdag 05 februari 2002 13:10 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
het bekende verhaal, leegroven van subtoppers in Nederland en dus de mogelijk concurentie verzwakken. PSV loopt daarin voorop, tuurlijk het is slim maar aan de andere kant ook wel jammer voor die clubs die net een aardige speler hebben.
Denk aan, van Bommel, Bouma, Lucius, van Nistelrooy, vd Weerden, Hofland, Vennegoor, Bruggink, de Jong, Ooijer, Stam, Cocu en nog veel en veel meer........
en natuurlijk ook nog wat buitenlanders bij subtoppers wegggehaald zoals Ramzi, en dat scandinavische mannetje van Willem II
Het systeem werkt nou eenmaal zo... Topclubs kijken naar de beste spelers die ze kunnen betalen, en dan kom je snel uit bij subtoppers... Die subtoppers kopen met het verdiende geld meerdere talenten van clubs die onder hun staan... En die clubs betalen daar hun uitgaven van...
Het moet zo wel, anders kan een speler nooit hogerop, behalve als een buitenlandse club interesse heeft... En als PSV alleen maar buitenlanders zou kopen dan zou het ook niet goed zijn...
quote:Als je goed had gelezen schreef ik ook dat het slim was! Ik vind het alleen vaak jammer van die andere clubs omdat daar dan een speler vertrekt die het spelbeeld van desbetreffend elftal bepaald. Tuurlijk voor zo'n speler is het zeker het beste en PSV loopt daarin in Nederland duidelijk voorop, an sich niks mis mee maar soms wel jammer. Het feit dat ze nu dus van der Schaaf willen is voor mij dus geen verrasing
Op dinsdag 05 februari 2002 17:06 schreef PokerFace het volgende:[..]
Ben absoluut geen Philips Sport Verein-fan, maar zal toch even advocaat van de duivel proberen te spelen... Ten eerst kan je Fortuna Sittard (van Bommel, Hofland, Bouma) en FC Den Bosch (Lucius) nou niet echt subtoppers noemen, maar zelfs als ze allemaal wel van subtoppers gehaald werden, dan nog...
Het systeem werkt nou eenmaal zo... Topclubs kijken naar de beste spelers die ze kunnen betalen, en dan kom je snel uit bij subtoppers... Die subtoppers kopen met het verdiende geld meerdere talenten van clubs die onder hun staan... En die clubs betalen daar hun uitgaven van...
Het moet zo wel, anders kan een speler nooit hogerop, behalve als een buitenlandse club interesse heeft... En als PSV alleen maar buitenlanders zou kopen dan zou het ook niet goed zijn...
Maarja van der Schaaf, k ben nie zo'n fan van hem. Maargoed de vorige fietstas speler die naar eindhoven is gehaald deed t erg goed, Cocu
. ja hoe zit t daar nou mee??? PSV was toch ook bezig met hem
quote:Cocu heeft een contract tot 2003 en is aanvoerder in Spanje. Hij komt dus zeker niet na dit seizoen al naar Eindhoven. Ik stem voor Seedorf...
Op woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef rubbereend het volgende:
even voor de duidelijkheid, Bouma is opgeleid door PSV, hij heeft netjes de jeugd elftallen doorlopen en is daarna eerst verhuurd en verkocht en later terug gekocht, dezelfde constructie als Ronald de Boer bij Ajax.Maarja van der Schaaf, k ben nie zo'n fan van hem. Maargoed de vorige fietstas speler die naar eindhoven is gehaald deed t erg goed, Cocu
. ja hoe zit t daar nou mee??? PSV was toch ook bezig met hem
Van der Schaaf is een prachtige speler die volgens mij niet zou misstaan bij Feyenoord
quote:Die is ook eerst van PSV naar NEC gegaan en toen naar Vitesse, en weer terug naar PSV
Op woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef rubbereend het volgende:
Maarja van der Schaaf, k ben nie zo'n fan van hem. Maargoed de vorige fietstas speler die naar eindhoven is gehaald deed t erg goed, Cocu.
quote:vdWeerden is dat....
Op woensdag 06 februari 2002 13:37 schreef Dikke het volgende:[..]
Die is ook eerst van PSV naar NEC gegaan en toen naar Vitesse, en weer terug naar PSV
Cocu is bij AZ begonnen...toen naar Vitesse, toen naar PSV...
i think??
Overigens wil Sevilla Kreek nu hebben, zou ook jammer zijn..
![]()
bron: www.vitesse.org
quote:En Kreek wil wel naar Sevilla en Vitesse ruikt geld,dus aan het einde van het seizoen is die wel pleitte.
Op woensdag 06 februari 2002 17:18 schreef dissident12 het volgende:Overigens wil Sevilla Kreek nu hebben, zou ook jammer zijn..
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |