abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 mei 2024 @ 11:06:41 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213450265

quote:
Big Brother krijgt een nieuwe presentatrice

Het is dan nog wel niet helemaal zeker dat er in 2025 een nieuw seizoen komt van Big Brother. Wat we wel al met zekerheid kunnen zeggen is dat er dan een nieuwe presentatrice zal zijn. Want één van de twee vaste gezichten gaat er voor een jaar tussenuit.

Reizen door Europa

Geraldine Kemper zal namelijk een jaar ontbreken op de beeldbuis. Waarom? Ze heeft een sabbatical genomen en is van plan om een jaar lang in een camper door Europa te gaan reizen. Sinds de rentree van Big Brother is ze één van de twee presentatoren, daarnaast spreekt ze de afleveringen in.

Flinke kritiek

Het komende jaar zal dat dus niet het geval zijn als Big Brother terug zal keren. In de BLVD Podcast haalt Rob Goossens daarbij hard uit naar Kemper. “Er is daar maar heel weinig over gezegd of geschreven. Hadden ze gezegd dat ze vorig jaar een sabbatjaar nam, had ik het ook geloofd.”

Opvolger al in beeld?

Het aantal televisieklussen is voor haar beperkt en de echte doorbraak die verwacht werd is uitgebleven. Volgens Goossens is dit dan ook einde oefening. “Er is ook geen programma waarvan je denkt dat je haar kan laten doen. Kan je één programma verzinnen dat niet door een ander gemaakt kan worden?” Hij geeft ook gelijk een optie als vervanger van Kemper bij Big Brother: Leonie ter Braak.
https://lovereality.nl/bi(...)JSeYZQwibUAbUYA7rfQ5

Ga je haar missen? Ik wel ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')