abonnement Unibet Coolblue
pi_175729418
Weet iemand waarom Iwagod gebanned is?
pi_175733562
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef MCH het volgende:
Weet iemand waarom Iwagod gebanned is?
Bans mogen niet besproken worden. In het algemeen zou het kunnen dat FOK! heeft besloten xenofobische proleten te bannen, in dat verband verwacht ik nog wat meer bans.
pi_175756921


quote:
Peter R. de Vries (uurtje factuurtje) ziet Comedy Central Roast niet zitten tenzij...



Peter R. de Vries loopt niet heel erg warm om volgend jaar de hoofdrol te spelen in de derde editie van The Comedy Central Roast. De Vries hapt niet direct toe: “Ik laat ze nog even smeken. Jongens, ik ben hard to get.” Daarbij zegt de Vries ook nog: " Mensen denken vaak dat ik in elk programma ga zitten, maar dat is dus niet zo."... :o _O-

Media Courant 2017.
Klacht

Jezelf als "hard to get" neerzetten terwijl je ook gewoon kan zeggen (als zelf benoemde "ZZP'er" ) dat het jou weer gewoon om veel geld gaat als welbekende geldwolf/hoer , die elke praatshow afloopt als men je gage maar dik betaalt om de borrelpraat onder de noemer "vakkennis" weer aan te horen. En met die laatste uitspraak dat je niet elke talkshow afloopt spreekt De Vries zichzelf tegen want zolang hij uurtje factuurtje kan schrijven komt hij gewoon opdraven.
  Redactie Sport dinsdag 19 december 2017 @ 10:19:57 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175831804
Het is wachten op de jaarlijkse SR klacht van Dhr. Iwanius.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 19 december 2017 @ 11:56:36 #205
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175834228
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175844438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wachten op de jaarlijkse SR klacht van Dhr. Iwanius.


quote:


Raciste Sunny Bergman & "Haat"Vana Simons spreekt sponsors Voetbal Inside aan




De activistische tv-maker Sunny Bergman die ook nog steun krijgt van collega "Haat"Vana Simons ,spreekt de sponsors van Voetbal Inside aan. Ze vindt dat Amstel Bier, Gillete en Toto hun samenwerking met het RTL 7-programma moeten beëindigen. "Voetbal Inside laat zich al jaren van zijn meest seksistische en racistische kant zien. "

Media Courant 2017.

Klacht


Heerlijk dit, om weer zo aan het eind van het jaar weer een doel uit te zoeken om de racisme kaart te kunnen trekken. Alsof de mannen en kijkers van VI hier zich door laten ringeloren. Ik zeg dat dit een geweldige backfire gaat geven op deze twee racisten. M.a.w.ik zie de kijkcijfers voor deze en volgende week vol vertrouwen tegemoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 19:21:59 ]
  Redactie Sport dinsdag 19 december 2017 @ 19:38:46 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175844895
beetje nutteloze klacht zo totaal zonder achtergrond. Ben beter van je gewend Iwanius
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175855189
quote:
Opwarmertjes om te illustreren dat Iwanus zijn diarree ongeremd en zelfs dubbel (centrale topic en eigen topic) mag uiten? En tegenspraak in centrale topic niet welkom is? Goed bezig man, bakkebaardje. Iwanus mag iedereen “op vakantie sturen” maar als we zijn vakantie benoemen en de inhoudelijke lompheid van de klacht wordt het verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 23:47:51 ]
pi_175855420
:')
  Forum Admin woensdag 20 december 2017 @ 07:29:31 #210
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175857912
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:40 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Opwarmertjes om te illustreren dat Iwanus zijn diarree ongeremd en zelfs dubbel (centrale topic en eigen topic) mag uiten? En tegenspraak in centrale topic niet welkom is? Goed bezig man, bakkebaardje. Iwanus mag iedereen “op vakantie sturen” maar als we zijn vakantie benoemen en de inhoudelijke lompheid van de klacht wordt het verwijderd.


Verder heb ik al hekel aan centrale topics. Altijd al gehad. Dan modereren we maar wat harder.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175858092
Iedereen mad
pi_175859401
Iwanius krijgt hier niet genoeg aandacht en gaat dus maar weer over het forum zwerven :')
pi_175859880


Serious Request 2017: " Ik zit op een kameel "




Klacht


Ongetwijfeld dient dit liedje weer om betreffende 'artiest' wat te laten verdienen en dan is zo een 'landelijk' podium ideaal om weer aandacht te kunnen genereren. Anderzijds zal het mij niet verbazen, ondanks de excuus Marokkaan die natuurlijk als brevet van goedkeuring moet dienen, als er weer een "wharom dhoe jhij sow" Berber racist/ 'Haat'Vana Simons adept opduikt die dit natuurlijk weer als stigmatiserend en racistisch zal zien en betrekken op alle moslims met de leugen dat hiermee de gedachte wordt gevoerd dat alle moslims op kamelen zitten en natuurlijk weer zo een 'witte' duivel (blanke man) dit moet uitbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 10:18:26 ]
pi_175864228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:29 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Verder heb ik al hekel aan centrale topics. Altijd al gehad. Dan modereren we maar wat harder.
Ah ja, ik vergeet soms dat het modgedrag afhankelijk is van jouw persoonlijk voor- en afkeuren, ik dacht dat het met min of meer samenhangend beleid te maken had.
pi_175864283
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:17 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Serious Request 2017: " Ik zit op een kameel "


[ afbeelding ]

Klacht


Ongetwijfeld dient dit liedje weer om betreffende 'artiest' wat te laten verdienen en dan is zo een 'landelijk' podium ideaal om weer aandacht te kunnen genereren. Anderzijds zal het mij niet verbazen, ondanks de excuus Marokkaan die natuurlijk als brevet van goedkeuring moet dienen, als er weer een "wharom dhoe jhij sow" Berber racist/ 'Haat'Vana Simons adept opduikt die dit natuurlijk weer als stigmatiserend en racistisch zal zien en betrekken op alle moslims met de leugen dat hiermee de gedachte wordt gevoerd dat alle moslims op kamelen zitten en natuurlijk weer zo een 'witte' duivel (blanke man) dit moet uitbeelden.
Mooie klacht, compact, twee zinnen waarvan ieder woord speculatie en het leest zo lekker makkelijk door de beperkte hoeveelheid bijzinnen. Wat is de klacht precies, want je schrijft dat het jou niet zal verbazen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 13:38:35 ]
  Forum Admin woensdag 20 december 2017 @ 14:19:25 #216
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175865177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Mooie klacht, compact, twee zinnen waarvan ieder woord speculatie en het leest zo lekker makkelijk door de beperkte hoeveelheid bijzinnen. Wat is de klacht precies, want je schrijft dat het jou niet zal verbazen?
Als je zelf ook niets kan toevoegen blijf dan in het vervolg hier weg. Soortgelijke reacties van jou zal ik in het vervolg noten en weggooien.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175869016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als je zelf ook niets kan toevoegen blijf dan in het vervolg hier weg. Soortgelijke reacties van jou zal ik in het vervolg noten en weggooien.
Waarom, ik stel een inhoudelijke vraag nav de post (wat is de klacht bij het uitspreken van een verwachting), mag er nu ook al geen vraag worden gesteld nav de klacht en alleen maar complimenten worden uitgedeeld? Maar jouw wegmod reflex verbaast mij niks. Je zit er echt ver in, gefeliciteerd jongen.
  Forum Admin woensdag 20 december 2017 @ 17:31:20 #218
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175869444
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Waarom, ik stel een inhoudelijke vraag nav de post (wat is de klacht bij het uitspreken van een verwachting), mag er nu ook al geen vraag worden gesteld nav de klacht en alleen maar complimenten worden uitgedeeld? Maar jouw wegmod reflex verbaast mij niks. Je zit er echt ver in, gefeliciteerd jongen.
Inhoudelijk: iets over die zanger. Niet inhoudelijk: zeuren over de bijzinnen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175874407
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Waarom, ik stel een inhoudelijke vraag nav de post (wat is de klacht bij het uitspreken van een verwachting), mag er nu ook al geen vraag worden gesteld nav de klacht en alleen maar complimenten worden uitgedeeld? Maar jouw wegmod reflex verbaast mij niks. Je zit er echt ver in, gefeliciteerd jongen.
Maak je niet zo druk, ik heb gehoord dat mods soms de paffert van die ouwe vetklep mogen acclamatiseren.
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 11:37:08 #220
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176254576
Kunnen we snel weer een update verwachten iwanius?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_176254630
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:37 schreef Plompzakker het volgende:
Kunnen we snel weer een update verwachten iwanius?
Iwagod is op vakance
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 11:40:11 #222
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176254650
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Iwagod is op vakance
Living the good life. Wat een baas _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_176281418








Klacht

De "heks" en moeder der alle racisten in Nederland samen met compagnon Quincy Gario en vazallen zoals een Sunny Bergman (die zich inzake rapper Boef zijn vrouw onvriendelijke uitspraken zich nu erg stil houdt) en een Tanja Jess die haar constante leugens probeert goed te praten alsof mensen met een goed stel hersens zich laten ringeloren door deze 'Haat'Vana Simons.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 14:58:26 ]
pi_176608906
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:37 schreef Plompzakker het volgende:
Kunnen we snel weer een update verwachten iwanius?


quote:



Vier nachten gratis verblijf in een hotel, in ruil voor een positief verslag op haar YouTube- en Instagramkanaal: het leek een faire deal volgens Elle Darby. De 22-jarige vlogster kreeg echter via Facebook een gepeperd antwoord terug en dat vindt ze zelf niet kunnen. “Ik voel me vernederd”, klinkt het.

© HLN.BE
Klacht

Allereerst hulde aan de hoteleigenaar om deze verwende Z Millennial die gewoonweg niks om handen heeft als zoveelste vlogger die vertikt echt werk te gaan zoeken,op haar plaats te zetten als lui, profiterende tiener die gewoonweg niet wil werken en alleen maar wil profiteren van de alle gemakken in de samenleving op grond van haar luchtbel beroep genaamd "social media influencer".

Ten tweede nog een extra "boks" aan de hoteleigenaar om allerlei types zoals zij te weren net zoals dat de modewereld na verloop van tijd dat deed toen iemand het idee opperde om al die blogsters uit te nodigen bij de meest beroemde modeshows van allerlei grote mode Huizen, omdat die misschien voor extra inkomsten en meer kopers zouden kunnen zorgen. Nou, verre van dat: Ze waren hinderlijk als kinderen in een pretpark, meenden overal recht op te hebben omdat ze een keer waren uitgenodigd en de enigen die van de exposure profiteerden waren zij zelf en niet degenen die hen hadden uitgenodigd.

Gelukkig legt de hotel eigenaar ook zelf de reden uit waarom hij deze luie huilebalk aanpakt en met haar, al haar soortgelijke luie leeftijdsgenoten.

Als laatste laat dit andermaal de luiheid zien van wat tegenwoordig vlogster/blogster/mediaBSbimbo/Instagramhoer heet en de kenmerkend is voor deze generatie die gewoonweg lui in de basis is en voorgaande generaties qua egocentrisch en asociaal gedrag, in de schaduw zet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2018 12:43:13 ]
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:00:56 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176609330
Edit: spuit 11. Nevermind
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')